Ja alles staat op laag pitje. Boodschappen moet mijn man mee helpen. Over 5 weken gaat mijn man met onze zoon naar een voorstelling van PLOP. Want zolang stil zitten en dan nog weer een autorit van 45 min hou ik niet eens vol. Het is nu even niet anders, hopelijk word het niet erger en ben ik er na de bevalling snel weer vanaf.
effe een ego krabbel. Ben erg moe, want t was een lange lange dag. Vanochtend de groei echo gehad. Meneer lag nog steeds in een stuit, helaal in elkaar gedoken. Wat je maar lekker vind Uiteindelijk was alles goed op schema. Gewicht was nu 1690 gram, ze schatten op een 7-ponder aan het eind! Netjes dus en niet al te groot voor mama om uit te poepen! Beentjes waren erg lang, liepen 2 weken voor op schema, de rest netjes op het gemiddelde. De verloskundige moet nu in de gaten houden of ie in stuit blijft liggen, anders gaan ze met 35 weken proberen uitwendig te draaien. Gelijk een rhesus prik in mn billen gehad en bloeddruk laten meten. Alles top! Toen door naar mn werk en daarna door naar de pufclub. ebn dan nu oo echt moe! Vorige week had ik zoiets van, goh, t gaat best lekker zo...maar nu ik een dag niet veel heb kunnen liggen rusten, merk ik dat direct. Dus ajuus, ik duik de bank op! Morgenochtend kom ik wel weer effe langs hier! doeg! _________________
Poeh nou gelukkig heb ik hem uiteindelijk stil kunnen krijgen, in me armen genomen stevig vast gehouden en liedjes gaan zingen. Hij had geen koorts, maar toch gewoon niet lekker ervan. Hij viel bij me in slaap (dat is al teken dat hij echt ziek is, want dat doet hij nooit!) toen ik hem in bedje wilde leggen was het weer gillen, heb hem bij me gehouden en toen even later na half uurtje begon hij weer beetje te kletsen, hij heeft net 80cc gedronken gelukkig, en zit nu in ze wippertje tv te kijekn (normaal slaapt hij al) ik laat hem maar eventjes heb niet zo zin in een strijd nu met zo'n ziek kind. Milla Jesse heeft een luchtwegeninfectie.
ik heb een vraagje of iemand dit ook kent. myrthe had voor de geboorte in mijn buik heel weinig ruimte nu als je haar recht neerlegt ligt ze ten hoogte van haar buik iets scheef.
1e kindje; ik heb het idee dat 1 voetje/beentje nog een hele tijd een andere/rara houding had doordat ze denk ik zo opgevouwen zat met haar voetje/beentje in mijn buik. Dat is nu weer oke.
Hoop dat het dan snel over is. Maar hoor ook van sommige vrouwen die er heel lang last van blijven houden. We moeten positief blijven
Meiden, wat doen jullie als jullie kleintjes echt totaal in slaap vallen tijdens de fles maar nog niet alles op hebben? Seth drinkt soms alles netjes leeg, maar net viel die in slaap en was niet meer wakker te krijgen. Hij slaapt nu nog steeds. Ik ben dan bang dat hij te weinig binnenkrijgt, maar aan de andere kant, hij meld zich wel weer als ie honger heeft toch? Ik merk dat ik soms zo zit te stressen over hoeveel flessen per dag en dat dan wel alles op moet..... ik ga vanaf nu gewoon proberen te geven wanneer hij wil en als het niet op is... dan de volgende keer beter? Of hoe doen jullie dit?
ten eerste taliaa! wat goed dat alles goed is met I! Van harte gefeliciteerd! Wat een opluchting moet dat voor jullie zijn! Echt super! @milla, hoe is het met jou nu? Je moet vandaag toch weer voor een echo? Ik hoop dat alles goed blijft gaan! Eng gedoe hoor met dat bloed...brrr. @all, Heb heerlijk geslapen. Wist gisteravond wel weer waarom ik ook al weer geen hele dagen meer werk. Heb gisteren niet kunnen liggen rusten en ik was dan ook kapot! Gelukkig gaat het nu weer goed. @makkie, wat een getob met die voeding. Over of ie genoeg binnen krijgt kan ik je niets zeggen. maar als ik lees dat ie zo goed gegroeid was op het consultatiebureau, denk ik dat het wel goed zit! @thamara, balen he die bekken klachten. Ik zat gisteren weer op de grond op de pufclub, nu met een extra kussen. Wat voel je je dan "gehandicapt". Je gaat toch ook naar een fysio?
Even ego: Hier alles prima. Ben vanochtend weer heeeeel erg misselijk geweest, heb vanaf 06.00 uur boven de pot gehangen (maar er kwam niks ). Toen nog even wat geslapen en nu zit ik (best fit) weer op het werk. Dit voelt toch wel een stuk heftiger dan mijn vorige 2 zwangerschappen meiden, dus dat lijkt me een goed teken toch?!
yes meisje! dat klinkt goed, zeker als je zegt dat het de vorige keren minder was! ik zei toch, dit is een eigenwijsje
JEEEUUUHHHHHHHH (*** zegt meisje met een misselijke buik, blij van alle hormonen die door haar lijfje gieren ***) Als ik denk aan dat mijn vriendje morgen thuiskomt van 6 dagen skieën, kan ik wel brullen! Heerlijk, weer lekker samen en iemand die mijn haar uit mijn gezicht houdt als ik boven de pot hang !
Makkie meid maak je niet al teveel zorgen. Ik weet dat het soms moeilijk is, ik als geen ander heb een kind die een stille hongerlijer wordt genoemt! Jesse kom dus nooit voor zijn eten! Sinds dat hij flesvoeding krijgt (3,5 maand oud) drinkt hij erg slecht. Hij moet 5 flessen per 24 uur krijgen maar soms slaat hij wel is 2 flessen over, of soms drinkt hij van 200cc maar 80cc (dit komt vaak voor op een dag) in het begin maakte ik me er heel druk om, was alleen maar bezig met het eten van Jesse. Maar nu nee nu maak ik me er niet meer druk om! Jij heb natuurlijk nog wel een klein mannetje in huis, maar zolang hij volle plasluiers heeft krijgt hij genoeg vocht binnen! Jesse eet gelukkig zijn fruit en groente potjes wel goed dus dat is vooor mij alweer een geruststelling dat hij toch wat naar binnen krijgt.
Meisje klint inderdaad goed die misselijkheid, ook al is eht soms vervelend! Meiden mijn kleine man is vandaag alweer 6 maanden wat gaat de tijd snel! Gister filmpjes terug gekeken hoe klein hij was, dan zie je pas hoe hard het gaat! Verder gaat het met Jesse iets beter wle nog erg pieperig huilt snel om dingen, heeft net wel lekker een fruithapje op alleen zijn fles liet hij staan.
Debjes, jaaaa zeg, dat gaat wel erg snel hoor Van harte met je zoon dat hij vandaag 6 maanden is! Hihihi wat een bink zeg! Meisje, dat klinkt goooooeeeed! Deze frummel is een vechtertje hoor! Fijn dat je mannetje weer thuis komt vanaaf! Maareh, Seth heeft gister om 23.30 uur 120cc op, vanmorgen om 05.15 uur 110 cc en vanmorgen om 08.30 uur maar 75 cc... en hij slaapt nu al bijna 2 uur... dat is toch niet goed? Moet ik hem wakker maken voor een voeding? En wat als hij nou vandaag de hele dag maar 75cc blijft drinken?
Hoeveel cc mag hij nu hebben? Iedere baby drinkt naar zijn eigen behoefte het is niet zo dat als je kleintje 150cc mag dat hij dit ook drinkt! Misschien heeft hij nu de hele dag wel alelen behoefte aan 75 a 100cc en morgen drinkt hij weer alle flessen leeg! En 2 uur achter elkaar slapen, is niet erg hoor, Jesse sliep op die leeftijd bijna gewoon de hele dag! Ik maakte hem dan wel optijd wakker voor voedingen (liet hem niet doorslapen)
Taliaa wat een super nieuws! Makkie ik was ook zo onzeker over het drinken in het begin. Kon er zo over stressen. Maar net wat debjes zegt ze drinken toch niet meer dan ze willen. Milla hoe is het nu? Debjes gefeliciteerd met Jesse zijn mijlpaal van 6 maanden! Fijn dat het steeds een beetje beter gaat. Pooh super dat de groeiecho goed is! en stuit kunnen ze tot 35 of 36 weken nog zelf uit terug draaien. Het is afwachten of jullie smurfje dit doet. Thamaraa jeetje zeg ik hoop dat je bekken toch wat beter gaan aanvoelen hoor! 1e kindje Jaimy lag ook helemaal klem in mij met zijn benen recht omhoog. Hij heeft zo ook de eerste dagen nog graag gelegen. Uiteindelijk kwam hij erachter dat rechtliggen toch ook wel heel fijn is Meiden ik ben toch weer thuis. Het werken gisteren ging niet helemaal zoals ik gehoopt had. Dus weer ziek naar huis gegaan en maar even heel erg rustig aandoen de komende dagen.