Myrthe wordt vast goed gekeurd hoor! Met Suze moet ik nu om de 1,5 maand naar het cb. Ik vind het leuk om te zien hoe lang en zwaar ze is maar verder hecht ik er niet veel waarde aan. Altijd van die opmerkingen waar van ik denk tja... Laatste keer had ik Suze neergezet op de tafel bij de wijkverpleegkundige op het kussen. suze zat al heel goed. Zegt ze je moet haar meer laten liggen... HUH? Kom je wel eens bij mij thuis? Suze ligt altijd! Ik laat haar nooit zomaar zitten. Ja alleen in de kinderstoel als ze eet en op schoot maar verder tijgert ze altijd over de grond of in de box. Bij de arts vind ik het fijn als ze lichamelijk even onderzocht wordt maar verder.......
hey lieve meiden, @milla, zo ik hoop dat t bloedverlies snel ophoudt, is toch geen fijn gevoel he? @debjes, he wat vervelend dat Jesse ziek is! Hoop dat hij snel opknapt! @makkie, zo je mag idd wel trots zijn hoor! wat goed! En vervelend dat je naar de ka moet Ik hoop dat je snel terecht kunt! Heeft chantje met suze ook niet zo;n onderzoek gehad? @Meisje, hoe voel je je meid? @all, nog 2 daagjes tot de uitslag..pfffftttt.. Ze ligt nu trouwens niet ingebakerd in bed. Heeft veel gejengeld, maar ze moet er toch aan wennen. Vind het namelijk zo zielig, ze is nu lekker zo met dr handjes bezig sabbelen enzo, en dat kan ze niet als ze ingebakerd is. Dus nu maar gaan proberen elke dag een keertje niet ingebakerd... Dat was het wel, Liefss, Taliaa
Hey dames! Nou, hier gaat het prima hoor! (behalve de bijna constante onzekerheid of het wel goed zit dan he...). Vandaag wel weer last van mijn borsten en misselijk geweest, aan het einde van de dag is daar lage rugpijn bij gekomen. Maar ik heb op het symptomen topic gezien dat er super veel vrouwen zijn die dat ook hebben en die gewoon nog hartstikke zwanger zijn (ik denk bij rugpijn meteen aan het ergste ) dus dat sterkt me dan wel weer. Spannend hoor. Ben (zoals iedereen natuurlijk) echt blij als ik de komende weken doorkom hoor.... X
oh meisje; ja wat zul je onzeker zijn, ik weet nog hoe ik me voelde na mijn ma.... Vreselijk! Nu MOET het goed komen hoor! Wij zijn er allemaal voor je als je het even nodig hebt om je hart te luchten!
Thanx Chantje. Tja, het is voor iederen spannend maar ik denk dat je na een MK toch altijd meer gespannen bent dan wanneer je zoiets nog nooit meegemaakt hebt.
Meisje dat denk ik ook hoor! Ik heb tijdens mijn zwangerschap ELKE keer na een wc beurt in de spanning gezeten of er geen bloed op het wc papiertje zat...... Vreselijk was dat.
Oh, ik dacht al dat ik de enige was . Echt killing hoor, die onzekerheid. Wel super fijn dat ik het met jullie kan delen. Want ik wil dit niet te veel met mijn vriend bespreken want die is al zo nerveus over de zwangerschap, en wil hem niet ongeruster maken dan nodig!
Meisje, lijkt me moeilijk die onzekerheid, maar o zo begrijpelijk! Deze keer moet het gewoon goed gaan meid, 22 jan zien jullie een heel mooi wormpje lekker zwemmen! En die symptomen, allemaal heel herkenbaar hiero.... Taliaa, het aftellen is begonnen.... gaat het nog een beetje met de zenuwen? Knap dat je I laten wennen zonder inbakeren, moet toch een keer lukken zonder! Pooh, ik heb dan niet gereageerd op je hyves maar wel gekeken hoor! Echt een superkamer krijgt smurfje! Chantje, Suze die tijgert...hihihi, wat leuk om te zien lijkt me dat. Kan me haast nog niet voorstellen dat Seth dat straks ook doet... maar voordat ik het weet is het vast al zover. Lijkt me wel een superleeftijd van Suze nu... bedankt trouwens voor je leuke reacties op mijn hyves! 1eKindje, Myrthe wordt ook helemaal goedgekeurd hoor! Ben benieuwd hoe veel zij nu al gegroeid is! Veel plezier daar! Lot, hoe is het met Tygo? Heeft ie nog veel last van teruggeven? Milla, nog steeds een lekker zwanger gevoel? Vanmiddag bij het CB heel veel kindjes gezien, niet echt babys meer maar zo'n maand of 4/5. Jee wat een reuzen zeg vergeleken met Seth! Hihihi en Seth was echt de alleralleraller mooiste! 12 februari moeten we weer, dan krijgt hij ook meteen zijn eerste inentingen... IEKS KUNNEN WE DAT NIET GEWOON OVERSLAAN? (weet dat het moet, maar wat erg lijkt me dat zeg....)
Je bent echt niet de enige hoor! Zwanger zijn vond ik zo dubbel aan de ene kant waanzinnig bijzonder en heb ik best genoten van het zwanger zijn, maar aan de andere kant was ik elke avond blij dat er weer een dag voorbij was. Ik leefde ook echt van moment naar moment. Weetje wel, 1e echo, de baby voelen, 20 weken echo, enz enz... Als het ooit weer zo mag zijn dat ik zwanger ben hoop ik ontspanner te zijn! Mijn man was ook zo nerveus tijdens de 2e zwangerschap, hij vroeg ik het begin ook steeds; "gaat het goed, niets geks op de wc?" Het is ookecht niet niks om mee te maken he?!
meisje ik ben ook de eerste 12 weken bang geweest dat het mis zou gaan. ik denk dat meer mensen die angst hebben. myrthe heeft vandaag een dag dat ze niet in bed wil liggen. ze is al aan het jengelen vanaf 6 uur vanmorgen, heb haar net in bed gelegd en ze begon weer meteen te huilen. nu ligt ze in de woonkamer in de kinderwagen en nu slaapt ze. als ze straks na de fles van 10 uur weer alleen in de kinderwagen wil slapen dan laat ik haar daar vannacht maar in liggen.
Makkie; niet leuk nee die prikjes! Oh wat moest ik me inhouden toen! Gelukkig ging mijn man mee! Inderdaad erg leuke leeftijd die Suze nu heeft, maar dat vond ik bij alle maanden. Geniet maar lekker van het feit dat Seth nu nog lekker bij je wilt liggen. Suze wilt alleen nog maar wild doen! Knuffelen nog maar heel weinig, wel kan ze heel goed zoenen. Ze geeft echt kusjes! Zo lief
@ makkie, die prikje vielen mij reuze mee hoor. En I moest even huilen, maar bij het aankleden werd ze alweer stil. Ze heeft er geen last van gehad, alleen wat meer geslapen. En het vervelende was dat ze niet ingebakerd mocht worden, maar ze was er zo moe van, dat dat snel gewend was. Ja die dag wel En ja, Seth is idd een heel knap kind, hihi. Ennuh over dat lachen, dat is écht lachen hoor! hartversmeltend he? En ja, we tellen af.. Ben zo blij als die dokter heeft gebeld.. @meisje: he die onzekerheid he.... Maar wat jij noemt hoort allemaal bij een mooie zwangerschap hoor! Ik hoop dat de komende 3 maanden snel zullen gaan. Heb je nog iets leuks om je wat af te leiden, in het vooruitzicht? En wij zijn er hier idd voor je! @all, ik ga de hyves maar weer eens bekijken Liefss, Taliaa
2meisje... meid ik zeg elke keer als ik naar de wc ben geweest, goed zo smurfje, als ik geen bloed zie. Die angst hou je toch een beetje.
oja, de volgende keer als Suze prikjes krijgt moet ze op schoot,dan is ze 11 maanden... Dan heeft ze al echt door dat er iets gaat gebeuren.... Ben benieuwd hoe dat dan gaat!
Lief dat jullie allemaal zo goed reageren meiden. Ik heb net nog wat positieve posts gelezen van vrouwen die ook rugpijn hadden en verder precies dezelfde symptomen, en die allemaal bevallen zijn of al ver op weg zijn in de zwangerschap. Kan nu met een goed gevoel lekker mijn bedje induiken! Tot morgen (wéér een dagje voorbij, wéér een dagje dichter bij de 12-weken grens...) X
Meisje zo is het maar net! Lekker slapen en dromen van de mooie baby die je over 8 maanden in je armen hebt!
Meisje slaap lekker en droom maar over jullie wondertje dat over 8 maandjes in jullie armen ligt! Milla fijn dat je je gerust voelt. Lekker rustig aan doen! Makkie wat goed van Seth! Hier vielen de eerste prikjes ook reuze mee. Chantje Jaimy knuffelt ook al niet meer rustig. Alles moet wild gebeuren. Moet wel zeggen dat ik dat lekker rustig knuffellen mis hoor. Ik kan ook niet wachten tot Jaimy gaat tijgeren lijkt me zo leuk om te zien. 1e kindje komt helemaal goed hoor met het CB. Debjes wat vervelend zeg een luchtweg infectie. Ik hoop dat Jesse zich snel lekkerder voelt. Meiden ik ga naar bed morgen weer werken
Meisje ik ben ook erg veel onzeker geweest tijdens de zwangerschap. En jullie hebben al wat doorstaan dan is de onzekerheid nog meer aanwezig denk ik op naar een goeie echo met een mooi kloppend hartje leef met je mee en hoop echt dat het deze keer goed gaat! Makkie Tygo heeft eigenlijk helemaal niet echt gespuugd(behalve de normale mondjes) maar slikt veel terug enzo. Het blijft nog wel moet woensdag naar het cb dus geef het gewoon weer aan.