Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    hey meiden,
    jullie hebben flink geschreven:)

@ sybje, schrikken joh! Het helpt vaak ook om hem dan in zn mondje te blazen of in zn gezichtje. Isa heeft het ook gehad, in het zkh dr werd toen meteen de alarmknop ingedrukt door de zuster enzo, nou dan weet je ook niet wat je overkomt. later thuis ook nog gehad, toen werd ze ook blauw, gelukkig was ik er zelf bij. Zij had zich toen verslikt, dus moest hoesten, maar had de kracht er nog niet echt voor. Nu heeft ze het nog wel gehad dat ze gewoon vergeet te ademen, als ze huilt of zich verslikt heeft, dan blaas ik gewoon even in dr mondje en dan gaat de machine weer!:) (hihi, is maar 2x voorgekomen hoor, klinkt nu net of isa nooit ademt;)) en lees oei ik groei maar eens! ik heb alleen de eerste 2 hoofdstukken gelezen, maar denk wel dat er wat in zit! En kan goed zijn dat jelmer nu zn 1e sprongetje aan het doen is! Succes ermee;)
    oja, ik heb ook nog last van mn bekken en mn rug.. Dus zal wel even duren he..:(

@ Sas7, he bahhhh. ik had helemaal niet door dat je man nu al naar afghanistan moest? moet hij volgend jaar dan nog een keer? nou meissie, ik snap je traantjes wel! als we iets kunnen doen? (als je wilt, ik woon kortbij he?:))
    Sterkte ermee! (en ja, helaas geen zee in het wonderschone Brabant)

@ Chantje, wat klinkt dat lekker zeg dat babyzwemmen! ga je alleen of met een vriendin samen (ik ben zo;n doos die dat niet graag alleen doet/ durft)..

@ pooh, lekker rustig aan doen he!

@ makkie, lekker aan het genieten meid?

@ all: wahaha, heb zooooon lekkere dag tot nu toe gehad!
    - I heeft geslapen tot half 8! (vanaf half 12)
    - daarna weer tot half 12
    - toen gegeten (zoals altijd gekolfde melk) maar toen dacht moederdevrouw": wat als ik de borst eens geef (ik kolf altijd ná de voeding, dus er was melk) en wat denken jullie? madammeke dronk zo bijna 10 min! Daarna mn moeilijke (.) gegeven, maar die wilde ze niet. Daarna nog even een slokje uit het restje van de fles, en ze was helemaal voldaan.. Wat een knapperd he? na 6 weken de fles.. Bij de volgende fles ga ik haar mn moeilijke (.) aanbieden, kijken wat ze daarmee doet als ze honger heeft..
    Hihi, was zooooo intiem weer..
    oja en daarna gebadderd en gespeeld en lekker gaan slapen!
    oja en als klap op de vuurpijl"mn baas komt niet vandaag:):) is ziek en zou eigenlijk op bezoek komen!

Nou lieverds, een dikke knuff,
    taliaa

2. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @sybje ik heb nog steeds last van mn bekken als ik teveel trappen op en af heb lopen sjouwen met Thijs of te lang heb lopen sjouwen. Ik kan helaas nog steeds niet Nordic Walken omdat echt nog te veel is. De vrouw van een collega van mij heeft nog steeds last van haar bekken terwijl het toch al ruim een jaar geleden is en zij heeft geen bekkeninstabiliteit gehad. Bij is het gelukkig al lang niet meer zo erg als tijdens mn zwangerschap. Ik voel het alleen als ik teveel gedaan heb.
    @taliaa lief van je aanbod. Misschien moeten we zeker een keertje wat afspreken. Mn mannetje is nu op verkenning en de echt missie is in maart. Bleh dat is dan echt lang 4.5 maanden. Maar ja als ik eenmaal in dat ritme zit dat ie er niet is, dan gaat het meestal wel. Enneh ik zou gewoon alleen gaan naar Babyzwemmen. Ik stap ook altijd alleen op alles af. Ik heb dat ondertussen geleerd, anders kom je nergens en doe je jezelf te kort. Ik zwem trouwens in Mierlo. Zwembadje op zoutwaterbasis wat gerund wordt door een echtpaar. Lekker kleinschalig en gezellig.
    @chantje eng he, je kleintje onder water houden. Ik spring altijd met Thijs door het zwembad en we beginnen onder water. Alleen moet thijs dan erg lachen en dan weer onderwater gaan is niet handig heb ik ontdekt. (grijns kind heeft soms wel eens wat met me te verduren. ik ben niet altijd even handig.) Dus dat klappie van Suze van het bed is echt niet erg hoor. Thijs is mij wel eens ontglipt in zn eigen badje en toen ging ie kopje onder. Mama en Thijs allebei huilen van schrik natuurlijk.
    @all bleh het is koud buiten en Thijs zn jas was nog nat van de was, dus die heb ik vanochten in een fleece jasje en de lodger rapper mee naar het kdv genomen. Gelukkig had ie het niet koud.

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    meiden jullie moeten even het bericht van kim lezen bij pco het is echt vreselijk!

4. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @linda ik kan die topic niet vinden. heb je een link?

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    vruvhtbaarheidsbehandelingen en dan het pco topic

vreselijk zeg ...het zal je overkomen :cry:

6. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    gevonden. bah wat een naar verhaal. Als ik Thijsje straks ga halen van het kdv krijgt ie een hele dikke knuffel van me. Ik ben toch wel heel erg blij dat ik hem heb. Zo zie je maar dat het allemaal niet zo vanzelf sprekend is. zucht bah wat naar allemaal.

7. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    ja dat is echt heel heftig, ik moet er helemaal van huilen..... (ben de laatste tijd erg emo)

Taliaa; ik ga niet alleen, ik ga lekker met Suze ;). Ik kende daar dus ook niemand, maar iedereen komt er met een klein kindje en je hebt dus altijd een gespreksonderwerp. niet dat ik veel tijd heb om te kletsen. We zijn veel te druk met zwemmen, liedjes zingen, lachen, knuffelen.... gewoon lekker gaan joh!

Ik heb zo nu en dan als ik veel heb gedaan veel last van mijn liezen...

1e prikjes: ik vond het vreselijk om te gaan. was echt zenuwachtig! De 1e prik ging goed, bij de 2e moest ze vreslijk huilen. Zo had ze nooit eerder gehuild. Ik was samen met papa en hij heeft ons allebei even mogen troosten hihihi!
    Suze heeft wel wat verhoging gehad en was wast hangerig.

Ik ben de 1e keer gaan zwemmen in center parcs met Suze na haar 1e prikjes, echt zwemles ben ik gaan doen toen Suze ruim 4 maanden was.

8. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0

binnen 2 weken zal ik er wel verandering in brengen. :)

@all ik wordt vandaag of morgen tante. mijn schoonzus ligt nu in het ziekenhuis met weeen. kan niet wachten totdat de kleine er is. wil wel weten wat het is(wordt).

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ooohh hier weer een onzekere moeder.....
    en toen gebeurde het weer .....
    ik heb Jelmer vanmiddag een klein beetje venkelthee gegeven voor zijn darmkrampjes ....en daarna een flesje voeding ....
    ik heb hem daarna in bed gelegd en ik was even aan rommelen in zijn kamertje ...prompt begint hij weer naar lucht te happen ...en daarna ging hij zo godsgruwelijk erg over zijn nek ...het braaksel zat op de muren ..... en tijden het overgeven weer zo naar lucht happen he ...ooh ik word er zo bang van

10. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Hoi meiden,

Hier alles in orde hoor, maar zit bijna niet meer achter de pc...
    Na m'n werk ben ik gans de tijd bezig met m'n prinsesje :)
    Zaterdag hebben we sinterklaas gevierd en om de cadeautjes gewwest bij oma en opa en dan nog bij de overgrootmoeder.
    Malika had een popje gekregen van haar oma en die kan een piepgeluid maken. M'n meisje had wel 5 minuten de schaterlach, tis zo'n plezant meisje.

Donderdag terug naar CB voor haar prikjes, benieuwd hoeveel ze nu weegt.

Makkie van harte gefeliciteerd met jullie zoontje SETH

Milla@ M'n duimen draaien op volle toeren hoor

Meisje@ Er zal wel een eitje aan het groeien zijn hoor, hier draaien m'n duimen ook voor jou meid.

Sybje@ Oh zo erg meid van jelmer, zou er ook zo bang van zijn hoor. Hopelijk gaat dit heel snel voorbij hoor.

Chantje@ Wat fijn dat Suze het goed gesteld heeft in de nieuwe KDV

Sas@ Tel de dagen met jullie af naar de kerstperiode dat je mannetje terug thuis is.

Taliaa@ Wat doet je meisje het goed zeg...

debjes@ Veel plezier zondag met het babyzwemmen...

Cira@ Hoe is het met jaimy? Plaats je nog eens een foto? Ben zo benieuwd shoe dat ie gegroeid is.

1e kindje@ Leuk zeg tante worden...

Lot@ Hoe is het met kleine Tygo?

Hopelijk ben ik niet teveel mensen vergeten :(

Meiden ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen hoor, maar dat reageren lukt niet zogoed sorry daarvoor.
    moest er iets ergs zijn zou ik het wel laten weten.

Zal donderdag laten weten hoe het gegaan is met haar prikjes.

Heel veel groetjes Mariska en een dikke natte kus van Malika ;)

11. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Milla, wat een goed nieuws, ik duim ook voor je!

@Makkie, Gefeliciteerd met jullie zoon SETH!!

@DebJes, 12 weken ongi :confused:, dat hoop ik ook echt niet voor. Hier ook nog steeds niet ongi geweest, ben van de ene kant wel benieuwd wanneer maar aan de andere kant is het ook wel lekker zo ;)

@Sas, succes samen met Thijs....nog even en hij is weer terug!

@Chantje, oh wat eng zo onder water. Britt is ook al twee keer kopje onder geweest, was echt brullen :D

@Sybje, Britt had na de eerste prikjes wel iets verhoging, heb toen een zetpil gegeven. Kan me voorstellen dat je dat eng vindt..bah! Hoe gaat het nu met Jelmer?

@1ekindje, heel veel succes met de laaste loodjes! Ben benieuwd wat je schoonzus krijgt.

Ben alweer een tijdje niet geweest, ga echt weer eens proberen wat vaker mee te lezen. Heb nog drie weken vrij dus moet lukken :D
    Hier gaat het goed. Britt slaapt alweer een tijdje door en vannacht zelfs van 22:30 uur tot 8:00 uur.
    Verder krijgt ze nu 3 keer flesvoeding en 3 tot 4 keer borstvoeding wat gelukkig ook erg goed gaat. Binnenkort wenochtenden op het kdv waar ze 7 januari voor het eerst naartoe gaat (daar zie ik toch wel echt tegenop!)

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Mariska fijn dat het goed gaat met je kleine meisje!

Krisstel ja eerste werkdag is nooit leuk! Hoop dat Britt het leuk vind op kdv!

Nou ben 1 dag ongesteld geweest nu niks meer! PFFF snap niks meer van mijn lichaam houd dus nooit op. Ze hadden toen tegen mij gezegd in ziekenhuis dat misschien na de bevalling alles wel anders kon zijn, nou zie het zeg :S

13. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    ik ben gister avond tante geworden van een neefje. straks even bewonderen hoe hij eruit ziet.

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Gefelicteerd hoe heet hij, hoe zwaar was hij? 1ste kindje? Gaat het met mama en kindje goed?
    Nieuwsgierig ;)

15. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    @debjes hij heeft nog geen naam, ze verwachten een meisje en toen was het toch stiekem een jongen dus ze moeten nog opzoek naar een passende jongensnaaam. maar hij is 53 cm en volgens mij 8 pond (maar dat weet ik niet zeker)

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Jeetje zeg hahaahah wat een verrassing zou dat zijn geweest zeg! Dan sta je ook even te kijken als dat gebeurt! Nou we horen de naam snel :D

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gefelicteerd 1ekindje! Leuk dat jullie kindjes bijna even oud zijn dan!

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
  19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuke foto debjes! super!

20. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ 1e kindje gefeliciteerd met je neefje.

@ Debjes leuke foto hoor.

@ Poohbear hoe gaat het nou met jou.
    Werk je nou al halve dagen ?

@ All
    Vanmorgen weer bij VK geweest en alles was weer goed.
    Nou 7 jan 09 weer terug komen en dan krijg ik ook de spuit ivm rhesus factor.

Hele fijne middag allemaal.
    Liefs Thamara

Deel Deze Pagina