Stef, spannend he zo'n 1e echo. Maar het komt vast goed hoor! Hoe voel je je verder? Ik heb over 2 weken de 20 weken echo en ik begin ook al knap zenuwachtig te worden. Ik heb met 7.5 week een echo gehad. We luisteren we elke avond naar de baby met mijn angelsounds. Heerlijk gevoel is dat. Als ik het hartje en de bewegingen van de baby heb gehoord kan ik altijd lekker in slaap vallen.....
He Chantje, je moet je niet eenzaam voelen hoor (sowieso ben jij de komende weken nog echt met zijn tweeen )! Hier even een kort berichtje van mij. Maak me zorgen over de echo van 14 december. Lees op het Juli 2008-mama's-forum een en al leed (allemaal lege vruchtzakjes, niet kloppende hartjes, slecht gegroeide kindjes en miskramen ) dus daar word ik niet echt vrolijk van. Vind het dus echt super spannend.... Maar goed, de kans dat het goed zit is volgens mij altijd nog behoorlijk wat groter dan de kans dat het niet goed zit, dus daar houd ik me maar aan vast....
Meisje; Gewoon positief blijven hoor! Het komt vast helemaal goed! Nog een weekje wachten ik weet dat dat lastig is maar zoek lekker wat afleiding. Ja, dat zeg ik allemaal heel stoer maar ik ben ook erg zenuwachtig voor de 20 weken echo volgende week woensdag. Ik lees niet mee op het April-2008-mama's-forum, zij waren al zo fanatiek aan het schrijven toen ik ontdekte dat ik 30 april ben uitgerekend. 14 december zie jij een prachtig kindje hoor!
Ik kom net weer bij de verloskundige vandaan. Alles ziet er goed uit, baby ligt op schema. Hopen dat woensdag de 20 weken echo ook zo goed is! hoe is het met jullie?
Meiden ik mag me ook eindelijk aan deze kant melden! Vanochtend na ruim 18 maanden positief getest. Het besef is er nog niet helemaal.
Nogmaals onwijs gefeliciteerd! En welkom hier! Ik snap dat het besef er nog niet helemaal is! Komt vanzelf wel! Lekker genieten hoor!
Hier begint het besef beetje bij beetje te komen. Genieten proberen we zeker mar zal pas echt zijn als we de echo hebben gehad en daarop gezien hebben dat het goed is. Morgen maar de Gyn bellen voor de eerste echo. Heb woensdag eigenlijk een afspraak over het spuiten met IUI. dus wellicht dat ik woensdag al een echo krijg, maar daar zal dan wel nog weinig op te zien zijn.
Hey Cira, in dit topic ook nog een WELGEMEENDE SUPER GROTE PROFICIAT meid! Geniet er lekker van! Ik denk idd dat je op een echo dan nog niet veel kan zien. Toen ik mijn gyn belde, zei die dat ze normaliter 2 weken na de positieve test een echo doen, dus dat zou rond de 6 weken zijn. Ik neem aan dat ze dan iets zien, anders doen ze lijkt me geen echo op dat moment?!
meiden 27 december heb ik de eerste echo dan zijn we bijna 7 weken zwanger. Mijn afspraak van woensdag hebben we maar laten vervallen.
Cira; spannend de 1e echo! Ik kreeg de echo met 7.5 week. Het was een prachtig gezicht het hartje te zien kloppen! Meisje; voor jou schiet het ook al op de 1e echo! Ben je al een beetje zenuwachtig?
Meiden wanneer hebben jullie MvM gebeld? Gelijk al of na een weekje of wat? Chantje jij al bijna de 20 weken echo! En meisje inderdaad jij al bijna je eerste echo!
Pffff, ik vind het inderdaad wel spannend worden hoor! Nog 3 nachtjes slapen.... Over MvM; die heb ik geloof ik bij 5 weken gebeld ja, was er erg snel bij.
Ik heb MvM pas laat gebeld. Met een week of 10. Ik was in het begin van de zo onzeker dat ik eerder niet durfde. Komt denk ik door mijn mk in april. Dus ik heb (maar) 6 weken mee kunnen doen. Nog 1 nachtje en dan de 20 weken echo....... Ik vind het nu toch wel heeeeeeel spannend worden!
Hoi dames, breek even in bij jullie hoor. Wil chantje heel veel plezier en succes wensen morgen ben benieuwd hoe het was! cira goed dat je je aan heb gemeld en goed plassen hihi meisje jij vrijdag je eerste echo veel plezier en succes! Ik wens jullie allemaal een hele mooie zwangerschap en een mooi klein gezond kindje!
Meiden vanavond komt MvM al langs. Ben nu zo zenuwachtig of de test van hun ook wel posi geeft. Het kan niet anders dat weet ik maar toch... Chantje laat je snel weten hoe het was?
@ Cira: tuuuurlijk geeft ie ook positief aan! Ik vond dat ook (weer) spannend, maar kan toch bijna niet anders? Zolang je niet ongi bent, ben je zwanger hoor! @ Chantje: hoe is het gegaan? @ Lot23: lief dat je je even komt melden! Kom snel maar weer (blijvend) terug! @ Mariska: waar blijf je? Je bent welkom hier he!
Ik heb de 20 wekenecho gehad en het babytje ziet er gezond uit! En het is een MEISJE! Echt zo leuk! Later zal ik foto's plaatsten ik moet nu weg.........