Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goed van die kleine meid taliaa! Wanneer krijgen jullie de uitslag?

@sybje...ehh.wordt je aan je onderkantje geopereerd, of heb ik iets gemist? Hoe dan ook, spannend!

@all, stom he, nu zit ik me toch een beetje druk te maken over die groeiecho. Ze zei dat ie "aan de kleine kant" leek te zijn, dmv het voelen aan mn buik. Maar ook zei ze dat ik omdat ik erg lang ben, nog vrij veel ruimte "leek te hebben", en verder niets.
    Moet ik me nu zorgen maken over de groei van smurfje. En wat ik kan ik er zelf aan doen? Meer eten, beter eten, NOG meer rust nemen>> (voel me al 80plusser)

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Poohbear maak je alsjeblieft geen zorgen! Soms weten ze niet wat ze kletsen. Mijn werd verteld met 28 weken zwangerschap dat ik enorme baby in me buik had! En ook dat de baby een grote schedel had. Ze schatten toen mijn baby op ruim 8 pond.
    Nou ik maakt me er best zorgen over! Want ja zo'n kind moet er ook uit!
    Nou Jesse werd geboren woog 6 pond en was net 46 cm lang. Dus zo zie je soms maken ze paniek voor niks!

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Milla; beterschap meis!

Pooh; ik snap dat je je druk maakt, maar dat lijkt me niet nodig hoor! Kijk maar naar het verhaal van Deborah!

Taliaa; wat heb je toch een knap meisje! Hopelijk krijg je 14 jan een goede uitslag!

Sybje; wat fijn dat je nu zo snel geholpen wordt!

Sas; fijn dat jullie zo genoten hebben!

Mijn kleine meisje wordt veels te snel groot! Ze zit al in een "grote"stoel achter in de auto.
    Wat gaat de tijd toch VRE-SE-LIJK snel!

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Chantje jeetje dus nu echt uit de maxi cosi wat gaat dat snel he! Meisje hier om de hoek heeft 1 janauri babytje gekregen, had net even foto's bekeken zo klein nog, dan denk ik echt jeetje waar blijft die tijd! En een vriendin van mij is 10 weken zwanger en moet dus rond eind juli bevallen, als ik me dan bedenk dat jesse alweer een jaar is dan! Pfff gaat veelste snel!

5. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Het gaat inderdaad veels te snel! De maxi cosi opbergen, ik vind het echt een afsluiting en een ingang van een hele nieuwe fase..... Soms zou ik zillen dat ik niet zo'n emotionele/sentimentele muts was. Suze zat met een lekker eigenwijs koppie in haar nieuwe autostoel en daar word ik zo emo van.

Lieve zwangere meiden en "jonge"moeders waarschijnlijk vreselijk irritant dat ik dit ga zeggen (ben vast de zoveelste) en jullie doen dit uiteraard ook al met volle teugen..... GENIET GENIET GENIET! 1000000000 foto's maken en heel veel filmen! Wat gaat de tijd toch snel BAH!

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    `

Ben net zo hoor Chan! zeg het nu ook tegen iedereen die een abbytje heeft of krijgt of wil krijgen! Tegen al me vriendin roep ik al, als jullie ooit een kindje mogen krijgen geniet echt van die eerste paar weken dat ze nog zo klein zijn, want echt de tijd gaat zo snel ;)

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh : nee mijn galblaas gaat er uit

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    thanks meiden...daar knap ik weer van op. Ze deed er verder ook niet dramatisch over (verlosk) , maar ik ben nu eenmaal een zenuwpees ;)

Heb lekker tegen mn mannetje gelegen op de bank. Quality time

9. Milla

Milla Niet meer actief

Ik ga driedubbel genieten! voor mij is dit als alles goed gaat ook de laatste keer dat ik zwanger ben, dus wil echt bewust overal van genieten!

Ik voel me minder ziek, vanmorgen had ik ook geen koorts meer, gelukkig!
    Ik heb goed nieuws, heb me zojuist bij het ziekenhuis aangemeld en ik mag volgende week woensdag al komen! Krijg dan dus waarschijnlijk de eerste echo, de maandag daarna weer een echo in de kliniek, dus 2 echo's in 1 week! Heb niet gezegd dat ik daarna nog een echo krijg! Die kans laat ik niet schieten! Vind het wel spannend hoor, hoop maar dat alles goed is!

bedankt voor jullie reacties op hyves!

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Milla een extra echo is altijd mooi meegenomen :)

Sybje dat is snel de operatie spannend maar fijn dat het gaat gebeuren.

Vanavond terugkomavond van zwangerschapsgym, alle kleine wondertjes bewonderen. Tygo heeft nu 3 nachten achter elkaar 6 uur geslapen hoop dat hij dat volhoud. ( hebben de dames van hyves mijn mooie mannetje :)bekenen op de fotos)

11. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Lot; jazeker! Wat een heeeeeeeeeeerlijk mannetje! Veel plezier vanavond!

Milla; leuk 2 echo's! Fijn dat je minder ziek bent!

12. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    @lot ik zou graag jouw mannetje willen bewonderen maar ik weet jouw hyves adres niet.

13. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    wat gaat de tijd snel myrthe is alweer 3 weken oud

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    1e kindje ik heb je uitgenodigd....

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hierbij mijn hyves! http://meikejb.hyves.nl/

Volgens mij ben ik alleen nog niet met 1ekindje en lot hyvesvriendjes...

Milla, spannend en dan 2 echo's! Dat vind je vast helemaal niet erg ;)

1ekindje, ja joh, de tijd gaan snel.... Seth is alweer 4,5 week....

Syb, jee dat is snel! Wel fijn lijkt me eindelijk voor je. Hopelijk gaat je herstel daarna voorspoedig.

Lot, ik wil ook graag je mannetje bewonderen op hyves! En veel plezier vanavond!

Pooh, tijd samen met je mannetje en tijd voor jezelf erg belangrijk hoor! Als smurfje er straks is, dan wordt dit een stuk moeilijker, je bent dan zo druk! Maar dat is niet erg natuurlijk....

Seth krijgt sinds vandaag lactulose, hij heeft al bijna een week niet (zelf) gepoept... en heeft erg last van krampjes.... Ook geeft hij nog steeds veel terug, ook veel zuur en heeft daar echt last van. Als het donderdag nog niet beter is, dan worden we doorverwijzen naar het ziekenhuis, dan gaan ze hem daar onderzoeken. Hoop dat het niet nodig is, maar aan de andere kant, er zit iets niet helemaal lekker.... vanmiddag zat hij even heel goed in zijn vel. Lekker wakker en vrolijk... helaas is dat maar voor korte duur geweest.... vind dat zooo zielig....

16. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Makkie; wat vervelend voor jouw kleine mannetje!
    Hopelijk gaat het beter met de lactulose. En hopelijk is het niet nodig dat jullie met hem naar het ziekenhuis moeten.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    balen is dat Makkie. Hopelijk werkt die Laculose voldoende!

Ben net terug van de pufclub. Les gehad over het opvangen van weeen en wat voor houdingen je kan aannemen. Men, wat hebben we gelachen! Over 2 weken mannen avond!
    Ga nu effe lekker lliggen!

18. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Pooh; mijn man vond de mannen avond geweldig! NOT! ik deed zwangerschapsyoga en na het informatiestukje moesten de mannen de voeten van de vrouwen maseren. hahaha!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hahhahaa ,nou we zullen het beleven. Ik denk dat het grotendeels neer komt om massage... (i dont mind ;))

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen

Deel Deze Pagina