Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @chantje, kan me voorstellen dat je je naar schrikt! Maar zie je zelf niet als een slechte moeder! Zo zullen er nog wel vaker dingen gebeuren en je kan niet alles voorkomen!
    Heb je arnica zalf in huis tegen de blauwe plekken enzo?
    Werkt super goed!

@thamara...dus jij hebt ok last van je rug en bekken?
    Ik slaap nu sinds een week met kussens en moet op aanraden van de bekken fysio een voedingskussen kopen. Maar ja, heb nu verplichte rust t/m maandag, dus ga maar niet winkelen. Misschien kan ik vriendlief zaterdag effe naar de Hema sturen.

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

chantje, meid! natuurlijk voel je je ontzettend kl*te als zoiets gebeurd, maar hier kun jij niets aan doen! Helaas kunnen we niet 24 uur per dag onze kleintjes in de gaten houden, hoe je je best ook doet! Ik herken je gevoel nu heel erg als bij mijn vriendin, die is ook altijd zo verdrietig en overstuur als haar meisje valt of zich pijn doet. Laatst was ze uit bed gevallen. Ze huilde maar een paar minuutjes, maar mijn vriendin was uren overstuur! Dus laat dat gevoel niet te lang duren meid, je kunt er niets aan doen!

All, ik verloor net bij het toilet bezoek een klodder slijm! Niet bloederig of rozig, maar net zoals het slijm als je vruchtbaar bent, weet je wel? Zou dat een deel van de slijmprop kunnen zijn? Mijn buik en rug zijn ook flink aan het rommelen, anders dan de afgelopen dagen. En mijn borsten doen ineens pijn? Mmmmm, ben benieuwd, wie weet wat de nacht brengt! (zul je zien hee, alsnog op sinterklaas.... hihihi zal echt wat voor ons zijn! Maar het maakt me niets uit hoor, kleintje, kom maar bij ons!)

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Makkie; dankjewel!

Toen bij mij de bevalling begon verloor ik ook slijm, eerst zonder en daarna bloederig...... Wie weet een fantastisch kadootje op 5 december....

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ chantje, ahhh sneu voor je meissie, geef dr maar nog en x een extra dikke knuffel. maar eh.. ik snap dat je je zo voelt (voelde) maar het is echt niet terecht!Echt niet hoor, dit gaat ons allemaal gebeuren!

@ pooh: rustig aan doen hoor! en fijn dat julllie weten hoe jullie smurf gaat heten (ik dacht gewoon smurf?;)) En lekker de geboortekaartjes uitzoeken, leuk hoor!

@Makkie, ik verloor mn slijmprop na de 1e keer toucheren, ik was toen dus al bezig. Oja bij mij was het 1 grote klont bloed, leek het. Maar ik bloedde ook flink na het toucheren, dus zal daardoor wel komen.
    Hmmm, succes meid! als het door gaat zetten en ik spreek je niet meer: huphuphup! je kunt het meid!tis geen feestje, maar daarna heb je je kleintje in je armen..(en als het nog niet begint, dan onthoud dit maar tot je wel gaat beginnen;))

@thamaraa: nou, braaf je oefeningen doen dan he;) en veel plezier met je ventje vanavond en zn schoen zetten!

@sybje, hm, dat geluid klinkt bekend. Alleen kijkt I dr niet raar bij! kan me voorstellen als jelmer dr blauw bij kijkt dat je er erg van schrikt hoor. maar nogmaals, gelukkig is alles goed!

@ milla, joehoe, 11 mm, dat gaat de goede kant op!

@all, ohoh, ons lieve meissie..Heeft pas om half 7 gegeten.. En lag toen eigenlijk weer te slapen, maar had dr fles al warm(omdat ze toen wel lag te huilen), heb nog en half uurtje gewacht, maar toen moest de fles er toch echt in. Ik bedoel, doe zo mn best om genoeg te melken, sund om weg te gooien, haha:)
    En vandaag moet ik naar t cb om te wegen, is natuurlijk precies om 1030 als ze moet eten.. Ohoh, lastigggg. Of ik maar dr van te voren wakker, of ik geef daar dr fles. Lastig hoor, moeder zijn;)
    Daarna naar mn moeder denk ik, want ik wil even naar de kapper (ben sinds juni niet meer geweest)
    Nou, dat was het wel. Iedereen een hele fijne sinterklaas! En speciaal voor meisje, linda en Milla een extra dikke knuffel voor een dag als vandaag!

Taliaa

5. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Milla: 11, dat is super toch? Want het is nog best vroeg in jouw cyclus toch? Hopelijk dat je zaterdag wat groei kunt zien op de echo! Ik ben maandag aan de beurt, hoop dat er dan (op dag 12) ook al iets te zien is!

@ Makkie: nog geen babynieuws lees ik. Ik snap dat je jullie beebje liever morgen geboren ziet worden dan vandaag he. Anderzijds, je hebt er zó lang op gewacht dat het niet zo veel meer uit zal maken wanneer ze komt, áls ze maar komt (hihi, ik praat nu in de 'ze' vorm, weet niet waarom!).

Verder aan alle dames: FIJNE SINTERKLAAS! (al dan niet voor het eerst met kindje!)

X

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Heel veel succes maandag! Hopelijk is er bij jou ook al activiteit te zien!

Nee hier nog alles rustig. Straks eerst naar de vlos. En idd, het maakt me geen r**t uit als de kleine besluit vandaag te komen! Sint of geen Sint, ik wil mijn beebje! (tis idd voor de kleine zelf niet zo leuk, jarig op sinterklaas, maar voodat hij/zij geloofd ben je een paar jaar verder en de jaren dat ze geloven is toch ook niet voor eeuwig ;) !)

Taliaa, succes bij het CB! Laat je weten hoe het was?

Chantje, beetje geslapen vanacht? Geen rotgevoel meer gehad hoop ik!

(mijn zus heeft trouwens de 20 weken echog gehad met haar beebje en alles is helemaal goed met de kleine prul! Fijn!)

7. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Makkie klinkt wel spannend zo. succes vannmiddag bij de vlos.

Milla Super een ei van 11mm ! Ik duim hier voor een mooie maand voor jullie!

Meisje ik hoop dat er maandag ook een heel mooi ei bij jou te zien valt!

Chantje. Ach gut je bent echt absoluut geen slechte moeder hoor! Elk kind zal vallen in zijn leven hoe goed we ze ook proberen te beschermen.

Sybje wat super dat alles goed is met Jelmer en fijn dat je nog even op nacontrole mag.

Taliaa Succes komende week bij de KA ze zal vast met vlag en wimpel slagen.

Thamaraa wel netjes je oefeningen doen hoor ;)

Pooh hou je rustig hoor jij en smurfje zijn nu het belangrijkste!

Lot bij mij was het dat ik er eindelijk aan gewend was dat meneer door ging slapen.

1e kindje fijn dat je de kleine toch voeld.

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Chantje wat rot dat ze is gevallen en geloof zeker dat je je dan als moeder erg slecht voelt. Voel je je vandaag weer beter!

Makkie succes bij de vk!

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

alles was weer goed bij de vlos. Morgen uitgerekend! zei ze meteen toen ik binnenkwam.... alsof ik dat zelf niet wist ;) hahahaha. Maar alles was dus weer goed! Kleine voelt nog steeds klein aan, maar wel voldoende spek zei ze! (maar nu zei ze er wel bij dat ze het natuurlijk nooit 100% zeker kan zeggen....) Verteld van het slijmverlies, kan begin zijn, maar ook dat het nog dagen/weken kan duren... wist ik natuurlijk al. Maar goed, wie weet gebeurd er nu wel snel iets!

hartje weer super, kleine lag nog steeds hetzelfde. Ze vond het fijn om te horen dat de kleine nog zo druk/aanwezig is (hoewel dat natuurlijk niets zegt of het wel of niet goed gaat.... maar beter veel voelen dan te weinig voor je eigen gemoedstoestand zei ze...)

Ga nu even eten, honger!

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

@milla : wauw 11 mm ! spannend hoor

@chantje : oohh meis ik snap je reactie heel goed hoor , maar dat overkomt de beste .....

@makkie spannend meis ik hoop voor je dat je beebje snel komt

@talia : ik heb de vorige keer een thermos fles mee genomen met water en losse voeding zodat ik Jelmer daar kon voeden .....ooh j jiij geeft bv ? hihi dat valt niet mee in een thermosfles , maar je kan haar daar gewoon voeden hoor ......

hoe was het op het cb ?

Jelmer woog gisteren trouwens al weer 4855 gram ;) :) vreetzakkie ....en ik maar wakker liggen dat hij te weinig drinkt

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hey meiden hoe is het hier?
    Leuke Sinterklaas gehad?
    Makkie hoe staat het bij jouw?

Nou vanmorgen werd ik half 9 wakker, dacht ,meteen huh Jesse is vanmorgen om 6 uur niet gekomen. Kon meteen zelf niet meer slapen :$ en ben maar om het hoekje gaan kijken, en daar lag hij nog heerlijk rutsig te slapen, hij was wel 10 minuten later wakker. Hij heeft dan geslapen van 21:00 uur toen om 22.30 zijn fles tot van morgen 08.40 uur! Normaal komt hij echt altijd stip om 6 uur voor zijn eerste flesje, gaat daarna wel weer slapen tot 9 uur/10 uur.

12. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi allemaal!

Makkie, vandaag is het jou dag! Ik ben benieuwd of we dit weekend babynieuws gaan krijgen! FIjn dat de echo van je zus goed was.

Deborah, hihi heb je dus heerlijk uit kunnen slapen!

Syb, fijn dat jelmer het zo goed doet!

Poohbear, hoe staat het met de rust?

@ all, Ik lees altijd jullie berichten maar weet nooit zo goed te reageren op berichtjes over voedingen en slaapjes etc. ben daar zo uit.. Ik leef wel met jullie allemaal mee!

Gister avond pakjes avond gevierd, we hadden zoals altijd weer veel te groots uit gepakt :oops: , maar de kinderen vonden het zooo geweldig. We hadden de pakjes (lees 4 grote wasmanden) donderdag al bij de buren gezet en zij hebben met veel lawaai het bij ons voor de deur gezet (bonzen op de ramen) je had die gezichtjes moeten zien! Was echt een heerlijk avondje! We zijn anderhalf uur aan het uitpakken geweest. Ze waren met alles zo blij (gillen, lachen roepen dank je wel sinterklaasje), werd er gewoon emo van!
    zo meteen weer follikelmeting, ik ben benieuwd!

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @milla : ooh leuk he met die kleintjes ...hier hebben we het gisteren gevierd met de buren die hebben een kleine van 5 , ze werd helemaal wild toen er op het raam gebonkt werd hihi

ik ben heel hard voor je aan het duimen voor je fm !

@all : gisteren sint gevierd , het leek wel of jelmer het geweldig vond ....(lijkt me stug bij een baby van 6 weken oud ) hij moest per se alles kunnen zien anders ging hij gillen haha ....
    hij heeft een activity centrum gehad voor in de box een projector lampje , bijt sleutels en mini ugs haha

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @milla, ja die koppie waren vast gewelidg om te zien met sinterklaas! Kan ook niet wachten tot wij Sinterklaas kunnen vieren! Mn vriend moest bij de buren bonzen op het keukenraam...als je dan die stemmetjes hoort, echt lachen!

Met de rust gaat het goed. Ik merk dat mn rug en buik er meer ontspannen door zijn. Op al het driftige geschop na dan..hahahaha!
    Wel is mn hoofd erg moe. Ik heb gisteren bijna de hele dag gedut op de bank. "s avonds kwam ik weer een beetje tot leven. Dit weekend heb ik niets gepland, alleen mn beste vriendin komt vanmiddag effe langs.
    En dan maar maandag afwachten wat de gyn en verlosk zeggen!

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh : zie je nou wel , het is hartstikke goed voor je !

16. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou, geen Sinterklaas cadeautje dus voor Makkie!

We wachten geduldig af hoor!

X

17. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb echt super goed nieuws!
    Ik ben zojuist bij de kliniek geweest en er zat een follikel van 15mm.
    En dat terwijl ik nog maar op cyclus dag 11 zit! Ik mag maandag 10.000 IE Pregnyl spuiten en heb dan dus woensdag mijn eisprong!
    Jippieeee eindelijk dus gewoon een normale, snelle cyclus en met 1 follikel!
    Ik moet op 25 december testen (yoehoooo, met kerst!)
    Als het lukt op 02-09-2009 Uitgerekend (als dat geen mooie datum is!)

Het grappige is, 2 en 9 zijn altijd mijn lievelingsgetallen geweest en dan ben ik ook 29! Er is ook 3x gependeld voor mij en daar komt al een jaar lang december uit, ik wil nu dus graag bijgelovig zijn!

Ik reed net terug van de kliniek naar huis en hoorde bij 3 fm op de radio het liedje van Mariah Carey: en het is zoo waar...
    Baby make my wish come true, All I want for christmas is YOU!
    Ik hoop het zooo!

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Milla SUPER NIEUWS! WE GAAN WEE SUPER HARD DUIMEN VOOR JE!

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    aahh milla ik krijg er kippevel van ! super meis !

20. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    JOEPIE! milla JOEPIE!

Deel Deze Pagina