Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    heeft iemand ervaring met het medicijn daktarin, ik heb het vandaag voor myrthe gekregen. hoe kun je het gemakkelijk in haar mondje krijgen.

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    het beste is om het af te meten op het lepelte (4x daags 2.5 milliliter is normale dosering) en dan met je vingertop de binnenkant van haar mondje te bestrijken. (tip van de apo assitene)
    Het is best taai spul anders!

3. Milla

Milla Niet meer actief

Ben steeds benieuwd of ik nog kan posten..

@ Makkie, alvast succes bij het cb!

@ Sybje, misschien stomme vraag maar wat is kma?

@ Chantje, goed dat je voor jezelf de juiste keuze hebt gemaakt.
    Fijn ook dat je moeder er zo'n begrip voor had!

@ Meisje, hoe gaat het met jou.. zwevend op een roze wolk?

Vanacht even enorme paniek hier..
    Na een voorzichtige vrijpartij ineens veel helderrood bloed verlies
    We zijn oons rot geschrokken! 'Gelukkig' heb ik het met de zwangerschap van M. ook op dezelfde manier gehad en toen was het een gesprongen adertje in de baarmoedermond (gebeurd schijnbaar snel doordat alles veel beter doorbloed is). Toch nog even de boeken er op na geslagen en daarna proberen te slapen, gelukkig was het vanmorgen over, maar vind het nog steeds een beetje eng! Ik zal blij zijn als er woensdag een hartje klopt! Verder gaat het prima hier, elke dag tot ongeveer 14.00 ziek en daarna gaat het wel weer.

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @milla : kma is koemelkallergie

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    maar ik twijfel nog steeds of het kma is.....
    ik denk iets anders....ik denk dat het gewoon een woest mannetje is ....die niet zijn ei kwijt kan

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @milla. da's schrikken he. Hebben wij ook gehad 1x...de andere drie bloedingen kwamen "zonder reden". zolang je geen stolsels verliest met veel buipijn, zeggen ze dat het oke is.
    Maar je schrikt er wel enorm van!

trouwens, het forum zou toch plat liggen dit weekend? Ik heb er nog nets van gemerkt?!

7. Milla

Milla Niet meer actief

Even nog een vraagje,
    Wat voor kinderwagen hebben jullie en hoe bevalt die?

Wij zijn een beetje aan het orienteren, we hebben een nieuwe kinderwagen nodig maar wil er geen 600 Euro voor uitgeven aangezien het voor 1 kind is omdat we hierna compleet zijn.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik heb een quinny van mn vriendin overgenomen. Heb er alleen nog nietmee gereden (hihi), dus weet nog niet of ie bevalt. Maar wij wilden ook niet zoveel er aan uitgeven. En op MP weet je niet van wie die komt en hoe schoon die mensen zijn, dus daarwas ik wat huiverig voor.

We hebben voor 300 euro het bedje, kinderwagen, maxicosi en een hoop kleertjes, dekentjes en speelgoed van mn vriendin overgenomen. Niet verkeerd he?!

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik heb een quinny buzz bevalt me prima! erg compacte wagen die met je kind meegroeid! Ben er dik tevrede over! Hij is ook lekker klein als je hem inklapt dus er past meer in de achterbak van de auto dan alleen een wagen!

Wij gaan vandaag lekker schaatsen! Mijn vriend en zwanger kijken gewoon toe en ik en mijn zus gaan schaatsen met mjn nichtje van 2,5 en neefje van 6 :D

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    hai meiden, huh hij doet het nog steeds..?
    @sybje, hoe is het nu met Jelmer?
    @makkie, hoe heeft Seth geslapen vannacht? De eerste keer op t cb doen ze wegen, meten en schedelomtrek. En dan naar de dokter (bij ons tenminste) Die vraagt dan naar de bevalling en zwangerschap en de eerste 4 weken. Ook vraagt ze of je in wilt laten enten. En kijkt ze de kleine na. (hartje, ademhaling, beentje, heupjes, armpje en spierkracht/spanning) en je kunt je vragen stellen. En dan sta je weer buiten:) vergeet je groeiboekje niet. En oja, ik weet niet of je al ooit op t cb bent geweest (ik was dat niet, haha), neem een omslagdoek mee. Want Seth moet in zn luier wachten op zn beurt, tenminste zo gaat dat hier... En ik wist dat dus niet, haha. Had puur toevallig een doek bij me..

@ chantje, goed gedaan hoor meid! gewoon wachten tot je eraan toe bent! Daar ben jezelf én je meissie het beste bij gebaat!

@ Lot, haha heb je hyves gevonden, wat een knap ventje! hmmmm:):):)

@ Milla, wat schrikken meid:( Gelukkig is het nu weg! Over de kinderwagen, wij hebben de mutsaerts transporter, 479 incl autostoel, ben er tot nu toe erg tevreden over! Wij hebben hem bij de babydump gekocht.
    Mis. is er iemand in je omgeving nu uit de baby's? dat je die wagen over kunt nemen?

@Meisje, hoe is het meid? we tellen samen met je af!

@ all.
    zullen we afspreken dat we geen sorry meer zeggen dat we niet op iedereen reageren?ik vind het zo leuk om al jullie verhaaltjes te lezen en leef ontzettend met jullie mee, maar soms is het moeilijk om op iedereen te reageren! Jullie weten toch wel dat ik aan jullie allemaal denk? En ik denk dat dit voor iedereen geldt, toch?

Nou verder gaat het hier prima. vanaf dinsdag ga ik beginnen met I wakker te maken voor de eerste voeding. Ik ben nu zelf niet fit, dus dan is uitslapen wel lekker:)
    he bah meiden, ik heb buikpijn als ik aan mn werk denk... kan wel janken. Hoe is/ was dat bij jullie?

Liefss, Taliaa

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goed idee taliaa. Ik reageer het liefst ook op iedereen, maar wet soms niet iets passen over het onderwerp te schrijven. Dat betekend niet dat ik jullien iet allemaal een warm hart doedraag. Als die smurf dadelijk geboren is kan ik ook over voedinge enzo gaan meekletsen. Dus geen sorry zeggen!

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Yep, we stoppen met sorry zeggen, nergens voor nodig toch?

Taliaa, goeie tip van die omslagdoek, ga ik doen! Ben benieuwd hoe het is zo'n eerste keer, heb er zin in! Seth heeft niet goed geslapen vanacht, heeft vanacht 2 keer enorm gespuugd! Maar hij had er geen last van gelukkig.... zijn flesje van net ging goed en hij ligt heerlijk te slapen. Zo gek, hij is overdag zo anders dan snachts... vanaf een uurtje of 23.00 wordt hij ineens zo onrustig!

Milla, wat schrikken meid! Maar is vast helemaal niets, je hoort dit zovaak! Dat hartje ga je straks heerlijk zien kloppen op de echo hoor!
    Wij hebben dezelfde wagen als Taliaa omschreef. Super fijne en soepele/wendbare wagen en ik vind hem ook nog enorm stoer. Wij hebben hem in het zwart/grijs.

Debjes, veel plezier met schaatsen! Voorzichtig he?

Syb, jij voelt als moeder vaak het beste wat er is hoor! Hier werd er een keer door de dienstdoende arts gezegd dat Seth een gevoelig prikkelbaar kindjes is.... maar ik zag en voelde gewoon dat hij pijn had! Dus doorblijven zeuren en gelukkig heeft mijn eigen arts me serieus genomen en Lactulose voorgeschreven. Mijn jochie zat gewoon zo verstopt! Dus je gevoel volgen meid!

Jee, de site is nog steeds online! Ben benieuwd....

13. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Milla; dat hoor/lees ik wel vaker inderdaad, maar wat is datdan schrikken zeg!
    Ik heb een "Kees" (wagen). Ik vind hem super! De wagenbak is met 1 rits een wandelwagen en andersom eeg makkelijk! En eigenlijk vons ik de naam van het merk meteen erg leuk!

Taliaa; ik vond het echt vreselijk om weer te moeten werken. Heb de avond daarvoor zo veel moeten huilen, echt erg. Maar toen ik naar huis reed voelde ik me bijna schuldig omdat het zo goed was gegaan! Hoeveel dagen ga jij werken?

Vanmorgen gingen mijn mannetje en broertje schaatsen. Suze en ik mee. We hebben voor Suze een slee gekocht. Ze vond het prachtig. Ik zet straks foto's op mijn hyves voor de liefhebbers!

14. Milla

Milla Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb de mutsaerts transporter gekocht, precies dezelfde als taliaa en Makkie! inderdaad bij babydump met autostoel! Ik heb gekozen voor de grijze! Fijn om te horen dat die jullie zo goed bevalt!
    We wilden deze eigenlijk nog niet kopen omdat we nog niet eens een echo hebben gehad, dus ik zei tegen de mevrouw, dat ik wist dat we die wilden en of ze die over een paar maanden nog hadden, zegt zij heel vrolijk dat als de zwangerschap vroeg of laat mis gaat of het is een tweeling dat ze de wagen dan bij me thuis op komen halen en we het geld terug krijgen.. Nou ja, toen konden we hem niet meer laten staan :oops:

@ Taliaa, welke kleur heb jij?

@ Chantje wat leuk, zal straks eens kijken!
    Ik heb trouwens ook een foto van M. op de slee op mijn hyves geplaatst.

15. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Milla; je hebt prachtige meiden! Wanneer ga je ze vertellen dat ze een broertje/zusje krijgen?

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    hai meiden,

ik ga dalijk de foto's op hyves bekijken:)

@ Makkie, fijne wagen he? wij hebben alleen dat de rechtervoorwiel af en toe een beetje slipt, en dit al ons 2e onderstel, maar nu dus weer. maar goed, je merkt er niks van. Hebben jullie dat ook? maar verder een super wagentje he? voor een leuke prijs:)

@milla, wij hebben de zwarte. En idd fijne service he, bij de babydump. al moet je er niet aan denken:( wat trouwens wel écht fijn is, is dat als de wagen tijdens jouw zwangerschap goedkoper wordt, je het verschil terugkrijgt. (scheelde bij ons toch weer 50 euro:))

Ik ga wie is de mol kijken, adios,
    Taliaa

17. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    mijn mannetje werkt vanavond.
    Ik ga zo lekker thee zetten en dan zet ik lekker een filmpje op die ik in de videotheek heb gehaald. Films die mijn man niet wilt zien, zijn niet stoer genoeg!
    Lekker chillen op de bank!

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, ja zeker een fijne wagen! Wij hebben ook de zwarte, met grijs. Hier geen last van het wiel. Vind de wagen echt lekker rijden en vind um ook zo stoer!

Milla, lekkere meiden hoor! Jullie volgende meisje of jongen wordt vast net zo'n knapperd! Trouwens geen bloeding meer gehad? De volgende keer wat rustiger aan doen in bed hoor ;) Hihihihi :)

Debjes, ga zo ook de foto van Suze in bekijken! Ik keek net naar je banner en zag dat Suze alweer 8 maanden is :confused: Jee, wat is dat snel gegaan zeg! Maar lijkt me ook een leuke leeftijd. Nog even en ze stapt al lekker rond!

Vandaag lekker samen met mijn mannen de stad in geweest. Gewinkeld, daar na restaurantje in geweest. Lekker gegeten, Seth de fles gegeven en hij sliep zo weer verder! We geven hem nu toch weer de Dr. Brown fles, hij doet het hier ineens zo goed op! Niet spugen (alleen soms klein mondje terug, maar goed, dat is normaal), veeeeel minder boeren en lucht. En hij drinkt lekker rustig en is voldaan achteraf. Nu maar weer hopen dat de nacht een keer lekker rustig is, voor ons maar vooral voor hem zelf....

Lot, mss is de dr. brown fles ook wat voor Tygo? Hij geeft toch ook steeds zoveel terug? Heb wel de speen zelf wijder gemaakt met een naald, anders kreeg hij er echt niets uit. Ze zijn bij de Prenatal te koop. Echt een aanrader hoor!

Oja, het zijn mss stuipjes, maar ons ventje lacht wat af hoor! Echt zoooo lief! Hij lacht elke keer als je op zijn neusje drukt en met verkleden hangt er een knuffeltje boven zijn hoofd en die vind ie me toch leuk! Ik denk echt dat hij soms bewust lacht hoor... soms maakt hij er zelf een klein geluidje bij! En hij volgt ons al echt met zijn ogen! Vind het steeds leuker worden en wordt ook steeds zekerder met hem. Super genieten zo!

Fijne avond allemaal! (en ben nu toch wel benieuwd wanneer de site echt uit de lucht gaat :rolleyes: )

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Wij hebben trouwens de Mutsaerts Style Combi Zwart.... toch weer wat anders zie ik... http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... roep_id=13

Hier kregen we ook een maxicosi bij. Alleen hebben ondertussen alweer een andere maxicosi moeten kopen, omdat een van de katten erin gepist had... ggrrrrrr :evil:

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hey meiden WIj ook wezen schaatsen vandaag! Paar foto's op mmijn hyves voor de liefhebbers!

Makkie ben benieuwd of het werkt met de omslag doek! Bij Jesse hielp het perfect!

Chantje heb je foto's gezien van Suze geweldig echt een heerlijk wijffiej! Heb natuurlijk weer gereageerd! En zag ook net dat je op Jesse had gereageerd!

Deel Deze Pagina