Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    AAAA wat lief

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

als ze 1 borst heeft gedronken en deze is helemaal of zo goed als leeg, dan de volgende keer de andere borst.

Ander voorbeeld: mocht je nou recht gegeven hebben en ze stopt aan die kant, maar ze vraagt heel even later weer, dan geeft je links als een soort toetje. Bij de volgende voeding begin je dan weer aan de toetjeskant. Snap je?

Na het bijvoeden vanmorgen heeft Seth vanmiddag enorm geplast, hele bedje nat! Kon wel weer janken, zoveel had hij nog niet geplast.... ik ben er nu ook uit, mocht hij woensdag (heb dan weer contact met de vlos) niet aangekomen zijn of nog steeds zo ontevreden zijn/honger hebben, dan ga ik mezelf en zeker Seth niet langer kwellen en over op flesvoeding. Dan heb ik mijn best gedaan en dan is mijn jochie beter af met kunstvoeding (wat ook gewoon goed is!)

Ga nu even slapen, reageer snel weer op jullie hoor meiden! Maar nu even bijtanken, de nacht zal wel weer lang zijn.....

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Makkie; lekker bijtanken meis! Meer dan je best kan je niet doen wat de bv betreft. Ik hoop enorm voor je dat het goed komt met de bv. En anders is "kunstvoeding"prima hoor! Suze doet het er prima op! Wat is het moeilijk he? Voor nu lekker uitrusten en genieten van je kleine ventje!

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Chantje wat een mooi gedichtje van oma zeg!

Met Tygo gaat het goed, hij heeft al 2 nachten een beetje doorgeslapen zaterdag half 12 laatste fles en toen om kwart voor 6 en vannacht kwart over 12 laatste fles, kwart over 5 wakker en toen tot half 7 nog even bij mij geslapen en toen de fles(had hem bij me genomen was wat aan het huilen en mijn man kon nog tot 6 uur slapen dus dacht anders word hij wakker dat laatste uurtjes dus maar even bij mama liggen) zo trots op mijn mannetje. Vrijdag gaan we op vakantie naar mijn schoonouders in oostenrijk iemand nog tips wat echt mee moet!

5. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Lot; wat fijn dat het zo goed gaat met je mannetje! Wat leuk op vakantie naar Oostenrijk! Tja, wat echt mee moet.....Deze vraag had ik op het cb gebraagd toen wij op vakantie gingen en zij vertelde me dat ik ors en een neusspray mee moest nemen....

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

lot wat goed van Tygo zeg! Snap dat je beretrots bent! Ga nu lekker naar bed, ben zooooooo moe!

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ makkie, dank je voor de bv tips!:) ennuh, als je wilt kun je ook kolven om de productie op gang te helpen! Bij mij werkte dat enorm, alleen wilde ze toen dus niet aan de borst...

@Chantje, ahhhh wat een lief gedichtje! Enn wieweet ongi! goed hoor!
    Over zomaar bloedverlies, tja ik had dat dus wel... maar goed, ik ben een uitzondering;) ik hoop op een ongi bij jou, zou wel logisch zijn na je eipijn!

@ Lot, wat knap van Tygo! En wat je mee moet nemen op vakantie.. tja geen idee, alles wat je dagelijks nodig hebt.. Ehm reisstekker? Heeft Tygo al een eigen idkaart?

@ all, hmm, hebben jullie dat ook? je zo vet en uitgezakt voelen, maar toch weer die hele bak chips leegeten.. Voel me er erg rot onder, zeker gezien mn eetstoornisverleden (nouja, weg gaat het dus nooit...)mja. Volgend jaar weer lekker sporten en gezond eten, hoop ik:)

Liefss, taliaa

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meiden kep nog niks etrug gelezen ga ik zo even doen!

Heb toen ik naar bed ging (00.00 uur) even aan Jesse gevoeld en hij was niet meer warm, dus heb hem gewoon laten slapen, werd natuurlijk om 2 uur weer wakker, ben ik nog even naar hem gaan kijken maar mijn kleine man sliep heerlijk rustig!
    Hij kwam pas vanmorgen half 11 wakker!
    Koorts heeft hij gelukkig niet meer, alleen nog wat hangerig! Ben blij dat die weer wat opgeknapt is.

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Mama van Britt ben even je naam kwijt! Zal me nog niet ongerust maken over je ongesteldheid! Tenzij je denkt dat je zwanger zou kunnen zijn?
    Jesse is 14 juli geboren en ik ben pas 8 December ongesteld geworden.

Taliaa: Mij is geleert je kindje zo ongeveer 20 minuten aan een borst te laten drinken (soms laten ze zelf al eerder los, omdat de borst leeg is of dat ze vol zitten. De 2de borst moet je eigenlijk zien als ''toetje'' en daar dus ook weer mee gebinnen, zodat ze de actermelk (wat erg belangrijk is) kunnen opdrinken.

Chantje prachtige tekst, had het gezien op hyves en die foto van Suze je heb echt een knappe meid hoor!

Makkie: ach meid niet schuldig voelen, maar ook ik weet hoe je je voelt (dus tis nu makkelijk gezegd voor mij) Jesse kreeg dus na 3 maanden ook te weining, alleen had ik een ''stille'' hongerlap (zo noemen ze dat) die dus niet huilde voor zijn eten! Ik voelde me toen ook zo schuldig! Maar jij kan er niks aan doen! En zal vast nu allemaal goed komen!

1e Kindje: Spannend hoor, nog heel eventjes en je heb je kleine in je armen!

Thamara: Prachtig die pretecho's ik vond het zelf toen ik gign erg tegenvallen! Jesse vond het vresselijkm lag alleen maar met zijn handje voor zijn gezicht (zo ligt hij trouwens nu nog steeds als hij drinkt, heel grappig om te zien) en draaide zich steeds weg van ons! Ik heb dus ook meer billen en voeten op de dvd en foto's dan zijn gezichtje! Nou die billen en die voeten heb je na 6x ook wel gezien vond ik! Maar goed als ik ze dan weer zie bij andere denk ik prachtig!

Als ik iemand ben vergeten sorry! Had ook weer veel om bij te lezen ;)

10. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Uuuuuuuuuuuuh helaas wel ja!
    (ik heb ook een eetstoornis (verleden))
    VRE-SE-LIJK!

Deborah; jeetje wat heeft Jesse geslapen zeg! Heerlijk!

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey dames!
    Hier geen nieuws, maar wilde wel even zeggen dat ik jullie verhalen allemaal heerlijk vind om te lezen (de 'goed nieuws'-verhalen dan he!).
    Geniet lekker van die dwergjes!
    X

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    moggel meiden!
    Sorry, ik kan nog niet zoveel me ekletsen over bevallingen en flesvoedingen. Moet nog 3 maanden wachten!

Hier gaat alles goed. Gisteren was die kleine zo rustig, af en toeeen plopje richting mn rug leek het. Ik ben uit protest op de bank gaan liggen en hem toe gaan spreken. Zo van schop mama eens goed hard, zodat ik weet dat je er bent. Na een kwartier was er een grote verhuizing in mn buik...Meneer draaide zich duidelijk om en ging lekker trappelen tegen mn navel. Vancht leek het wel een trampoline daar binnen. Heerlijk! Maar ik slaap wel minder goed. Word veel wakker, plassen, draaien etc etc.

Ben nu boxzakken aan het maken met nijntje erop. Helemaal zelf (met instructie van een marktplaats mevrouw, die die pakketten zelf maakt en verstuurd). roze zakken had ik lang geleden gekocht, ahum...dus ik maak ze nu maar voor een vriendin die deze week wordt ingeleid en een meid krijgt!

Vanmiddag weer werken en vanavond naar de pufclub!

13. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi hoi,

Wil even laten weten dat ik ook steeds mee lees, maar weet ook niet zoveel te melden over zwangerschap, voeding enz, is hier ook al een hele tijd geleden dat ik zelf in die fase zat.
    Merk ook wel dat het 'gat' steeds groter wordt. Als Linda, meisje of ik nu zwanger worden schelen we zeker 25 weken alleen al in zwangerschap met de gene die als laatst zwanger is geworden (poohbear/thamara)
    Ondanks dat leef ik erg met jullie mee en hoop het allemaal nog eens mee te mogen maken.
    Over ongeveer een week mag ik testen als ik niet eerder ongi ben natuurlijk, spannend, maar het is al zooo vaak niet raak geweest dat ik er ook niet meer vanuit ga. We zullen zien..
    Ik heb wel allemaal steekjes en krampjes, nu 5 en 6 dagen na de eisprong, gisteren was ik bang dat de ongi er al aankwam vandaag hoop ik op innesteling al lijken de steekjes meer uit de eierstokken te komen, had iemand van jullie dat ook toen jullie zwanger bleken te zijn?
    Ik hou jullie op de hoogte!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @milla, meid wat een spanning he/! En ja, het gat wordt steeds groter. maar dat ervaar ik ook, nu ik nog niet mee kan kletsen over voedingen enzo! Tis ook mn eerste kindje, dus ervaring heb ik ook niet om te delen!

Ik had op dag 8-9 na mn eisprong wat chocomel kleurig slijmverlies en dacht dat het einde oefening was. Vanaf die dag ook krampjes, steekjes achter mn schaambeen en in mn liezen. Wie weet is je er wat bij aan het innestelen. Ik kan me voorstellen dat je niet durft te hopen. Dat had ik ook!
    Liefs!

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Milla: Ik had ook bij de zwangerschap van vorig jaar last van krampjes voor mijn NOD, niet een paar dagen maar echt een week ervoor ofzo.
    Ik duim zó dat het raak is bij jullie meid, het is je zó gegund!
    [-o<

16. Milla

Milla Niet meer actief

Tnx Meisje en Pooh.
    Vanacht werd ik tijdens het uitrekken van mijn benen ineens wakker van een felle steek in mijn buik. Ik voel constant een kramperig gevoel, maar het voelt iets anders dan wanneer ik ongesteld moet worden. en heb steekjes links en rechts, lijken mijn eierstokken te zijn. Wat het ook is, ik hoop niet dat mijn ongi er aan komt! Nog een week geduld.. Wat kun je jezelf ook gek maken he!

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Milla, Meisje en Linda ook al is het gat straks zo groot ook wij willen straks al jullie ervaringen, kwaaltjes en noem maar op aanhoren hoor! Denk als het straks helemaal raak is bij jullie dat veel dames weer kriebels krijgen en terug verlangen naar de zwangerschap en zo'n heel klein pril mensje! Ik hoop echt dat 2009 jullie jaar wordt! Jullie hebben al TE LANG moeten wachten!

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    hmm, milla en meisje, heb de traantjes weer in mn ogen.. Jullie leven zo met ons mee, maar moet zóó moeilijk voor jullie zijn. Wij leven ook erg met jullie (en Linda natuurlijk) mee! Zoals debjes al zei, je hebben al TE lang moeten wachten!
    Eind 2007 zeiden we allemaal: 2008 wordt ons jaar. En voor de een is het een jaar van geluk geworden en voor de ander een intens verdrietig jaar..
    Ik hoop dat jullie 3 alledrie nog kunnen zeggen: 2009 wordt ons jaar! En ik hoop zo dat dat ook gaat gebeuren meiden! als we iets voor jullie kunnen betekenen horen we het graag.. Nu klinkt dat heel stom, maar je weet ooit nooit nie, zeg maar...;)

@ sas: hoe is het bij jou meid? ben je nu bij je ouders? ben het even kwijt.. wanneer komt je hubbie thuis?

@ makkie, hoe is het vannacht gegaan? ik denk echt dat Seth beter heeft geslapen:)hoop dat ik gelijk heb!

@all, hmm, vanochtend kwam mn meissie alweer om 6 uur.. pfft, gaap.heb voor de zekerheid maar de fles ipv borst gegeven en heb ook nog gekolfd. De voeding erna (rond half 11) heb ik haar lekker laten snacken bij me:) liggend in bed (echt ego, ik was gewoon te moe om eruit te gaan) Maar het beviel haar prima, heeft wel 45 min. gedronken, zo knap van dr.
    Dalijk na de voeding (geen zin om te kolven dus weer de borst:)) met mn mama stof gaan kopen voor grotere bakerdoeken, want ons meissie wordt te groot voor deze:)
    had trouwens gehoopt dat ze met de kerst in 62 zou passen, want had zulke leuke kleertjes liggen, hihi. Maar goed, nu maar iets in 56 zoeken nog. Is de uitverkoop eigenlijk al begonnen of voorbij?

Liefss, taliaa

19. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @milla dit wordt jouw ronde. Ik voel het gewoon. Enneh, ik heb toen ook de hele tijd krampjes en steekjes gehad. Het is gewoon de celdeling wat je voelt.

@taliaa hier gaat alles goed. Ben afgelopen weekend bij mn ouders geweest en dat was erg gezellig. Nu gewoon weer hard aan het werk. Mn mannetje komt als het goed is vrijdag terug. Het zou eerst donderdag zijn, maar dat is al weer verzet. Ik ben benieuwd of ie er voor de kerst is. Je weet het nooit met defensie.
    @all gisteren moest ik met thijsje terug komen bij de HA. Het gaat nu goed met de ventolin. Ik moet het de hele winter bij hem blijven gebruiken, want hij heeft aanleg voor luchtwegen problemen. Op deze manier blijft ie sterk. Ik moet wel weer over 6 weken terug komen. Ook houden ze zijn oogjes in de gaten omdat ie loenst. Als dit blijft, dan krijg ik een verwijzing naar de oogarts. Afwachten maar.

20. Milla

Milla Niet meer actief

Ik wordt helemaal emo van jullie berichtjes! Wat zijn jullie toch schatten!

@ Sas ik hoop zo dat je gelijk hebt!

@ Taliaa zo lief gezegd, maar helaas is er niks wat jij/ jullie voor ons kunnen doen.. want dan waren we alle drie al lang zwanger ;) ! alhoewel.. wat jullie wel kunnen doen is gewoon lekker genieten van jullie frummeltjes en alle leuke dingen opschrijven zonder bang te zijn dat jullie onze gevoelens kwetsen, jullie moeten ook gewoon lekker overal over kunnen babbelen! En ik denk dat jullie dat ook doen, maar mochten er remmingen zijn, wel doen hoor! Wij halen het later wel in! (dat moet gewoon lukken!)
    Ik hoop dat 2008 toch nog op de valreep mijn jaar gaat worden, en niet alleen mijn herinnering ingaat als een rot jaar.. en anders gaat 2009 gewoon alles goedmaken! Afgesproken!

Deel Deze Pagina