Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ja, Seth spuugt ook niet erg veel hoor (een keer of twee echt een hele golf) maar idd soms een mondje, maar vooral veel zuur. Soms een paar uur na de fles, dan komt er echt waterig spul uit zijn mond. Je hebt gelijk hoor, gewoon nog een keer aangeven bij het CB! Mss ook ietsjes meer aandikken, dan nemen ze mss wat actie?

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Zoooo! Goedemorgen!

Ik heb vannacht slecht geslapen. Vanaf 03.30 uur ieder uur wakker geweest, en toen ik om 06.45 uur wakker werd was ik super misselijk. Het is nog net niet van overgeven gekomen, maar dat scheelde niet veel. Nou ja, het is een goed teken zeggen ze he...

X

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Meisje misselijk, dat klinkt goed! Kan me heel goed voorstellen dat je die eerste weken heel voorzichtig bent en dat je bang bent dat het verkeerd gaat. Ik duim voor je 1e echo, elke dag!

Een vriendin vroeg mij of als het straks raak is, ik meega naar de 9 mnd beurs in feb.... pppfff... mijn 1e reactie was nee, dat is veels te vroeg... denk toch dat het anders is, zwanger zijn na de mmm, zowieso durf ik nauwelijks te dromen dat het straks raak kan zijn...

Milla, ik kwam hier ook even om jou heel veel succes morgen te wensen!

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, snap helemaal wat je bedoelt! De mmm is zo onzeker allemaal, en die onzekerheid gaat nog wel even verder als het eenmaal raak is. Je weet dan immers wat je allemaal hebt moeten doorstaan en je bent dan nog veel bewuster van het feit wat een wonder het eigelijk is..... hoop wel dat je heerlijk zwanger bent tegen die tijd, of je nou wel of niet naar die beurs gaat!

Meisje, lekker misselijk, dat klinkt goed! En houden zo dat je niet hoeft te spugen... ik ben ook wel behoorlijk misselijk geweest, maar nooit hoeven spugen.

Meiden op mijn hyves staat een super mooi filmpje van Seth. Deze heeft mijn vriend gemaakt. Echt waar, ik kan elke keer weer huilen als ik het filmpje zie! http://meikejb.hyves.nl/

5. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Makkie; 1 woord: ***KIPPENVEL***

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie wat een prachtig filmpje zelfs ik kon het bijna niet droog houden( erg he die tranen heb ik soms nog steeds last van)

Linda ik hoop zo met je mee al ga je niet naar de beurs als er maar een wondertje in je buik groeit.

7. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Meisje ik ben ook heel lang onzeker geweest.
    Zelfs met deze zwangerschap.
    Kom helemaal goed hoor, volgende week zien jullie een klein wormpje met een hartje.

@ Milla heel veel succes morgen

@ Linda hopelijk ben je tegen die tijd gewoon zwanger, en dan kun je altijd nog beslissen of je mee gaat of niet.

@ Makkie heb net het filmpje bekeken.
    Wat mooi zeg, heb hier ook een traan gelaten :cry: (krijg je he een zwangere vrouw zo'n filmpje laten kijken)

@ All
    Net weer 4 mappen met geboorte kaartjes gehaald.
    En kan gewoon niet echt een kaartje vinden die ik mooi vind.
    Vanavond maar even er voor gaan zitten samen met mijn man, en hopelijk kunnen we er dan uit komen.
    Want over 9 weken is mijn due date (komt nu wel dichtbij hoor)

8. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    he meisje en linda, tuurlijk zijn de 1e 3 maanden eng en kun je het nog niet geloven zo na de mmm (enneh het is een hele omschakeling van mmm naar zwanger, ik had er erg veel moeite mee) maar na die 3 maanden moeten jullie absoluut niet vergeten om van je zwangerschap te genieten. Je kunt dan best vertrouwen in je lichaam hebben. Een zwangerschap is een hele unieke gebeurtenis en daar moet je van genieten, zeker als je er zo lang voor gevochten hebt.

@debjes is jesse weer een beetje opgeknapt?
    @all gisteren met Thijs naar het CB geweest en hij is weer goedgekeurd. Ze vonden het een lekker ontspannen baby, ook al was thijs heel erg uit zn doen gisteren. Waarschijnlijk komen er weer tantjes aan. Hij heeft weer fijne spuitluiers en hij was gisteren erg hangerig en had zelfs koorts. Nadat ie een uurjte op mn borst geslapen had ging het weer beter met hem, en vanochtend werd ie weer helemaal vrolijk wakker en had ie weer praatjes. Hij is trouwens 69 cm lang en 7900 gram. Vandaar dat ik zo loop te sjouwen met hem. En hij krijgt nu s'avonds bambix in zn fles ipv rijstebloem. Wat vind ie dat lekker zeg, hij zuigt die fles gewoon bijna vacuum.
    @voor de mama's met reflux kindjes, ga naar een osteopaat die kunnen echt heel veel voor zo'n kindje doen, je krijgt er echt een ontspannen kindje voor terug die lekker slaapt. Probeer het eens ipv allerlei enge medicatie. Zo'n osteopaat brengt rust en ontspanning in het lichaam. En Taliaa voor I is het waarschiinlijk ook een goede met haar voorkeurs houding. Thijs had deze ook en kreeg ook een vlak hoofdje, maar daar is nu helemaal niets meer van te zien en hij heeft ook geen voorkeur houding meer. (ik heb er geen aandelen in hoor, maar ik weet mn eigen getob nog met Thijs en als ik die verandering zie na de osteopaat, dan gun ik dat julllie ook een ontspannend kindje en een ontspannen mama. dan geniet je echt.)

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Sas ik heb een afspraak staan voor de osteopaat maar kan pas 5 februari terecht. Ik probeer dat ook liever dan dat tygo van allerlei medicijnen krijgt, we wachten af.

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hey Meiden

Nou Met Jesse gaat het iets beter gelukkig! De hogem koorts is gezakt. Vanacht goed geslapen hoefde er maar 2x even uit. Alleen drinken gaat nog wat minder, daar moet ik dan wel even opletten die kleintje zijn natuurlijk zo uitgedroogd! Jesse ligt nu al lekker uur te slapen!

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Oh ja was eigenlijk benieuwd hoe dat bij jullie zat. Mag er bij jullie thuis gerookt worden. Hier niet, nu roken wij gelukkig beide niet! Maar voorheen mocht de visite gewoon binnen roken, maar nu Jesse er is wil ik gewoon dat ze op balkon gaan staan.

12. Milla

Milla Niet meer actief

@ Makkie wat een geweldig mooi filmpje.. pff werd er helemaal emo van!
    Wat had jij trouwens een enorme buik op het laatst!

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes bij ons word ook niet binnen gerookt, werd al niet binnen gerookt maar met zo'n kleintje vind ik het helemaal niet nodig, maar ja ik rook zelf niet dan is dat misschien makkelijker gezegd.

14. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Hier wordt echt niet gerookt!

Als ik bij mijn schoonouders ben rookt mijn schoonvader ook altijd buiten en ik ga niet graag opvisite bij mensen die roken. Niet iedereen houdt rekening met een klein kindje en vind het lastig omdat ik mensen niet in hun eigen huis wil vragen of ze niet willen roken....

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Heb ik ook hoor! Voel me echt heel ongemakkelijk bij mensen die roken, om dan te vragen of ze niet bij Jesse willen roken. Ik snap ook zelf niet dat een volwassen iemand niet kan indenken dat het gewoon vies is om bij een baby, kind te gaan roken, vind die mensen eigenlijk erg egoistisch :( Mijn zwager rookt ook maar die rook al 6 jaar op balkon sinds dat me neefje is geboren.

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Thanx voor jullie reacties op het filmpje! Papa is ook helemaal trots, laat het aan iedereen op zijn werk zien! Het is zo mooi om te zien hoe ontzettend gek papa op Seth is! Papa kan zelfs ook spontaan een traantje van geluk laten als hij naar hem kijkt, dat vind ik zo mooi van hem! En dan ik ook weer in de tranen... hihihi god o god, de tranen zijn hier elke dag nog aanwezig hoor hahahaha

Thamara, jaja DE datum schiet nu echt op! Ben trouwens benieuwd wie eerder gaat bevallen, jij ook Pooh. Hoe gaat het trouens nu met je bekken?

Sas, ja ik wil ook naar een osteopaat, liever dat dan medicijnen! En ik denk dat als Seth Reflux heeft dat het een milde vorm is... dus mss volstaat een osteopaat dan goed. Ik ga straks meteen bellen. Fijn dat het weer beter gaat met Thijs! En wat een bink alweer, zo groot!

Hier ook geen rook hoor, echt niet! Ga maar lekker in de tuin staan, fijn met die vrieskou hahahaha. Nee roken en baby's kan ECHT NIET samen. De fam van mijn vriend roken bijna allemaal, met verjaardagen staat het altijd helemaal blauw... ik kom nu alleen nog maar als ze niet roken en dat doen ze dan hopelijk ook (deden ze bij de kleine van zijn nichtje wel, dus hopelijk bij Seth ook)

17. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Ja het schiet nou echt op.
    Ben ook heel benieuwd wie er eerder is Pooh of ik.
    Met mijn bekken gaat het niet beter.
    Therapie krijg ik nog tot einde zwangerschap, en dat helpt een kleine beetje.

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

he bah, wat vervelend zeg.... is het nog wel te doen dan? Of breekt het je al op?

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    hai meiden,

@makkie, wohh mooi filmpje, had het ook al op je hyves gezet, maar hier nog een keer. Echt mooi hoor, traantjes hier bij t kijken!

@Sas: fijn dat Thijs weer is goedgekeurd! :) En lijkt mij ook lekkerder, bambix:) Oja, die osteopaat, ik heb het nagekeken enzo. Maar omdat we nu ook bij de fysio lopen laten we het daar even bij. Ik vond de fysio erg deskundig, heeft ook goed gekeken of er wat vast zit etc. Dus ik denk dat ik mazzel heb met onze fysio. :) maar nogmaals bedankt voor de tip!

@Pooh, mooi kamertje! en wat een enorm mooi behang! en flinke buik! hihi

@all, zo morgen de uitslag. mannetje gaat gewoon werken, ook omdat we niet precies weten hoelaat ze belt..:( als het goed is tussen 1130-1230.. Ik zal dan wel online zijn denk ik, kunnen jullie door t laatste uurtje heenpraten. Stom he, ben normaal zo nuchter, maar nu...?
    Pfft, ben trouwens niet echt opgeknapt. Flink verkouden, alles dicht, hoofdpijn en zooooo moe:( Kon me vanochtend om 815 uit bed slepen om Isab. wakker te maken (plan was deze week beginnen met om 7 uur wakker maken, maja). En toen haar weer vlug te bed gelegd en zelf ook.. En toen heb ik haar laten slapen tot 13:15 :( voel me zoooo slecht daarover, ze was steeds wel even wakker, maar ik voelde me zooooo beroerd. Ze lag niet te huilen hoor, en viel ook steeds in slaap, maar toch..
    Nu ligt ze weer in bed, net extra lang geknuffeld:)

Oja, ik ga zeer binnenkort stoppen met de borstvoeding. Ik ga sowieso vrijdag naar t cb om te wegen, maar ik denk dat ik al eerder ga stoppen of iig afbouwen. Mn linkertepel doet zoooooooo'n zeer. Ik schreeuw het letterlijk uit als ze begint:( En ook de productie loopt enorm terug, en dat willen we natuurlijk niet.
    Erg jammer, maar ben ZO blij dat ik het wel heb kunnen doen. Ik ga ook niet terugkolven, want dat trek ik gewoon niet. Is dat heel ego?

NOu liefss, Taliaa

20. Milla

Milla Niet meer actief

@ Taliaa, even een vraagje, was er voor de scan al afgesproken dat ze zouden bellen of daarna?

Hier gaat het weer niet goed, ik heb weer rood/roze afscheiding.. zondag klopte het hartje dus heb goede moed, maar vind dit zo ellendig.. morgen weer echo.. ben best bang.

Deel Deze Pagina