Joehoooo Babynieuws! Makkie en mannetje van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Seth! Geniet er van meid!
Wat leuk weer een JONGEN! Makkie gefelicteerd meid geniet er lekker van! Seth heeft toch gewacht op de Sint zijn verjaardag!
Hee meiden, bedankt voor jullie felicitaties! Ben zooooo gelukkig, wist niet dat deze gevoelens zo intens bestonden! Het gaat super met ons drietjes, hoewel de bevalling erg pittig en lang was.... maar goed, dat zijn we gelukkig alweer (bijna) vergeten! Het herstel gaat in iedergeval voorspoedig, voel me hartstikke goed. De borstvoeding ging vandaag ook super! En het is echt een heerlijk ventje! Hij is wel wat misselijk van de bevalling (bloed en vruchtwater ingeslikt) dat hij regelmatig beetje moet spugen. Maar verder gaat het super super goed! Ben de komende dagen niet zo veel online, snappen jullie wel he? Maar komt snel goed! Dikke kusssss!
makkie gefelicteerd! Ben niet meer online geweest vandaag, maar wilde voor het slapen gaan effe kijken of er nieuws was...en ja hoor! Onwijs gefelicteerd!
UITGEREKEND: 20 december 2008: 1e kindje :-# 18 maart 2009: Thamara -> Meisje 21 maart 2009: Poohbear226 Jongen 12 juli 2009: Ryanne : AGENDA: 10 december: Thamara verloskundige 13 december: Thamara pretecho 22 december: poohbear226 pretecho BIJZONDERHEDEN: BEVALLEN: 07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze 3885 gram 07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram 14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram 5 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika 2520 gram 5 augustus 2008: Cira is bevallen van Jaimy 2650 gram 14 augustus 2008: Fleurrebel bevallen van Elena 3700 gram 22 augustus 2008: Bloemetje bevallen van Lieze 4 september 2008: Krisstel bevallen van Britt 3414 gram 22 oktober 2008: Sybje bevallen van Jelmer 4038 gram 27 oktober 2008: Taliaa bevallen van Isabella 4320 gram 13 november 2008: Lot23 bevallen Tygo 3550 gram en 52 cm 6 december 2008: Makkie bevallen Seth 3000 gram en 50 cm Buddy's: Poohbear & Thamara Syb & Milla Makkie & Lot Taliaa & Chantje 1e kindje & eigen mannetje
Ik weet niet of de datum van SETH geboorte klopt. Maar dacht zet hem er vast neer, datum kunnen we altijd nog veranderen.
meiden, duimen jullie effe voor me vandaag? Ben best zenuwachtig.... 11.00 naar de gyn en 14.00 naar de verlsok. Hoop dat alles goed is en ze me kunnen vertellen waar die pijn vandaan komt. Ik hoop dat het "gewoon" de groei van mn baarmoeder is en mn banden etc. En hoop ook dat ze me advies kunnen geven wat te doen! Ik voel de kleine gelukkig wel genoeg schoppen, dus die heeft net nog goed.
Makkie is volgens mij zondag bevallen toch? Ze heeft echt prachtige foto's op haar hyves, wat is Seth een mooi mannetje! @ pooh, succes vandaag!
JEEEUUUHHH GEFELICITEERD MAKKIE! Ik ga gauw op Hyves kijken! Ik had minder goed nieuws vanochtend. Er was nog niks te zien . Vorige keer heb ik mijn ei gehad op dag 16 (met Clomid 50). Nu zit ik op dag 12 en er is nog niks te zien... Vrijdag mag ik weer terug. Nu maar hopen dat er dan wel activiteit is!
Ohhhh Makkie, ontzettend gefeli!(nogmaals, hihi) met SETH! wat een ontzettend mooie naam! En de bevalling.. lang en pittig.. nou doe nu maar lekker rustig aan en geniet met volle teugen, ik ga snel op hyves kijken! @ meisje ik had met de clomid ook mn ei niet op dezelfde dag! dus er is nog hoop hoor!
@meisje, balen..hopelijk vrijdag wel een mooi eitje in de groei! Irritant is dat he dat je elke cylus zo anders reageert op de behandelingen. @all, de kleine maakt het goed. Ik heb hem weer gezien op de echo en hij lag heerlijk te slapen met zn lange benen in de lucht! Vruchtwater hoeveelheid was goed en mn bloeddruk 105-70. Ze hebben hb geprikt en daar hoor ik morgen de uitslag van. De pijn in mn liezen en rond mn anus zijn echt van mn banden. Is niets aan te doen, rust nemen etc. Ik gaf aan dat ik het steeds zwaarder vind worden en ze zei dat ik zelf tijdig moest aangeven wanneer het niet meer ging. Maar wel met de waarschuwing gezien mn depressie verleden, dat ik dat tijdig zou doen. Over 3 weken terug komen! Over een uurtje naar de verloskundige.... Kijken wat zij zegt!
Heb net een beetje op mn kop gehad van de verloskundige. Ben veelste ver gegaan en MOEt het echt rustiger aan gaan doen nu. Dus halve dagen werken. Net mn baas gebeld, kreeg niet veel hoogte wat ie er van vond,maar so be it! Gelukkig heeft ze een brief voor de arbo meegegeven. Ga nu proberen van 1300-1730 te werken. Kijken of dat helpt!
@pooh is s'morgens werken niet lekkerder ? dan kun je s'middags lekker tukken of mag dat niet van je baas ?