hoi meiden! Heb net de arbo alles telefonisch doorgegeven en kreeg verder geen reactie van dat ik meer moet gaan werken ofzo. Dus hoop dat alles nu klaar is met dat gezeur! Ik baal altijd van dat soort instanties. Door die depressie in 1998-1999 heb ik er toenertijd veel gezeten en ook hele rare dingen mee gemaakt daar. Maar oke, nog een paar weekjes werken en dan verlo. 6 februarir is mn laatste werkdag, heerlijk! Da's voor mij nog 25 dagen werken. Ik ga mn verlof wel gebruiken om eens goed na te denken over of ik nog wel terug wil naar die baan, of een nieuwe ga zoeken! Ik word gek van die baas. De meeste collega's zijn schatten, maar er wordt ook zoveel geluld, en er zijn er weinig eerlijk in je gezicht. 2 zijn echte vriendinnen van me, dat zal wel zo blijven. Ach ja, eerst maar eens moeder worden, dan zien we wel...Niet te veel grote veranderingen tegelijk! Vanmiddag komt mn moeder soppen, heerlijK!
@ Makkie wat fijn dat seth nu lekker slaapt. En 2 weken is die alweer jeetje wat gaat het toch snel. @ Poohbear ja dat klinkt idd als een harde buik. Voelt idd niet prettig aan he. @ Milla ik hoop het zo voor jullie. Ga nog even door met flink duimen. Gisteren heel erg last gehad van mijn bekken. Heb gewoon even staan huilen van de pijn, mijn man en zoon voelde zich beide zo machteloos ze wilde helpen (de schatten) Nu gaat het na een nachtje slapen redelijk, kan het nog wel voelen maar gelukkig wel minder pijnlijk dan gisteren. Als ik iemand vergeten ben SORRY. Hele fijne dag allemaal. Liefs Thamara
@thamara, ja klote he die bekkenpijn. Bij mij is het de ene dag ook erger dan dan de andere. Nu met een rustig weekendje achter de rug gaat het redelijk. Gisteravond heb ik 2 uur op een stoel gezeten en toen was het weer mis. Alsi k daarna plat ga liggen trekt het weer weg, maar vraag me niet hoe ik van de bank kom of me omrol in bed! @all, vanavondh ebben we de pretecho! Ik heb er zo'n zin in! Kijekn of het nog steeds een knulletje wordt!
@talia wat erg zeg het hoofdje van I. Hopelijk valt het allemaal mee. @all even een ego berichtje van mij. Ik ben nu al 5 weken ongi. baal baal. Ik had iets van de HA gekregen en daar zou het mee moeten stoppen. Niet dus. Dus ik vandaag weer terug. Zij heeft overlegt met de gyn en ik moet dat spul wat ik heb nog een week doorslikken, daarnaast krijg ik primolut in grote hoeveelheden, zodat het allemaal stopt en dat ik over 14 dagen weer ongi wordt en dan moet ik aan de pil. Ik hoop maar dat dit allemaal helpt, want we wisten eindelijk weer hoe het klussen voelt zonder druk er achter. (taliaa ik heb er ook een hele tijd niet aan moeten denken hoor na de bevalling. We doen het ook pas sinds kort weer. Je merkt vanzelf wanneer je er weer aan toe bent) Daarbij heb ik nu ook weer bloedarmoede. zucht het was net over. En ik ben stront verkouden, daar ben ik zelfs voor naar de weekendarts geweest, want ik hoorde zaterdag ineens niets meer en ik had mega oorpijn. Bleek ik blaren op mn trommelvlies te hebben. Gelukkig helpt de neusspray goed. Thijs zit voor een sprongetje is een beetje vervelend, maar gelukkig is mn man thuis en hebben we allebei vakantie, dus kunnen we het lekker met zn tweetjes thijs door zn sprongetje loodsen. Ineens merkte ik vandaag dat ie toe was aan wat nieuw speelgoed. Tja die pluche telefoon die voor onder de kerstboom bedoeld was, toch maar nu aan hem gegeven en hij vind hem harstikke leuk. Straks nog even lekker kerstshoppen en medicijnen ophalen. Hopelijk hebben mn man en ik straks ook weer een leuke klus kerst. ha ha.
wat spannend voor milla! Ik ben het nooit echt eens geweest met haar "test gedrag", ik hoop zo dat het nu gelukt is!
hai lieve meiden, nou had meteen even gekeken op t pco topic.. sjongejonge, krijg er gewoon kippenvel van en tranen in mn ogen, Milla! Dikke feliknuffel ook vanaf hier! @ thamaraa: wat ontzettend van je bekkenpijn... Sterkte ermee! @ Pooh, veel plezier bij je pretecho! @ sas: nou dat is niet niks allemaal.. Wat balen van je ongi joh, ik ken het wel een beetje, heb dat ook gehad, alleen was ik niet heel erg ongi, alleen steeds een beetje, zeg maar.. Pfft, hoop dat het allemaal helpt! wilde je eigenlijk sowieso aan de pil? (sorry vergeet die dingen steeds). En over t klussen, hm dus het komt goed? En wat fijn dat je man weer thuis is! samen Thijs coachen door zn sprongetje heen! Lekker met zn 3-en met de telefoon spelen! jullie kerst kan niet meer stuk beterschap ook nog he! @Makkie, hoe is het vannacht gegaan? @ Lot, nog lekker in de sneeuw? @ Chantje, ook zo;n zin in de kerst met je meisje/ zal dalijk je hyves eens bekijken voor de foto! @ all, nou vanochtend naar t cb geweest! En ze was goed gegroeid, dus ik ga door met de bv en 1x per dag afgekolfde fles!Ook dr schedeltje was gegroeid, dus dat is geen slecht teken! Verder is dr hoofdje toch flink aan het afplatten en ze heeft nog steeds zo'n hele sterke voorkeurshouding dus nu moeten we naar de fysio.. Dr naveltje is wéér aangstipt, ze heeft wrs een schimmeltje op een plek waar ik heb ook niet wil maar dat moeten we even aankijken of t weg gaat en t spugen mocht (toch fijn) en als klap op de vuurpijl kreeg ze ook nog dr 1e prikjes... Maar goed, dat is allemaal achter de rug. Nu maar hopen dat ze er niet ziek van wordt. Ze mag nu niet ingebakerd worden, dus ben benieuwd of ze überhaupt gaat slapen.. Dikke knuffel, taliaa
Dik een jaar geleden opende ik dit topic we hadden toen nog maar 2 zwangeren (Chantje en Sas) Inmiddels is bijna iedereen zwanger of bevallen... Ik was keer op keer dat iemand zwanger bleek te zijn of beviel super blij en tegelijkertijd moest ik dan even slikken.. Op den duur werd het steeds onwerkelijker dat ik hier ooit nog officieel zou mogen schrijven, maar toch is het EINDELIJK zo ver! Jaaa ik mag kan en durf het eindelijk officieel typen: Ik ben ZWANGER! De laatste anderhalf uur zijn zo onwerkelijk geweest. Ik heb alleen maar gelachen, geijsbeerd, en gehuild.. Het is moeilijk te geloven.. en nog steeds.. Maar ben zo verschrikkelijk gelukkig!
JEUEUEUEUh, I LOOOOOOOVE your banner! Nogmaals gefeli! Ik zit de hele tijd te hyperen en heb zin mensen te bellen om te vertellen dat je zwanger bent, haha.. ken alleen niemand die weet wie milla is, hihi.. ben gewoon zoooo blij voor je! Oja, snel HCG'tjes naar Linda en Meisje sturen hoor!
Hihihi wat zijn jullie toch lieve schatten! kreeg net ook een smsje van Syb.. Tnx meid! Ja ik zit ook te hyperen hahaaa wil het liefst op het dak gaan staan schreeuwen dat ik zwanger ben en het hele telefoonboek afbellen.. Voorlopig houden we het nog even voor ons.. op naaste vriendinnen en familie die al die maanden met ons meeleven na! Wat een heerlijke kerst dit jaar!
Ja ik heb gisteren middag ook veel gezeten op een stoel, en daarna was het ook prut. Hopelijk is het snel woensdag, heb dan weer therapie. Heel veel plezier vanaaf met de pretecho.
@milla gefeliciteerd en geniet ervan. en wat zal het dit jaar een geweldige kerst worden en volgend jaar nog beter want dan is de kleine er ook bij. @makkie de borstvoeding is niet gelukt ben overgegaan op flesvoeding en myrthe is veel rustiger en na de voeding voldaan wat bij mij kwam er helemaal geen voeding uit mijn borsten.
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEE IK ZIE SUPER NIEUWS! MILLA VAN HARTE MEID BEN SUPER BLIJ VOOR JE! ga zo even pco topic lezen. Taliaa heb jij al zo''n kussen in huis voor I haar voorkeurshouding? 1ekindje: jammer van de bv maar goed as je meisje nu wel goed tevreden is. is dat toch heerlijk! Misschien ben ik even iemand vergeten maar sorry reageert later dan wel even
!e kindje goede keuze hoor meis als je kindje nu lekker tevreden is ! vind je niet dat je nu een heel ander kind hebt met de fv ? dat had ik wel met Jelmer toen
effe inbraak! We zijn net terug van de pret echo! Wat krijgen we een mooi kind en tis nog steeds een jongentje! Hij ligt nu in stuit met de beentjes langs het gezichtje. Hij gaapte en had een voetje vast met zn handje! Zo schattig! Ik ga weer snel terug naar mn "blauwe wolk". Men, wat krijg je hier ene postieve energie boost van!