Makkie; wat heb je toch een prachtige buik! Het voelt alweer zo lang geleden dat ik zo'n dikke buik had! Ik besf nu eigenlijk pas echt hoe fantastisch die grote dikke buik was. Geniet er nog maar echt even van! Ben zo benieuwd wanneer jullie baby'tje komt!
@Taliaa, wat fijn dat het inbakeren zo snel hielp...zou super zijn als het uiteindelijk gaat werkend! @Poohbear, oh bah beginnende BI...snap dat het vervelend voor je baas is maar die heeft dan mooi pech. Sterkte! Lees zo verder...Britt huilt.
Helaas. Game over, ben net ongesteld geworden. Balen, maar liever dit dan die onzekerheid hoor. Ga zo mijn banner maar weer aanpassen! X
Zo was ik weer, meisje had honger @Makkie, wat een mooie toeter heb je! Ben benieuwd naar de foto's! @Lot, hoe gaat het tot nu toe je eerste dag alleen met Tygo? @Milla, jee wat een verhaal, krijg er kippevel van. Gelukkig gaat het weer goed met haar, bah wat schrikken. @Chantje, wat lachen dat ze achteruit tijgert, lijkt me zo'n gaaf gezicht @Meisje, hé bah....vind het zo rot voor je! Sterkte meid! Hier gaat het goed, na een flinke dip afgelopen week. Mijn onderkantje voelde nog steeds niet goed en ik zag er ook iets uithangen (sorry voor het taalgebruik). Ben maandag naar de huisarts geweest en het blijkt wild vlees te zijn. De huisarts vond het te veel en verwees me door naar het ziekenhuis om het operatief te laten verwijderen. (Ik ben het zo zat daaronder, wil gewoon dat iedereen eraf blijft ). Maar goed in het ziekenhuis vond de gyn het er prima uitzien en zei dat het wild vlees wel aangroeit of er vanzelf afvalt. De hele middag dus voor niets zorgen gemaakt. Verder komt Britt nog voor 7 a 8 voedingen per dag wat me begint op te breken. Aangezien het kolven ook niet lukt ben ik aan het afbouwen gegaan en krijgt Britt nu 3 flesvoedingen en 4 borstvoedingen, hopende dat het er gauw 6 worden. Met de kleine meid gaat het super. Ze groeit goed, lacht veel, kletst ontzettend veel dus echt genieten!
Milla jeetje wat schrikken van je meisje, gelukkig dat het op de terugweg weer goed ging. Meisje had het zo gehoopt voor je, sterkte! Krisstel wel even wennen zo zonder mijn man, maar het gaat goed alleen komt Tygo na 2,5 uur weer vandaag misschien toe aan een beetje voeding meer!? moeilijk om in te schatten. gelukkig vond de gyn je onderkantje mee vallen, vervelend dat je er nog zo'n last van heb. Makkie mooie buik heb je! heerlijk gezicht he zo'n wiegje nog even en hij is gevuld Taliaa hoop dat het goed gaat met inbakeren, fijn dat het helpt.
jeetje milla, wat schrikken. Dat wil toch niemand meemaken! Hoop dat ze snel weer opknapt, maar de schrik zal er bij jullie wel even inblijven! Knuf!
@milla : ooh jeetje dat is schrikken zeg ....ppff moet er niet aan denken ... hoe is het nu met de kleine meis ? @kristel heb je geen last van het wild vlees ?
Meisje: Krisstel; fijn dat het goed gaat met jouw meisje, verelend dat het met de onderkant niet helemaal oke gaat.
@ Meisje, ik heb gereageerd in het pco topic. Bedankt voor al jullie lieve reacties. Vandaag ging het goed met ons meiske, ze heeft de hele dag gespeelt, geknutseld, gedanst en goed gegeten en gedronken, alsof er niks gebeurd is. Helaas is pseudokroep een veradelijk iets dat vooral 's avonds in bed bij een verder gezond kindje op komt zetten, maar de babyfoon staat nu op haar kamertje, de inhaler staat klaar, de badkamer is ingericht, wij zijn er helemaal klaar voor mocht het vanavond opnieuw gebeuren! Ik hoop het niet, het is zo verschrikkelijk eng. Hopelijk komen we goed de nacht door! Als dat een nacht of 4 zo is, dan hoeven we niet meer bang te zijn. Ik kom later nog wel terug om op jullie te reageren, maar er is zoveel gaande nu dat ik daar niet aan toe kom, maar dat begrijpen jullie als mama's (en mama's in spé) vast wel!
@ meisje: dikke knuff meid! t leek zo positief he? he bah joh... @ Milla, pseudokroep is idd héél eng om mee te maken, extra eng als je niet weet wat het is! Maar goed gehandeld hoor! Nu maar hopen dat het niet meer voorkomt!Is ze er zelf ook van geschrokken? @ Makkie, leuk he die laatste dingetjes regelen? En mooie buik hoor! @ all, we hebben I net voor het eerst zelf ingebakerd, pfft valt nog niet meer hoor. Op zich vond ze het wel prima, maar ik verwachtte er denk ik te veel van maar goed, ze ligt wél in bed, en dat deed ze voorheen niet zo makkelijk rond deze tijd. Af en toe jengelt ze en soms huilt ze, maar we zetten door! We gaan het sowieso 2 weken volhouden, ook met de regelmaat van voeden-verschonen-knuffelen op de arm- evt nog spelen- eerste tekenen van slaap--> inbakeren en in dr bedje. We hebben dr trouwens niet meer in dr wiegje, maar meteen ook maar in dr ledikantje gelegd.. Hihi kijkt heel zielig, zo;n klein pakketje in de "grote" bed... Nou ik hoop dat ze nog even rustig blijft en gaat slapen en het liefste vannacht natuurlijk ook! Liefss, taliaa
hihi, even een update.. ze ligt nog stééds in bed.. Volgens ons is ze half wakker, maar ze huilt nog niet. En dit terwijl ze 3,5 uur ná de voeding zit. Normaal als ze dan wakker is, wil ze eten.. Hihi.. ons klein russisch poppetje (zo ziet ze eruit als in die bakerdoeken..) Ze had vannacht (dus nog zonder de doeken) trouwens doorgeslapen, wat lekker zeg.. Ik ben benieuwd hoe dat vannacht gaat... Vind het toch wel spannend hoor, heb dr echt volgens de regels ingebakerd, maar stiekum blijf je toch bang dat je iets niet goed gedaan hebt.. maja, ben nu gewoon wat vaker gaan kijken, hopelijk kunnen we vannacht met een gerust gevoel gaan slapen.. ik houd jullie op de hoogte van ons inbakeravontuur
Even een ego berichtje. Ik heb al 2 dagen last van harde buiken. Gisteren de VK gebeld en ik moet bij mijn huisarts urine inleveren. Volgens haar kunnen het 3 dingen zijn. Opstipatie -> Heb ik geen last van. Stress -> Heb ik bij mijn weten ook geen last van. Blaasontsteking -> Dat laat ik dadelijk checken. En als het geen blaasontsteking is moet ik het nog kalmer aan gaan doen. En ik doe al zo weinig omdat mijn rug/bekken niet mee werken.
Thamara vevelend kreeg met 26 weken toen ook blaasonsteking en dat hield pas op met 36 weken zwangerschap! Dus hoop dat het mee valt met je!
Nou net gebeld voor de uitslag en ik heb GEEN blaasontsteking. Maar heb nog wel steeds last van die harde buiken. Heb net gelijk de VK weer gebeld om te vragen wat nu. Maar ze zitten er vrijdag niet, en mag alleen bellen als er een spoedgeval is. En ja dit is eigelijk geen spoed, maar het zit me ook niet lekker. Wat zouden jullie doen ?
Ik zou bellen hoor, als je het niet vertrouwd! Stress is ook niet goed voor jouw en de baby! Even extra na laten kijken kan geen kwaad! Gaat hier niet om een gebroken been die pijn doet, maar om 2 mensenlevens!
Nou heb dus toch even gebeld. En ze belde net terug (ze had een bevalling) Ik moet nu een paracetamol innemen. Waarschijnlijk zit mijn meisje te jumpen op mijn blaas. En ze wilde dat ik maandag opnieuw urine breng naar de huisarts. En is de uitslag dan weer geen blaasontsteking en heb ik nog steeds last van harde buiken en pijn in mijn schaamstreek. Dan moet ik terug bellen en dan gaan ze verder kijken.
@ thamaraa: gewoon bellen hoor! ja mag altijd bellen als je je druk maakt, en als ze niet in de praktijk zijn moet je dus mobiel bellen.. is hun vak hoor. en liever 1x teveel bellen he? @ debjes, pfft heb jij 10! weken bo gehad.. vre-se-lijk! Ik merk trouwens dat de details van de zwangerschappen van jullie (=die eerder dan ik zwanger waren)een beetje langs me heen zijn gegaan... Het zelfde geldt voor jullie begintijd met de baby's.. sorry als ik dus dingen dubbel zeg of vraag. @ all, net bezoek gehad van mn oud collega's, kei leuk! I heeft vannacht wéér doorgeslapen, ingebakerd dus.! ik heb dr wel regelmatig gehoord: een beetje murmelen en af en toe een jengeltje (geen echt huilen dus) en ben niet wezen kijken (alleen als ze stil was, om te kijken of ze wel goed lag)Zo knap van dr! ze ligt ook gewoon heel rustig wakker te zijn..Zo lief! En het beste is nog dat ze nu ook in bed ligt! en volgens mij is het dus echt overdag! ze is wel een beetje weer an het murmelen, dus echt slapen doet ze niet.. maar huilen ook helemaal niet, dus ik laat haar lekker liggen!*zucht* wat een knapperd toch he? Liefss, Taliaa