Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

@ Poohbear, gefeliciteerd wat leuk!
    Leuk vooruitzicht ook!

@ All, ik vind het erg moeilijk om met jullie mee te kletsen, voel me eigenlijk nergens meer echt thuis.. Jullie zijn schatten hoor, maar hoogzwangerschaps en baby talk ligt erg ver van mijn bed.. Bij de zwanger wordende dames voel ik me ook niet echt meer tussen passen, weet dus vaak niet zo goed te reageren, of mee te kletsen sorry daarvoor.

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nou milla, kom op! We luisteren hier allemaal naar elkaar hoor! Of we nu in al in de poepluiers zitten of nog niet....

Enne, je hebt al 2 meiden, dus iets zou je moeten weten over babies. Je kan anderen toch oo kadvies geven?

3. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Poohbear, wat leuk zeg! Ik zou zelf niet gaan vliegen als Britt twee maanden was maar dat ik denk ik verschillend.

@Milla, kan me het wel voorstellen hoor...als zijn we natuurlijk allemaal geweest waar jij nu bent.
    Kun je niet terecht bij de september 2009 mama's...ik heb daar veel aan gehad, en nu nog.

4. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Milla; ik vond je al een beetje stilletjes....
    Inderdaad misschien is de sept. mama's watvoor jou.
    Maar hier ben je meeeeer dan welkom hoor!

5. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    en trouwens Milla JIJ hoort hier! Je hebt toch ook deze topic geopend!

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Je kan toch gewoon over je eigen gevoel kletsen, hoe je je voelt! Zo is iedereen hier begonnen!

7. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Misschien dat een van jullie het bekend voor komt.

Britt sabbelt de laatste dagen ontzettend veel op haar onderlip. Ze wil haar speen bijna niet meer omdat ze er op bijt ipv zuigt. Zouden er tandjes aan komen? Zie wel twee witte 'vlekjes' en voelt wel iets harder, maar niet scherp.

8. Milla

Milla Niet meer actief

Tuurlijk luisteren we naar elkaar, in zijn we in elkaar geïnteresserd dat staat er geheel los van vind ik!

Mijn jongste dochter is bijna 3 mijn oudste is al 5 weet inmiddels alles over peuters en kleuters en alles daarom heen, kan uren over ze kletsen, maar baby's is toch echt een hele tijd geleden hoor.. Als je even uit de babytijd bent, is het moeilijk daar weer in te springen, somige dingen weet ik nog wel, maar het ligt zo ver achter me, en vooruit natuurijk ;) .. Ik zou heel graag willen, mis het om met jullie mee te kunnen kletsen.

Lees wel steeds aandachtig mee, ben in iedereen en alles geïnteresseerd, en kan hier ook mijn ei kwijt, en mijn verhaal doen, en soms op jullie reageren, maar is toch anders omdat er zo'n gat tussen zit.. maakt het niet minder leuk, maar wel dat ik soms echt niet weet wat ik moet schrijven. Logisch denk ik, denk dat jullie ook, al zouden jullie nog zo geïnteresseerd zijn, niet zouden kunnen inspringen op een kleuter topic toch? (om maar even duidelijk te maken wat ik bedoel ;) )
    Heeft dus niets met interesse of niet willen te reageren te maken, maar gewoon dat ik vaak geen idee heb wat ik moet schrijven.

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    hai lieve meiden,

ook hier is oud en nieuw goed verlopen. Lekker ouderwets thuis met de fam. Was gezellig en emo..
    Iedereen wenste met name Isabella veel gezondheid en dan schiet toch steeds weer die brok in mn keel... 5 jan. komt nu toch wel erg dichtbij!Maar goed..
    Moest ook alweer janken toen ik aan werken dacht..moet 20 januari alweer beginnen...:(
    We moeten trouwens flink met I oefenen vanwege dr voorkeurshouding. En 7 januari terug naar de fysio, of had ik dit al gezegd?
    Nouja, ben een beetje dement..

@milla: hey je bent nu een flinke zwangere muts, dus lekker mee blijven kletsen hoor! Hoe is het nu? lekker misselijk? al aan het aftellen voor de echo? vind je het spannend?hmm, stomme vraag!hihi. hoe is het met je buik? schijnt dat de bij de 2e en volgende zw.schap sneller gaat met de buik.. klopt dat ook?

@ Makkie: mooie foto:) ben blij dat t met Seth goed gaat met de nieuwe voeding!

@ alle andere meiden; denk aan jullie hoor!

Liefss, taliaa

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, dat is ook spannend, bijana 5 jan... hoop zo dat alles gewoon helemaal goed is! En hier ook emo hoor om 00.00 uur... helemaal omdat Seth toen ineens klaarwakker was en ik hem samen met de rest heerlijk heb kunnen knuffelen! En nog niet aan je werk denken joh, duurt nog 3 weken! Mijn vriend moet maandag weer aan het werk sinds Seth er is.... bah, vind ik ook helemaal niet leuk en ik hoop dat ik het alleen allemaal kan met Seth....ben toch best nog wel onzeker....

Krisstel, lijkt mij klinken als komende tandjes! Dan vinden ze het toch lekker om ergens op te bijten'? Heeft ze verder nergens last van? (spuitluiers, uitslag, huilerig?)

Milla, ik snap je hoor! Maar lekker blijven meelezen meid en je verhaal doen! En als je niet op alles reageerd, dan snappen we dat hoor! Ik merk dat ik nu ook minder kan meekletsen over zwanger zijn... dat lijkt alweer zo lang geleden :)

Joehoe! Seth had zonet ineens een hele mooie poepluier! Was het de afgelopen 2 a 3 dagen nog hard en kreeg hij het er moeilijk zelf uit.... zonet was tijdens zijn fles ineens zijn broek helemaal vol! Fijn, ben trots op mijn ventje! Ik gebruik sinds vanmiddag de dr. Brown fles. Deze drink ie veeeeeel minder gulzig en schijnt ook goed te zijn tegen krampen en overmatig boeren omdat ze er (zo goed als) geen lucht mee binnen krijgen. Hopelijk zitten we nu op het goede spoor met zijn voeding/flessen/speen!

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    ZOu best kunnen hoor de tandjes, kan soms nog een poosje duren tot ze door komen! Mijn nuchtje heeft er 1,5 maand last van gehad voor dat de eerste door kwam! Jesse niet die is erg snel!

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    @ makkie, waar heb je de dr brown vandaan? die van ons drinkt aan de fles ook nog steeds gulzig en veel lucht enzo..
    Ennuh, je gaat het helemaal kunnen hoor, alleen met Seth! is ook wel leuk hoor, de hele dag saampies, je eigen plan trekken!
    Hmm, over t werken, tja, ik vind het gewoon zoooo snel gaan met haar. maar ja, ik hoop dat ik weer lol in mn werk ga vinden..

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    makkie, gefelicteerd met de poepluier! Had je ooit kunnen denken hier blij mee te kunnen zijn?! hahaha! Fijn dat die voeding beter lijkt te gaan!

@taliaa, kan me voorstellen dat je flink in de rats zit over die kleine meid. Het komt goed...ik geloof er sterk in! En al is ze nog klein, ze is vast sterk genoeg om door temaken wat ze door zal moeten maken. Meisjes zijn vaak goed vechtertjes!

@milla, Ik heb ook (nog) geen verstand van luiers, boerjes etc. Maar vind wel steun hier bij de meiden die sinds kort wel verstand er van hebben. Van het weekend vloog het echt naar mn keel. SMufje komt er aan, alles is zo goed als klaar...maar zijn WIJ wel klaar? Gaan we het wel goed doen etc etc...

@all, ja we vinden zelf ook dat het een beetje snel is om na de bevalling gelijk naar Portugal te gaan..in mn verlof tijd dus. Denk dus dat het november zal worden.

Effe wat anders... Maandag was ik bij de gyn en die zei dat ze mij helemaal onder controle wilden houden tijdens de zwangerschap, en de bevalling. Dusn iet meer naar de verloskundige en bevallen met een gyn.
    Dus ik de verloskundige bellen vandaag, omdat ik nog een afspraak heb staan bij haar voor volgende week. Zegt ze dat de gyn haar al gebeld had en zich bedacht had. Ik mag toch onder haar begeleiding blijven, zolang ik maar in het zieknhuis beval. Nou leuk dat ik dat dan ook weet.
    Wat een getouwtrek zeg!
    Maar oke, as maandag moet ik dus naar de verloskundige en dan hoor ik wat nou precies de bedoeling is. WIe moet ik nou wel en niet bellen als de weeen beginnen? Dat soort dingen! Lijkt me wel handig te weten toch? Ben morgen tenslotte 29 weken zwanger... ;)

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Krisstel spruw is toch echt witte plekjes in de mond en dat heeft tygo niet wel wat wit maar volgens mij van de melk. Maar wat ik in de bijsluiter lees kan je het ook in je slokdarm of maag hebben maar tygo kan nog intens verdrietig zijn dus ben benieuwd wanneer het gaat helpen als het al gaat helpen.

Milla als je maar weet dat je hier hoort hoor.

Taliaa ik moet ook nog zeker niet aan werken denken, komt steeds dichterbij he.

Makkie heerlijk dat Seth een goede poepluier heeft gehad.

Meisje en Linda hoe gaat het met jullie?

Pooh vervelend dat getouwtrek als ze volgende week maar duidelijk maken hoe of wat is voor jezelf ook fijn.

Vanavond voor het eerst een avondje weg geweest zonder Tygo, mijn zwager heeft opgepast ging goed alleen weer zo verdrietig geweest. Ging wel met moeite en een brok in mijn keel weg maar het was wel even lekker een avondje uit we hadden een uitje en hebben lekker gegeten.

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, alweer 29 weken... waar blijft de tijd toch! En wel gek dan de gyn dan toch weer de vlos.... en ik zou dat reisje ook niet meteen zo snel doen hoor, lekker even mee wachten! Wel super dat jullie dat gewonnen hebben!

Taliaa, ik heb de flessen bij de prenatal gehaald. En het lijkt echt goed te gaan met Seth en deze flessen! Minder geboer, lucht en minder gulzig! (deed eerst 10 min of nog minder over een fles, nu al 2 keer rond de 15 / 20 minuten!) En ik hoop dat je gelijk krijgt dat het wel lekker is straks alleen met Seth.... zal ook vast wel, maar als ik er nu aan denk dat hij straks werken is, wordt ik toch een beetje benauwd hoor! En tuurlijk ga je lol vinden in je werk, wacht maar af! Het zal vast wennen worden en je zult het soms echt wel moeilijk vinden, maar dat komt helemaal goed hoor!

Lot, knap hoor! Lijkt mij ook moeilijk echt helemaal weg zonder je kleine man! Ik ben al wel regelmatig boodschappen wezen doen en dingen wezen halen, maar dan was mijn vriend gewoon bij hem.

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie als mijn man thuis is vind ik het niet erg maar echt samen weg is toch anders vind ik en moest toch even 2x smsen of het goed ging ook omdat hij niet helemaal in zijn doen is.

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja dat snap ik helemaal! Samen weg is toch heeeel anders dan even alleen terwijl papa/mama thuis is.... vind het knap van je hoor!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oeh ja, dat weg gaan zonder je kleintje lijkt me ook moeilijk hoor! Mn moeder riep gisteren dat ze wel op een week op smurfje wil passen zodat wij naar Portugal kunnen. Ja dag, riep ik, ik ga toch niet op vakantie zonder mn kind!
    Moet er niet aan denken!

Het zal wel makkelijker worden, effe een avondje weg dan, maar jullie kindjes zijn nog zo klein! Dat komt vanzelf wel. En dan nog zal je een smsje sturen of bellen naar de oppas om te kijken of alles goed gaat!

Wij gaan zo naar de kapper en wat kleine boodschapjes doen. Verder zijn we thuis. Morgen moet het wat mooier weer worden, en dan wil ik een stukje lopen (naar het pannekoeken restaurant!)

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh cira! gefeliciteerd met je verjaardag! Zie net op hyves dat je jarig bent!

20. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Yep Cira, gefeliciteerd!

Hier helaas nog niks bijzonders te melden.
    Gisteren de laatste primolut gehad, nu maar hopen dat ik snel ongesteld word zodat ik verder kan met Clomid 100mg.

Nou, tot gauw weer dametjes!

X

Deel Deze Pagina