@ Pooh klinkt inderdaad als een harde buik. Mijn test van gisteren was ineens donkerder als die van de dag daarvoor en zelfs als die van donderdag. Ik wil/kan hier nog geen enkele conclusie uit trekken, maar ben benieuwd wat de testen verder gaan doen. Zie ook mijn album (in echt wel duidelijker als op de foto)
@milla inderdaad zeg ...hihi wat spanennd zeg , wanneer mag je officiel testen ? 2e kerstdag toch ? spannend hoor meis !
Sybje, bad gastein ligt 80 km van salzburg misschien klinkt dat bekender. Gerlos ben ik ook eens geweest erg leuk. Milla hoop dat het veel goeds betekend. zou wel een geweldige kerst worden dan
Pooh dat zou inderdaad buik kunnen zijn! Misshcine heb je die dag iets teveel gedaan! Milla spannedn hoor, je ziet echt dat hij duidelijker is!
Milla, dat zegt nog niets hoor! Ik en de meeste hier hadden krampen voor nod! De test is wel veelbelovend toch? oooo ik hoop het zooo voor je! Pooh, klinkt idd als een harde buik, herken alleen de pijn in je liezen niet... Ik had achteraf ook al rond week 25 harde buiken, maar herkende ze niet. Kan geen kwaad hoor, hoort erbij! 1ekindje, hoe gaat het? en wil de bv al op gang komen? Geen paniek hoor, bij mij is het nu pas op gang... beetje laat maar dat kan dus ook! Spannend, nu zijn Thamara en Pooh voor het eerst aan de beurt! Ben benieuwd welke beeb het eerste komt! (maar dat moet natuurlijk nog wel even duren meiden, laat die beebjes nog maar lekker heel wat weekjes zitten!) Vanacht heerlijk geslapen, daar knapt een mens van op zeg! Seth ligt na een badje en een bv heerlijk te slapen! Straks krijgen we visite, lekker pronken met hem! Hij was vanmorgen weer 50 gram aangekomen en dat op alleen de hele dag en nacht bv! Ik merk dat de bv nu echt goed op gang komt dus ik zet nog mooi even door. Vind het zo fijn dat hij er nu schijnbaar wel ineens op groeit! Hij is ook een stuk tevredener. Vanacht keek ik op de klok en toen was het 04.12 uur... Seth was toen precies 2 weekjes oud! Was wel een speciaal moment om die tijd zo te zien...kan me nu al geen leven meer zonder hem voorstellen of hoe het was voordat hij er was! Fijne zondag allemaal!
@makkie : aah gaaf he ...zeker als je het hummeltje dan ziet .... @lot : ja dat komt wle bekend voor maar jullie hebben niet veel sneeuw zeker of wel ? @milla : ik heb de eersrte weken ook ongikramp gehad ...en net voor de bevalling ook hihi @all : het is gelukt ! we hebben een wntersport kunnen boeken de nacht van 2e op 3e kerstdag gaan we weg en 2 januari komen we terug ik ben zo blij !
Sybje hier ligt erg veel sneeuw! Heerlijk lekker weg geniet ervan! Makkie lekker dat je een goeie nacht heb gehad doet vaak wel ff goed! Apart he dat zo'n kleintje er gelijk bij hoort en niet meer weg te denken is. Milla hoop dat dat niet de gewone ongikrampen zijn het zou je zo gegunt zijn.
@ milla, d test zit r zeker duidelijker uit dan gister! en die ongikrampjes, die heb ik de hele zw.schap gehad @ Makkie, wat goed zeg! Nu lekker doorgaan, zolang hij groeit! en 50 gr op een dag groeien is heelveel hoor! En alweer 2 weken oud! Gefeli! bijzonder he! @ Sybje, wat fijn! Alvast een fijne vakantie! Gaan jullie met zn 3-tjes? vind je het niet spannend? stoer hoor, ik vind het al een hele onderneming om boodschappen te gaan doen... @ Lot, is het nog lekker daarzo? laat je je ook een beetje verwennen? @Pooh, hmm, ik weet niet echt hoe harde buiken voelen..maar van de omschrijving van anderen komt dat overeen met die van jou! @ all, vannacht weer heerlijk getukt. Ik geef nu 4 xbv op een dag en de late fles is een gekolfde bv. Ben zoooo benieuwd wat ze gegroeid is. Als ze hiermee goed gegroeid is, ga ik ermee door. Zo niet, dan stop ik accuut met alle bv en kolfpartijen Verder doet ze het heerlijk, ze kijkt ons maar heel af en toe aan, maar áls ze het doet krijg je wel meteen een dikke lach cadeau. *smelt* Liefss, Taliaa
Makkie Super meid! Volg gewoon maar je gevoel! Taliaa: I zal vast aangekomen zijn met de bv anders zou ze toch niet zo tevreden zijn, als ze niet genoeg binnen krijgt! Nou mijn mannetje heeft echt last van zijn tandjes! 1tje daar is het puntje al van door! Gek hoor dat die nu al tandjes krijgt, dan vind ik ze helemaal zo groot! Jess is wel snel vind ik met tanden! Mijn nichtje was 6 maanden en mijn neefje pas 11 maanden met zijn eerste tand! Ach nou ja Jess is daar dan erg snel in! Want met de rest is die niet zo snel
Lief dat jullie allemaal zo meeleven. De ongikrampjes zijn weer verdwenen. Maar dat zegt helaas niks. De test van vanmiddag was opnieuw ongeveer hetzelfde of iets donkerder. Het is nog te vroeg om conclusies te trekken en dat wil ik ook nog niet maar de testen van vandaag en gister zijn i.i.g. donkerder dan de testen van donderdag en vrijdag.. Omdat het toch Matcare testen zijn en je over goedkope testen nogal eens slechte verhalen hoort, heb ik ook even een clear blue test gedaan, deze was ook licht positief. Uit ervaring weet ik dat de cb bij zwangerschap na een paar dagen echt donkerder is. Dus denk dat ik dinsdag of woensdag definitief weet of het wel/niet raak is. Ik vind het erg spannend, maar ben er gelukkig ook heel nuchter en rustig onder.. Ik hou er in ieder geval ook rekening mee dat zowel de matcaretesten afzonderlijk als de waarde hcg in urine per keer kunnen verschillen, en dat de pregnyl waarschijnlijk nog niet uit mijn lichaam is.. het kan dus nog alle kante op. Zal straks alles even in mijn album zetten. Ik houd jullie op de hoogte!
2milla : ik heb szlechts 1 test gedaan en die was van matcare , een streep is een streep hoor , de fertiliteitspoli zei toen ook dat ik niet perse nog een cb test hoefde te doen , maar ik snap je nieuwgierigheid hoor
Hey Meiden nog even berichtje van mij! Tis wel rustig hier? Ik moet morgen voor eerst heel vroeg op )sinds ik Jesse heb) voor mijn werk! Kwart over 6! Moet zeker 10 voor half 8 in de auto zitten, om Jesse naar me zus te brengen zie er best tegen op! Moet ook echt optijd op me werk zijn want ik moet openen!Dus ben benieuwd, heb er nu al kriebels van in mijn buik haahahha! Zal vast niet goed slapen!
jeetje deborah; wat heb jij het dan luxe! Ik sta elke ma-wo-vr rond die tijd op! hahaha Nou succes dan morgen! Suze heeft vandaag de kerstman ontmoet! Het lukt me niet om de foto te verkleinen maar het staat ook op mijn hyves! Vind de foto erg grappig!
Oh echt Chant ja nee ik alleen met vakantie's dus! En dit is mijn eerste vakantie! Ik werk natuurlijk 24 uur verdeeld over 4 dagen op een naschoolse opvang dus ik ben bijna altijd 's morgens vrij!
Ik werk 3 dagen (28,5 uur) op een kdv en heb alle dagen een vroege dienst. 7:30 beginnen.... Ik heb op creche Teddy Bear gewerkt, volgens mij heet dat nu ZO. ken je dat? Ik las dat je boodschappen ging doen op de Fred. Daar ging ik altijd in mijn pauze naar toe, grappig joh!
Hahah echt waar heb je daar gewerkt! ja dat ken ik wel! Grappig joh! Ja mijn ouders wonen dicht bij de fred! Ken je die witte huisjes op de westduinweg (bij de konmar, nu Jumbo) in die huisjes wonen mijn ouders. En ik woon zeg maar bij de duinen in duindorp, weet niet of je dat kent!
ja dat ken ik wel! Echt grappig! Ik heb zelf aan de andere kant van Den Haag gewoont, Laakkwartier... Daar woont mijn schoonfamilie...