Makkie leuk zeg die foto. hou je het verder nog vol? Ik was samen zwanger met mijn schoonzus en wilde telkens een foto maken maar er steeds weer bij ingeschoten dus nu geen foto is toch jammer. Taliaa ze krijgt vast wel en ritme ze is pas 4 weken toch. Linda ik begrijp je helemaal en we nemen je dat niet kwalijk, we blijven hier aan je denken en met je meeleven. 1e kindje eindelijk is de kamer er lekker inrichten leuk! sybje wel fijn dat je donderdag terecht kan want zo word je ook onzeker, hoop dat alles goed is met je mannetje. Met Tygo gaat alles goed drinkt ongeveer om de 4 uur. Alleen word hij snachts vaak eerder wakker en als we hem bij ons nemen slaapt hij zo weer verder dus word waarschijnlijk niet wakker van de honger maar als we hem laten liggen is hij echt verdrietig iemand een idee waarom hij bij ons wel verder slaapt en in de wieg niet of een tip dat hij misschien wel verder wil slapen in zijn eigen wieg? Verder blijf ik echt genieten van onze kleine man en wat veranderen die kleintjes de eerste weken zeg.
Lot, wat goed zeg van Tygo, om de 4 uur! Dat is toch best wel lang of niet? En tja, tips... ik denk dat hij het gewoon lekker vind om bij jullie te zijn! Om jou te voelen en te ruiken! Hij is nog zo klein, in je buik was hij 24 uur per dag bij je en rook en voelde hij jou.... denk dat als je heb bij je neemt dat vertrouwde gevoel weer terugkomt... of ben ik nu heeeel zweverig bezig hahahaha (hormonen ) jammer geen foto van jou en je schoonzus! Maar goed, een foto met de beebjes samen aan de wandel bv is ook super toch! En ja hoor, ik hou het nog prima vol, ben alleen zooooooooo nieuwsgierig! Taliaa, ja, de linkerfoto is dat ik net 5 weekjes ben... hihihi grappig he om dat zo naast elkaar te zien! Hoor wel vaker dat triemen na de bevalling ineens opkomen, door de druk en spanning scheurt dat onderhuids alsnog en dat zie je later. Niets aan te doen volgens mij.... en idd meid, dat ritme met I komt echt nog wel! En dat is toch ook niet gek bij amper 5 weekjes! Chantje, hoe was het zwemmen en was de tosti nog lekker? Pooh, was de pufcursus geslaagd? Niet totaal in een deuk gelegen of heb je nog niet hoeven puffen? (lijkt me zoooo lachwekkend, maar wel leuk hoor!) Ga weer ff naar de bank, komt weer een enorme harde buik opzetten hee, pfffffff!
Makkie die nieuwsgierigheid werd bij mij ook steeds groter, hoop dat je snel je wondertje kan zien. Ben ook benieuwd naar jullie kleintje! En wat zal het zijn.....een jongen of een meisje.....
Lot ik herken het helemaal! Jesse deed dit ook sliep gewoon om 23:00 uur netjes in zijn bedje en werd van om2 uur wakker ik legde hem dan wel even aan de borst en viel dan eigenlijk met hem in slaap in bed, en dan sliep hij heerlijk tot 10 uur uit. Ik heb dit wel een paar 2 weken gewoon gedaan, en ben toen met jesse gaan opbouwen dat hij ALTIJD in zijn bedje ging slapen. In het begin deed ik het dan zo: Dan kwam hij rond 2 uur half 3 wakker nam ik hem even in bed (half uurtjes) en legde hem voorzichtig weer terug, soms werd hij dan weer wakker dan suuste ik hem even op mijn arm en legde hem dan weg. Dit deed ik ook weer paar dagen.weken achter elkaar. Toen had ik een tijd dat Jesse rond 6 uur met zijn eerste voeding wel bij mij in bed mocht blijven liggen tot we samen wakker werden. Maar op een gegeven moment (denk 3 weken terug) ging Jesse om 6 uur niet meer slapen als hij naast mij lag, hij was dan veelste opgewonden om mij te zien en begon dan keihard te kraaien en te lachen, dit heb ik dus snel veranderd. Als Jesse nu om 6 uur wakker wordt voor zijn fles geef ik hem dat in het donker en leg hem daarna weer in bed en dan slaapt hij door tot 9 uur. Misschien je heb je er wat aan
Debjes dank je wel. Tygo was vanochtend vroeg wat onrustig ook in zijn slaap, heb ook het idee dat hij wat last heeft van slijm en een beetje een verstopt neusje soms. Hij heeft na de fles van 22.00 tot 02.00 in zijn wiegje geslapen toen een fles gedronken en tot 05.00 uur geslapen en toen een uurtje bij mij in mijn armen en na de fles van 06.00uur in de wieg geslapen maar wel onrustig, dus vannacht maar 1x bij mij.
Dames even ego bericht! Wij zijn uitgenodigd door de woningbouw om aanstaande maandag naar eensgezinswoning te komen kijken, we staan derde! Wij wonen nu 2 hoog op een portiek! En willen dus heel graag een eensgezinswoning lekker met tuin, geen gedoe meer met de wagen naar boven sjouwen! En ideaal voor de hond! Dus duimen maar !
@makkie, nee nog niet "gepuft" op de club. Was meer voorstellen en wat uitleg over wat te verwachten van de cursus. Wel allemaal dikke buikjes! hihi! @all. ik ben heeel gezellig de laatste dagen. Wil alleen maar slapen. Ben zo ontzettend moe als ik thuis kom na het werk. Moet maandag naar de gyn en wil overleggen of ik niet beter halve dagen kan gaan werken. Maar durf dit niet te melden op mn werk. is de drukste tijd van het jaar en voel me dan zo'n aansteller! Maar ben echt kapot moe. Zou het een tijdelijk iets kunnen zijn, dat de kleine effe een groeispurt maakt ofzo? Ik wil in ieder geval mn hb laten controleren, wie weet lig thet daar wel aan. sorry dat ik effe niet zo gezellig ben. Ben gewoon te moe!
ik ben vanmiddag naar de verloskundige geweest en omdat ik de kleine vanaf gistermiddag niet meer gevoeld heb moest ik een ctg maken in het zh. ze had voor mij een afspraak om 4 uur gemaakt en toen ik daar aan kwam werd ik meteen aangesloten aan de ctg maar na 2 minuten werd ik er weer afgehaald want ik moest eerst bij de gyn komen voor een echo. het blijkt uit de echo dat de kleine nu 7 pond is en weinig ruimte heeft maar verder gaat het goed. na de echo weer aan de ctg voor minimaal een half uur, na een uur kwam er iemand kijken en zeggen dat het nog wel even kon duren, ze waren met een bevalling bezig, dus heb ik een ctg laten maken van 1,5 uur ipv een half uur. is wel vermoeiend dat je daar in het zh ligt te wachten. maar alles is goed met de kleine en ik mocht weer naar huis.
fijn dat alles goed was 1ekindje! Je maakt je toch zorgen he? Ik kom net uit een heerlijk bad en heb mn buik zachtjes zien bewegen in het water. Schitterend`! Fijne avond allemaal
1e kindje; jeetje joh, dat is even schrikken, gelukkig is alles goed met de "kleine" Makkie; HELE mooie banner! (ik ga toch eens uitvogelen hoe jullie dat maken, wil het ook zo graag) Poohbear; wat prachtig! Deborah; spannend van het huis, ik duim voor jullie! Vandaag heb ik Suze een stukje soepstengel gegeven, ze heeft zitten smullen!
1ekindje, tjee schrikken zeg! Goed hoor dat je gebeld hebt naar de vlos! Beter het zekere voor het onzekere! En fijn dat toch alles helemaal goed is met de kleine! Pooh, vervelend die vermoeidheid.... hopelijk heeft je vlos een oplossing en nogmaals: vette pech voor je baas hoor! jij en de kleine staan voorop! Syb, wat een super foto van Jelmer! Knap ventje hoor! Debjes, succes maandag! Spannend, hopelijk worden jullie uitgelood! (dat werkt met nieuwbouw toch ook zo?) Ik duim hoor! Chantje, hihihihi lief, op een soepstengel sabbelen! Weer een stapje vooruit! Hier nog steeds alles rustig.... ga zo lekker in bad en dan naar bed! Slaap lekker allemaal! xxx
@ 1e kindje, dat is schrikken...gelukkig is alles goed! @ pooh, ik sluit me bij de rest aan: pech voor je baas hoor! Ik hoop dat je je snel wat beter voelt!En geweldig he, zo;n dansende buik in bad isabella deed dat ook ja.. @Makkie, lekker slapen! @ pooh, wat een drrrrroppie! En zo lekker liggen op de voedingskussen. Vindt hij dat ook zo fijn? Isa doet lekker chillen op dr kussen. (gekocht voor de borstvoeding, maja dit is ook leuk) en wat een leuk pas heeft die aan, echt een lekker jochie! Hoe gaat het nu met je? En psychisch, want je hebt nogal een &(*&)(* tijd achter de rug.. En wanneer moet je ookal weer voor de operatie? (sorry) @ all, alles goed hier. Isa doet het primadeluxe. Spuugt alleen weer meer. lastig, want had juist de voeding opgehoogd omdat ze niet genoeg leek te hebben, en nu spuugt ze weer. Ze weet gewoon niet wat ze wil oja, had net echt de vieste broek ooit. He bah... Totaan haar schoudertjes! Dus dr 3e setje vandaag aan. jaja moederdevrouw wast wat af met zo;n spugertje Weltrusten allemaal, Taliaa
meiden even een egobericht .... ik ben zo ongelovelijk bang voor morgen ...ik weet dat het niks hoeft te zijn ....maar ben zo bang dat er wel wat is .......
Sybje heel veel succes meid voor morgen... Alles zal wel in orde komen hoor, onze duimen draaien. Wat is Jelmer een mooi mannetje zeg
@ sybje, we denken aan je! gaat je man mee? of iemand anders?vast wel! Komt echt wel goed! dikke knuffel alvast en we horen het morgen wel he! (hoe laat moet je?)