Suze kan echt niet slapen zonder haar speen, en als we gaan wandelen heeft ze vaak haar speentje in. Verder eigenlijk niet. Tegenwoordig vindt ze het ook erg leuk om met haar speen tegen van alles aan te rammen, vooral in bed lekker herrie maken! 1e kindje; je lichaam is zich vast al aan het voorbereiden op "het werk" straks.
Chantje! Jesse kan ook echt nie zonder speen en doekje slapen! Zodra die moe wordt, gaat die wat zeuren en wilt hij zijn speen en doekie! Jesse heetf nu vaak zijn speen in zijn handen, en zit dan vol verwondering te kijken ernaar! Echt een heel schattig gezicht
Ha meiden, daar was ze weer eens. pffff erg druk gehad. Ik zie dat makkie nog niets heeft. Spannend hoor.Ik ben gelukkig weer helemaal opgeknapt, en thijs snotterd nog lekker door. Maar heeft er verder geen last van. Hij heeft wel enorme last van zn tanden. Echt zielig als je die billen ziet. En mama wordt een beetje gek van al die poepluiers en kleren die steeds gewassen moeten worden omdat het er weer eens naast is gegaan. zucht. Maar ja. Zaterdag naar het Kasteel van Sinterklaas geweest met Thijs en mn zusje en dat tuig van haar. Het was super leuk. Thijs was helemaal niet bang voor alle zwarte pieten, en die vonden het geweldig eindelijk geen baby die huilde. Dus die pieten wilde Thijs allemaal vast houden. Ook de hoofpiet en toen Sinterklaas binnen kwam begon Thijs gelijk een heel verhaal tegen die man. Het was zo super grappig. Thijs zat helemaal vooraan naast Sinterklaas bij piet op schoot. Zn sinterklaas kado's vond hij ook helemaal geweldig. Zeker zn sprekende nijntje pop. Ik ben trouwens best wel jaloers hoor Debjes en cira dat jullie al een fruit en groente hap mogen geven. Ik mag het helaas nog niet met Thijs omdat ik allergieen heb. Maar over een paar weken mag het gelukkig wel. Ik geef Thijs wel een flesje diksap overdag 150cc omdat ie zoveel spuitluiers heeft, en ik bang ben dat ie anders te veel vocht verlies. Verder ben ik het spuigzat dat ik nog steeds ongesteld ben. En niet een klein beetje, maar heel veel. Belachelijk gewoon. Volgens mij komt er nog steeds zooi mee van de bevalling. Ik moet bijna kraamverbanden gebruiken zo veel is het. Maar zoals het er nu uit ziet begint het al te minderen. Mag ook wel na 14 dagen. blehh. wat ben ik dat zat zeg. Maar ja het kwam wel vanzelf op gang en er zat 6 weken tussen, dus dat is eigenlijk ook uniek. Ik gebruik trouwens geen pil of wat dan ook op aanraden van mn gyn, om het straks voor een 2e wat makkelijker te maken. Ik lees wel mee hoor met jullie maar ik heb niet altijd tijd om te schrijven. Zo ik nu weer wat voor de baas doen. gr sas
@ Makkie Hopelijk zet het snel door, word nu wel tijd dat je kleine komt. @ Debjes Ben je al bij de dokter geweest ? Wat zei die. @ 1e kindje Waarom krijg je dan pas de kamer ? Hopelijk staat die snel op de kamer. @ Sas7 Ik heb ook de 1ste jaar na bevalling van zoon kraamverband moeten gebruiken, de ongi was altijd heel heel erg. Maar gelukkig werd het na dat jaar gelukkig weer redelijk tot normaal. @ All Heb afgelopen weekend weinig tot niks gedaan. Alleen maar zitten en relaxen, en de harde buiken zijn tot nu toe weg. Gisteren avond heeft man ook eindelijk zijn meisje voelen schoppen. Nu hebben de 2 belangrijkste mannen eindelijk kunnen voelen waar ik al weken van geniet. Hele fijne dag allemaal. Liefs Thamara
@thamara de kamer zou eerst 28 okt komen maar voor die tijd is de fabriek failliet gegaan toen moest de winkel waar wij hem gekocht hebben opzoek gaan naar een nieuwe leverancier en die moet dan weer een nieuwe productielijn opzetten en december zouden de eerste kamers geleverd kunnen worden, en wij zijn de eerste waar hij afgeleverd wordt. @all ik heb net de huisarts gebeld of er echt niks meer te doen is aan mijn voorhoofdholte ontsteking, ik heb er nu zo'n last van dat ik zo iets heb van laat de kleine maar nu komen kan ik aan een antibiotica kuur. maar de ass. zou even met de huisarts overleggen en ik moet straks even terug bellen over wat hun besloten hebben.
@ 1e kindje: ik hoop dat je toch iets kan krijgen voor je voorhoofdh.ont.! beterschap ermee! ennuh, have fun met je babykamer! is dan net sinterklaas als zoiets komt he? @ sas; hihi, lekker aan de was? maar vervelend hoor, dat thijs zo;n last er van heeft! succes ermee. En wat vervelend van je ongi!Maar je gebruikt nu dus geen pil? ik ben benieuwd wat de gyn bij ons gaat zeggen... @debjes, succes bij de HA! laat je even weten hoe het gegaan is? @Makkie, goed de nacht doorgekomen? @meisje, hihi jij kwam ook even spieken @ all, nou, mn meissie begint echt een bolle toet te krijgen, hihi. (nou ja, nóg boller dus)Lekker om te zien hoor. Ze heeft trouwens iets van een smetplekje ofzo onder dr oksel, dus ik voel me alweer schuldig dat ik ze niet zo goed heb afgedroogd.. oops. Maja, nu gaan we lekker smeren, dan is het zo weg. Ik zit trouwens sterk te overwegen om binnenkort te stoppen met kolven, het staat me zooooo tegen. maar dan voel ik me weer zo ego, want t is toch t beste voor mn meissie.. Maar de productie loopt terug en ik moet steeds zo lang kolven om een fles vol te krijgen. Voel me al een beetje schuldig dat ik geen bv kon geven, dat zij niet wilde en ze 2 dagen zo';n honger heeft gehad in het begin.. Nou, ik denk er nog even over na. Hoe gaat het met de lijn dames? als ik stop met kolven doe ik met jullie mee! Dr hoeft bij mij niet zo heel veel af qua kilo's (6kg) maar t lijkt wel alsof het dubbele aan vet in een zwemband om mn middel hang.. Lijkt echt nergens op, pas ook niks.. Nou, lieve groetjes en dikke knuff aan jullie kindje, Taliaa
@sas: ik ben ook al weer ongi geweest en dat was idd niet best ...mijn kraamverbanden voldeden niet .....dus ik dacht dat het wat anders was ..mocht toen ook een lekker binnenwaartse echo 4 weken na de bevalling ....auuww @debjes waarom moet je naar de ha? @talia : ik zou dan stoppen ....maar goed ik ben een beetje anti bv nog ...hihi @all : mijn knip is mooi hoor ....lijkt bijna helemaal dicht ....en trekt alleen nog wat ...... ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt bij de kinderarts voor jelmer .....er zijn bij mij veel hartafwijkingen in de familie en het valt mij op wanneer jelmer zijn flesje drinkt hij vaak buiten adem is en dan zo nu en dan "vergeet?" adem te halen ....en een ontzettend vreemd geluid maakt kan het niet beschrijven ....maar het komt vast goed .... makkie : even melden graag
Sybje bah wat eng, zou het ook even laten controleren! Ik moet naar de HA omdat ik nog steeds niet ongesteld ben maar wel onwijze ongi krampen heb, maar zet alleen niet door.
Debjes hoop dat je wat wijzer geworden bent bij de ha. Dames willen jullie op Tygo stemmen bij baby van de maand, er staan 2 Tygo's naast elkaar, alvast bedankt.
http://94.100.113.24/421550001-42160000 ... _Xenm.jpeg Zag trouwens deze foto op de camera staan (had mijn vriend gemaakt) en vond Jesse echt ineens groot en wijs worden! Gaat echt hard.
Debjes wat een prachtig kereltje is het toch. Hopelijk doet de primolut zijn werk zodat je van de krampen af bent.
Debjes, aan de primolut dus... hopelijk ben je daarna snel ongi! Syb, fijn van je knip! En gelijk heb je om Jelmer even extra te laten checken! Je weet het immers maar nooit en zo ben je straks hopelijk wat geruster. Taliaa, als het kolven allemaal maar een hoop stress meebrengt, zou ik ook stoppen hoor! (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk...) Fijn dat jullie meid een lekkere bollie wordt, heerlijk toch! Lot, ik ga zo kijken en stemmen hoor! 1ekindje, hopelijk heeft de ha een andere oplossing voor je onsteking, dit is niets zo... je moet juist nog lekker van de laatste weekjes kunnen genieten, zonder te denken ERUIT MET DAT KIND! Jammer voor je hoor! Heel veel succes! Sas, tja dat wassen zul je idd wel niet vrolijk van worden nee.... en die leegloop van een ongi... gatsie... Hier redelijk rustige nacht gehad, wel lekker geslapen. Alleen de kleine was weer zoooo aktief! Ben dan echt benieuwd wat hij/zij allemaal aan het uitspoken is! Wel steeds ongigevoel in mijn buik, benen en rug. We zullen zien hoe deze dag/nacht gaat verlopen!
Lot dank je voor je compliment, ja hoop ook dat ik snel ongi wordt, want die onzekerheid is niks. Heb natuurlijk 2 weken erug wel voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan, maar deze was negatief (wat ik al dacht) Ik ga nu even iets eten en dan werken van 2 tot half 7. Morgen ben ik lekker vrij en woensdag ook! Dus daar kijk ik naar uit
Zo hier ben ik weer, nog geen baby nieuws? Heb een hoop gelezen maar weet nu al niet meer wie of wat of hoe. Excuses. Ik leef wel mee maar kan niet altijd de moed op brengen te reageren. Heb genoeg aan mezelf gehad. Maar nu breken er betere tijden aan. Eindelijk na veel " stront" over me heen gehad te hebben is de beëindigingsovereenkomst getekend. Per 1 feb 2009 ben ik dan officieel werkeloos. De afgelopen weken waren spannend ivm het onderhandelen via de jurist. Nu kan ik het een plaatsje gaan geven en in gedachten afscheid nemen van mijn baan. Hopelijk vind ik een vele leukere. Met mijn bekken gaat het beter. Zit ook nog in de ziektewet. Maar ik hoop gauw mezelf beter te kunnen melden dan hebben we al dat gedoe niet met het uwv omdat het zwangerschapsgerelateerd is. En ik wil wel de goede wegen bewandelen. Want stel dat ik nog niet per 1 feb nog niet door mijn bekken aan het werk kan dan hebben we een probleem en op deze manier niet. Met Elena gaat het goed. Ze heeft de 2 de prikken gehad en weegt al 6,7 kg bij 62 cm. mevrouw doet het goed. Ze is zo lief , zijn helemaal verzot op d'r. Moet wel met haar naar de fysio. Haar hoofd vind ik nog niet goed en ze heeft een voorkeurshouding en daar moet verder aan gewerkt worden. Het is al wel beter dan het was. Nu ligt ze ook op d'r zij n de wagen te slapen. Overdag in d'r bed lukt nog niet. Ben nu wel savonds aan het proberen en dat gaat goed voor een uurtje en dan gaat de sirene weer aan en om half 11 na de fles dan is het geen probleem dan slaapt ze zo. Smorgens slaapt ze na de 1 ste fles rond half 7 door tot een uur of 10 - 11. Best wel fijn ook omdat ik gewoon thuis ben. Ze gaat nu ook kletsen op haar manier, zo grappig. Het pakken met d'r handjes gaat ook heel goed. Het boek oei ik groei heb ik aangeschaft. Leuk om te hebben en ze heeft inderdaad d'r spongetjes wat later omdat ze eerder geboren is.
Hoi lieve meiden, Ik kom even melden dat ik voorlopig een beetje afstand neem van het forum, dat wil zeggen, ik kom nog regelmatig kijken en posten, maar niet meer zo vaak. Ik heb er echt genoeg van zoveel met 'zwanger worden' bezig te zijn. We zijn al zo lang bezig, het kost me zoveel tijd en nu het al weer december is besef ik des te meer dat het jaar voorbij is gevlogen en ik zoveel andere dingen met die tijd had kunnen doen. Begrijp me niet verkeerd want we blijven bezig met spuiten naar de kliniek gaan enz. Maar meer kunnen we ook niet doen. Ik ben altijd een bezig type geweest, voor we de mmm ingingen was ik in mijn vrije tijd een boek aan het schrijven, deed cursussen besteede veel tijd aan van alles en nog wat, maar het laatste jaar ben ik voornamelijk in die tijd met zwanger worden bezig geweest door me druk te maken, te schrijven op het forum of te googelen en surfen. Ik dacht steeds bepaalde hobby's wel weer op te pakken als ik eenmaal zwanger zou zijn, maar nu ik dat nog steeds niet ben, vind ik het zonde alles maar te laten liggen in de hoop dat het ooit gebeurd. Ik wil er niet meer zoveel mee bezig zijn en dingen los laten, zodat ik ook weer energie en tijd heb voor andere dingen. 2008 heeft naast de zorg voor mijn kinderen en wat andere dingen voornamelijk in het teken gestaan van zwanger worden,en dat wil ik niet langer. Ik heb er toch geen invloed op, en andere dingen zijn ook belangrijk. Natuurlijk blijf ik jullie volgen en ondersteunen en op de hoogte houden, maar wat minder frequent als tot nu toe. Hoop dat jullie het een beetje snappen.
Lieve Milla, Heeeeel begrijpelijk meid! Je moet doen wat jou goed voelt! Ik wil je wel de komende tijd als we je minder 'zien' alle geluk en succes van de wereld toewensen. Hopelijk kom je ons alsnog snel heeeel goed nieuws brengen! Dikke kus!