Pooh, nou dat is wel apart ja! Hihihihi, hoe meer je eet hoe meer je afvalt.... zou dat het nieuwe dieet zijn hahahaha. Fijn dat de kleine het nog zo lekker naar zijn zin heeft in je buik! Ik ben alweer bijna op mijn gewicht voor de zwangerschap! Nog maar 2 kilo en alles is er alweer af! Maar ja, de oliebollen komen straks nog he? Seth heeft vanacht heerlijk geslapen, van 1 to 4 en daarna weer tot 8. Echt lekker, normaal sliep hij helemaal niet!
@all, Ik heb nog niet veel gemerkt van het verhuizen van ZP?! Of heb ik wat gemist? Vandaag doen we niet veel. We gaan de plank boven de commode ophangen en de meubeltjes vast maken aan de muur. Gisteren hebben we de schommelstoel in elkaar gezet en hij staat fantastisch! Ik moet er alleen nog kussentjes bij zoeken. Ik moet maandag toch mn Kruitvat doos ophalen, dus dan loop ik gelijk effe binnen bij de Xenos. Ik droom echt heel druk en veel over ruzies met mensen die ik al lang niet meer heb gezien. Daardoor slaap ik rommelig, licht en ben ik vaak wakker. Gelukkig gaat het wat beter met mn rug. Ik moet wel 5 januari bij de Arbo arts komen, maar daar zie ik niet zo tegen op. Maandag ochtend naar de gyn. Hopelijk maakt ze effe een echo. Ik ben benieuwd of meneer nog van postitie is veranderd. Hopelijk wel! Hij was vooral gisteren erg aanwezig en ik voelde soms wat pijnlijk hards langs mn schaambeen schuiven...oef! Fijne zondag allemaal!
Hey meiden tis erg rustig hier! Aan het bijkomen van de feestdagen? Hier gaat alles goed! Jesse zijn 2 tandjes zijn al voor een kwart door, hij heeft er wel behoorlijke last van! Verder is het een schatje! Weer lekker verwent met kerst! Hoe is het met de zwangere? En Milla al beetje gewent aan het idee? Nou ga weer even verder met opruimen! Wil zometeen even lekker wandelen, vriest wel maar zonnetje schijnt zo heerlijk!
@debjes ah, wat zielig, die tandjes doen vast veel pijn voor Jesse! Wij gaan denk ik ook nog effe wandelen. Ik kan niet zo ver lopen (waggelen), maar 15 minuten van hier is een park met pannekoekenhuis. Wie wet crashen we daar wel weer even neer!
vraag aan de mama's met flesvoeding: Hoe krijgen jullie het voor elkaar dat de kleine na de fles lekker gaat slapen? Seth drinkt netjes zijn fles leeg, is moe in mijn armen, boertje gelaten.... maar eenmaal in zijn bedje is het wakker en mopperen. Wat moet ik dan doen? En ondanks de boertjes achteraf, blijft hij dan af en toe kleine beetjes spugen....
Makkie afentoe mondje etrug is niet erg, als het maar geen golven zijn! Jesse spuugt soms na 1,5 uur nog wat terug. Ja nu slaapt Jesse niet meer na ze flessen, maar voorheen toen hij nog zo klein was, liet ik hem even bij mij liggen, liep dan rustig naar zijn kamertje en legde hem (met zijn doekje) in zijn bedje. Misschien moet jij het bedje even voorverwaremn met een kruikje? Misschien wordt Seth wel wakker omdat het een beetje fris is in zijn bedje en bij zijn mama zo, lekker warm.
makkie@ Malika heeft ook nog steeds klein beetje terug hoor... Vooral als de hik eraan komt is het zover. Ze gaat ook niet gemakkelijk meer slapen maar ja ze is dan ook een stukje ouder dan Seth hé En s'avonds na haar laatste fles moeten we ze ook niet zo in haar bedje leggen als ze nog wakker is hoor want het is dan moord en brand zeg maar We leggen haar hier na haar laatste fles in haar wipstoel en na 15 minuten ligt ze al in slaap... Ze heeft graag geluid als ze wil slapen. Helpt het niet als je Seth zou inbakeren? Of doe je dat al?
Mijn mannetje voelt volgens mij dat het lekker koud is buiten, want hij slaapt alweer bijna 2 uur! En mama maar wachten hahaha
Hoelaat krijgt Mailka haar laatste fles? Jesse krijgt hem meestal rond half 11 (soms ook wel is half 12 ligt eraan hoelaat hij 's morgens komt) maar Jesse moet ik bijna altijd wakker maken voor zijn flesje, en anders als hij zijn fles op heeft, ligt hij echt een diepe slaap! Wat kunnen kinderen dan verschillen he
Hey Meiden net wezen wandelen in de duinen met de honden. Jesse meegenomen in ze maxicosi lekker warm berenpak aan! Liep ik lekker in de duinen begon Jesse toch lekker te brabbelen tegen me en lacgen en als die dan 1 van de honden voorbij zag vliegen begon die te kraaien! Toen dacht ja misschien is het toch wel tijd dat Jesse uit ze wagenbak gaat! Aangezien ik toch een quinny buzz heb die je zo kan zetten dat jesse nog lekker naar je kan kijken! En niet de volle wind in ze gezichtje krijgt, of zoveel opzich af zit komen dat hij moet huilen! Dacht nee misschien moet ik toch maar die zitting voor de dag gaan halen, zo'n wagenbak is natuurlijk heerlijk hoor, hij ligt er heerlijk in, maar slaapt over het algemeen de hele dag als ik met hem ga wandelen en ik leg hem daarin! Hij wordt natuurlijk niet geprikkelt en misschien gaat hij wel slapen uit verveling? Worden jullie al moe van me hahaahha Tis wel weer even een fase hoor wat je afsluit! Zal wel even leuke foto maken zo van Jesse in ze nieuwe kinderwagen!
ben ff weg geweest.... heb wel het een en ander gelezen maar ben het een beetje vergeten geloof ik... Uhm ff denken..... Makkie; het is wel goed dat je Seth wakker in bed legt, inderdaad een goed idee om zijn bedje te verwarmen. Deborah; Suze is ook erg druk bezig met tandjes krijgen. De ene keer krijgt ze wel haar laatste fles, andere keer niet..... Verschilt een beetje. Soms geven we haar geen late fles en dan wordt ze 's nachts wakker en daar wordt ik niet blij van. Dus vaak nog wel een late fles... Ze is nog steeds een lange slanke baby dus dat is wel prima! Poohbear; wat leuk een schommelstoel! Suze probeert al echt te kruipen, de hele dag is ze aan het oefenen. Echt zo schattig,ze is er zo druk mee. Morgen alweer 2 weken ongesteld..... Ik heb lekker vakantie! Veel liefs voor iedereen.
Hoop dat jullie allemaal mooie kerstdagen hebben gehad en dat iedereen volgend jaar een kleintje in de buik of alweer uit de buik heeft @DebJes, wat een schatje is het ook! Wel een goed idee zo de MC op de stoel. @Makkie, bij Britt werkte de Cinababy erg goed tegen de krampjes. Heb één keer venkelthee gegeven maar dat was meer om aan de fles te wennen. Ze zeggen vaak dat venkelthee de darmen kan verlammen..maar je hoort zoveel verschillende verhalen. @Sybje, heel veel plezier op vakantie. Hier dan ook na 4 maanden eindelijk ongesteld geworden!
Chantje: Zijn dat Sze haar eerste tandjes? Ik vind Jess echt super snel hierin! Met andere dingenn is die niet zo snel Oke ja vroeg em gewoon af wanneer zo'n laatste fles eraf moest? lachen dat Suze al gaat proberen te kruipen! Wat gaat dat hard he alweer bijna 8 maanden die van jouw! Weet nog zo goed dat jouw kleintje werd geboren toen d8 ik jeeetje ik moet nog zo lang voordat de mijne komt! En nu heb jij al weer een prachtige dochter van bijna 8 maanden en ik een zoon van 5,5 maand oud
oeh meiden, de babykamer is zo goed als klaar! En hij wordt zo leuk! Ik zat echt te genieten en heb een inventaristaie gemaakt van alle kleertjes die we hebben. Maar heb net een soort angstaanval gehad. Opeens drong het bij me door...over een paar weken komt ie al! Zijn we er wel klaar voor, wat weet ik weinig van babies, heb ik alles wel in huis, gaan we het wel goed doen...blablabla! Krijg het er benauwd van! Gelukkig snapt mn vriend me goed. Ook hij vind het eng en weet nauwelijks wat af van babies. Brrrr.... ik hoop dat dit gevoel weer snel weg gaat!
Poohbear; ja, wat is het spannend he?! Je kan niet meer doen dan alles in huis hebben voor de kleine. Als straks de kleine wordt geboren is daar ook meteen je "moedergevoel"... echt waar, het gaat helemaal goed komen!