Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hey Meiden!

Jeetje hele dag niet geweest en zoveel geschreven!
    Daar ga ik ;)

Alleereerste 1e Kindje! Van harte Gefeliciteerd met jullie dochter! Leuke naam ook en een lekkere flinke dame! Geniet er maar lekker van! We hopen snel een fotó te zien :)

Milla: Tuurlijkl kan je je dochter meenemen naar de meeting, ze hoort er toch ook bij!

Ben ik iemand vergeten SORRY!

Kom net van de V&D koopavond, weer veestel veel gekocht hahaahha. Jesse was vanmorgen wel wat opgeknapt maar drinkt dus niet goed! 3 flessen met 100cc laten staan en de net fles van 80cc laten staan :S Nou ja dan vanacht maar wat eerder me bed uit! Ben gelukkig morgen vrij.

Chantje: Nou lijkt me toch erg leuk om elkaar is in het echt te ontmoeten! Amesfoort ligt wel niet heel dicht bij, maar goed ben er voor bereid een stukje te rijden!

Makkie: Seth heeft dus lekker geslapen, en die tranen laat maar lekker lopen ;)

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

1eKindje, VAN HARTE MET JULLIE MOOIE DOCHTER. Prachtige naam en wat fijn dat de bevalling zou voorspoedig liep! Geniet van je kraamperiode en natuurlijk van alle tijd nu samen met z'n 3tjes!

Meiden, morgen heb ik overleg met de vlos over hoe en wat met de borstvoeding. Kolven gaat niet lekker, ik haal er niet meer dan 20/25 cc uit. Ik hoop dat Seth er wel meer uithaald (kolven is toch moeilijker hoor, geen gevoel erbij...) Maar ja, je weet met borstvoeding nooit hoeveel ze nou krijgen, maar Seth lijkt gewoon niet genoeg aan mijn borst te hebben. Ik hoop dat het nog komt, maar ik wil hier niet aan onderdoor gaan. Ik wil het beste voor mijn mannetje, dat hij genoeg eten krijgt en lekker aankomt! (tis al zo'n klein ventje.) We zullen zien....

Slaap lekker allemaal (en ik ben ook voor een meeting hoor!)

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Makkie; ben benieuwd wat de vlos zegt. Ik had precies hetzelfde.Ik moest ook lang kolven voor bv 20cc. Vreselijk is dat! Succes hoor!

4. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ 1ekindje GEFELICITEERD met jullie dochter.

@ Chantje nou dan word dan mss in mei een heleboel stoelen regelen haha
    Lijkt me ook leuk om jullie dames een x live te zien.

Moet zo naar de uwv :( heb er helemaal geen zin in.
    Ze zullen wel weer over van alles zeuren.
    Hopelijk valt het allemaal mee en hoef ik pas na de bevalling weer werk te gaan zoeken, want niemand neemt een zwangere aan.

Liefs Thamara

5. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    UITGEREKEND:
    18 maart 2009: Thamara -> Meisje
    21 maart 2009: Poohbear226 Jongen
    12 juli 2009: Ryanne :(:

AGENDA:
    22 december: poohbear226 pretecho
    07 januari: Thamara verloskundige
    BIJZONDERHEDEN:

BEVALLEN:
    07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze 3885 gram
    07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram
    14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram
    5 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika 2520 gram
    5 augustus 2008: Cira is bevallen van Jaimy 2650 gram
    14 augustus 2008: Fleurrebel bevallen van Elena 3700 gram
    22 augustus 2008: Bloemetje bevallen van Lieze
    4 september 2008: Krisstel bevallen van Britt 3414 gram
    22 oktober 2008: Sybje bevallen van Jelmer 4038 gram
    27 oktober 2008: Taliaa bevallen van Isabella 4320 gram
    13 november 2008: Lot23 bevallen Tygo 3550 gram en 52 cm
    7 december 2008: Makkie bevallen Seth 3000 gram en 50 cm
    16 december 2008: 1ekindje bevallen Myrthe 4575 gram en 55 cm

Buddy's:
    Poohbear & Thamara
    Syb & Milla
    Makkie & Lot
    Taliaa & Chantje
    1e kindje & eigen mannetje

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    1e Kindje: GEFELICITEERD! Geniet er lekker van meid!

Nou, hier dus slecht nieuws...
    Wéér geen fatsoenlijk ei (max. 9 à 10 mm) en het baarmoederslijmvlies was niet dikker dan vorige week.
    Heb dus een kuurtje primolut gekregen, en urine ingeleverd.
    Als de zwangerschapstest negatief is (waar ik vanzelfsprekend wel van uit ga, anders was er op de echo ook wel iets anders te zien :( ), begin ik met een 5-daagse kuur primolut en daarna met Clomid 100 mg.

Pfff... leuk is anders.
    Wéér 4 weken naar de gort...

X

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Meisje wat ontzettend balen dat de clomid zijn werk niet heeft gedaan, nu snel ongi dan kun je weer verder en dan gaat het gewoon goed komen!

Makkie ben benieuwd wat de vk zegt!

Chantje word zeker druk in je achtertuin!

Ik zit beneden en het is voor het eerst dat mijn mannetje nog slaapt, dat is weer even wennen de afgelopen tijd werd ik smorgens van hem wakker. Tygo moest gisteren rond half 12 de fles maar sliep tot half 1 toen de fles gehad, vanmorgen om kwart over 5 wakker en toen nog even bij mijn man geslapen en om half 7 de fles hij kan het snachts wel nu nog in zijn eigen bed maar dat gaat de ene keer ook beter dan de andere keer. Hopelijk houd hij de 6 uur snachts vol. Vandaag even op pas voor een babyfoon nog tips? en een kleine slaapzak die ze hier nergens hebben dus maar even naar de babywinkel.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @1e kindje. Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een grote meid, en wat een snelle bevalling! Goed gedaan hoor!
    En nu lekker genieten!

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey dames,

Ik heb nog even gebeld met het ziekenhuis.
    Als ik namelijk vandaag begin aan de primolut, valt naar alle waarschijnlijkheid mijn eisprong de volgende ronde nét in de ski-vakantie van mijn vriend.
    Nu kunnen we dan wel het ingevroren zaad gebruiken, maar dat geniet vanzelfsprekend niet de voorkeur.
    Dus.... afgesproken dat ik volgende week woensdag weer een echo krijg, als er dan niks te zien is begin ik dán met de primolut (en met een beetje geluk is er alsnog iets te zien!).

Zo, zijn jullie weer op de hoogte!

X

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meisje balen meid! Weet even niks te zeggen! Vind hetg ongelovelijk K*T (sorry voor atal gebruik)

Lot ik heb kleine slaapzakken 70cm bij de hema en v&d gekocht! En zag dat ze nu in de aanbieding zijn met lange mouwen bij prenatal weet niet of dat bij jullie ook zo is?

11. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Meisje wat ongelooflijk balen zeg.

Ben vanmorgen dus bij UWV geweest.
    Maar stond binnen 10min alweer buiten.
    Die man wist niet eens dat ik zwanger was, dus hij wilde me niet keuren.
    Ik kreeg na de bevalling wel weer een x een oproep.
    Jeetje baalde wel even hoor, ik dacht echt van MAN lees eerst alles eens door voor je iemand uitnodigd.

Fijne middag allemaal.
    Liefs Thamara

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Thamara ik ken het, Toen ik de eerts ekeer in de ziektewet ging en ik van het uwv een brief kreeg, wisten ze ook niet eens dat ik zwanger was.

13. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    he meisje; dat zijn geen fijne berichten! Ik ga voor je duimen dat er volgende week wel een mooi ei te zien is!

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @meisje : je jeetje wat jammer zeg ..dikke knuff

@all : ik zit nog even te denken aan mijn cyclus ....ja ja daar is de neuroot weer ....
    cyclus was wel netjes....maar mijn menstruatie is minimaal .....

ik zou morgen naar deg yn gaan maar dat gaat niet door ..ik had een dubbele afspraak en het cb met prikjes gaat even voor .....alhoewel de gyn ook niet helemaal onbelangrijk was ....gezien mijn knip en de anticonceptie die nog geregeld moet worden ....

15. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Sybje; mijn menstruatie is ook minimaal qua vloeien

16. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @1e kindje gefeliciteerd met Myrthe en geniet van je kraamtijd.
    @meisje ik duim voor je dat je toch een ei hebt volgende keer.
    @milla ik snap je helemaal met het testen en ik hoop echt dat je een top kerst hebt.
    @sybje mn 1e menstruatie was ook een klein beetje, maar wel 14 dagen. pfff. En nu ben ik het al 4 weken heel heftig. Ik moest zelfs aan de pil beginnen om het te stoppen. grrrr ik wilde niet aan de pil, en tot nu toe helpt het nog niet.
    @chantje ik kom ook hoor naar suze dr 1e verjaardag. gezellig.
    @taliaa je kunt wel met me mee rijden naar chantje. Mn mannetje is er toch niet, die zit dan in verwegistan.
    @all ik ben wat terughoudend in mn foto's op internet, dit ivm het werk van mn man. Het is niet zo dat ik niet trots ben op mn thijsje.
    Afvallen, daar begin ik in januari wel mee. Ik ga mezelf nu niet kwellen. Ik hoop dat Thijsje niet ziek wordt, want hij heeft vandaag echt een slaapdag, en hij klonk wat hees en het snot kwam uit zn ogen. Verder klinkt hij niet echt verkouden en heeft ie ook geen verhoging. Ik zelf heb ook keelpijn, dus misschien heeft hij dat ook wel. Ik hoop maar dat mn man nog eens belt om te laten weten op welke vlucht ie zit vrijdag, want er komen er meerdere aan die dag. En ik vind het wel leuk om hem op te halen met Thijs. Maar ja ik wacht het wel af.

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @sas : mijn eerste menstruatie heb ik al gehad ...dat was 4 a 5 weken na de bevalling ...toen hebben ze nog een echo gemaakt om te kijken wat er loos was ik bloedde als een rund toen .....en nu weer bijna niet ...nou ja ik zal het de gyn eens vragen ...

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Thamara, wat een drop*** zeg!

1ekindje, hoe gaat het met jullie? Gaat alles goed?

Syb, succes morgen met jelmers prikjes! Weet je al wat je gaat doen met anticonceptie?

Meisje, wat balen zeg! Normaal zonder clomid had je toch al wel een ei gehad toch? Vreemd hoor... succes meid!

Sas, begrijpelijk hoor van de foto's! En natuurlijk ben je trots op je Thijsje! Hopelijk worden jullie allebei niet ziek en wat zal je man blij zijn jullie te zien als jullie hem kunnen komen halen!

Nou, morgen is het hier DE dag... het CB komt voor het eerst langs en dan gaan we knopen doorhakken (tenminste ik dan... niemand anders kan het voor me doen tenslotte...) Als Seth weer morgenvroeg minimaal is aangekomen ondanks de vele borstvoedingen die hij krijg en het bijvoeden, dan ga ik over op flesvoeding. Is hij minimaal 40/50 gram aangekomen, dan ga ik verder op deze manier. Hij dronk zonet echt megagoed! Bijna 45 minuten en beide borsten. Helaas scheet hij direct zijn hele broek vol en kwam met verschonen een hoop melk terug.... ben zo trots op mijn ventje dat hij ondanks dat hij niet erg goed aankomt, het verder zo goed doet! Vanmiddag wel weer even flink in tranen.. wil de borstvoeding niet opgeven, zo fijn en intiem met hem zo samen.... maar hij MOET beter gaan aankomen, dus is flesvoeding denk ik wel beter.... pfffff wat kun je je toch onzeker voelen zeg.... maar alles voor mijn ventje hoor, hij gaat voor alles!

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hey meiden even snel ipdate!

Mijn kleine man krijgt 2 voortandjes! Zie al duidelijk 3 gevormde bobbels, vandaar misschien de koorts? Het niet willen eten? En wat huileriger dan normaal?
    Welke druppels kan ik kopem ervoor? Weet iemand dat?

Ik ga even Jesse de fles geven en dan lees ik zo ff alles terug en beantwoord ik alles!

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    dag lieve meiden,

hier even een enorm EGO en EMO bericht:
    Vandaag heeft de kinderarts gebeld met de uitslag van de foto;s van dr schedeltje en het is niet goed:(. Ze heeft heel veel gezegd, maar het komt erop neer dat:
    - I op korte termijn (maar helaas pas begin volgend jaar) een CT scan zal krijgen om dingen met zekerheid te kunnen zeggen. De CT scan zal onder sedatie plaats vinden en ze zal een dagopname krijgen. De arts vond haar wel echt heel jong voor een CT scan, maar het moest echt. (toen begon ik me dus een beetje zorgen te maken)
    - Op de foto's was niks te zien, ik dacht dus dat de foto's niet gelukt waren.. Maar nee (ik moest wel 10 x doorvragen) Als de schedelnaden open waren geweest (wat dus écht moet!) dan had ze zwarte lijnen gezien en die zag ze nu dus niet. Ze kon dus zien dat ze niet open waren, om echt te kunnen zeggen dat ze dicht waren is die CT scan nodig..
    - ze benadrukte aan het begin van het gesprek een aantal keer dat ze echt te jong en te klein was om al dichte schedelnaden te hebben.. in het vorige gesprek had ze gezegd dat er in dat geval een behoorlijk ingrijpende OK nodig zou zijn.. (maar dat "komt bijna nooit voor" jaja, daar trappen we dus niet meer in he?!) Anders kunnen de hersentjes zich niet ontwikkelen.

Goed jullie begrijpen dat ik er echt even door van de kaart ben. Ik kan het niet los laten, denk steeds weer hoe mooi en lief ze is..
    Ik vind die CT scan al doodeng en ingrijpend voor ons meissie (en voor mij) laat staan alles wat daarna kan gaan komen.
    Ik was even naar mn moeder en die had I in dr armen en zei met tranen in dr ogen:"ach meissie, wat staat jou nog allemaal te wachten he.."
    Tja. zo voelen we ons nu dus..

maar goed, ik moet van mijn man blijven denken dat nog niks zeker is, we moeten eerst de CT scan afwachten.. en dat wachten duurt me nu al te lang...

sorry ik reageer morgen weer meer...
    liefss, een verdrietige mama...

Deel Deze Pagina