Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie zat nog even te lezen! maar de lachjes van Steh zijn echt egen stuipjes meer hoor! met 6 weken kunnen ze al lachen! En ja in de slaap zie je wel vaak nog stuipjes.

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    zo jullie hebben behoorlijk gekletst .....

kan het ook even niet bijhouden !

Met jelmer ging het vandaag supergoed ...heeft alleen een beetje weinig geslapen ...maar ach dat mag .....
    Mijn heeft vandaag hier de molentocht geschaatst ....en jelmer is ook een stuk mee geweest in de knderwagen ...Jelmer heeft zlefs een medaille en een stempelkaart .......zal zo snel mogelijk de foto's op jelmer zijn site zetten

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Het is hier vanacht zoooo goed gegaan! Seth had gister maar heel even last van krampjes (elke minuut is te veel maar goed...) en hij was helemaal niet onrustig verder! Om 23.30 de fles en rond 00.15 lag hij in bed. Nog even iets onrustig,maar om 00.30 sliep hij! Hij heeft daarna weer een fles van gehad om 05.15! En sliep daarna weer door tot 8.30 uu. Jee, wat een verschil ineens. En hij zit zo lekker in zijn vel, heerlijk!
    Ben echt super trots op mijn kleine mannetje!

Hij ligt nu weer lekker op bed, wakker maar tevreden! Echt fijn zo!

En Debjes, ja dat lachen is echt hoor, dat dacht ik ook al wel! Hihihihi zo leuk....

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie ooh dat is lekker zeg !
    ik gebruik nu sab simplex uit duitsland voor Jelmer zijn krampjes ! het werkt volgens mij goed !

Jelmer gaat steeds beter doorslapen ....
    gistern bij opa en oma om 19.00 de fles gehad ....naar huis gegaan en Jelmer op bed gelegd (geen fles , werd niet wakker ...is nog nooit gebeurd ! ) toen is hij verder gaan slapen tot 05.45 toen heeft hij een flesje gehad en toen werd hij om 09.00 pas weer wakker ...toen lag hij heel lief in bed te spelen

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    heerlijk, lekker slapende babietjes! Klinkt goed meiden!

Sybje, was jouw man de molentocht aan het doen op de alblasserwaard? VOlgens het AD zijn daar zeker 60 mensen met ambulance of helicopter van het ijs gehaald ,allemaal met botbreuken. Brrr.

Ik heb mn stuitje 2x gebroken toen ik 11 en 14 was. De eerste keer was met het schaatsen en sindsdien durf ik het ijs niet meer op en ben ik zoiezo bang om te vallen. Scaten durf ik wel, maar alleen op gladde wegen zonde rauto's, obstakels etc. En nu durf ik helemaal niet tevallen met die dikke buik van me.
    Wij hebben ee nrustig zondagje. Vriendlief slaapt nog, die kwam pas rond 3.00 naar bed. Hij moet een diploma halen voor zn werk en wil dat zsm af hebben. Als de kleine er dadelijk is komt er niets meer van! Dus ik laat hem nog mara effe slapen.

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh ja dat zal best wel ....hoorde voortdurend ambulances ...hihi
    maar hij was idd op de alblasserwaard

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ach 60 op de 18000 valt misschien nog mee. Maar ze zullen het wel druk hebben gehad in de ziekenhuizen. ;)
    Leuk hoor schaatsen! :rolleyes:

8. Milla

Milla Niet meer actief

Haha, heerlijk dagje schaatsen en dan met een helicopter van het ijs worden gehaald.. klinkt op die botbreuk na geweldig! Liever niet dus! :D

Klinkt trouwens erg pijnlijk; 2x je stuitje breken Pooh.. is dat wel weer helemaal goed gekomen, ik bedoel heb je er nooit geen last meer van?

Mijn mannetje gaat zo met de meiden sleeën. Hier ligt al dagen en nog steeds een dikke pak sneeuw. Ik geloof dat er uit heel nederland mensen op uit trekken om hier de sneeuw te komen bekijken aangezien er hier het meeste ligt :p

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @milla. ja het was erg pijnlijk en heb beide keren 6 weken lang op zo'n zwemband moeten zitten.
    De eerste keer was dus op het ijs en de tweede keer werd ik door een groep jongens het water in ge-jonast, terwijl het water 30 cm diep was. Ook erg fijn dus.
    Heb er nu geen last meer van. Alleen die angst blijft wel.

Leuk sneeuw. Bij ons ligt er niets. Ja, wat aangevroren gladde stukken. Maar ik ga niet alleen naar buiten als het niet hoeft.
    En vriendlief houdt de tuin en carport ijsvrij voor me.

Heb je trouwens geen bloed meer gehad?

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Milla gaaf zeg een dik pak sneeuw! Nee hier ligt niks! Raar eigenlijk als je nagaat! Had hier ook wel sneeuw gewilt! maar geloof dat het dinsdag over is met de sneeuw en ijspret :(

11. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    JEEEEEEEEE MEISJE GEFELICITEERD!

WAT EEN FANTASTISCH NIEUWS WEER!

12. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Makkie wt fijn dat het inmiddels weer heel wat beter gaat met Seth! Hier zijn die flessen ook nog steeds erg favoriet.

Pooh Tamaraa meiden het begint echt heel erg op te schieten voor jullie ik ben benieuwd oe jullie kleintjes er uitzien.

Taliaa wat een kanjer die meid van je! Ik duim hier dat de uitslag woensdag gunstig is!

Sybje wat goed van Jelmer!

Milla wat balen dat je zo missenlijk bent, maar voor een goed doel. Is de buikgriep al weer voorbij?

Meisje hoe voel je je nu?

Debjes wat een lekker ventje zeg!

Sas balen zeg dat k@#$e PCO inderdaad.

Chantje Suze alweer uit de maxi cosi Jeetje wat gaat de tijd snel.

Zo hoop dat ik niet teveel ben vergeten want moest best wel een stukje terug lezen.
    Zo dan nu ons avontuur van de week.

Jaimy was weer snel de oude begin van de week. Eigenlijk ook een rustig weekje gehad tot donderdag. Donderdagmiddag kreeg ik ineens hele heftige buikpijnen. Het was echt niet te harden. Toen mijn man thuis kwam van het werk heb ik ook maar de HAP gebeld. Ik kon daar om 19.00 uur al terecht. Om 20.00 lag ik ineens op de spoedeisende hulp. Ze dachten dat ik een ontstoken blinde darm had. En ik kon me alleen maar drukmaken om Jaimy want had zijn flesje niet meegenomen. Nou alles onderzocht en ze konden dus niks raars vinden. Ben om 21.30 uur naar huis gestuurd met de mededeling dat ik de volgende ochtend weer terug moest naar de spoedeisende hulp. Zo gezegd zo gedaan. Vrijdag ochtend zaten we weer in het ziekenhuis weer allerlei onderzoeken en ze konden nog niks vinden.
    Om 14.30 ben ik weer naar huis gestuurd. Nu heb ik bijna geen last meer van mijn buik. Ik vind het zo raar, maar moet er maar niet verder over wakkerliggen denk ik. Jaimy vond het overigens prachtig al die aandacht.

13. Milla

Milla Niet meer actief

@ Pooh, nee gelukkig geen bloed meer gehad.
    Lekker stelletje jongens zeg, die jou zo in het water gooien! Mag hopen dat ze daar op aangesproken zijn.

@ Cira, buikgriep is gelukkig over. Ben zo af en toe nog wel misselijk, maar dat heeft niets meer met buikgriep te maken.. verder veel moe en hoofdpijn, maar ik kan wel wat hebben.. ben veel te blij dat het raak is.
    Maar wat heb jij een ervaring achter de rug zeg! Wat vervelend ook dat ze niets konden vinden.. hopelijk komt het niet meer terug. Zoals je het omschrijft moest ik meteen denken aan nierstenen ofzo.. maar goed ik ben natuurlijk geen dokter! Hopelijk komt het niet meer terug!

@ Debjes, ben ook bang dat ook al ligt hier nog een dik pak de sneeuw hier niet zo lang meer blijft liggen!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @milla, nee ik kende die gasten niet eens. We waren met een stel meiden daar bij een plas aan het zwemmen.
    Opeens werd ik opgepakt en in het water gesmeten. Verder weet ik alleen nog dat ik een scherpe pijn voelde en niet meer overeind kon komen. Heb een uur lang staand naar huis gefietst. Ik was toen 14 en mobieltjes hadden we nog niet he?!

15. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Milla ja die kwaaltjes zijn best fijn als je al zolang heb moeten wachten. Ik hoop ook niet meer dat het terug komt.

16. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    hij doet het weer...

17. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey dames!

DUIMEN jullie mee voor MILLA!
    Ze heeft vandaag aan het eind van de dag toch weer roze en (een beetje) rood bloedverlies gehad. Ze heeft ook ongi-krampen, en maakt zich best wel zorgen.
    Ze is NU in het ziekenhuis voor een echo, ze had gebeld naar het ziekenhuis waar wij lopen en daar waren ze super lief en gaven ze aan dat ze meteen mocht komen.

DUIMEN DUIMEN DUIMEN MEIDEN!

X

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    @meisje, sjongejonge, wat een schrik, laat je het weten als je wat weet?:( ja tuurlijk, maar toch...

@milla, lieve meid, ik denk ontzettend aan je.. wat moet dat schrikken zijn! hoop dat ze wat (goeds) kunnen zien op de echo meid!

@ all, hier ook nog steeds dik pak sneeuw hoor. int gezellige zuiden, hihi. Ik ben niet meer wezen schaatsen, heb teveel last van mn rug en bekken weer, he bah. maja, zal wel weer overgaan!
    Morgen weer naar de fysio, dan krijgen we te horen hoe groot de afplatting nu is.. ben erg benieuwd.. En natuurlijk tellen we de daagjes af naar woensdag:(..

@ chantje, hm, ben blij dat t steeds beter gaat met werken (met wegbrengen..)

@syb en makkie: lekker he als ze goed slapen. Syb: krijgt Jelmer 5 flessen?

Liefss, Taliaa

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Milla, hier wordt ook aan je gedacht hoor... hopelijk is het allemaal goed en betekend dat bloedverlies niets ergs... dikke knuffel meid, wat schrikken zeg!

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    ik ga offline..ik kom morgen meteen weer kijken hoe is het, milla....
    sterkte!

Deel Deze Pagina