Ik heb nooit venkelthee gegeven. heb het toen wel zelf gedronken voor de bv want dat schijnt wel te mogen, maar zo geven raden ze me af!
Nee ga echt geen thee geven, lijkt me niet zo;n goed idee.... ik ga nu een flesje geven zonder nutriton (verdikkingsmiddel). En we gaan als de winkels weer open zijn spablauw flessen halen om fv van te maken. Syb, wat een leuke banner weer! En wat is Jelmer alweer veranderd zeg!
Makkie, Tygo had ook last van krampjes en krijgt 10cc extra water in zijn fles, heb dit proberen af te bouwen maar had naar ons idee weer krampjes dus hij krijgt dit nu nog. Leuke foto van Seth zeg. Debjes wat een mooie fotos van jesse!
@ Debjes wat een mooie foto's! @ Makkie voor harde ontlasting is er ook een middeltje van VSM of dokter vogel ofzo.. ook voor darmkrampjes. Wat bij ons ook hielp is ipv spa blauw uigekookt kraanwater te gaan gebruiken.. Ons meisje had het tot ze 5 maanden oud was.. Van veel dingen werd het minder, maar we hebben het wondermiddel helaas niet gevonden. Ik ben zo enorm aan het genieten van de kerst, voel me door de misselijkheid heen zo bijzonder.. Mijn gedachten zijn constant bij het kleine frummeltje in mijn buik.. zwijmel.. Moest vandaag ook vaak denken aan Linda en Meisje en Didlina.. Had het hen ook zo gegund...
@makkie wij kregen van de vk het advies om sab simplex te halen. je kunt het via internet bestellen en het moet heel goed helpen ze had het zelf ook voor haar zoon gebruikt en volgens haar is dit het middel tegen krampjes. en ze had maar 7 druppels in een flesje gedaan op de gebruiksaanwijzing staat namelijk 14 druppels maar met de helft werkt het ook.
hai lieve meiden, alsnog hele fijne kerstdagen. Ik heb er vandaag zeker bij stil gestaan hoe ik me vorig jaar voelde en meteen aan Linda en Meisje gedacht! ik denk aan jullie meiden! Hier echt een fijne dag gehad! Mn meissie in de kerstjurk maat 62 hihi, t paste toch! heb voor t eerst een etentje bij mij thuis gegeven.. Waren met 5 volw en 4 kids incl I, was erg geslaag! Nu lekker uitrusten en morgen naar schoonouders lunchen en daarna thuis gourmetten met mn moeder! gezellig! Maar goed! @ makkie, ja zijn gaan inbakeren omdat I overdag niet sliep, was heel actief en hield zichzelf wakker met de armpjes en beetje. ooit een hazenslaapje, maar maakte zichzelf dus weer wakker! Inbakeren bracht écht rust! sliep toen ook snel 's nachts door en overdag ook veel beter. Moet er wel bij zeggen dat we dr wel "laten huilen". Ze huilt zichzelf nog vaak in slaap, en ook als ze wakker wordt tussendoor ga ik er niet altijd meteen heen. Ze valt vaak weer in slaap. Maar daar moet je kindje voor leren kennen hoor! Inbakeren trouwens wel pas doen na consult cb, invm heupjes. En zij leggen t ook uit! is iig het overwegen waard. Wij zijn toen ook het boekje van Ria blom gaan volgen wbt de regelmaat!nou heel verhaal, maar goed @ milla, hmmm wat een leuke kerst voor jullie! en jammer van Mvm! @sybje, alvast heeeeeele fijne vakantie!enjoy! @debjes, wat een verwennerij! en wat een mooie foto;'s! waarin zit jesse daar aan tafel? (van maxicosi) @all, dikke knuffel voor iedereeeeeen, Taliaa
Makkie: Hoe maak je de flesvoeding nu aan dan? Omdat je spablauw wilt gaan halen? Ik kook gewoon altijd water en dat zet ik dan in de ijskast in een fles en dat gebruik ik voor jesse zijn flessen. Taliaa, dat is gewoon mijn maxi cosi die staat op een eetstoel hahahah, omdat jesse nog wat te klein is voor zijn eetstoel, had ik hem daar in gezet! Ik deed dit vroeger ook altijd met mijn nichtje als ze bij ons kwam slapen, en wij gingen eten (zij dan ook een potje) en ik geen eetstoel had, zetten ik gewoon de maxi cosi (iets rechter op) tegen de stoel aan, aanschuiven aan tafel en hopla het zit Je moet natuurlijk er wel altijd bij blijven zitten, maar vond het wel gezellig voor jess zo!
Ja, zo doen wij dat nu ook. Maar las ergens dat bronwater gekookt ook tegen krampjes kan helpen. Maar of het echt krampjes waren is de vraag hoor... als ie nou vanacht weer zo doet, dan was dat mss echt zo. Overdag slaapt hij echt hartstikke goed, alleen snachts wil hij niet slapen maar lekker bij ons zijn! 1ekindje, klinken goed die druppels, ik onthou dat zeker! Milla, heerlijk die misselijkheid hihihi. Fijn dat je lichaam dus al lekker zwanger aanvoelt! Taliaa, dat inbakeren lijkt me dan voor Seth ook wel wat. Overdag slaapt hij goed hoor, maar snachts is hij veel wakker en erg onrustig met zijn armpjes. Moet 12 jan naar het CB, zal het dan wel vragen. Leuk dat je etentje zo geslaagd was! Heb je niet een foto van I in haar kerstoutfit? (ff iets persoonlijks... gisteravond voor het eerst geprobeerd om te 'je weet wellen'.... nou dat deed me toch pijn hihihi. Dus maar gestopt en elkaar anders verwent. Denk dat ik toch nog even een paar weekjes geduld moet hebben daar onder hahahaha)
@makkie : dankje wel ! en dat zal best auwie gedaan hebben ... @milla : nou idd ik dacht vandaag ook nog terug aan hoe ik me vorig jaar voelde ....zeker rond de jaarwisseling voelde ik me altijd erg verdrietig en wanhopig hopend op een wondertje in het nieuwe jaar
En meiden, leuke 1e kerstdag gehad? Ik ben helemaal verbaasd, Seth slaapt nog steeds! Hihihihi normaal was ie nu wakker en niet meer in slaap te krijgen! Ik denk dat hij rond 02.30/03.00 uur weer een flesje wilt. Kijken wat daarna gebeurd! Mijn vriend en ik hebben nu echt zoiets van, jee hij slaapt nog hahahaha. Wat ik trouwens moeilijk vind, dat gehos met Seth! Als wij bij mijn schoonouders zijn, dan zijn ze zo druk met hem! Vooral mijn schoonvader, zo onbehouden! Als Seth zijn flesje heeft gehad, moet ie even heel rustig blijven, anders komt er weer veel melk terug. Maar zodra ie zijn fles op heeft, pakt oma of opa hem meteen van me weg en maar druk met hem zijn.... pfff tis geen pop! Morgen zijn we de hele dag bij hun, maak me er nu al druk om. Gelukkig heeft mijn vriend daar ook last van, dus we gaan daar morgen samen rustig wat van zeggen als het weer gebeurd.. moeilijk, maar anders voel ik me alleen maar opgefokt... Ga nu ff liggen, nog even van de rust genieten hihihihi
@makkie : dat was in het begin bij mijn schoonouders ook zo , dan deden ze heel druk tegen jelmer en met hele hoge stemmetje gillen /praten tegen hem , ik heb daar gelijk wat van gezegd , nou scheelt het ook wel dat ze het bij jelmer zijn 2 jarige neefje ook altijd deden en toen heb ik al gezegd dat ze stil moesten zijn ondanks dat ze het goed bedoelen . Valt seth niet gelijk na de fles in slaap ? ik begin meestal na de fles een gesprekje met jelmer te voeren 9die iedereen mag en moet horen) in de trant van heb je zo lekker gegeten en ben je al zo lekker moe en dan gaat hij na het boertje hupsakee naar bed
Makkie druk doen met een baby van 2 weken:S jeetje zeg dat snap ik al helemaal niet! Een baby van 2 weken kan je alleen maar lekker knuffelen en uren naar kijken! Nee daar had ik ook wat van gezegd hoor!
@makkie gewoon lekker bij je houden. Wij hebben Thijs de eerste weken ook bijna niet uit handen gegeven. Dit ook omdat hij met de vacuum geboren was. Dat adviseerde de arts toen ook. en nu nog vraagt mn schoonmoeder keurig of ze Thijs mag oppakken, of ze wacht tot ik hem zelf geef. Verder vind ik ook wel dat ze er wild mee om gaan, maar gelukkig is ie daar 2 ochtenden in de week en ben ik er zelf niet bij, dus hoef ik me er niet aan te ergeren. ideaal. En tja voor Thijs kan het allemaal niet wild genoeg gaan. @milla joehoe ik zit hier helemaal te juichen op mn stoel. ZWANGER HIEP HIEP HOERA. Ik zei het toch dat dit jouw ronde zou worden. En tot nu toe is het allemaal uitgekomen tegen iedereen waarvan ik zei dit is jouw ronde. Geniet ervan en spuug lekker. grijns. @debjes raar verhaal zeg van die wandelwagen. Nou Thijs past niet meer in zn bak, maar de wandelwagen is nog te groot, daar hangt ie zo typisch in, dus hij zit lekker in de maxicosi. Vind ie ook erg leuk. @all heerlijk vakantie met zn drieen. Lekker een beetje uitslapen en een beetje winkelen en prutsen in huis. Thijs begint nu eindelijk overdag een beetje een slaapritme te krijgen. Hij is een beetje van de hazeslaapjes af. heerlijk gewoon. Gisteren wezen gourmetten bij mn schoonouders en thijs was daar erg moe van want hij werd pas om 10.30 wakker. OK hij was om 7 uur even geweest voor een flesje, maar daarna sliep ie weer heerlijk verder. Ik zelf ben nog steeds niet topfit. Nog steeds last van mn oren en verkoudheid, en eindelijk gaat de ongi minder worden. Hopelijk stopt het snel, want het is echt een batterij aan pillen wat ik nu moet slikken. Maar ja. Ik wens iedereen nog prettige feestdagen een een gelukkig en vruchtbaar nieuwjaar voor de meiden die nog zwanger moeten worden en voor de meiden die voor nr 2 gaan. Voor mezelf wens ik dat mn man volgend jaar een goede missie in Afganistan heeft en dat hij en zn team weer heelhuids terug komen, en dat we daarna weer lekker zwanger raken natuurlijk.
hey meiden .... nou wij staan helemaal klaar voor de grote reis .... Jelmer ligt al lekker te snurken naast me in een kinderwagenbak die ik gehuurd heb (kun je vast maken op de achterbank met de gordels ) en mijn man ligt boven lekker te snurken .... Voor iedereen : Een goed uiteinde en een gelukkig , gezond en liefdevol nieuwjaar ! En voor de nog niet zwangere dames : 2009 word jullie jaar ! tot volgend jaar !
hai lieve meiden, @ makkie, kerstfoto komt op hyves ze was zoooo mooi! lekker lopen pronken... oeioei, ik snap dat t pijn deed... "paste" t wel, of is het zover niet gekomen? Heb zelf wel zin, maar meer om t beminnen zeg maar.. heb nog een beetje schrik. Voelt nog erg krap bij mij en mn litteken is over de hele lengte erg hard..maja...mannetje heeft nog geen zin, dus we hebben nog even.. @ debjes. wat een goed idee van die maxicosi! goede tip! @ sas, spannend jaar voor jullie, 2009...ik wens je hetzelfde als jij jezelf wenst! @all, hier weer een leuke dag gehad! lekker met mn meissie gepronkt bij opa en oma, en net lekker hier gegourmet!hmmm... Heb wel zin om volgend jaar lekker te gaan afvallen, van mn zwangere buik af, hihi.. bv gaat hier super! ben dr zoooo blij mee! en vooral trots op mn meissie! fijne avond nog, liefss, Taliaa
Syb, fijne vakantie! Taliaa, ik ga de kerstfoto dan snel op hyves bekijken! En nee, het 'paste' nog niet helemaal hihihi. Nog even geduld dus... komt vanzelf! Komt bij je mannetje ook vast snel weer! Zo, net terug van mij schoonouders. Wat zijn we verwent en het was erg gezellig. Oma wilde toen we binnenkwamen wel meteen Seth oppakken, maar ik zei laat hem maar eerst zelf lekker wakker worden. Maar nog geen 5 tellen later had opa hem al opgepakt Maar goed.... later wilde oma het flesje geven, maar heb toch gezegd dat ik dat zelf wilde doen omdat hij snel melk terug geeft als het te wild gaat. Het ging toen prima en hij ging lekker slapen. De 2e fles deed oma wel en ja hoor, hij gaf daarna steeds een mondje terug.... dan baal ik zo he! Maar goed, de komende dagen weer lekker rust en lekker met z'n drietjes thuis! Heb nu ook het gevoel dat Seth een beetje onrustig is door alle drukte van de kerst. Morgen even helemaal niets geen gezeul met hem! Slaap lekker allemaal!
goed van je makkie! Ze moeten het maar snappen hoor! Trouwens, ik ben 0,3 kilo afgevallen deze week! En dat ondanks de kerst en al het lekkere eten! Idioot he? Heb wel mn buikomvang enzo opgemeten en die waren wel weer een paar cm gegroeid. Ach ja, kleintje schopt genoeg, dus dat wel goed gaan!