UITGEREKEND: 18 maart 2009: Thamara -> Meisje 21 maart 2009: Poohbear226 Jongen 2 september 2009: Milla AGENDA: 19 januari Milla 1e echo BIJZONDERHEDEN: BEVALLEN: 07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze 3885 gram 07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram 14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram 5 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika 2520 gram 5 augustus 2008: Cira is bevallen van Jaimy 2650 gram 14 augustus 2008: Fleurrebel bevallen van Elena 3700 gram 22 augustus 2008: Bloemetje bevallen van Lieze 4 september 2008: Krisstel bevallen van Britt 3414 gram 22 oktober 2008: Sybje bevallen van Jelmer 4038 gram 27 oktober 2008: Taliaa bevallen van Isabella 4320 gram 13 november 2008: Lot23 bevallen Tygo 3550 gram en 52 cm 6 december 2008: Makkie bevallen Seth 3000 gram en 50 cm 16 december 2008: 1ekindje bevallen van myrthe 4470 gram en 55 cm Buddy's: Poohbear & Thamara Syb & Milla Makkie & Lot Taliaa & Chantje 1e kindje & eigen mannetje
Hey meiden! Even paar dagen nie gweest hier! Zo druk gehad maar gaat allemaal goed hoor! Jesse slaapt ook door de knallen heen, tis hier al in begin van December een knalfestijn afentoe dus hij is er aan gewent! We gaan straks naar mijn ouders toe, daar kan Jesse lekker slapen! vanavond neem ik hem wel weer mee terug, ik wilde hem eerst achterlaten! Maar Jesse heeft erg last van zijn tandjes dus komt zo nu en dan wel even wakker ''s nachts en ja ik als moeder weet als beste wat hij dan wilt en slaapt dan ook binnen 2 min weer! En aangezien mijn vader nog steeeds in het gips zit, en mijn moeder hem 's morgesn moet helpen met aankleden en douchen enzo, is het gewoon beter! En ja ik wil morgen ochtend op 1 janauri gewoon lekker wakker worden met mijn 2 mannen Nou meiden ik wens jullie een heel goed uit einde! En dat alle baby's maar lekker door slapen met dat geknal! Ook hoop ik dat we volgend jaar om deze tijd gewoon allemaal een klein hummeltje (die van ons dan alweer 1 jaar) in de babykamer hebben liggen! En dat meiden die opnieuw zwanger willen worden, misschien wel al een 2de hebben of hoogzwanger zijn! En natuurlijk een heel Gelukkig, gezond en liefde vol 2009 gewenst!
Taliaa wat ontzettend mooi gezegd krijg en tranen van. Heb deze feestmaand ook veel gedacht dat ik vorig jaar niet had durven hopen nu met kerst en oud en nieuw een kleintje te hebben en toch is het voor ons uitgekomen. Hoop dat deze gedachte ook bij Linda, meisje en Didlina zo mag zijn en dat zij een vruchtbaar en hoopvol jaar in gaat met veel blijdschap en geen tegenslagen! En alle andere dames ook een goede jaarwisseling met alle beste wensen voor 2009 en nog veel plezier met elkaar hier!
UITGEREKEND: 18 maart 2009: Thamara -> Meisje 21 maart 2009: Poohbear226 Jongen 2 september 2009: Milla AGENDA: 19 januari Milla 1e echo 12 januari Poohbear226 intake kraamzorg 13 januari poohbear226 groeiecho en antirhesus prik. BIJZONDERHEDEN: BEVALLEN: 07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze 3885 gram 07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram 14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram 5 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika 2520 gram 5 augustus 2008: Cira is bevallen van Jaimy 2650 gram 14 augustus 2008: Fleurrebel bevallen van Elena 3700 gram 22 augustus 2008: Bloemetje bevallen van Lieze 4 september 2008: Krisstel bevallen van Britt 3414 gram 22 oktober 2008: Sybje bevallen van Jelmer 4038 gram 27 oktober 2008: Taliaa bevallen van Isabella 4320 gram 13 november 2008: Lot23 bevallen Tygo 3550 gram en 52 cm 6 december 2008: Makkie bevallen Seth 3000 gram en 50 cm 16 december 2008: 1ekindje bevallen van myrthe 4470 gram en 55 cm Buddy's: Poohbear & Thamara Syb & Milla Makkie & Lot Taliaa & Chantje 1e kindje & eigen mannetje
UITGEREKEND: 18 maart 2009: Thamara -> Meisje 21 maart 2009: Poohbear226 -> Jongen 2 september 2009: Milla AGENDA: 07 januari Thamara Verloskundige en antirhesus prik. 19 januari Milla 1e echo 12 januari Poohbear226 intake kraamzorg 13 januari poohbear226 groeiecho en antirhesus prik. BIJZONDERHEDEN: BEVALLEN: 07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze 3885 gram 07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram 14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram 5 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika 2520 gram 5 augustus 2008: Cira is bevallen van Jaimy 2650 gram 14 augustus 2008: Fleurrebel bevallen van Elena 3700 gram 22 augustus 2008: Bloemetje bevallen van Lieze 4 september 2008: Krisstel bevallen van Britt 3414 gram 22 oktober 2008: Sybje bevallen van Jelmer 4038 gram 27 oktober 2008: Taliaa bevallen van Isabella 4320 gram 13 november 2008: Lot23 bevallen Tygo 3550 gram en 52 cm 6 december 2008: Makkie bevallen Seth 3000 gram en 50 cm 16 december 2008: 1ekindje bevallen van myrthe 4470 gram en 55 cm Buddy's: Poohbear & Thamara Syb & Milla Makkie & Lot Taliaa & Chantje 1e kindje & eigen mannetje
Iedereen goed het oud en nieuw doorgekomen? Hier was het even heftig met buurwerk, maar ook snel weer afgelopen. Ik ben niet naar buiten gegaan, vondh te zielig voor smurf zn kleine oortjes. Mn buurmeisje van 5 vroeg of ie niet zn vingertjes in zn oren kon doen?! Neeh oor, om 1.00 lagen we in bed, moe maar voldaan. Heerlijk rustige avond met ons "drietjes' gehad. Smurf werd om 2330 hartstikke druk, dus was ook duidelijk aanwezig om 0.00 uur! Nogmaals iedereen het allerbeste!
@taliaa mooi gezegd en bedankt. @mama van seth, je kunt natuurlijk ook de flessen ophogen om te kijken dat hij dan wel de 4 uur haalt. Het is wel lekker hoor als ie om de 4 uur komt, want dan kun je weer wat dingen doen. en anders overstappen op voeding voor hongerige babies, want dan blijven ze wat langer verzadigd. Ik heb zelf ook zo'n hongerlapje. Volgens mij zijn we vanaf 2 maanden op die voeding overgestapt. @all hier een lekker rustig oude jaar avond gehad. Lekker met zn drietjes thuis geweest. Om 12 uur ging het hier buiten echt even los (chinees in de straat, dan weet je het wel) en daar schrok Thijs wakker van. Even bij ons gehouden en toen om 01.00 uur na een klein flesje melk weer naar bed. Daar vond ie het leuk om zn stem uit te proberen, dus lekker een uur lang allemaal gilletjes uit roepen. Mama moest er na een uurtje aan te pas komen om hem even in slaap te aaien. Gelukkig lukte dat en sliep ie lekker tot 09.00 uur vanochtend. en nu ligt al weer lekker te slapen. Straks even naar mn schoonouders en dan de spullen inpakken voor een weekendje weg.
Hey meiden Hier is het er wel heftig aam toe gegaan, veel brand gehad mijn straat is helemaal zwart :S Maar goed voor de rest heeft Jesse lekker door geslapen, niet wakker geworden! Alleen toen ik om half 3 hem inpakte om naar huis te gaan werd hij wakker, Eenmaal thuis heb ik hem nog flesje gegeven had die maar 100cc van gedronken, toen in bed gelegf heeft hij geslapen tot 8 uur toen na zijn fles weer in bed gelegd en toen kwam hij pas kwart voor 10 wakker! Dus al met al hebben we lekker kunnen slapen!
Hallo allemaal Suze werd om half 12 wakker en ik heb haar lekker bij me gehouden. Om 12 uur eerst Suze gezoend en daarna papa. Even een paar traantjes gelaten omdat ik zoooooooo blij ben met mijn gezinnetje. En daarna met onze vrienden (waar we waren) en hun 3 kindjes naar het vuurwerk gekeken. Suze vond het heel mooi. Haar 2e ondertand is door en het ziet er naar uit dat er aan de bovenkant ook van alles door gaat komen..... Fijne dag allemaal!
Allereerst wens ik jullie: Alle geluk, gezondheid, liefde en natuurlijk vruchtbaarheid voor 2009!! Britt vond het vuurwerk erg fascinerend om te zien..0:00 uur was voor mij wel even een emo-momentje, hadden jullie dat ook? Gisteren ook mijn eerste werkdag gehad. Was best gezellig en voelde ook wel goed om weer te werken (al miste ik mijn kleine meid wel heel erg ) Papa vond zijn eerste dag alleen met Britt super leuk. @Chantje, wat is dan normaal qua tijd voor de eerste tandjes? Ik zie bij Britt wel witte gedeeltes op haar tandvlees, kun je dat voelen of er tandjes aankomen? @Poohbear, die angst heb ik een paar weken voor de bevalling ook gehad maar het komt echt goed. Die moedergevoelens zijn er inderdaad meteen en gaan ook niet meer weg @Milla, wij moesten voor de 16 weken aanmelden voor de kraamhulp. Er zou ook tekort zijn maar uiteindelijk hadden we toch 7 uur per dag ipv 3 uur. @Makkie, klinkt inderdaad wel als reflux. Fijn dat je naar de huisarts bent geweest en dat de andere voeding nu al helpt. Ben trouwens ongesteld geworden (dat je daar blij mee kan zijn )
ALLEMAAL EEN HEEL GELUKKIG NIEUWJAAR! Dat we maar een vruchtbaar jaar hebben! Jaimy heeft hier doorgeslapen heeft er echt helemaal niks van gemerkt. Krisstel ik zag ook best wel op tegen mijn eerste werkdag maar vond het ook wel weer heerlijk hoor. Hoeveel dagen werk je per week? Makkie fijn dat Seth goed reageerd op de hypo allergene voeding. Chantje lekker hoor als eerste je meid gelukkig nieuwjaar te wensen. Debjes heftig hoor veel brand in de straat.
@Circa, werk drie dagen in de week...de eerste werkdag viel inderdaad wel mee. Julie nog leuke plannen voor het weekend?
Goedemorgen, Net toch maar even met Tygo naar de ha geweest, hij was gister echt zo verdrietig uit het niets en naar ons idee wat ik zo op internet lees heeft hij misschien verborgen reflux maar de ha heeft nu iets mee gegeven voor spruw en dan misschien in de slokdarm of maag dus een week proberen en anders weer terugkomen en verder kijken. Hoop dat dit helpt. Even een vraag ben op zoek naar een leuke wipstoel iemand en tip waar ze leuke hebben?
moggel meiden! Het allerbeste voor 2009! Hier een rustige oud en bieuw gehad. Heerlijk met een boek op de bank, met vers gebakken brownies. Krijg toch het zuur van die oliebollen! Smurf heeft zich netjes gedragen. Ben bewust niet naar buiten gegaan, vond dat zielig voor zn oortjes. Dus iedereen liep bij ons binnen. Om 1.00 lekker naar bed gegaan! Mn moeder komt zo soppen, heerlijk! De keuken mag een grote beurt en de vloer moet gezogen worden. Ik moet straks werken en dan kom ik in een schoon huis thuis. Super! Ben wel blij dat die "rare dagen" weer voorbij zijn. Nu kunnen we ons weer focussen op de komst van smurfje en de laatste dingen klaar maken! Het komt nu echt dichtbij! We waren alebei ook wel een beetje emo met de jaarwisseling. Laatste keer met zn tweetjes! Echt gek idee! Fijne dag allemaal!
Poohbear ik zei gister nog tegen mijn vriend. Ik weet nog zo goed dat ik vorig jaar zoiets had van he, nu zijn de feestdagen vboorbij nu leven we uit naar de bevalling! Dus weet precies wat je voelt! Voor ons gaat het nu wel heel snel alles is voorbij! En nu leven wij weer naar Jesse zijn eerste verjaardag! Ik ga zo werken van half 2 tot half 7 echt totaal geen zin! Mijn vriend en Jess houden een lekker lui dagje PYJAMA DAG! ben jalours op ze! Maar goed gung hun wel dat dagje samen Ik ga me nu even douche, aankleden opmaken etc etc.
Hee meiden, fijn om te lezen dat iedereen een fijne jaarwisseling heeft gehad! Hier was het ook erg gezellig en een hoop geknal. Seth vond het prima, hij was wakker en lag heerlijk om zich heen te kijken. Pooh, hihihi hier geen last van zuur bij oliebollen, heb er veels te veel op Ennuh, ik was ook binnen gebleven als ik nog zwanger zou zijn hoor! En idd gek idee, jullie laatste nieuwjaar zonder smurfje! Debjes, lekker hoor, een hangdag voor de mannen! Werkse vandaag! Lot, zielig voor Tygo, zooo sneu als die kleintje ergens last van hebben maar je weet niet wat! Ik dacht bij Seth eerst ook aan reflux, maar denk het nu weer van niet... soms weet je het echt niet he? Hopelijk helpt het wat je nu gaat proberen! All; Weer een vraagje: Seth drinkt goed, plast goed, groeit goed, slaapt redelijk, poepen gaat minder maar dat komt nu nog door de omschakeling van voeding, maarrrrr... hij is vaak zo onrustig en aan het mopperen! Niet huilen hoor, maar druk met zijn lijfje en armpjes enzo. Dit kan wel een hele tijd duren voordat hij weer in slaap valt. Denk dus niet dat hij nou echt pijn heeft ofzo, maar dat onrustige vind ik ook zo zielig! Heb maandag weer contact met de HA, maar herkennen jullie dit? (Willen jullie nogmaals stemmen op Seth bij baby van de maand? Hij staat er nu ineens wel weer tussen!)
@Lot, heeft Tygo dan ook echt spruw op de tong? Ze hebben bij de Prenatal een leuke met een speelboog (35 euro). Britt vindt de speeltjes helemaal leuk. @DebJes, hier heeft papa ook een pyjamadag gehouden haha. @Makkie, Britt was ook heel onrustig rond de 1ste maand. Was jij overtijd? Aangezien het eerste sprongetje rond de 5 weken is.
he meiden. Fijn te lezen dat het goed gaat met iedereen! Ik heb vanochtend mn moeder hier gehad. Die heeft de keuken effe lekker gesopt en de vloeren gezogen. Heerlijk! Vanmiddag heb ik gewerkt. Gelukkig was het een rustige middag en hebben we ook even kunnen zitten met een bak thee en wat chips! Ik kom nu net thuis. Ligt er een mailtje van de mensen waar we dit jaar 3 weken een huisje van hebben gehuurd in Portugal. Blijkbaar verloten ze elk jaar onder de gasten een gratis weekje verblijf voor het nieuwe jaar. En guess what...we hebben gewonnen! Is dat nou niet te gek? We winnen nooit wat! We mogen zelf kiesen wanneer we komen. Misschien eind van het jaar als smurfje wat groter is? Of zouden njullei al gaan vliegen met een baby van 2 maanden?