Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ milla, had net bij PCO zitten lezen ja.. Wat goed dat ze vager worden(maf om te zeggen hoor) je blijft testen he? nou ik hoop dat ze vanaf ehm overmorgen ofzo duidelijker worden! we blijven duimen!

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Milla zie ik het nu goed? Ben je zwanger?
    Ik had ook zulke vage testen!

3. Milla

Milla Niet meer actief

Nee, sorry sorry sorry!
    Ik ben vergeten er op dit topic bij te vermelden dat de streep door de Pregnyl komt.. Ik heb vorige week zondag een laaste ampul van 5000 gezet en deze zorgt voor de tweede streep (pregnyl =zwangerschapshormoon)..
    De pregnyl is nu heel langzaam uit mijn lichaam aan het gaan want de lijntjes worden steeds vager. Wanneer de lijntjes duidelijker gaan worden de komende week ben ik zwanger.. als ze alleen maar lichter worden niet.
    Ik ben helaas door verschillende omstandigheden genoodzaakt het op deze manier te doen.. zie ook het onderstaande berichtje dat ik een aantal dagen geleden op het pco topic heb geplaatst ;)

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sorry Milla had niet verder gelezen meid! Sorry!
    Nou ik hoop zoooooooooooooooooo dat die lijntjes blijven! Ik gun het je zo!

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @milla : ik duim voor een blijvende 2e streep !

@makkie : jelmer drinkt nu met de 1-2-3 speen van difrax ! in het begon dronk hij met de small kersenspeen van difrax maar daar moest hij te veel vor zuigen en viel hij al uitgeput buiten adem in slaap voor dat de fles leeg was

thanks to lot ....ben nu drukk bezig om een vakantie te boeken in oostenrijk tussen kerst en oud en nieuw ...waarschijnlijk onmogelijk maar ik wil zoooooo graag

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    mmmm even ego berichtje! Kreeg vandaag de vraag van een vriendin, wanneer ik Jesse uit de wagenbak ging halen! Ik antwoorden daarop: Nou ja Jesse ligt nog heerlijk in zijn wagenbak, huilt nooit! Ik zeg en nu met die kou is het toch nog heerlijk voor zo'n mannetje! Toen kreeg ik dus te horen, nou ja tis natuurlijk geen gezicht! Zo'n wagenbak is echt voor baby''s, ik zeg en wat is Jesse dan? Vodn dit dus zo raar!
    Ik wil Jesse nog zeker lekker maand in die bak houden, hij past er nog prima in hij kan nog zeker 10cm groeien voordat die niet meer past, dus waarom zou ik hem er dan uithalen?

7. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Deborah; lekker belangrijk wat die vriendin zegt! Zolang Jesse er nog in past kan ie er loch lekker in blijven liggen!

Slaap lekker allemaal!

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @debjes : nou ja ....lekker laten liggen zolang het nog kan ...Jelmer red de 5 maanden in de bak niet hoor en dat vind ik al erg genoeg

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ debjes: nouja zeg! Zolang het past en hij het fijn vindt gewoon lekker laten liggen hoor! is lekker goed voor zn ruggetje! En lekker handig als hij ligt te slapen!:)

@ sybje, hihi I zal ook geen máánden in de bak liggen. Maar zie wel dat Jelmer een ontzettende groeispurt heeft gemaakt! (je onderschrift). Wat is het toch een flinke vent he? Denk niet dat I dat gaat halen:) heeft jelmer nog maat 56 aan?
    He, hoe is het met je knip? al een beetje genezen?

@ all, GOEDEMORGEN! net lekker mn meissie gebadderd en nu ga ik maar eens bedenken wat ik met de kerst ga koken.. (1e kerstdag maak ik een diner voor 5 volw en 3kids en I;) dus als jullie nog suggesties hebben? 2e kerstdag lekker gourmetten met mn mama:)) En dan boodschappen doen, zal wel druk zijn in de winkels

Liefss, taliaa

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia :ja hij groeit als kool he ? pppffffff
    jelmer heeft van sommige pakjes nog maat 56 maar de meeste zijn al 62 .....
    mijn knip is over het algemeen dicht ....er komt alleen nog een heel klein beetje wild vlees uit

mmhh je kerstdiner ...ik ben daar helemaal niet goed in.....ik laat me meestal verzorgen ...hihi

en jou knip is die wel dicht ?

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Goedemorgen meiden!

Taliaa nee ben ook niet zo goed in verzinnen van lekkere gerechten hhaha! Je kan bij de AH wel lekkere kerstdingen kopen, misshchien even tussen neuzen!
    Is I echt zo reusje dan? Valt toch wel mee? Welke maat heeft ze?

Sybje Jelmer lijkt me niet onwijs een grote baby toch? Jesse heeft nog steeds 62 :$ gaa nu beetje naar maat 68! Heb dus echt een klein mannetje ben benieuwd straks bij cb! Moet geloof ik 5 januari weer. Mijn nichtje was ook met 4 maanden de bak al uit, nou ja eigenlijk ze wilde zelf niet meer ze krijsde het uit in die bak! ze wilde recht op zitten!
    En mijn nicht haar dochtertje (2 weken ouder dan Jess) was met 3,5 maand al die bak uit want ziuj vond dat het niet meer paste, maar goed dat vond ik wel beetje te snel vooral dat ruggetje he daar moet je zo voor oppassen.

Nou mijn Spookje ligt even te slapen, als die wakker is even flesje en dan ga ik nog even de laatste kadootjes halen! Moet maandag en dinsdag erg vroeg beginnen voor het eerst sinds ik Jesse heb het is kerstvakantie dus onze opvang is al om half 9 open! Moet dus maandag morgen kwart over 6 me bed uit, en om 10 voor half 8 in de auto zitten om Jesse naar me zus te brengen en daan door te toeren naar me werk ;) Ben gelukkig wel half 2 vrij (heb nog wat vakantie uren over) zag het niet zitten om van half 9 tot half 7 te werken.

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    he meiden!

Hier gaat alles goed. Wel wat last van mn bekken gehad donderdag, maar nu gaat het wat beter. Alleen ben ik erg kortademig. pufpuf!

We gaan zo effe naar de juwelier. Ik mag oorbellen uitzoeken voor de kerst! En ik wil langs Prenatal...ik MOET gewoon effe wat kopen voor die kleine!
    Verder hou ik me rustig.

Fijn weekend allemaal1

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ sybje, ja echt een flinke vent, 62 al zeg:) ik had een kerstjurkje maat 62 gekregen, gezien haar geboortegewicht.. Heb hem gepast, en het gaat wel:) maar goed, I zit dus nog lekker in 56:) ze was ook maar net genoeg gegroeid de vorige keer..Dus benieuwd maandag!
    Gelukkig van je knip! ja de mijne is ook mooi en dicht, aldus de gyn. Maar voelt allemaal nog erg strak aan.. :( Durf nog echt niet aan s-e-k-s te denken, laat staan t uit te voeren...hihi..

@ debjes, I was met de geboorte 4320 en ook een lange, dus echt een reus is het niet.. maar denk dat ze niet nog máánden in de bak past helaas. Maar goed, wie weet...:)

@pooh; wat leuk, nieuwe oorbellen! hoop dat je goed slaagt!

@ all, mn borsten beginnen zeer te doen:( steken in mn tepels en I drinkt ook erg onrustig.. (weet niet wat het kip of t ei is, zeg maar..).Balen, liep de bv eindelijk goed, komt dit..:( Maar goed, even doorzette maar. Ik ga iig voor de kerst even een pot voeding halen, mocht het nodig zijn...

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Even ego:

Gister de hele dag geen bv gegeven... alleen maar flesje. Leek goed te gaan, maar zulke pijnlijk borsten! Vanacht heb ik hem toch maar aangelegd, het spoot er gewoon uit! En vandaag ook weer bv gegeven en hij lijkt nu ook tevredener... zou het dan nu pas op gang komen? Hij was vanmorgen ook weer 50 gram aangekomen. Hij weegt nu 2870 gram. Nog wel erg licht, maar het gaat vooruit. Ziet zo in dubio... wel of geen bv... alleen fv of een combi... pffff zo onzeker ben ik, ik blijf maar huilen en mezelf een slechte moeder vinden. Hebben jullie ook zoveel last van je hormonen?

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie ik had ook erg last van mijn hormonen en het is nog niet over! Ik heb niet de onzekerheid van bv maar ben ook onzeker met fv dus ken je gevoel. Voor de stuwing is het misschien een idee om maandverband doormidden te knippen en in te vriezen en dan op je borsten dat zei de kraamhulp tegen mij. Succes ook met je keuze voor fv en bv.

Wij zitten in het witte oostenrijk, veel sneeuw. de reis was ik erg bang voor maar het is goed gegaan, Tygo heeft goed geslapen en met voeden lekker gestopt en de tijd genomen. Ook met de zoon van mijn broertje ging het goed hopelijk gaat het terug ook zo.

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @lot : waar zit je in oostenrijk ...?

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Sybje wij zitten in Bad Gastein(hier wonen mijn schoonouders) is het nog gelukt wat te boeken?

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @lot : dat zegt me niks .....wij hebben net wat geboekt waarschijnlijk in gerlos

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hey meiden.
    Jullie weten vast wel hoe een harde buik aanvoelt. Gisteravond, (na en vrij rustig dagje) kreeg ik pijn in beide liezen. We hadden visite, dsu ik heb eerst nog effe in mn stoel gezeten. Maar na een kwartier toch maar op bed gaan liggen.
    Het was echt in beide liezen en mn buik was knoerdhard. Erin drukken ging niet en deed ook wat pijn!

Was dit nou mn eerste hare buik?

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh : ik kan je niet helpen meis ik heb pas op het allerlaatst last van een harde buik gehad

Deel Deze Pagina