Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : spannend joh , ik was ook zenuwlappig voor de test ......maar ik had die zelfde eerst een echo ...dus dat kon niet missen .....ik heb voor de dvd gekozen .....

2. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Meiden de fotoos krijg ik hier nog niet geuploaded. Maar als onderin mijn bericht mijn babysite aanklikt en in fotoboek kijkt staan ze er zodadenlijk in. Ook nog een fotootje van de echo met 18 weken.

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ziet er leuk uit hoor cira !

4. bengel

bengel Niet meer actief

hee makkie

ook ik krijg vandaag MvM op bezoek..ook ik ben 'bang' voor de test...ook al heb ik zelfs een pos bloedtest hahahahah
    ben benieuwd hoe t bevalt, plassen in flessen ahah

5. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Makkie; ik was voor de test ook erg zenuwachtig. Ik heb de dvd gekozen en aan het eind heb ik het setje van nijntje ook nog gekregen.

Lot; inderdaad 37 weken vandaag, dat vind ik echt weer een mijlpaal hoor! Ik hoop straks lekker thuis te kunnen bevallen. Ik voel me op zich best goed. Slaap alleen slecht doordat ik last van mijn heupen heb. Ik voel me op en top HOOG zwanger, ik word moe van kleine dingetjes en als ik in bed lig of op de bank zit kost het me erh veel moeite om op te staan. Voel me soms net een oud vrouwtje!
    Ik krijg van iedereen te horen "geniet nog maar van het getrappel in je buik, straks ga je dat missen"....... Maar vanaf vandaag mag ze wat mij betreft gewoon komen hoor!

6. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Chantje

Ik kan me best voorstellen dat je nu niet meer kan wachten! En dat het steeds zwaarder wordt, ook ik merk dat aan mezelf, dat sommige dingen meer moeite kosten dan normaal! en dan ben ik nog een eens zo heel dik, maar je merk het aan je lichaamsconditie.
    Ik hoop dat de baby niet te lang opzich laat wachten voor jouw!

7. Niet meer actief

Ik vind het heel bewonderingswaardig dat jullie mee doen aan MvM. Ik heb het biet gedaan, kon het niet opbrengen. Ik zag het als een belasting om weer wat te " moeten" na al die onderzoeken en spuiten.

Met mij gaat het iets beter, heb gister niets binnen kunne houden aan vast voedsel. Ben vandaag thuis heb me ziek gemeld. Voel me nog slapjes ga zo nog wat kwark eten. Durf nog geen brood te eten.

De teckel heeft waarschijnlijk een nek hernia. Ze is door de spuiten een stuk opgeknapt, maar ja daar neem je alleen de symptomen mee weg. Vanmiddag krijgen we de bloed uitslag of er niks anders aan de hand is en dan morgen foto's maken. Ze zitten nu lekker buiten in het zonnetje. ( de 3 honden)

Morgen de 20 weken echo en ja we willen weten wat het kaboutertje is. En we gaan er geen geheim van maken we zijn zeer benieuwd. Ik heb echt geen idee. De meerderheid zegt dat het een jongen is, we zullen het zien.

Fijne zonnige dag allemaal!

8. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Deborah;

Ik hoop ook niet te lang te moeten wachten, maar ik ga er maar wel vanuit. Want anders maak ik mezelf alleen maar gek!
    Ik ga er gewoon vanuit dat ze er niet voor 40 weken is!
    (tenminste dat ga ik proberen :oops: )

9. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Fleurrebel;

Wat vervelend joh dat je niets binnen hebt kunnen houden! Wel fijn dat de teckel waarschijnlijk een hernia heeft en geen gezwel.

Spannend hoor de 20 weken echo, ben benieuwd of het ook echt een jongetje is.....

10. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja dat is misschien ook wel beter dat je daar vanuit gaat, maar goed als ik dan weer kijk naar buurvrouw van mij die kreeg haar kindje met 30 weken en gister hoorde ik op een ander forum (vrouw zit hier ook op het forum) dat zij haar tweeling met 27 weken kreeg, dan ben je toch wel blij dat je kindje pas na de 40ste week wil komen.

maar goed dat neemt niet af dat als je 37 weken zwanger ben je heel nieuwsgierig ben en het soms zat bent ;)

11. Milla

Milla Niet meer actief

@ Chantje, succes met de laatste loodjes, ik weet hoe zwaar ze kunnen zijn.. Een kleine troost; misschien is wachten tot 30 april nog niet zo verkeerd, want koninginnedag is een prachtige dag om jarig te zijn ;)

12. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Milla;

weet jij dat uit ervaring?
    ;)

13. Milla

Milla Niet meer actief

Yep, al bijna 28 jaar! :D

En ik meen het echt, het is een heerlijke dag, je bent altijd vrij, er hangt een feeststemming, vaak heb je mooi weer. Ik zou niet op een andere dag jarig willen zijn!
    Als je nog lang moet wachten denkt jou meisje er misschien wel hetzelfde over ;)

14. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Kan het me ook wel voorstellen ja!

Nou, dan gaan we daar maar voor!

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee meiden,

MvM is net geweest. De test was gelukkig nog gewoon positief! Ze stond er van te kijken hoe dik de lijn al meteen was! Vrijdag mag ik beginnen met het opvangen van mijn plas.

Heb voor het boek gekozen, deze krijg ik als de chauffeur voor het eerst komt.

Ga straks lekker de stad in, kadootjes kopen voor mijn liefie, hij wordt morgen 30 jaar!

Fijne dag meiden!

16. Milla

Milla Niet meer actief

@ Makkie, alvast gefeliciteerd met de verjaardag van Gedo!
    Een fijne middag en dag toegewenst!

17. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Makkie; tuurlijk was de test positief! Veel succes met het plassen!
    Veel plezier met winkelen!

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    makkie en bengel ...vind het heel knap dat jullie mee doen aan mvm .......willen jullie niet een negatief idee geven ...maar ik vind het vies tegenvallen ...ben zo aan mijn plasjes gehecht .....gewoon lekker ontspannen plassen is er niet meer bij ........morgen komen ze weer halen maar heb maar net 1 fles vol helaas....

19. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ik heb het plassen nooit echt vervelend gevonden.
    Hield steeds in mijn hoofd dat het voor een goed doel was.
    Maarja, ik heb het ook maar 6 weken gedaan, omdat ik me niet eerder op durfde te geven omdat ik voor deze zwangerschap een miskraam heb gehad en heeeel erg onzeker was.

Alle meiden die aan het plassen zijn voor mvm; Veel succes!

20. Milla

Milla Niet meer actief

Hihi die groene potten inderdaad!
    Ik heb het tijdens mijn eerste zwangerschap gedaan en ik vond het vreselijk. Ik kon al niet tegen geuren en als ik dan dat spul dat onder in dat groene potje zat rook, dan vond ik dat echt zo verschrikkelijk vies dat ik bijna moest overgeven. Ik vond het ook best wel een gedoe om te moeten plassen in een kannetje en het dan steeds over te gieten, ik heb wat afgeknoeid :oops:
    Ik zal jullie niet verder ontmoedigen want het is voor een goed doel, en als iedereen het nou eens bij 1 zwangerschap zou doen, dan zouden al veel mensen geholpen zijn.
    Meiden succes (lees: sterkte ;) )

Deel Deze Pagina