Cira; fijn dat alles goed is met jullie mannetje, gelukkig heeft hij nog genoeg tijd om te draaien. Sas; ik ben echt onwijs benieuwd hoe ze er uit ziet! En ben stiekem toch wel een beetje zenuwachtig of het wel echt een meisje is ookal heb ik dat meerdere malen gehoord! Als ik nu naar de bavalling of de kraamafdeling kijk beginnen de zenuwen toch wel een beetje toe te slaan! Ik realiseer me steeds meer wat een prestatie het is om een kindje op de wereld te zetten......... Ik ben helemaal klaar voor de bavalling, alles is klaar. Kleertjes gewassen, bed op klossen wiegje staat klaar. Van mij mag ze over een weekje komen hoor! Begin nu best een beetje ongeduldig te worden en ik merk ook dat het lichamelijk met de dag zwaarder wordt. Ik hou veel vocht vast en het wordt steeds moeilijker van de bank af te komen of het bed uit te gaan. Maar gelukkig vliegen de dagen voorbij. Ik dacht eigenlijk dat de dagen heel langzaam zouden gaan tijdens mijn verlof maar dat valt dus echt hartstikke mee!
Chantje ik begrijp best dat je nu wilt dat ze komt! Soms ben ik al ongeduld en ik ben pas 25 weken zwanger! Ik vind het ook al zwaarder worden, vooral met schoenen aan trekken of bukken, dan zit je buik toch in de weg (en de ban ik niet eens heel dik) Nog even volhouden! Voor je het weet is het er!
@cira ben beneiuwd naar je kamertje ! @sas denk wel om je zelf he .... @all heb nu eindelijk de zetpillen voor de misselijkehid ..hiephoi .... tot wanneer moet je eigenlijk foliumzuur slikken ...? heb trouwens de laatste dagen pijn bij mijn stuitje wat over mijn billen trekt .....hoop dat het mee valt ...
@sybje oh oh het bekende stuitje gevoel. Dat had ik ook en het bleek bekkeninstabiliteit te zijn. Als je de pijn volgende week nog hebt, dan een verwijzing naar de fysio vragen. Je kunt er beter maar meteen bij zijn, om alles goed te houden. Met een paar kleine aanpassingen is het goed te doen met veel minder pijn. Ik spreek uit ervaring. @chantje ik ben blij te horen dat de dagen van je verlof zo voorbij zijn. Ik zie namelijk best wel tegen me verlof op. Ik heb mn hele leven fulltime gewerkt en dan over 7 weken ineens 18 weken vrij zijn, vind ik een beklemmend idee. Hoe krijg ik de tijd vol. Mn mannetje zegt dat ik de 1e 6 weken lekker rustig nog de kleertjes kan kopen en alle zeepjes en luiers enz enz en het kamertje inrichten. En wie weet krijg ik nog een poetsmanie aanval. Al hoewel ik dat laaste betwijfel en hij ook. En daarna schijn ik mn handen voel te hebben. grijns. Ik ben benieuwd. Hoe durf je trouwens die programma's te kijken. Ik wil dat allemaal niet zien. Ik ga er gewoon van uit, dat het lang duurt en pijn doet, en dat dan het stofje in mn hersenen komt om alle pijn weer te vergeten. Chantje geniet ervan en de kleine komt als zij vind dat het haar tijd is.
Sas, ik kijk die programma's omdat ik het heel boeiend vind. Maar net als jij ga ik er van uit dat het heeeeel erg pijn doet en heeeeeeeel lang duurt....... Enne hoe dichter je in de buurt komt van je laatste werkdag voor je verlof, hoe meer je er aan toe bent hoor! Dat wordt straks echt genieten. Gewoon alleen al van het feit dat je geen wekker hoeft te zetten! NIETS MOET EN ALLES MAG! HEERLIJK!
@chantje ik hoop het maar. PFFFF en de kamers zijn ook nog helemaal niet af. Mannetje heeft beloofd dat de babykamer 1 maand voor de bevalling ingericht kan worden. Ik hoop het maar, want tot nu toe heeft alles erg tegen gezeten met het opknappen van de kamers. De babyspullen staan nu opgestappeld in een hoek. En ik wil het toch graag uitgestald zien in een kamer. Maar ja ik moet nog even geduld hebben.
Wat vervelend dat het opknappen tegen heeft gezeten! Het lijkt me niet leuk om de babyspullen in een hoek te zien staan. Het is zo onwijs leuk om het kamertje in te richten! Maar dan heb je tenminste genoeg te doen in je verlof! Maar je moet dan ook wel zorgen dat je aan voldoende rust toe komt hoor! Maar dat geeft je lichaam prima aan hoor! Ik doe zelfs heel onbewust zo nu en dan een dutje op de bank......
@sas : heb het voornamelijk als ik lang sta als ik regelmatig zit valt het mee.....houd het idd even in de gaten ...als het volgende week niet over is gan ik naar de ha ....mensiendieck zou dat ook helpen ?
Hee meiden, geloof dat ik me bij jullie mag melden.... geloof het nog steeds niet hoor! Ben zooooooo gelukkig!
Ja, echt super dat ik hier nu mee mag schrijven! Had dat echt niet meer gehoopt...... toch is het zo! Het besef is er wel, maar tis nog zo vreemd en raar hihihi. Heb echt vanacht zo slecht geslapen, was helemaal hyper! Heb geloof ik elk uur van de klok gezien.... hahahaha Maakt allemaal niet uit! Jeetje, chantje, bij jou gaat het echt snel zeg! Hoop dat alles nog steeds goed met jou en de beeb gaat! Wordt nu vast allemaal wel zwaarder denk ik he? Ik moet trouwens eerst nog maar eens al jullie reacties lezen, weet ik wat beter van jullie allemaal hoe en wat. Gister de aanstaande opa's en oma's het goede nieuws verteld. Nou er zijn een hoop tranen gelaten, dansjes gemaakt en geknuffeld. Iedereen reageerde super. Mijn broertje van 18 wordt weer oom, hij was helemaal trots. Mijn zus wordt voor het eerst tante van haar kant zeg maar, dus helemaal blij. Ben zo blij dat we het verteld hebben, ze hebben allemaal zo meegeleefd! De rest van de wereld mag het na de 1e echo weten. Hoewel mijn schoonmoeder het het liefst van de daken schreeuwd, tis voor hun hun eerste kleinkind. Gelukkig snapt ze dat we nog even willen wachten... Vandaag hele dag weg, dus ik 'spreek' jullie vanaaf of morgen weer! xx makkie ps madeliefjuh, wat wilde je vragen?
Makkie GEFELICITEERD! Echt geweldig zeg! ga er heerlijk van genieten! Meiden ik heb nog geen fotootje geknipt. Jullie krijgen snel een foto te zien van onze baby kamer.
Ja, met ons gaat alles prima! Vanaf volgende week woensdag mag ik thuis bevallen , weer een mijlpaal gehaald! De baby is iets groter dan gemiddeld en al helemaal netjes ingedaald! Ik vind ook dat het op zich snel is gegaan maar nu word ik wel erg ongeduldig! Nu wil ik haar toch wel heel graag zien, ruiken en zoenen! Misschien duurt het nog een weekje en misschien nog wel 5......... We proberen rustig af te wachten! Fijn he het goede nieuws vertellen!? Geniet er maar lekker van!
Chantje spannend hoor! Ik ben vandaag weer wezen shoppen, jeetje ik wist dat een babytje veel geld kosten maar nu weet ik het zeker Vandaag hebben we matrasje gekocht, hemeltje lakentjes enz enz. Ziet er nu nog leuker uit dan dat het al was hahahaha. Morgen gaat me vader 2 plankjes ophangen en 2 schilderijtjes en dan is de babykamer klaar en dan is nog even wat weekjes wachten!