Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : ik heb zelf niet het idee dat Jelmer verkouden is ....vind het nu wel erg spannend allemaal bij elk piepje vlieg ik naar boven .....

@chantje : die heb ik zelf gemaakt in psp (fotobewerking )

@all : hoe lang sliep jullie kleintje toen het 6 weken oud was ?
    Jelmer slaapt van voeding tot voeding ...en is dan s'avonds wakker tussen 17.00 en 21.00 ongeveer....
    slaapt hij niet te veel ?

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

ff ego: in mijn album buikfoto's samen met mijn zwangere zus!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ sybje, in mijn boekje van ria blom (hihi, maak gen reclame, maar dat boekje kreeg ik bij het inbakeren) staat dat een kleintje eigenlijk bij elke voeding max. 45 "mag" zijn. nee dat zeg ik verkeerd, dan kunnen ze wel al weer slapen zeg maar. En dat is incl voeding en verschonen. Dus jelmer slaapt echt niet te veel hoor! hij heeft het gewoon nodig! Komt hij eigenlijk nog wel voor een nachtfles?

@ makkie, ja joh, jij poept hem er gewoon uit hoor! (zo ging ik ook mn bevalling in, je weet toch niet wat je er van moet verwachten!)ik denk trouwens dat het een jongetje is.. En ben zooo benieuwd naar jullie naam (/namen)

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ makkie, had ze al gezien, denk op je hyves? mooi hoor! en zooo bijzonder he, lekker samen zwanger zijn! mn vriendinntje is ook zwanger, maar hebben helaas geen foto's van ons samen gemaakt.. doen we dalijk wel als we allebei achter de wagen lopen.. (help ons maar herinneren;))

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : oow oke....ja jelmer komt s'nachts ook nog voor de nachtfles de ene keer wat vaker als de andere keer.
    soms krijgt hij om 22.00 een fles en dan komt hij rond 01.00 of 02.00 weer en soms komt hij pas om 04.00
    wisselend dus

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Makkie: Mooie foto's meid! (en wat ben jij gezegend met een 'striae'-loze buik)!
    Maar ehh... nog geen babynieuws dus.
    Ach het beebje komt vanzelf hoor!
    X

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sybje wat slaapt jelmer nog veel voor 6 weken! Jesse was toch al wat langer wakker als ik me goed herriner.

Talia als ze wakker wordt moet ze dan echt een fles of kan je haar ook weer in slaap sussen?
    Teon ik met Jesse overstapte naasr flesvoeding kwam hij dus ineens 's nachts (wat hij nooit deed met de borst) tussen 3 en 4 uur kwam hij dan, ik gaf hem altijd een fles, maar op geven moment werd ik er beetje gek van :$ en nam ik hem even op mij arm, speentje erin en meneer sliep weer verder tot 6 uur 's morgens.

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ debjes, ik ga er niet meteen heen als ze wakker is, wacht nu eerst of ze zelf nog in slaap valt. Als ze écht huilt, dan ga ik natuurlijk wel. Maar dan krijgt ze idd wel een fles steeds, ze heeft dan ook écht honger.. maja, mis. kan ze nog wel een uurtje doorslapen.. Maar goed, ze is pas een maand oud, dus een nachtvoeding is nog normaal he..

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja sorry zag eigenlijk nu pas hoe oud ze was!
    Ik denk dat het vast allemaal wel komt die ritme.
    In het begin d8 ik ook dat ik dat nooit zal krijgen, maar als ik nu kijk gaat alles eigen in een vloeiende beweging ;)

10. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    @makkie wat een leuke foto. kan ik ook wel doen met mijn schoonzus want zij is nu 41 weken zwanger (ben echt heel benieuwd wat het wordt.)
    ik heb wel een vermoeden.

ze zijn er eindelijk met de babykamer.

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    dat gevoel heb ik ook ......en daarom denk ik dus ook dat er zeker iets niet in orde is ....maar goed als hij slaapt ademt hij redelijk normaal

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

wat spannend van je schoonzus! 41 weken pffff, die zal het nu wel erg zat zijn of niet?

Leuk, de babykamer! Nu kan het feest beginnen, lekker inrichten en tutten op die kamer, heerlijk!

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik weet (niet om je ongerust te maken hoor) dat Jesse in begin een ruisje in zijn hart had, ze hadden dat toen gehoord, ze vroeg toen meteen slaapt hij veel? of is hij ook wel wakker en alert? Ik kon toen makkelijk zeggen nee Jesse is wel vaak waker en ook erg alert als hij wakker is.

Is Jelmer dat ook wel? Als hij wakker is dat hij dan wel reageert op je? En de boel verkent enzo?

Als dit niet het geval toen was bij Jesse, dat hij teveel sliep moest ik meteen cb bellen.

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie

Prachtih die foto's raar he jouw buik is zo extreem en je heb geen 1 zwangerschaps striem en die van je zus is nog zo ''bescheiden'' en die zit vol! Ik had dat dus ook! ik was echt niet dik met Jesse maar mijn buik zat en zit wel vol striemen helaas.

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja dat klopt! hopelijk blijft mijn buik streeploos (en zo niet dan niet hoor, niets verkeerd aan het feit dat je kunt zien dat je een kind gedragen hebt!) Bij mijn zus kwamen ze idd al erg snel, maar dit is haar derde zwangerschap al, dus de striemen zijn niet van deze keer alleen.

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @debjes : als hij wakker is is hij goed wakker hoor , dan huilt hij of hij ligt lekker in de box om zich heen te kijken

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @makkie: we wachten in spanning! :baby:

@all: lees en schrijf hier niet zoveel (is niet altijd makkelijk :oops: ) ik heb nu wel al een tijdje mijn eigen topic (Milla trouwens ook).

Wil jullie in ieder geval veel succes wensen met jullie zwangerschappen en ik ben blij dat het goed gaat met de beebjes, Chantje wat is jouw meisje alweer veranderd! Ik zag het op hyves!

Knuf voor jullie all

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, snap het hoor meid! Net zoals ik het steeds moeilijker vind woorden iets 'goeds' jou te zeggen, ik bedoel om je op te peppen of zoiets.... het blijft zo oneerlijk allemaal.. jij ook dikke knuffel!

Syb, je hebt me geinspireerd om een mooie banner te maken!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @linda, we volgens jouw eigen topic hoor! voel je niet verplicht hier te schrijven, we weten wel dat je ons niet vergeten bent!

@sybje, zolang hij idd gewoon alert is als hij wakker is! En hij meldt zich voor de fles, dan is het vast goed. maar goed, wij zijn geen arts. Ik hoop dat je snel uit je onzekerheid bent! (watvoor hartafwijkingen komen er in je familie voor dan? en heb jij die ook? gewoon nieuwsgierigheid hoor)

@ Makkie, is de linkerfoto een foto van jou voor de zwangerschap/ 1e buikfoto. Wat een buik heb je zeg;) Geweldig he.

@ striae: ik had twee hele kleintjes onder aan mn buik voor de bevalling. Thuis na de bevalling ook nog gekeken(kan de onderkant van mn buik nog steeds niet zomaar zien :oops: :oops: ) en nog steeds 2 streepjes.. Van de week weer gekeken: die 2 streepjes zijn nu een stuk breder en er zitten nog een hoop strepen omheen. lijkt wat meer onderhuids, want ze zijn niet echt paars.. Ook op mn heupen en boven mn billen zijn er na de bevalling striae verschenen, erg maf, al zeg ik het zelf.maar idd, geen ramp, ik heb nu eenmaal een kind gebaard:) maar ik hoop wel dat dit proces nu niet de komende 9 maanden duurt;)

@ritme: ik volg I gewoon even in dr ritme. Ik kijk wel hoe laat ze zich zo meldt, ik houd gewoon dr hoeveelheid voeding over een paar dagen in de gaten, dan zal het wel goed wezen.. :) en over het slapen 's nachts; ik denk nu maar zo, elk uur dat ze langer dan 4 uur slaapt is een feestje voor mama!

Liefss, taliaa

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda logisch dat je niet altijd reageerd! Ik hoop dat er straks ook een dag komt dat je hier lekker de hele dag mee kan gekletsen!

Deel Deze Pagina