Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Oh nee he Milla.
    Ik denk aan je meid! :confused:

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    getver milla, ik wil dat het NU ophoud, we willen GEEN ellende meer, ik duim ook voor jullie taliaa!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    EGO BERICHT

Alles is goed met ISABELLA! De dokter belde net al, dus de schrik sloeg me om het hart, maar er waren geen afwijkingen te zien en geen aanwijzingen dat de schedelnaden dicht waren. De dokter zelf was ook verbaasd, maar ook blij! Nu moeten we gewoon onder controle blijven, want de kans zit er nog steeds in dat ze te snel dichtgroeien, maar goed.. SO FAR SO GOOD!
    Oh meiden, ik ben zoooooooooo blij!
    Ik ga dalijk mn lieve meissie knuffelen!

LIefss, Taliaa[/b]

4. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    GOED NIEUWS MEID!

GENIET ER MAAR VAN!

5. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @taliaa hiep hiep hoera, iiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaeuuuuuuuuhhhhhhhh (thijs juicht ook)

6. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    taliaa dat is echt goed nieuws.

ik moest vandaag naar de tandarts omdat ik tandpijn had. en het was een gaatje. komt denk ik door alle antibiotica die ik gehad heb tijdens de zwangerschap.

7. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Taliaa; wat fantastisch meis! En wat heerlijk dat ze eerder hebben gebeld, dat scheelt een hele hoop stress! Heel heel fijn voor Jouw kleine meisje!
    ***opluchting***

Milla; he nee toch, gatver! Tuurlijk ben je bang en ongerust maar je hebt een prachtig hartje zien kloppen zondag dus het is vast allemaal in orde! Voel je je verder goed? Geen buikpijn oid? Succes met de zenuwen voor morgen!

Linda; ik vind het zo gezellig dat je steeds even komt kijken hier, ik hoop zo dat je binnenkort niet meer "op visite" bent hier maar lekker mee kan kletsen over misselijkheid/moeheid enzo. Het is je zo gegund!

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa wat een super goed bericht en schrikken dat de arts belde maar nu zit je morgen niet te wachten.

Linda daar gaan we voor geen slecht nieuws meer voor jullie ook niet.

Milla jeetje wat een onzekerheid zo duim zo voor jullie en denk aan je succes met de echo morgen.

Makkie de osteopaat al gebeld?

Vanavond begin ik met babymassage ben benieuwd wat Tygo er van gaat vinden. Morgen krijgt hij zijn eerste prikje... :cry: wat is slim zodra we thuis zijn al een zetpil geven of wanneer hij er last van krijgt?

9. Milla

Milla Niet meer actief

@ Taliaa wat goed! Wat een opluchting! Ik had al zo'n vermoeden..
    Als het niet goed is bellen ze meestal niet, maar moet je langs komen, althans dat is mijn ervaring met D. Super dat je nu al bent gebeld, hoef je ook niet al die uren in onzekerheid te zitten!

Bedankt voor jullie steun, ik kan helaas niets anders doen dan afwachten.

10. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Lot; heel veel plezier bij de babymasage! Misschien heeft Tycho helemaal geen zetpil nodig! Persoonlijk zou ik daar mee wachten. Succes met de 1e prikjes.

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

JOEPIEEEEEEEE WAT GOED TALIAA!
    helemaal super, wat een opluchting! ben superblij voor jullie!

Lot, de osteopaat heb ik gebeld, nu moet hij me nog terugbellen. succes morgen bij het CB...lijkt me niet niets. hopelijk komt tygo er goed doorheen.

Milla, hou vertrouwen meid! wat een onzekerheid zo voor jullie....

Seth was vanmiddag even ontroostbaar, denk last van zijn maagje :cry: hij bleef ook elke keer waterigzuur terugeven..... bah, waarom is dat nou?

12. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    arme seth! Hopelijk is er snel een oplossing voor jouw kleine mannetje!

13. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Het wisselt per dag.
    Ene dag denk ik ooo nog maar paar weekjes.
    En andere dag kan ik wel huilen van ellende en hoop dan zo dat ik snel mijn meisje in mijn armen heb.
    Maar we houden vol, heb het allemaal wel over voor mijn meisje.
    Maar soms vind ik het zo sneu voor mijn zoon (kan niet veel meer met hem doen)
    Maar dat ga ik straks allemaal dubbel en dwars inhalen (hoop ik)

14. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Thamara; lijkt me heeeel pittig! Hoe gaat het dan met alle leuke dinge winkelen/uitstapjes maken enzo? Dat zal ook wel op een laag pitje staan. Moeilijk hoor!

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pff dame skom net thuis van me werk, Jesse heeft dus al weer vanaf 2 uur niet gegeten en huilt/krijst aan 1 stuk door hij wilt niks niet bij mij niks, ik weet even niet meer wat ik moet doen,

16. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Jeetje Deb, wat lastig! Heeft hij wel goede natte luiers? Heeft ie voor 2 uur wel lekker wat gegeten?
    Suze vind thee best lekker misschien wilt Jesse dat ook wel. Je had ook diksap gekocht toch voor Jesse. Drinkt hij dat wel? Op mijn werk maak ik de diksap ook nog wel eens warm, dan drinken de kindjes ook beter..... Heeft ie al wel geslapen of echt alleen maar gehuild? Anders gewoon de ha bellen hoor! Succes en knuffel voor Jesse

17. Milla

Milla Niet meer actief

@ Debjes, is hij ziek? Misschien even temperatuur opnemen?
    Is er iets wat hem zou kunnen troosten (muziek, aanraking, speelgoed, bepaalde manier vasthouden/wiegen?)
    Lijkt het alsof hij pijn heeft? Wil hij wel drinken?

18. Milla

Milla Niet meer actief

Nog even een idee.. heeft hij toevallig kapotte billetjes, komen zijn tandjes door?

19. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Milla; hoest met jou?

20. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Milla zal wel weer een ader zijn.
    Ik heb in het begin ook veel heel veel bloed gezien.
    Maar toch heel veel sterkte morgen.

@ Taliaa wat een super nieuws zeg.
    Maar wel fijn dat ze I nu xtra onder controle houden.

@ Lot veel plezier met de baby massage
    En ik wachte ook altijd met de zetpil geven.
    Vaak de plek waar ze de spuit geven goed masseren, dat helpt echt heel erg goed (evt nat washandje in diepvries en die mee nemen en erop leggen)

@ Makkie arme Seth
    Hopelijk kun je snel bij een osteopaat terecht en helpt hem dat ook.

Hele fijne avond.
    Liefs Thamara

Deel Deze Pagina