Heb zojuist een echo gehad, ondanks bloedverlies en krampen, een kindje van 7mm met kloppend hartje! Ik was zo bang, maar ben nu zo opgelucht! Gelukkig is alles goed dus! De gyn dacht dat er een adertje gesprongen is en krampjes horen er volgens hem bij.. was me rot geschrokken. Ik hoop dat het goed blijft gaan. Woensdag weer echo. Nu ga ik slapen.. Meisje bedankt voor het posten!
ged, wat een schrikken. Heb de hele nacht over je gedroomt Milla. Vreselijk! maar fijn dat die kleine nog een kloppend hartje heeft! Wij zitten te wachten op de kraamzorg die langs komt. Ben alleen nog niet wakker. Ik droom zoveel dat het net lijkt alsof je niet geslapen hebt.
@milla, heb de hele nacht aan je gedacht! nou ja bijna dan he.. Zo zeg, wat een opluchting! en meteen een goede echo! fijn hoor! BEn zoooooo blij voor jullie! @pooh, veel plezier met de kraamzorg, ennuh eerst maar een bak koffie dan he? @all, fysio gaat niet door, ze is ziek. Ik vind het niet erg, ben zelf ook niet helemaal fit.. Gister dia's gekeken met onze familie, was gezellig. En lachuh hoor, die kleren.. hadden ze het maar bewaard, dan hadden we nu hele hippe kleding gehad. Was ook leuk om mn vader te zien (is 4 jaar terug overleden).. Merk dat het steeds makkelijker wordt om hem te zien.. maf he? LIefss, Taliaa
nou. gelukkig. We hebben alles in orde en hoeven alleen een extra molton bedzeiltje te kopen. Ze heeft ons ook echt gerust gesteld dat we alles zullen leren! En de babykamer vond ze schitterend! Zal straks wat fotos maken!
Milla, wat fijn! heerlijk een klein wormpje met een kloppend hartje! Wat zal er een spanning van jullie af zijn nu! Taliaa, beterschap voo je meisje en voor jezelf! Pooh, fijn dat de kraamzorg tevreden was. Nu komt het allemaal ineens dichtbij he?
Ik heb net geprobeert de fotos van de babykamer op het forum te zetten, maar het lukt niet. Voor diegene die nieuwsgierig zijn, kijk op mn hyves!
Milla gelukkig is alles goed met je! Nou meiden wat een nacht hier! Gisteravond rond 7 uur had Jesse koorts 38,3 na 2 uur lipe dit al op tot 39,8. Hele nacht nauwelijks tot niets geslapen (papa en mama dus ook niet) Vanmorgen nog steeds 39,0 koorts. Jesse wil alleen maar bij mij hangen, vakt dan ook in slaap tot dat ik hem neerleg dan schreeuwt hij moord en brand! Mijn nichtje van 2 is ook ziek, precies het zelfde! Enigste wat mij zorgen maakt is dat jesse haast niets drinkt! ga straks even diksap halen, want vocht moet hij toch binnen krijgen! Heb dus ook vanmorgen het CB moeten afbellen die vertelde al dat het erg heerste! Ook kan ik zo niet naar mijn werk, dus heb opgebelt dat ik me vakantieuren er wel voor wilt opgeven om bij mijn kind te zijn Me manager nam alleen niet op, dus ben benieuwd of ze wel terug belt! Heb wel al mijn collega gebelt erover. je ebnt echt zo hupeloos als zo'n kleintje ziek is, bah voel em er zo rot onder.
Mijn Moeder was net bij onze huisarts (zei is ook ziek) En ze vertelde dus over Jesse nu wil hij dat wij om 14:00 uur toch even langs komen. aangezien Jesse ook niet goed drinkt en diaree heeft,.
debjes, he bah wat een zorgen zeg! Heel veel sterkte toegewenst en hopelijk is je mannetje snel weer opgeknapt... wel fijn even voor de zekerheid langs de ha. Succes hoor! Ik ga zo met mijn moeder naar het CB met Seth. Heb er zin in, hoewel ik ook wel een beetje bang ben dat het mss wel niet goed is/dat ik het niet goed doe...
Jeetje Milla durfde eigenlijk niet verder te lezen na de update van meisje maar gelukkig iets verder stond dat er een mooi wondertje groeit met een kloppend hartje, gelukkig! Makkie komt vast goed bij het cb succes en gewoon al je vragen stellen. Debjes beterschap voor jesse en misschien wel fijn dat de ha even kijkt.
Milla Kreeg het er gewoon warm van angst van. Gelukkig is er een mooi kloppend hartje. En gelukkig mogen jullie woensdag weer. Makkie succes bij het CB. Het stelt niet veel voor hoor! En mocht je een sjaggie dame of heer hebben gewoon lekker laten lullen. Je bent een super mama! Debjes je bent nu bij de huisarts maar hoe is het gegaan? en hoe voelt Jesse zich nu? Meisje hoe voel je je? Syb spannend hoor deze week je operatie! Alvast veel succes. Taliaa voor jullie ook spannend! Ik duim dat alles meevalt! Pooh ik ga zo even op hyves kijken! Hier gaat het allemaal al weer beter. Waarschijnlijk is het mijn wond geweest van de keizersnede met de kou erbij. Morgen ga ik in iedergeval weer werken en dan even aanzien hoe het gaat. Jaimy is vandaag behoorlijk jengelig. Hij is ook nog steeds behoorlijk bezig met zijn tandjes dus misschien gaat er binnenkort toch eentje doorkomen. Op mijn hyves heb ik weer een paar nieuwe fotoos gezet van Jaimy.
Jesse heeft een luchtwegeninfectie. Hij heeft antibiotica gehad en een puffer. Moet zorgen dat hij toch wat vocht naar binnen krijgt om niet uit te drogen, dus ik heb net maar diksap gekocht om dat aan hem te geven misschien drinkt hij dat wel. Met de zetpil is zijn koorts wel wat gezakt, maar nu begint de zetpil weer uit te werken, en wordt hij weer huilerig en wil hij alleen maar tegen mij aanliggen. Hij ligt nu in zijn bedje te slapen, ik hoop dat die even lekker 2 uurtjes een tuk doet, maar ben bang dat het maar half uurtje of uurtje zal zijn, want zodra nu zijn speentje uit zijn mond valt moet hij huilen.
ah da's zielig voor JEsse! HEb je wel zo'n toeter mee gekregen om door te inhaleren? Sommige apotheken vergeten dat nog wel eens namelijk! Beterschap!
ja die heb ik, nou ja kep hem nog niet onze apotheek had hem niet op voorraad Ik ben bekend mee vanwegen mijn werk. Moet hem morgen opkomen halen, gelukkig is de apotheek hier om de hoek.
Debjes, wat zielig voor Jesse zeg Moet dat nou bij zo'n klein ventje... niet eerlijk hoor..... beterschap voor je kereltje en hopelijk slaat het allemaal snel aan! Vanmiddag voor het eerst bij het CB geweest. Seth is flink aangekomen, hij weegt nu 3880 gram! 4 weken geleden woog hij 2680, dus in 4 weken tijd 1200 gram aangekomen Echt zooo knap van hem! Hij is nu 53,5 cm (3,5 cm gegroeid) en zijn hoofdomtrek 36,5 (3 cm gegroeid) Verder hebben ze onderzocht en hij is helemaal goed gekeurd! Ze stond te kijken van zijn kracht in zijn nekje en dat hij al zo allert is en alles goed volgt. Hihihihi mama straalde natuurlijk helemaal! Knappe vent! Tijdens het wegen plaste hij van zich af, tijdens het consult nog een keer en later poepte hij ook nog eens flink, hele omslagdoek vies hahaha Wel hebben we een verwijskaart voor het ziekenhuis gekregen... na overleg met een ka denken ze toch aan (verborgen) reflux .... Hij is zo vaak onrustig na een fles en kan de hele dag door blijven teruggeven en dan vooral veel zuur. Toen ik zei dat dat ook snachts doorging, vond ze het serieus genoeg om een zuurtest te ondergaan in het ziekenhuis. Nu maar hopen dat ze hem daar kunnen helpen dat hij in iedergeval geen pijn meer heeft aan zijn maagje/slokdarm (dat kun je echt aan hem zien, zo zielig...) en dat dat onderzoek niet al te naar is voor hem.......
Wat lief dat jullie allemaal zo bezorgd waren... Ik heb nog steeds licht bloedverlies, maar ga er maar vanuit dat het goed zit, vanwege dat kloppende hartje! Vind het wel nog steeds beetje eng.. @ Deb, wat vervelend voor Jesse! Hopelijk knapt hij snel op! Heel veel beterschap gewenst! @ Makkie, voor jou ook niet makkelijk dat je nu met hem naar het ziekenhuis moet.. hopelijk valt de test mee en kunnen ze hem daar verder helpen! @ Cira, zal straks eens een kijkje op je hyves nemen, goed om te horen dat het beter gaat!
Milla; Fijn dat alles goed was! Deborah; arme Jesse! Beterschap en een dikke knuffel voor jouw kleine mannetje. Pooh; ga straks ff op je hyves gluren! Makkie; Super! Wat is ie gegroeid zeg, netjes! Fijn dat je bent doorverwezen naar het ziekenhuis. Hopelijk komt alles goed! Taliaa; hoe gaat het met je? Nog een paar dagen tot aan de uitslag... Meisje; ben je al misselijk? hihi Cira; gelukkig gaat het weer beter met je! Vervelend dat je nog last hebt van de wond van je keizersnee! Voor iedereen veel liefs!
Makkie fijn dat Seth zo goed is gegroeit. Wanneer moet je naar het ziekenhuis? Milla hoop dat het bloedverlies snel over is want dit is toch onzeker. Debjes zielig zeg voor Jesse hopelijk doet de antibiotica snel zijn werk en het pufje. beterschap met je ventje.