@milla spannend ! @talia : och meisje toch , dikke knuff hoor , het is niet niks he wat je lichaam heeft doorgemaakt om jullie prachtig wondertje te bouwen ..... hierook een lekker flubberbuik en mijn borsten zijn 10 cm lager gaan hangen ....maar goed vind alles goed maar wil nooit meer extreem gaan afvallen dat is nog veel ongezonder dan snoepen op zijn tijd .... @all ik is ziek bah ik had gisteren iets te veel van de lijnzaad gesnoept en de roosivicee laxxo maar daar kan het niet van komen volgens de ass van de ha , het is gewoon een ordinaire buikgriep ...bah hopelijk ben ik wel beter voor de vakantie ,...heb geen zin om de boel te annuleren
@ sybje: beterschap meid hopelijk ben je er snel vanaf! kan snel gaan hoor! en dank voor je lieve woorden! @ Meisje, ach meissie toch wat raar he, die clomid icm ons pco lijf nou hopelijk brengt komende ronde meer succes! @Milla, jij ook dank voor je lieve en opbeurende woorden! en ben benieuwd wanneer je je echo krijgt! @all, hier alles goed! (fijn he?) had mn meissie nu niet ingebakerd, sliep toen ik thuis kwam met de wandelwagen, dus snel even slaapzakje aan en pitten maar. maar dan wordt ze toch steeds wakker dus dalijk maar dr uit en snacken bij mama, en dan weer inbakeren... maar goed, t mag nog, want ze draait nog niet. Liefss, Taliaa
POEH meiden heb een nacht achterde rug! Jesse heeft zo'n last van zijn tandjes hij kwam om het uur, half uur wakker! Mijn vriend en ik hebben dus de hele nacht bijna opgelopen, en was nu niet zo dat Jesse niet wilde slapen, hij huilde dus gewoon steeds in zijn slaap was zo zielig voor mijn mannetje! Heb al spul van vsm maar helpt dus niet echt, iemand anders nog tips?
Debjes, wat sneu van zijn tandjes.... ze kunnen daar echt niet lekker van zijn. Mijn vriendin gebruikte ook de druppels van VSM, bij haar werkte dat goed. Milla, ben benieuwd wanneer je je eerste echo hebt! Wat superspannend! Vind het zoooo fijn voor jullie! Wanneer gaan jullie het de fam vertellen, met de kerst? Meisje, tjeeee wat een gek lijf weer.... dat snap je dan toch niet he? Ik hoop voor je dat je snel aan de Primolut kan en in 2009 met frisse moed verder kan. Taliaa, ben je I gaan inbakeren omdat ze zo onrustig was met haar handjes en armpjes enzo? Mss dat dat voor ons mannetje ook wat is. Heb soms het gevoel dat hij zichzelf onrustig maakt met zijn handjes.... en tja, je lichaam moet echt herstellen meid! Tis niet niets was je de afgelopen maanden bij je hebt gedragen! Syb, jakkes buikgriep, fijn dan.... hopelijk gaat de vakantie gewoon door! Wel stoer hoor, dat je gaat skieen terwijl Jelmer nog zo klein is! Ik vind het al spannend om het huis uit te gaan hihihi 1ekindje, hoe gaat het met jullie? Doet Myrthe het allemaal goed en hoe voel je jij? Hier gaat het steeds beter. Seth doet het super op de fv en krijgt weer lekker wat spek op zijn lijfje. Slapen is nog steeds lastig, hij vind het snachts veels te leuk om wakker te zijn en bij ons te zijn. Hij slaapt overdag goed, maar vanaf de nacht is ie wakker! En niet dat hij dan echt huilt hoor, meer mopperen zo van HALLO IK WIL ER GEZELLIG BIJ ZIJN! Rond 04.00 is dat dan weer over en slaapt hij netjes uit.... hihihi tis me nu al een kereltje hoor! Met mij gaat het lichamelijk echt goed! Sta er zelf van te kijken. Ik bloed bijna niet meer (alleen weer iets als ik iets te druk ben geweest) en de onderkant doet HELEMAAL geen pijn meer! Heb het daar zelfs alweer aan kant geschoren en de condooms liggen klaar. Heb al dagen weer zin, nu nog de tijd vinden hihihihi
Hoi hoi, @ Makkie, fijn dat je zo opgeknapt bent en nergens geen last meer van hebt! Haha, moet wel lachen om jou condoom verhaal.. pff ik moest er de eerste weken echt niet aan denken! @ Syb, beterschap! @ Debjes, een bijtring uit de koelkast misschien? Ik heb 19 januari de eerste echo, dan ben ik 7 weken en 4 dagen zwanger. Spannend, kan nu al niet wachten! Ik heb het al tegen 4 familieleden 3 vriendinnen vertelt, tegen iedereen eigenlijk die al die maanden zo ontzettend met ons heeft meegeleefd en wist dat mijn nod met kerst was.. Voor de rest houden we het voorlopig voor ons. De consulente van MvM belde vanmiddag dat bij ons in het dorp geen urine wordt opgehaald. Ik mag het zelf brengen maar moet dan wel iedere week 15 km heen en terug rijden.. Wil echt heel graag mee doen, maar dat is me iets te veel van het goede! Toen wij nog in Brabant woonden kwamen ze het wel gewoon ophalen, jammer! Hele fijne kerstdagen allemaal!
@DebJes, Jesse is inderdaad niet zo groot, alleen maar handig toch, kan hij mooi langer in de kinderwagen bak Jeetje wat een nacht, heb jammer genoeg geen tips. Zielig zeg dat hij er zoveel last van heeft. @Chantje, gaat dat had of niet? Suze alweer ruim 7 maanden! Kdv is goed gegaan, ze wilde alleen niet in het bedje slapen. Ze gaat voor twee dagen straks. @Milla, kan me voorstellen dat je jullie kleintje snel wilt zien..nog een paar weekjes wachten. Lief dat je mee wilde doen aan MvM, maar snap ik je situatie dat je het niet doet. Ik vond de geur ook afschuwelijk, maar zou het de volgende keer ook weer doen. @Meisje, wat jammer, hoop dat 2009 wel jullie jaar gaat worden! @Sybje, ook al aan e Laxo en de lijnzaad, hier ook nog steeds Hoop dat je snel beter bent zodat je lekker op vakantie kan. @Makkie, fijn dat Seth het zo goed doet op fv. Enne dat 's nachts slapen komt hopelijk ook snel. Kan een verschil hé als je geen last meer hebt van je onderkant...voel je je eindelijk weer een beetje normaal. Hier gaat het goed...Britt doet nu elke dag nieuwe dingen. Ze kan opeens gillen en nieuwe geluidjes en rolt van buik naar rug! Wat kun je toch trots en verliefd zijn op je eigen kind Fijne kerstdagen allemaal!
Kristel leuk he die geluidjes! Meisje vind het zo rot voor je! Maar we duiem er voor 2009 wordt JOUW JAAR samen met LINDA! Nou ik geef Jesse straks gewoon parcetamol (vloeibaar) vind die zetpillen niks, ik durf ze er niet in de te doen, ben daar echt mieperig in hoor maar kan het gewoon niet bij zo'n klein hummetltje! hoop dat die de nacht beetje goed door komt! Wij gaan nu even naar mijn schoonmoeder (tis dat het moet, heb niet zo'n goede band met haar) en dan straks lekker voor de tv zitten! Ik wens iedereen hele fijne dagen! Ik ben er zoiezo morgenochtend nog wel even
@makkie met myrthe gaat het goed. ze heeft wel een beetje last van krampjes. ik voel me nog niet zo geweldig, heb veel last van mijn darmen en voel me erg slap. dus wij gaan het met kerst heel erg rustig aan doen want ik heb nog nergens zin in.
meiden, allemaal een hele fijne kerst met jullei gezinnetjes! Onze wens is uit gekomen, maar laten we ook even stil staan bij de meiden die die wens nog steeds hebben en nog niet uitgekomen is!
@pooh : daar heb jij helemaal gelijk in ! ik hoop ook voor die meiden dat het snel raak is ! @all : ik ben weer beter ! mijn buikkie borrelt wel wat na maar heb nog niet echt wat gegeten ook dus dat zal daar van zijn ! we hebben vanmorgen lekker liggen kroelen met zijn 3en in bed , heerlijk dat het was ! ik ga nu weer even verder met wassen strijken inpakken etc ....n vanavond gourmetten !
Hey Meiden! Volgende jaar hebben we gewoon allemaal zo'n klein humeltje aan tafel zitten, of liggen in de box, wipper noem maar op! Daar gaan we gewoon maar vanuit! Wij hebben vanmorgen gezellig ontbeten met zijn 3en, kadootjes uitgepakt! Jesse is weer erg verwent, nog wat spulletjes van woezel en pip! Denk dat zijn collectie bijna compleet is En spullen van little people, daar kan die straks mee spelen als die maand of 9 is! (zal zo even wat foto's plaatsen!) Fijne dag allemaal vandaag! Wij gaan rond uurtje of 2 naar mijn ouders, gezellig gourmetten en weer cadeautjes uitpakken!
Dames fijne feestdagen en we staan zeker even stil bij de dames waarvan hun diepe wens nog niet vervuld is en hoop echt dat ook zij volgend jaar met een gezinnetje kerst mogen vieren!
Hier komen de 'foto's van vanmorgen http://94.100.114.59/440750001-44080000 ... _EThi.jpeg Ons kersthuisje http://94.100.113.172/440750001-4408000 ... _ip7a.jpeg Lekker ontbijtje http://85.17.121.73/440750001-440800000 ... _u1YD.jpeg afwachten wat hij zal krijgen! http://94.100.114.50/440750001-44080000 ... _N-oN.jpeg Lief en heel onschuldig http://85.17.121.78/440750001-440800000 ... _LRAX.jpeg Een little people bus! http://85.17.59.110/440750001-440800000 ... _NLfD.jpeg Die vind hij wel mooi! http://94.100.114.33/440750001-44080000 ... _KSDV.jpeg Maar wil nu weer verder eten, aan zijn fruithapje! http://85.17.121.172/440750001-44080000 ... _Tynw.jpeg Al onze cadeautjes http://94.100.113.14/440800001-44085000 ... _wriT.jpeg In zijn kerstoutfit http://85.17.121.138/440800001-44085000 ... _H5Vb.jpeg Klein Spookie
Lieve lieve meiden, allemaal hele fijne feestdagen en een voorspoedig, gelukkig en vooral gezond 2009! (en dat voor ons ALLEMAAL onze grootste wens werkelijkheid mag worden!) Debjes, wat een heerlijk ventje...hihihihi zo schattig! Syb, lekker kroelen heerlijk! Fijn dat je je beter voelt! 1eKindje, tis ook niet niets wat je lichaam doormaakt! Doe het maar rustig aan, jezelf niet voorbij lopen hoor! En fijn dat jullie meisje het goed doet. Hopelijk heb je toch nog fijne dagen. Milla, joehoe de eerste echo staat! Heerlijk naar toeleven nu! Vind het zo super voor jullie dat er nu met kerst toch nog een klein wormpje in je buik erbij is! Vanacht was hier knudde hoor, Seth heeft van 1 tot 6 liggen mopperen en soms echt huilen! Ik denk ook krampjes, ach mijn mannetje toch.... iemand tips tegen de krampjes voor die kleintjes? Zijn ontlasting is ook zo taai, net klei. Herkennen jullie dit ook? Verder gaat het goed, hij komt goed aan en is heerlijk allert en wijs! Straks naar mijn ouders, lekker gourmetten en morgen naar mijn schoonouders. Heerlijk zo de 1e kerst vieren met Seth erbij! (kerstfoto van Seth in mijn album!) Fijne dagen meiden! Liefsssss xxxx
Makkie 10 cc meet water bij zijn voeding, kan ook helpen tegen de krampjes! Ja en anders dcina baby van vsm, maar goed die heb je misschien nu niet in huis! Anders even seth op je arm leggen (met zijn buik op je arm leggen en zachtje over zijn ruggetje wrijven! Of even met de beentjes fiets bewegingen maken! Hoop dat je er wat aan heb!
Ik heb vanacht ook zijn buikje gemasseerd en een babypittenzak erop gelegd.... uiteindelijk viel hij in slaap. Wij gebruiken juist al verdikkingsmiddel door zijn fv, omdat hij te gulzig drinkt (aan de borst moest hij echt hard trekken en zuigen en dat is hij nu nog gewend) en dan snel weer wat terugspuugt. Ik denk eerlijk gezegd dat het daar van komt... hoewel we maar 1 schepje gebruiken en hij er 4 mag.... lastig hoor. Mss dat hij binnenkort wat minder hard gaat zuigen omdat hij meer aan de fv gewend is. Venkelthee schijnt ook te helpen, maar mag je dat dan al geven aan die kleintjes?
@makkie: debjes tips kloppen als een bus .... @debjes : leuke foto's ! die spencer is van name it of niet ? die heeft jelmer ook maar dan met een polo er onder hah
@makkie : ik heb toen venkelthee gegeven dat kwam er net zo hard weer uit en er gaan verhalen de ronde dat het kankerverwekkend zou zijn nou weet ik alleen niet zo of dat zo is