Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Milla; nogmaals gefeliciteerd! Echt zo fantastisch!

Poohbear; fijn dat je zo genoten hebt! Geniet daar boven op je blauwe wolk!

Taliaa; hopelijk staat je meisje toch wel goed! En wat een goeie berichten allemaal! Fijn hoor!

1e kindje; jammer van de bv! Fijn dat jouw meisje nu lekker rustig en tevreden is!

Ik ben al een week ongesteld! Was blij dat ik weer ongesteld was maar vind het eigenlijk wel weer genoeg geweest nu.....

2. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    ze is nu zo veel rustiger dan de eerste dagen. ik ben heel blij dat ik de besluit heb genomen dat ik over ging op fv. nu komt ze s'nachts 2 keer.

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meide ...heb ik al verteld dat wij op wintersport gaan ? wij gaan 2e op 3e kerstdag weg ...naar oostenrijk , gerlos .
    Heb er zo'n zin in ....ben alleen heel bang dat Jelmer last van zijn oortjes krijgt ...heb de tip van de speen en het flesje al gehad maar heb er zelf altijd ontzettend veel last van en hoop zo dat hij het niet heeft ....

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

millaaaaa! Meid wat een fantastisch nieuws!!!! Joehoeeeee eindelijk!! En wat een super kerst en super nieuwjaar zullen jullie nu hebben! Ben zoooo blij voor je!!!!

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Meiden, willen jullie op Seth stemmen bij Baby van de Maand? Dank jullie wel!

Lees morgen trouwens alles verder terug hoor, de afgelopen dagen bijna niet online geweest. Het gaat hier trouwens goed! Ben sinds gister helemaal over op fv, ik had genoeg melk, maar de samenstelling zag er niet goed uit. Te glazig en blauwig. Niet genoeg voedingsstoffen dus... en nu met de fles is Seth een heel ander kindje! Dus heb ik er nu vrede mee en is dit het beste!

Slaap lekker allemaal! xxxx

6. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Poohbear wat gaaf he die pretecho.
    Zit heerlijk he die blauwe wolk :D
    Mijn kleine lag met de pretecho ook in stuit.

@ 1ekindje wat goed dat je kindje nu zo tevreden is.

@ Chantje 1 week al, het is ook het ene uiterste in de andere.
    Hopelijk ben je er nu snel weer vanaf.

@ Syb ik wil je alvast heel veel plezier toewensen in oostenrijk.
    Geniet van het sneeuw en je 2 mannen.

@ Makkie jammer van je borstvoeding, maar seth doet het gewoon ook heel goed op FV.
    Enne ik wil wel stemmen op je mooie man, maar ik zie hem niet tussen de andere baby's staan.

@ Milla hoe reageerde je man op het super nieuws ?
    Wat het etentje geslaagd ?

Hele fijne dag allemaal.
    Liefs Thamara

7. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi allemaal!

Bedankt nog allemaal voor jullie lieve berichtjes en felicitaties!

Het etentje was super geslaagd, we zijn gaan wokken en de geuren stonden me zo tegen haha, ik ben zo blij dat ik er zelfs van kan genieten.
    Vanmorgen weer getest met de matcare en clear blue (ik heb nog zoveel testen liggen, kan ze maar beter opmaken) en de strepen waren alweer nóg donkerder. Begin ook al lekker misselijk te worden.. Maar mij hoor je niet klagen!

@ Syb, veel plezier in Oostenrijk

@ Makkie fijn dat je nu echt een goed gevoel hebt over de fv!
    Je hebt zo je best gedaan, meer kun je niet doen, en fv is een heel goed alternatief, nu weet je zeker dat Seth alles binnen krijgt

@ Pooh, Fijn dat de echo zo geslaagd is, verder alles goed met je, je reageerde op het pco topic gister zo.. ja weet niet.. ongelovig misschien?
    Snap het wel hoor ;)
    Vervelend dat je zo last hebt van je bekken.. heb zelf ook enorme bekkeninstabileiteit gehad in mijn vorige zwangerschap, kon een paar weken helemaal niet meer lopen... En inderdaad vooral omrollen in bed is dan een ramp. Hopelijk gaat het snel beter met je! Heb je ook fysiotherapie?

@ Chantje, ongi kan door pco lang duren ik had altijd ongi's van weken tot maandan, nooit korter dan 10 dagen, na de eerste bevalling werden ze nog langer. Hopelijk gaat oma snel naar huis ;)

Nu ik pril zwanger ben besef ik des te meer hoe groot het gat is tussen mij en jullie.. Ik kan helaas niet altijd meepraten over voedingen, slaapjes enz. dat is voor mij al weer zo'n tijd geleden, mijn jongste dochter wordt in april 3, het is dus al weer zo'n tijd geleden dat ik in die fase zat, dus sorry als ik er soms niet op reageer, dat is dan alleen omdat ik er niet over kan meepraten, maar doe mijn best!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @milla, let maar net op mij. Je weet wat ik van je test gedrag vond, maar dat deed ik meer uit bescherming voor jezelf...
    Ben hartstikke blij voor je meid!

Ja het roze wolk gevoel is helemaal terug .Was effe weg vanwege al mn klachten, maar nu ik hem gezien heb....wat een heerlijk gevoel! Ik denk mezelf erin te herkennen, al is dat nog moelijk te zien!

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Milla wat lees ik een goed nieuws zeg! Super gefeliciteerd het is je zo gegunt, hoop dat je er van kan genieten en een super kerst heb met de gedachte dat jullie volgend jaar met zijn 5-en zijn!

Linda en Meisje hoop dat het voor jullie ook snel weggelegd is zou echt geweldig zijn en jullie zo gegunt zijn!

Makkie fijn dat Seth het goed doet met de fv.

Pooh leuk he zo'n echo super een jongetje.

Ik heb de eerste week na de bevalling gevloeid daarna werd het al snel bruiner. Nu lijkt het erop dat ik ongi ben geworden zou dat kunnen nu al? Verder gaat het goed hier in oostenrijk, Tygo is naar mijn idee niet helemaal fit drinkt zijn flessen niet leeg en heeft gister aardig wat teruggegeven, hoop dat hij niet ziek word vind dat zo zielig.

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hey Meiden!

Lot vervelend als Tygo ziek wordt! Hoop het niet voor je!

Poohbear gelukkig zit je weer op de wolkje! weet helaas niet was het is, heb er eigenlijk nooit opgezeten :$

Milla: Ben nog steeds erg blij voor je! En ach geef niet dat je afentoe niet kan meepraten, denk dat je hoofd nu ook soms wel ergens anders naar staat!

Makkie: Gelukkig dat de FV goed gaat! Je heb je best gedaan met BV en je mag best trots op jezelf zijn!

Zo mijn werkdag zit erop! Lekker 5 dagen vrij! Jesse is wel nog bij oma! Die zijn lekker aan het shoppen! Dus ik kon net ook even rustig nog de laatste kerstkadootjes halen! En net opgeruimd in huis, niet dta ik dat niet kan met Jesse erbij hoor, want Jesse is echt een heel lief en rustig kind die zich zo dik een uur zelf kan vermaken! Dus nu is het afwachten wanneer die thuis komt hahahaha.

De ochtende vroeg opstaan gingen eigenlijk wel goed! Jesse had wel zo iets om 6 uur huh waarom leg je me in de box? En niet terug in me bedje! Die ging na 10 a 20 minuten maar verder slapen in de box! Toen besefte ik ook weer hoe makkelijk kind ik heb, en datzeg ik niet omdat het MIJN kind is, maar weet nog zo goed met me nichtje (nu 2 jaar) die was gewoon echt klaar wakker rond half 7 's morgens! En zij kon ook echt maar 10 minuten in de box liggen en dan '''verveelde'' ze zich weer en moest ze weer vermaakt worden.
    Nou ja dit was het weer even genoeg over mij hahaah

11. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Even de laatste vier pagina’s bijgelezen, want het waren er weer zoveel.

Hier gaat alles goed…kleine meid is lekker vrolijk en slaapt ’s nachts nog steeds door. Merk wel dat mijn bv begint terug te lopen, dus ik wordt ongesteld (hoop ik) of ik zal echt over moeten om volledige fv.
    Morgen gaat Britt voor het eerst naar het kdv om te wennen, zie er best een beetje tegenop, maar zal vast goed komen.

@DebJes, wat is dat nou voor een rare opmerking. Ik laat Britt ook zo lang mogelijk in de kinderwagen, is alleen maar goed voor hun ruggetje. Pfff waar kunnen sommige mensen zich ook druk om maken. Welke kinderwagen heb je en hoelang is Jesse nu?

@Makkie, die hormonen blijven ook nog wel even…geeft niets. Toen ik besloten had om bv te combineren met fv heb ik heel wat tranen gelaten. Vond mezelf zo egoïstisch…merk dat ik nu ontzettend veel rust heb in vergelijking met een maand geleden.

@Milla, WOW WAT LEES IK! GEFELICITEERD! :D:D (vorig jaar hadden wij ook op 22 december de positieve zwangerschapstest in onze handen)

@Sybje, wat leuk, geniet ervan samen.

@Taliaa, goed zeg dat gegroeid is. Is de bv en het kolven toch niet voor niets. Succes bij de fysio, heb er goede verhalen over gehoord.

@1ekindje, goed dat een keuze hebt gemaakt..en dat het bij Myrthe positief uitwerkt.

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Krisstel Ik heb de quinny buzz en ik weet niet hoe lang Jesse nu is hij was laatst bij de cb 62 cm, ik moet nu de 2de week van Januari weer.

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @debjes : is jesse 62 cm ? :confused: Jelmer is 60 cm....je hebt echt een lief klein droppie haha

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja maar moet je wel zeggen tis wel al bijna 2 maanden geleden he cb, want ze gaan zeg maar met 4 maanden naar cb en dan pas weer met 6 maanden. Heb even oekje gepakt
    ik ben 10 november geweest toen was Jesse 6274 gram en 62 cm lang
    ik moet nu 12 Jauari weer.

Maar goed Jesse was bij de geboorte ook ongeveer maar 46 cm (ze meten dat hier niet meer)

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ooww ok ben wel nieusgierig hoe lang hij nu is ...

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja ik Schat zelf nu zo 68 cm dus ben benieuwd en denk wel dat die nu aan de 7 a 7,5 kilo zit.

Ja heb wel klein mannetje hoor, sommige schatten hem ook nog geen 5 maanden, soms in ze doen en laten vind ik dat zelf ook niet. Maar goed mijn nichtje van 2 was overal zo snel in en Jess doet echt alles op ze gemakje! Denk ook wel en weet bijna wel zeker dat cb gaat zeggen dat die achter loopt, met dus omrollen van rug naar buik, dat doet hij echt nog niet! wel als ik hem zelf op ze buikje leg rolt die terug naar ze rug. Maar als Jesse lekker op ze ruggetje ligt blijft gewoon lekker op ze zijkant hangen, maar verder gaat hij niet.

17. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Suze is vandaag weer goed gekeurd op het cb.
    Ze is 74cm lang en 8755gr...
    Haar lengte is boven het gemiddelde en haar gewicht precies in het midden....

Krisstel; fijn dat alles goed gaat. Spannend he de 1e keer naar het kdv. Hoe vaak in de week gaat ze?

Poohbear; fijn dat je weer helemaal op de wolk zit!

Lot; volgens mij kan je wel ongesteld zijn hoor! Hopelijk wordt de kleine niet ziek!

Voor iedereen veel liefs vanuit Amersfoort

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    hai lieve meiden,

@ milla, fijn dat de testen toch weer donkerder zijn:) lekker genieten en misselijk zijn meid;) en over dat gat, ja dat merkte ik ook. Toen ik zwanger was kon ik niet mee praten met de mama's. Maar dat gat was niet zo groot als nu met jou! ik hoop dat meisje en linda je gaan vergezellen kunnen jullie lekker samen beppen. en natuurlijk met ons he!

@ makkie, goede keus hoor! Seth moet goed groeien!

@ Chantje, fijn dat suze weer is goed gekeurd!

@ alle andere dames: even geen puf verder...sorry.
    Hier gaat het goed, wel even een dipje over mn uiterlijk, maar goed, ik wil graag gezond blijven, dat is het belangrijkste. in de zw.schap kon ik me goed motiveren om te eten (en geen comp. gedrag zeg maar) voor mn kleintje, en nu is dat minder. maar goed, ik ga gewoon lekker genieten en als ik aan het werk ga, ga ik weer een beetje aan mn lijf werken..
    I doet het prima vandaag, dus niks te klagen.heeft geen last gehad van de prikjes gelukkig1

Liefss, taliaa

19. Milla

Milla Niet meer actief

@ Taliaa, ik denk dat iedere moeder dat gevoel wel heeft van wennen aan een nieuw lichaam.. Er staan dan ook 9 maanden tot een jaar voor ontzwangeren. BIj mijn jongste dochter was ik door medicijngebruik 40 kg aangekomen, ik woog altijd 60kg maar toen over de 100..
    Na de zwangerschap woog ik nog steeds 85 kilo, ik kon geen broek meer aan, in de winkel paste zelfs de grootste maat mijn niet meer.. (ik ben het breedst op mijn heupen) Ik vond dat zooo erg. Gelukkig heb ik het er allemaal zonder al te veel moeite van af gekregen. Dat lukt jou ook vast, maar geef het wat tijd.

@ all, ik ga vandaag de kliniek bellen om te vertellen dat ik zwanger ben en een afspraak maken voor de eerste echo, ik kan niet wachten om ons frummeltje te zien!
    Heb me ook meteen opgegeven voor Moeders voor moeders. Werd bij mijn eerste zwangerschap gruwelijk misselijk van die geur uit dat potje, maar heb zoveel Pregnyl gespoten dat ik vind dat dat het minste is wat ik kan doen voor anderen, omdat ik weet hoe hard het nodig is.
    Heb er wel veel moeite mee dat Pregnyl ook veelvuldig door bodybuilders en als afslankkuur gebruikt wordt, maar dat moet ik maar even opzij zetten.

20. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey dames!

Nou, bij mij was wéér niks te zien op de echo (zit inmiddels op dag 28 met Clomid50).
    Ik ga nu even tellen wanneer ik zal beginnen met Primolut (mijn lief gaat begin januari een weekje skieën), dat de nieuwe cyclus met Clomid100 wel goed gepland wordt ivm IUI.

Balen dus, maar ik had het wel heel erg verwacht eigenlijk. De tegenvaller is dus niet zo groot...

Kortom, 2008 wordt het zéker niet meer voor ons, op naar 2009! :)

Deel Deze Pagina