@makkie ik weet hoe je je voelt met seth dat ie onderwater verdween tijdens het baderen. Ik heb het met Thijs ook een keer gehad. Hij draaide zich toen uit mijn hand. pfff grote schrik en huilen natuurlijk, zowel Thijs als mama. Ik voelde me toen een afschuwelijke moeder, maar volgens mn man moest ik me niet druk maken, het kan wel eens gebeuren en tijdens het zwemmen hou ik hem ook wel eens iets te diep in het water, maar hij laat zich dan wel horen.
@ makkie, kan gebeuren hoor! (dat onder water) En over die klachten.. I heeft er ook een hoop van. Op t cb zeggen ze dat het geen kwaad kan als ze voeding terug geven. Zolang ze maar goed groeien, maar goed, daar schiet je nu dus niks mee op.. Toch even aankaarten op t cb hoor! En idd het matrasje iets ophogen, hielp hier al een boel voor te spugen tijdens t slapen @ milla, klinkt zoooo leuk, je berichtje! en ja, klinkt maf he uit mijn mond En die kraamzorg, alvast regelen hoor! heb ik ook gedaan. Ik had trouwens wel de volle aantal uren, was erg fijn. @lot, bij mij ging er 8 uur af omdat ik een dag-en-nacht was gebleven.. @all, wat een lekkerrrrrr weer he? ben vanochtend al met I wezen wandelen (luiers en doekjes halen, hihi, onze poepdoos) en daarnet op de fiets boodschappen (zooo fijn, even kunnen fietsen). Iedereen een fijne dag gewenst! Taliaa
Ik heb na 1ste bevalling (KS) 5 dagen in ziekenhuis gelegen. En kon na die periode nog mijn volledige kraamzorg krijgen. Maar omdat mijn zoon nog 1 week langer in ziekenhuis moest blijven, heb ik van de kraamzorg afgezien. Ik was zelf alweer zo goed ter been. Of zijn die regels van de kraamzorg nou veranderd ?
Fijne jaarwisseling allemaal! Op naar een gezond en gelukkig 2009! Hoop dat 2009 voor ons allemaal veel goeds in petto heeft! Dat Meisje, Linda en Didlina zich snel hier aan komen sluiten! Dat Sas haar mannetje niet te lang hoeft te missen! Dat het goed gaat/blijft gaan met jullie kindjes! Dat Thamara, Poohbear en ik een fijne bevalling en gezond kindje krijgen! Dat de uitslag van I. van Taliaa gewooon goed is! Dat wie een zwangerschapswens heeft of opnieuw krijgt snel zwanger zal zijn! Dat we een gezellige meeting krijgen! Kortom op naar een goed en gezond 2009!
@ Milla mooi geschreven meid. Ik wens jullie allemaal precies het zelfde toe als Milla Hele fijne jaarwissling meiden en een gelukkig en gezond nieuwjaar. Liefs -xxx- Thamara
Hallo meiden! Sorry dat ik zolang stil ben geweest. Alles gaat hier goed. We hebben het alleen superdruk. Jaimy draaid al vanaf zijn rug naar zijn buik . Ik zal snel proberen bij te lezen, maar zit nu op mijn werk. Allemaal een hele fijne Jaarwisseling!
UITGEREKEND: 18 maart 2009: Thamara -> Meisje 21 maart 2009: Poohbear226 Jongen 2 september 2009: Milla AGENDA: 19 januari Milla 1e echo BIJZONDERHEDEN: BEVALLEN: 07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze 3885 gram 07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram 14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram 5 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika 2520 gram 5 augustus 2008: Cira is bevallen van Jaimy 2650 gram 14 augustus 2008: Fleurrebel bevallen van Elena 3700 gram 22 augustus 2008: Bloemetje bevallen van Lieze 4 september 2008: Krisstel bevallen van Britt 3414 gram 22 oktober 2008: Sybje bevallen van Jelmer 4038 gram 27 oktober 2008: Taliaa bevallen van Isabella 4320 gram 13 november 2008: Lot23 bevallen Tygo 3550 gram en 52 cm 6 december 2008: Makkie bevallen Seth 3000 gram en 50 cm Buddy's: Poohbear & Thamara Syb & Milla Makkie & Lot Taliaa & Chantje 1e kindje & eigen mannetje
Milla, gaaf gezicht dat je nu ook op het lijstje staat Fijn! En jou woorden van je vorige berichtje... daar sluit ik me helemaal bij aan! Seth krijgt sinds gister Hypo allergeen voeding. We zijn gister met hem naar de ha geweest. Hij bleef zo onrustig, dag en nacht. Veel spugen, last van zijn buikje (echt kleine klei drolletjes) Hij krijgt sinds gister deze voeding en we merken nu al verschil! Heeft weer goede poepluiers en slaapt veel beter! Vanacht kwam hij om de 3,5 uur ipv constant hihihi. Dus we hebben bij kunnen slapen. Geen idee of het aan de voeding, maar hij geeft ook ineens zo goed als geen melk meer terug! Ook heb ik het ledikantje op onze kamer gezet, had het gevoel dat hij in de wieg niet lekker kon slapen... Zo alweer het laatste dagje van het jaar meiden! Wat is er toch een hoop gebeurd! Gelukkig veel fijne dingen, maar ook verdrietige. Gelukkig zijn de meeste van ons nu zwanger of inmiddels bevallen! Ik hoop zo dat Linda, Meisje en Didlina ons nu snel volgen en dat we in 2009 dus allemaal een beebje mogen krijgen! Hoop het volgende jaar weer net zo fijn hier met jullie te kunnen schrijven, jullie zijn allemaal stuk voor stuk schatten van meiden! Fijne dag en avond allemaal (ennuh, niet te veel oliebollen eten hoor! Hihihi heb zelf alweer de oven aanstaan om ze op te warmen heeeerlijk!)
Lieve lieve vriendinnetjes... Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling. En een fantastisch 2009 met jullie baby'tjes! De meiden die nog wachten tot hun wens in vervulling mag gaan, ook in het nieuwe jaar zullen mijn duimen over uren voor jullie draaien! Heel veel liefs Chantal
Ik wens iedereen een gezond en gelukkig nieuw jaar en dat iedereen lekker van zn kindjes kan genieten. En de dames die nog moeten bevallen wens ik een lekkere snelle makkelijke bevalling toe. En de dames die nog zwanger moeten worden, DIT WORDT JULLIE JAAR.
hai lieve meiden, ben toch al de hele dag zo emo.. vre-se-lijk, hihi.. Maar goed, ik bedenk me steeds hoe ik me vorig jaar voelde... Wil daarom meisje & Linda een hele, hele goede oudennieuw wensen. Dat jullie om 12 uur vannacht al het verdriet en zorgen de lucht in mogen schieten! Dat vreugde en hcg jullie zullen gaan vergezellen in 2009! Dat Thamaraa, milla en Pooh ontzettend goed nog door hun zw.schap heen zullen komen en bevalling en mogen gaan genieten van hun wondertje! Dat al ons kindjes zoch gezond en bovenal gelukkig zullen ontwikkelen. En onze harten en huizen zullen vullen met een lach en een traan, met veel geluk en gezondheid! Dat zijn mijn wensen voor ons dit jaar, lieve meiden.. En dan spiek ik even bij Milla en zie ik nog iets héél belangrijks staan: dat de man van Sas7 heel en gezond terugkomt! En dat Sas die periode goed door zal komen! En dan nog mn allerlaatste wens: dat we met zn allen een gezellig hechtclubje mogen blijven! en met elkaar vreugde en plezier, maar ook verdrietige dingen zullen blijven delen! En elkaar natuurlijk gaat meeten dit jaar! Liefss, Taliaa ps onze I is helemaal van slag van t vuurwerk Gelukkig zijn we vanavond hier met de familie, dus kan ze dicht bij ons blijven!
Taliaa, nu schiet ik ook helemaal vol! Wat mooi gezegd! Ik sluit me er helemaal bij aan.... Succes met jullie meisje met dat geknal, zielig zeg.... Moet zeggen dat het er hier ook flink op gaat, maar Seth blijft heerlijk slapen! En allemaal voorzichtig zijn met vuurwerk he? Ik steek zelf niets af, maar goed, een of andere lompe leo kan je natuurlijk ook in gevaar brengen. Dus uitkijken meiden! (ik blijf lekker binnen met Seth, laat papa maar in de kou vuurwerk afsteken en dan gaan wij lekker kijken!) We gaan trouwens vanavond naar mijn ouders en broertje. Later komt mijn zus met haar gezinnetje ook nog langs. Heerlijk zo met de familie! (ben echt een enorme familie gek, geweldig vind ik dat lekker samen zijn!) Dikke kus!
oja nog even een vraagje. Op het lijstje van het CB en op de voeding staat dat Seth 6 flessen van 100cc mag. Dus om de 4 uur een flesje... alleen red hij dat niet hoor, hij komt meestal om de 3 uur. Ik zit dan dus op 8 flessen van 100cc (waarvan hij de ene keer alles opdrinkt, maar soms 80/90 cc) Krijgt hij nu niet 'te veel'? Hij heeft het blijkbaar nodig, hij is nog zo licht (begin van de week 3200 gram) en klein... ik ga hem geen honger laten lijden hoor! Wat vinden jullie?
Makkie; die lijstjes van het cb zijn maar richtlijnen hoor. Ik vind gewoon dat je naar je kindje moet kijken en daarbij jullie gevoel moet volgen! Denk je dat Seth meer nodig heeft of vaker dan zou ik dat gewoon lekker doen. Hij heeft het vast nodig. Zo klein als ze zijn kunnen ze al heel goed aangeven wat ze willen.
Taliaa wat ontzettend mooi gezegd! Ow wat spannend met de scan voor I. Ik hoop dat het allemaal echt heel erg meevalt! Makkie jammer dat de BV niet gelukt is maar je hebt het goed geprobeerd! Je mag als ik het goed heb maximaal 1 liter voeding per 24 uur geven. En daar ga je niet over en Seth heeft het blijkbaar echt nodig. Meiden hier gaat het dus goed zoals ik al geschreven had. Baal wel erg dat ik het zo druk heb, maar ga echt mijn best doen om weer helemaal bij te blijven hier want ik mis jullie wel hoor!