Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @makkie heerlijk kado is dat. Wij kregen de kinderwagen ook kado van mn ouders. Wij hadden een pracht aanbieding met alles der op en der an incl maxi cosi in de kleur van de kinderwagen. Het enige wat ik nog moet kopen is een regenhoes voor het zitgedeelte, maar dat komt nog. Mn moeder vond het ook een leuk kado om te geven. Ze komt hem van het weekend even bewonderen.

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Sas, super dat je dat ook gekregen hebt! dingen zijn echt duur...hihihihi

Heb zonet voor mezelf het eerste kadootje gekocht: een zwangerschapsdagboek. Kun je alles bijhouden per week. Leek me leuk om mee te beginnen. Wilde voor vriendjelief het welbekende boek van Kluun kopen, maar deze was uitverkocht. Zijn er woensdag weer.

Ooooo tis allemaal zo leuk! En ik voel me nu ook (nog) zo goed! Heerlijk!

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Makkie; heerlijk toch om kadootjes voor jezelf en partner te kopen! Zo te lezen ben je echt al aan het genieten. Fijn hoor!

Hopelijk blijf je je zo lekker goed voelen!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    poehee, wat een gaaf cadeau, een kinderwagen!

@ deborah: waar was die aanbieding? :)

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : nee geen primperan dat mag niet geloof ik ...ik heb nu emesafane of zo een antihistamine ......

@makkie gezellie he ?

@all wij krijgen ook de kinderwagen van mijn ouders .......en ik denk de quinny buzz ,...weet het niet meer zeker ...maar wij zijn allebei erg lang en willen een hoge wagen ...

begin weer onzeker te worden meiden ...kan wel janken ..kan er niet echt van genieten zo .....misselijkheid lijkt af te nemen heb al 2 dagen geen zetpillen meer op .......lijkt me nog zo vroeg dat de misselijkheid al afneemt .......en voel vreemde kriebels in mijn buik .....vreselijk vind het doodeng

6. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Bloemetje, wel een leuk idee hé! Welke kleuren wordt de babykamer? Willen jullie bij de 20 weken echo weten wat het wordt?

@Taliaa,..ik ging altijd over mijn nek als ik aan vlees dacht, rook of zag. Als het goed is kun je het hartje over een paar weken zeker vinden met de Angelsound. Kraamzorg al geregeld en hoe ging het gesprek vandaag?
    Voel de kleine nog niet echt aan de buitenkant..denk dat we nog even geduld moeten hebben.

@Makkie, af en toe heb je gewoon dagen dat je niet voelt of merkt en dan ga je je afvragen of je wel echt zwanger bent…dit heb ik een tijd gehad. Gewoon positief denken en mocht er iets niet goed zijn dan merk je het zeker! Enne blij met de misselijkheid? Hoop dat je dat over 10 weken nog zegt ;)

@Sybje, nee joh niet schuldig voelen over die flessen. Geeft toch niet..ik kan er ook niet altijd zin in. Heb ‘maar’ drie keer het toilet gebruikt maar was wel errug blij toen de 16 weken voorbij waren. Heb geen irritant gevoel aan mijn urinebuis, misschien voor de zekerheid urine inleveren bij de huisarts. Zetpillen werken goed hé, ik had die ook..
    Enne niet te druk maken, zolang je geen bloed verliest of erge buikpijn hebt is er niets aan de hand. Het klinkt heel makkelijk maar probeer te genieten!

@Cira, niet vergeten foto’s van het kamertje te plaatsen! :D

@Sas, nee hé kan dat ook al? Hopelijk is die misselijkheid eenmalig. Gelukkig komt je man vrijdag weer thuis, veel plezier met het kopen van de spulletjes en natuurlijk alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je geen sleuteltjes bij de auto om de airbag uit te zetten?

Hier ook de Quinny Speedi van mijn ouders gekregen Inderdaad een kleine boodschappenmand..wij vonden de Buzz te klein zitgedeelte hebben. Vrienden van ons hebben hem ook en hun zoon van 2,5 jaar past er al niet meer in (niet eens een grote jongen voor zijn leeftijd). Volgens mij hebben ze bij de nieuwe collectie wel een apart groter zitgedeelte of niet? Voordeel is volgens mij wel dat de Buzz mee kan op de fiets. Enne Taliaa bestaat er een twee wiel buggy dan?
    Onze Quinny Speedi kostte 279 euro, de Dreami (reiswieg) 99 euro (collectie 2007) en de maxi-cosi 109 euro. (allemaal aanbiedingen).

7. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen

Wij hebben trouwens de 3 wiels, gardenbabystore als ik het goed heb.

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    Uitslag van t gesprek laat nog even op zich wachten, ik houd iig de vacatures alvast in de gaten, haha..

De kinderwagen zullen wij, net als de rest, zelf moeten betalen. Dus ik vind het allemaal best prijzig worden, dus de prijs zal zeker ook meespelen voor ons. Maar ik geloof dat we er best uit zullen komen!

@ sybje, die symptomen wisselen echt hoor! maak je niet druk! Ennuh, mijn misselijkheid werd echt minder van de 9 weken ong.!

Liefss, Taliaa

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @kristel oke ....heb nog geen 1 fles gevuld hhaa deze week dan he .....denk dat ik er net 2 red voor donderdag .......

@talia oke ...vandaar morgen ben ik 10 weken zwanger ! foie weer wat opgelucht voorlopig

10. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Sybje als je de bussen erg vind stinken kan je ze een nachtje buiten open zetten voordat je erin gaat plassen. En elke dag gewoon een nieuwe pakken. Overigens had ik er ook steeds minder zin in maar het is voor een goed doel. En je hoeft niet elk plasje op te vangen. alles wat ze krijgen zijn ze al blij mee.

Taliaa spannend zeg! ik heb deze week weer een gesprek op het werk over het vervolg van mijn functie na mijn verlof. Heb er een slecht gevoel over, maar hoop wel dat ik duidelijkheid krijg.

Deborah en Sas ik begin inmiddels ook 's ochtends misselijk te worden. wat doen jullie er tegen?

Chantje ik weet dat ik steeds rotter ga slapen, maar had eigenlijk gehoopt dat dat wat later pas zou komen. Gefeliciteerd met de 37 weken je meisje mag nu officieel thuis ter wereld komen!

Bloemetje hoe gaat het nu verder met jou?

Meiden robeer de fotoos te uploaden alleen wilt het nog niet lukken. Baal er behoorlijk van maar ik geef het niet op!

Werken gisteren was echt irri er is helemaal niks te doen.
    Maar gelukkig nog maar een kleine 9 weken werken! Daara eerst ruim 3 weken vakantie en gelijk erachter mijn verlof. Heerlijk leef er echt wel naar uit merk ik. al dat gezeik op het werk. Ze kunnen nog steeds mijn 2 uur ziekteverlof niet goed afschrijven. (dat is pas anderhalve maand zo).

11. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Circa ja er is veel tegen te doen hoor, maar goed bij mij heeft niks geholpen helaas maar je kan bijvoorbeeld voor dat je uit bed gaat een beschuitje eten half liggend op bed. Kleine maaltijden over de dag verspreiden dus niet in 1x een grote lunch eten of ontbijt. Probeer als je 's morgens heel misselijk bent je niet teveel in te spannen.

12. Niet meer actief

Zo ben weer "boven water"

Allereerst MAKKIE Van Harte Gefliciteerd met je zwangerschap, wat een super goed nieuws, het is jullie zo gegund.

Hier gaat het wat minder, voel me knap beroerd. Het is te veel geweest het werken, ben oververmoeid. Vannacht een zeer slechte nacht gehad last van mijn darmen en maag, om 4 uur alles eruit gegooid en nog iets geslapen.
    Ben vandaag nog vrij dus ga vanmiddag slapen.

Ook gaat het niet goed met 1 van mijn teckels. Het is een raadsel, bloed getapt en wat pijnstillers, of een hernia of ergens een gezwel ( wat ik zelf denk)
    We wachten het af. Niet zo heel vrolijk egobericht van mij. Donderdag de 20 wkn echo , we worden steeds nieuwsgieriger.

13. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Fleurrebel vervelend dat je je zo beroerd voelt!
    Vervelend he alser iets is met je hondje.
    Spannend de 20 weken echo, willen jullie graag weten wat het wordt?

14. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @all vanochtend op controle geweest bij de gyn en alles was goed. Het beebje was een beetje eigenwijs bij de co assistent. 'Hij draaide elke keer weg als ze het hartje gevonden had. De gyn heeft het toen zelf maar gedaan met de woorden, zo te zien heeft ie even een sterke mannelijke hand nodig. Hij legde zn hand op mn buik en daarna dat hartding en het beebje bleef netjes liggen om de hartslag te laten horen. De gyn die ik heb is gezellig gek. Ik moet over 3 weken terug komen en heb dan weer een echo om te kijken of de groei nog steeds goed is, een gesprek bij de verpleegkundige om uit te leggen wat ik allemaal bij de bevalling kan verwachten en daarna weer een controle bij de VK. Een ochtendje ziekenhuis dus. O ja en een week ervoor mag ik me weer even lek laten prikken. En die misselijkheid is heel normaal omdat er steeds handjes of voetjes in die maag gezet worden, wat maagzuur tot gevolg heeft. Ik mag dan gewoon een rennie nemen. En ik was gelukkig in 4 weken tijd maar anderhalf kilo aangekomen. Tot nu toe pas 8 kilo. Jippie. Alles wat er niet bij komt hoeft er straks ook niet af. Enneh het zal nog niet hard gaan denk ik, want als ik het avond eten al zie hoef ik al niet meer. Ik zorg er nu maar voor dat ik overdag alles goed binnen krijg.
    En voor de meiden met die vieze stinkbussen van MVM ik pakte elke dag een nieuwe bus en had daar een ochtend en avond urine in zitten. Meer kreeg ik gewoon niet voor elkaar met die stank. Maar hier waren ze al blij mee. Zucht belde mn mannetje gisteravond om te zeggen dat ie volgende week weer een oefening heeft en weer de hele week weg is. Nou dat was dus weer janken geblazen. Pfff die klote tranen ook steeds. Als iemand boe roept dan jank ik al. Normaal heb ik dat niet. Maar mn mannetje gaat proberen om s'avonds toch gewoon thuis te zijn omdat ik me s'avonds zo beroerd voel. Ik hoop het maar. Ik wacht het maar gewoon af. Nou meiden iedereen veel succes met alle dipjes, kwaaltjes ongemakken en natuurlijk ons blijde zwangerschapsgevoel.

15. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    He Sas wat vervelend dat ie dan weer weg is. Wat voor werk doet ie?
    Hopelijk lukt het hem om 's avonds lekker bij jou thuis te zijn!

16. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @chantje. hij zit bij de landmacht. Volgend jaar staat Afganistan op de planning en na de zomervakantie heel veel oefeningen om zich daar op voor te bereiden, dus ik krijg het nog druk met zo'n kleintje in mn eentje. Maar ja het komt zoals het komt.

17. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Sas; wat heftig! Ik leerde mijn man kennen toen hij net uit Bosnie kwam. Na twee jaar verkering is hij uit dienst gegaan. Dus een uitzending heb ik nooit mee gemaakt. Lijkt me heel heftig hoor! Helemaal als er straks een kleintje is! Inderdaad het komt zoals het komt..... Maar makkelijk is het niet!

18. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hoi,

Krisstel, wij willen graag weten wat het wordt. Had jij je mannetje ondertussen ook zo ver gekregen? De kleuren van tex en verf houden we naturel. En qua assecoires wil ik voornamelijk groen en rood. Maar dat ligt er ook een beetje aan wat het wordt.

Sybje, 10 weken, wat fijn!

Cira, balen van je misselijkheid. Dacht je er vanaf te zijn.... Ik hoop niet dat ik dat ook ga krijgen. En vervelend dat gedoe op je werk. Succes ermee.

Fleurrebel, spannend donderdag! Verder rustig aan he meis. En beterschap met je hondje.

Sas, wat rot zeg. Ik weet een beetje hoe je je voelt, al was ik niet eens zwanger toen mijn man voor een half jaar in Bosnië zat. Gelukkig is het nu landmacht af. Sterkte ermee, kop op!

All, ook wij hebben de kinderwagen gekregen, echt heel fijn! We hebben de maxi cosi mura dacht ik. Maar Taliaa, er zijn echt wel goedkopere opties die ook goed zullen zijn. Als wij m niet gekregen hadden weet ik ook niet of we zo'n dure gekocht hadden hoor.

Verder alles goed hier. Ik slaap éindelijk pas weer wat later 's avonds, i.p.v. voor 21.00u ;)

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee meiden, ga zo ff jullie geklets lezen hoor! Ff weer beetje bijlezen.

Morgenvroeg komt moeders voor moeders! Heb er zin in! Wordt het nog iets 'echter' voor mijn gevoel. Zie alleen we tegen die test op... weet heus wel dat ik gewoon zwanger ben, maar toch beetje angst gekregen voor testen opgelopen door de afgelopen maanden!

Welk kadootje hebben jullie gekozen bij MvM?

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie vrijdag is mvm bij mij geweest en ik heb een bordje, papbakje en bekertje van nijntje gekozen. Hoe voel je je?

Chantje morgen 37 weken kan je lekker thuisbevallen als je wilt, hoe voel je je verder?

sas dat lijkt me niets als mijn man veel weg is, snap je tranen!

Fleurrebel spannend de 20 weken donderdag, succes. Hoe is het met je hondje al uitslag , hoop dat het meevalt.

cira vervelend dat je nu weer misselijk word denk je het gehad te hebben succes.

Hier gaat het allemaal zijn gangetje nog een week en dan hebben we de echo erg spannend en hoop dat er een mooi kloppend hartje te zien is of 2.. Verder last van misselijkheid heel de dag ongeveer maar vandaag een goede dag gehad, verder beetje last van mijn borsten en soms een klein krampje. Blijft toch een beetje onzeker en onwerkelijk tot de echo.

Deel Deze Pagina