Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh : oooh sorry ik kan er niks aan doen ik moest heel even zo lachen toen ik je verhaal las ....maar ik snap heel goed dat je hier over in zit ....zou het ook niet grappig vinden .
    mijn man trok in het begin vaak wit weg als we wel eens naar het zh moesten ....maar voordat ik ging bevallen heb ik zo vaak in het zh gelegen dat hij wel gewend is hihi maar dat is ook niet echt een optie voor jullie....
    misschien kun je eens een balletje opgooien bij je vk ?

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

O euh foutje! Haal soms van alles doorelkaar, hahaha

Jee jesse aan de liga, wat een grote vent alweer!

Pooh, dat komt vast goed joh! Maak je daar nu maar geen zorgen over, wie weet gaat het straks juist hartstikke goed!

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    UITGEREKEND:
    18 maart 2009: Thamara -> Meisje
    21 maart 2009: Poohbear226 -> Jongen
    2 september 2009: Milla
    14 september 2009: Meisje

AGENDA:
    07 januari Thamara Verloskundige en antirhesus prik.
    08 januari Thamara ziekenhuis groeiecho
    14 januari Milla 1e echo
    19 januari Milla 2e echo
    12 januari Poohbear226 intake kraamzorg
    13 januari poohbear226 groeiecho en antirhesus prik.
    22 januari Meisje 1e echo
    28 januari Thamara 6de x VK

BIJZONDERHEDEN:

BEVALLEN:
    07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze 3885 gram
    07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram
    14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram
    5 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika 2520 gram
    5 augustus 2008: Cira is bevallen van Jaimy 2650 gram
    14 augustus 2008: Fleurrebel bevallen van Elena 3700 gram
    22 augustus 2008: Bloemetje bevallen van Lieze
    4 september 2008: Krisstel bevallen van Britt 3414 gram
    22 oktober 2008: Sybje bevallen van Jelmer 4038 gram
    27 oktober 2008: Taliaa bevallen van Isabella 4320 gram
    13 november 2008: Lot23 bevallen Tygo 3550 gram en 52 cm
    6 december 2008: Makkie bevallen Seth 3000 gram en 50 cm
    16 december 2008: 1ekindje bevallen van myrthe 4470 gram en 55 cm

Buddy's:
    Poohbear & Thamara
    Syb & Milla
    Makkie & Lot
    Taliaa & Chantje
    1e kindje & eigen mannetje

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik hoop het ook meiden. Maar omdat het nu al de tweede keer is.....
    We kregen niet eens enge bloederige foto's te zien ofzo. T was alleen na aanleiding van een vraag van iemand, wat voor pijnbestrijding er was enzo.

Ik kaart het volgende week wel aan bij de gyn en later bij de verlosk.

5. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    UITGEREKEND:
    18 maart 2009: Thamara -> Meisje
    21 maart 2009: Poohbear226 -> Jongen
    2 september 2009: Milla
    14 september 2009: Meisje

AGENDA:
    14 januari Milla 1e echo
    19 januari Milla 2e echo
    12 januari Poohbear226 intake kraamzorg
    13 januari poohbear226 groeiecho en antirhesus prik.
    20 januari Thamara ziekenhuis groei echo
    22 januari Meisje 1e echo
    28 januari Thamara 6de x VK

BIJZONDERHEDEN:

BEVALLEN:
    07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze 3885 gram
    07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram
    14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram
    5 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika 2520 gram
    5 augustus 2008: Cira is bevallen van Jaimy 2650 gram
    14 augustus 2008: Fleurrebel bevallen van Elena 3700 gram
    22 augustus 2008: Bloemetje bevallen van Lieze
    4 september 2008: Krisstel bevallen van Britt 3414 gram
    22 oktober 2008: Sybje bevallen van Jelmer 4038 gram
    27 oktober 2008: Taliaa bevallen van Isabella 4320 gram
    13 november 2008: Lot23 bevallen Tygo 3550 gram en 52 cm
    6 december 2008: Makkie bevallen Seth 3000 gram en 50 cm
    16 december 2008: 1ekindje bevallen van myrthe 4470 gram en 55 cm

Buddy's:
    Poohbear & Thamara
    Syb & Milla
    Makkie & Lot
    Taliaa & Chantje
    1e kindje & eigen mannetje

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @meisje : mooie banner hoor !

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    goedemorgen:

@ chantje: ben benieuwd wat het is geworden! snap dat het lastig is...

@Makkie, oh wat fijn dat Seth gister goed geslapen heeft zeg! Hoe is het vannacht gegaan. Over dat te warm / te koud. Ik moet zeggen dat ik het erg warm vind, zoveel + kruik. Maar dat verschilt per kindje zoveel, en I is ook natuurlijk een slagje groter (ook toen al). Tot 3 weken lag ze onder 2 dubbele dekens, toen 1 dubbele deken. En vanaf de 4 weken werd ze ingebakerd en lag ze onder een enkele (en vrij dunne, maar dat zegt niks over de warmte) deken. maja, dan dus wel ingebakerd. En wat jij vrij koel noemt is hier in huis vrij warm hihi. Haar kamertje begint nu 's nachts op 18 graden (en dat vinden we al te warm, maar goed) en eindigde vanochtend op 13.7. Maar mw had een heerlijk warm nekje. Gewoon afgaan op je kindje! Ik zou wel kijken of je mis. die kruik eraf kunt gaan halen. Zoals debjes al zei: hij moet wel zn eigen temp. kunnen gaan regelen. Maja, dat is maar mijn idee hoor!:)
    Dankje, dat je aan me dacht over die dr.Brown fles.Echt lief! Maar I drinkt nu weer juist netje uit dr flesje (haha, de diva) Dus we houden het nog even bij deze fles.

@meisje, hoe is het meid? Hebben jullie een beetje kunnen slapen? We tellen samen met jou af naar de 1e echo!

@milla, lief dat je ernaar vraagt: ja, we houden het wachten wel vol. Geen keuze eigenlijk he? Maar ben zooooooo benieuwd. En ook van áls er wat is wat gaat er dan gebeuren etc etc. hoe zal dat gaan..
    Hoe voel je je nu meid? Is de buikgriep alweer over?

@1e kindje, jouw meissie wat idd een flink, nog zwaarder dan die van ons. Heb jij ook bloedsuikers van haar moeten laten controleren? ben ik benieuwd naar, want wij moesten daarvoor een dag in het ziekenhuis blijven..:(

@ debjes, ja haha, had ik idd niet aangedacht domdomdom. Dat als ik haar wakker ga maken voor de fles 's ochtends, dat ze dan daarna gewoon makkelijker gaat slapen... Ga daar denk ik maandag mee beginnen, om 8:00 wakker maken. En dan zo uitkomen dat 2300 de late fles is..
    Maar ik zou zo graag die late fles iets eerder willen, maar dan komt ze haast uit op 4 voedingen en dat is nog te weinig vind ik.
    En ohhhh, wat een scheetje met zn liga zeg! en echt leuk dat je steeds die foto's post! ik zal ook eens kijken hoe dat werkt:)

@ Lot: ik heb je hyves nog niet gevonden:(

@all, zoooo, mn meissie slaapt alweer. gisteravond naar de zw.gym geweest. Was een avond van de nagym dat iedereen mocht komen, echt lief al die baby's. maar Isab. was toch echt de mooiste. hihi. natuurlijk vind elke moeder dat:) En ze was zo lief, helemaal niet huilen enzo! *trots*
    We hebben lekker gemasseerd, vond ze best interessant.
    En zit ik me nog druk te maken over dr hoofdje optillen enzo, ze moesten op de buik en ik zo tegen mn buuf: zo dat doet die van mij nog niet hoor, zo dr hoofdje optillen.. En ik wijs naar I en wat zie ik: helemaal dr hoofdje opgetild! Moest bijne huilen, hihi. Is zeker ivm dr nekspiertjes erg belangrijk, dus ik ben éxtra trots!
    Nou ik ga hopelijk vandaag een beetje opknappen, voel me een beetje "ik ga ziek worden". Niet echt ziek, maar zo'n onbestemd gevoel...

Liefss, taliaa

8. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    @taliaa wij hebben de suiker ook moeten laten testen maar ze is om half 11 geboren en om half 3 is de 2e keer getest en die was goed en toen mochten wij om half 4 naar huis, maar de vk kwam om half 6 nog een keer thuis prikken.

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ooh meiden ik weet het echt even niet meer ...... Jelmer schreeuwt nu net weer de hele wereld bij elkaar , de tranen rolden over zijn wangen volgens mij stikt hij dan van de pijn als hij dat doet
    en dit doet hij sinds van de week ....
    ik heb net de ha gebeld en gelukkig kunnen we vanmiddag terecht

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Even een dagje niet geweest en wat een goed nieuws: Meisje van harte gefeliciteerd het is jullie gegunt en hoop dat het allemaal goed gaat en jullie in spetember een gezond kindje krijgen.

Linda en Didlina misschien toch wel confronterend als er dames zwanger zijn hoop echt dat jullie je heel snel aan mogen sluiten hier!

Sybje ben benieuwd wat de ha zegt. Erg he als je kindje zo huilt en je het niet helemaal weet.

Makkie ben benieuwd hoe Seth heeft geslapen nadat hij gister zo goed heeft geslapen?

Thamara wel fijn dat ze jullie meisje nu goed in de gaten houden qua groei.

taliaa mijn hyves, wendypas.hyves.nl

Ben vanmorgen weer met Tygo naar de ha geweest hij blijft last houden van zuur. Nu was het volgens de ha ineens wel een soort reflux(vorige week zei hij van niet) maar omdat hij niet spuugt en goed ontlasting heeft moeten we het aankijken en volgende week weer aankaarten op het cb. Nu las ik dat een osteophaat hier ook bij kan helpen dus maar een afspraak gemaakt kunnen alleen pas 5 februari en hoop dan toch echt dat het niet meer zo is vind het zo zielig. Hij slikt veel, soort herkauwen en belletjes blazen.

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, goed dat je het weer bij de HA heeft aangekaart. Dat teruggeven en slikken moet natuurlijk niet te veel zijn. Bij Seth wisseld het heel erg. Zo kan hij na de ene fles heerlijk gaan slapen en geeft niets terug. Maar met de fles van 1200 bleef hij totaan net steeds teruggeven. Nu is het ook wel druk geweest meteen na de fles, want opa en oma kwamen. Dus een hoop gesjouw en geknuffel met hem.... hoop dat Tygo hier snel van af is en dat hij baat heeft bij een osteopaat (zoja, dan ga ik dat ook eens overwegen...)

Syb, wat een verdriet zeg! En dan is mama natuurlijk ook verdrietig.... wel gek, je zou denken dat hij dan ergens last van heeft. Poept hij goed? En drinkt ie genoeg? Mss te koud, te warm of een hoop prikkels te verwerken? Je weet het soms gewoon echt niet he? Wel fijn dat je meteen bij de HA terug kan! Succes!

Taliaa, hihihi tuurlijk was I gewoon de allermooiste baby! En wat goed van haar hoofdje optillen! Je zult wel beretrots zijn! Komt helemaal goed met jullie meisje, dat voel ik gewoon!

Seth heeft vanavacht redelijk geslapen, in iedergeval in zijn eigen bed! Van 00.00 tot 04.30 met een fles gedaan (hij sliep wel pas laat, om 01.30 uur) Daarna weer tot 07.30, weer fles en daarna weer tot 11.30 uur! Ik heb hem zonet verschoond, had een hele mooie poep luier en ik heb hem wakker op bed gelegd om 14.00 uur. Hij is nu stil, dus ik denk dat hij slaapt! Verwacht hem wel weer snel voor een fles,maar goed, hij moet ook 'leren' op bed te liggen terwijl hij wakker is. Het lijkt dus dat hij de smaak met slapen te pakken heeft!

Alleen heeft hij gister 5 flessen gehad van 120cc/4 en dronk dit netjes op. Vanacht en vanmorgen heeft hij alleen maar tot hooguit 95cc opgedronken.... hij viel steeds in slaap. Is dit niet erg? Beetje weinig lijkt me toch? Maar hij doet het verder zoooo goed! Hij heeft gewoon zo mega verstopt gezeten dat hij daar gewoon niet lekker van was. Dus lang leve de Lactulose (voor even natuurlijk) Tis nu ineens een heel ander ventje!

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lees trouwens net dat in de loop van vanmiddag de pagina gaat verhuizen! En dat we as zondag in de loop van de dag weer online kunnen. Dus voor het geval ik jullie niet meer 'spreek' allemaal alvast een heel fijn weekend en geniet van jullie beebjes/buikjes!

Zal wel ff afkicken worden een paar dagen niet hier te kunnen komen... :(

Dikke kus Makkie

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oei saai hoor ...nou tot zondag dan maar !

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    oeioei, ik ga jullie missen. Ook jammer dat alles dalijk verloren is:(:( heb van de week even het topic en t PCO topic doorgespit... lekker emo1!
    Meiden tot zondag! ga jullie missen, hihi!
    Ennuh, makkie wat fijn dat Seth zo goed geslapen heeft! iig beter dan eerst he!
    Ennuh sybje, ben benieuwd, hoop dat er niks is met Jelmer!

Liefss, taliaa

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

nou de site doet het nog steeds?

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    ja idd...:) ik las net dat ze het vanavond even dicht gooien en dan weer open,maar alleen om te lezen, je kunt dan niet reageren t/m zondag(avond?). Gelukkig blijft wel alles bestaan, alleen je onderschriften niet en je priveberichten niet!
    Gelukkig, want ik vind het toch wel leuk om te lezen hoe we (bijna :()allemaal omste beurt konden melden dat we zwanger waren.

17. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Hallo allemaal!

Wat wordt er toch veel geschreven, kan het niet allemaal onthouden ben ik bang.....

ff denken;

Makkie; fijn dat het goed gaat met Seth, en het is niet erg hoor als ie een keer wat minder drinkt.

Sybje; hoe was het bij de ha?

Lot; wat jammer dat je 5 feb. pas terecht kunt!

Pooh; ojee je mannetje.... De mijne zei dat ie absoluut niet ging kijken daar beneden. Maar hij wilde tijdens de bevalling niets missen en heeft alles gezien. Misschien draait die van jou ook wel bij als het moment daar is!?

Taliaa; wat goed dat ze haar hoofdje zo optilde!

Nou, ik voelde me gisteravond echt een beetje vreemd en naar. Wilde Suze toch nog niet laten slapen maar toch ook weer wel enzo.... Sprak op een gegeven moment mijn moeder en ze zei "volgens mij ben je er nog niet aan toe". Wat een pak van me hart! Voelde me opeens zo opgelucht! Moest er van huilen (ja ja muts!) en zei dat klopt! Ik ben er gewoon nog niet aan toe! Mijn moeder had bij mij precies hetzelfde!
    Dus Suze heeft lekker thuis geslapen en vanmorgen was het hier gelukkig niet mistig en glad!

18. Milla

Milla Niet meer actief

Even testen of ik nog kan reageren..
    Heb helaas niet veel tijd nu, maar heb wel even jullie berichtjes doorgelezen! Fijn weekend allemaal en tot maandag!

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    en doet hij het nog ?

ben vanmiddag bij de ha geweest en die vermoed of kma ....of verder wist ze het niet ...ze heeft me doorgestuurd naar de ka ...en daar had ik toevallig nog een afspraak staan voor as donderdag ....
    die dag wordt ik wel geopereerd maar dan moet mijn man maar even

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ja hij doet het nog steeds!

Syb, vervelend als het KMA is, maar dan heb je wel de reden waarom hij zo huilt en kan er goed wat aangedaan worden. Ben benieuwd wat de ka zegt...

Ik moet maandag voor het eerst met mijn ventje naar het CB. Ben benieuwd! Wat doen ze zoal de eerste keer? Ben zo benieuwd wat hij nu weegt en hoe lang hij nu is!

Deel Deze Pagina