Cira, heel veel beterschap meid! Goed uitzieken hoor, anders kun je straks weer het bed in..... Pooh, fijn dat de groeiecho zo goed was en 7 pond, dat is zeker netjes hoor! Nou, om 11.00 werd meneertje hier wakker, heel gezellig! Heeft nog een kwartier heerlijk in zijn wipstoel zitten lachen! Heb hem maar gewoon zonder dat hij huilde om honger de fles gegeven. Netjes 100cc gedronken en hup weer naar bed! Nu slaapt hij, soms hoor ik hem mopperen, maar dat hoort wel een beetje bij hem zijn we nu achter..... dus geen getress meer voor mamamakkie, mijn mannetje doet het hartstikke goed!
@makkie, hihi, wat fijn! En je hoeft ook niet te wachten tot hij huilt van de honger, als hij wakker wordt heeft hij vaak toch honger, en mag hij eten hoor! En als hij niet meer wilt; tja je kunt het er niet in toveren he? Maarik weet hoe onzeker je kunt worden van / over het eten! @ Debjes, hoop dat Jesse snel weer lekker in zn velletje zit, hoe is het nu met hem/? @milla: de belafspraak was gemaakt voor de ct-scan. maar ik schrok wel toen ze dus een dag eerder belde, maar was alleen maar fijn uiteindelijk.. Hoe is het nu met jou? had je vandaag nou een echo? @ all, thnx voor de lieve reacties! Doet me goed! Ik word ook steeds gebeld en gesmst, iedereen heeft zo met ons meegeleefd. Hier trouwens ook getrubbel met het eten. We gaan de borstvoeding afbouwen. Gister wilde het niet meer, mn linkerborst deed zo'n zeer, moest er gewoon van huilen. Ik kreeg ook koorts, dus wellicht een beginnende ontsteking of mis. gewoon griep. Toch maar gekolfd, ondanks de pijn. Heb hem 2x goed soepel kunnen kolven, vanochten was de pijn weg en de koorts gezakt. joepie. ze heeft vanochtend die borst goed leeggedronken en net een flesje op. We waren even bezorgd hoeveel ze dronk met de borst, want van dr flesje dronk ze ineens nog maar 110. (ze krijgt 5 voedingen). Maar net een fles van 175 op, dus zal wel goed wezen. Ik ga dr vrijdag laten wegen en overleggen of ze evt naar de 4 voedingen mag, qua slapen kan ze dat prima. Vanochtend was t weer half tien (mama was nog te ziek/slap om dr wakker te maken) dus vandaag nog maar even sjoemelen Liefss, Taliaa
Vanmorgen naar het cb geweest. Tygo is goed gegroeid weegt nu 5350 gram en is 59 cm jeetje wat gaat dat hard. Voor alle dingen die lijken op reflux met daarbij een onrustig huidje en verkouden klinken moet ik deze week hypo-allergene voeding gebruiken en volgende week terugkomen gaat het hiervan niet beter dan waarschijnlijk toch even naar de ka. Tygo heeft zijn eerste prikjes gehad was wel verdrietig, en ik vond het zo zielig kon mijn tranen net in bedwang houden gelukkig was mijn man mee. Makkie die onzekerheid over voeding heb ik ook vaak vooral moet hij al meer hebben of nog niet blijft lastig maar hij geeft vast aan als hij honger heeft en zoals debjes zegt als hij ook goede plasluiers heeft zit het vast wel goed. Ben benieuwd hoe het met Milla gaat? Ik heb het idee dat Tygo savonds vanaf een uur of 9 al aan zijn nachtslaap begint want moet hem echt wakker maken om 24.00 uur voor zijn fles en dan word hij tussen 4 en 5uur standaard wakker dus ongeveer 4 uur na zijn laatste voeding iemand een idee hoe ik dit anders moet en kan doen?
Lot wij lieten Jaimy op een gegeven moment gewoon slapen 's avonds en liet hij een fles automatisch vallen. Drinkt Tycho zijn flesje van 24.00 uur dan wel goed?
Ben ook erg benieuwd naar Milla..... Lot, mss de fles van 21.00 een uurtje later, en dan wel gewoon om 24.00, maar dat hij dan voller zit ofzo? Weet het ook niet hoor..... Hoe plaats je hier foto's? Dus niet in je album maar hier in het topic?
Cira hoelaat dronk Jaimy dan savonds? Tygo drinkt zijn fles van 24.00uur wel leeg, en daarvoor krijgt hij hem om half 8 ongeveer misschien de tijden iets verlaten zodat hij rond 10uur ofzo drinkt ik weet het ook niet , alle tips zijn welkom? Weet niet hoelaat Milla de echo heeft zit ook af te wachten hoop zo dat alles goed is. Makkie dat wil ik ook graag weten hoe je hier fotos plaatst.
@ Makkie: Je moet je foto dan uploaden bij bijvoorbeeld Photobucket. Daar kun je super makkelijk een account aanmaken. Dan upload je de foto van je pc, en dan komt er vervolgens een code onder te staan die begint met . Als je die code plakt in je bericht, dan komt het plaatje hier te staan! Succes!
milla? waar ben je? Ik zie trouwens nu net dat ze rond 1800 op dr hyves heeft gezet dat alles goed is en het hartje klopt!
Meisje, thanx ga het snel eens proberen! Ik las ook bij Milla op haar hyves dat de echo goed was en een mooi kloppend hartje! Meiden, leggen jullie je uk ook wel eens op bed als hij/zij lekker wakker is? Seth was net na de fles nog best goed wakker, maar heb um wel lekker op bed gelegd...is dat niet zielig?
Makkie; dat is niet zielig hoor! Ik heb Suze altijd wakker in bed gelegd. Heb gelezen dat dat het beste is. Fijn dat met Milla alles goed was! Meisje; joepie lekker misselijk! (nouja, goed teken, niet heel fijn....kan het weten) Ik heb nu al een week een druk op mijn borst, heel benauwd en ongenaam gevoel. Kan mijn schouders niet naar achteren drukken of laten hangen zonder dat het vervelend voelt... Ga ff googlen wat het misschien zou kunnen zijn en als het nog lang duurt maar ff naar de ha...
Ik las ook dat alles goed was met Milla en haar kindje! Chantje moet wel lachen om je ga ff googlen, je lijkt me moeder wel, die doet dat ook altijd! Maar gewoon even langs de ha gaan misschien zit er wel iets vast?
Hoi ff ego en ff kort, want heb niet zo heel veel tijd.. Jullie wisten het al zie ik, maar de echo was inderdaad goed, het hartje klopt (nog steeds) gewoon! Heb wel nog steeds roze verlies, maar dat zal er wel bij horen. Maandag voor de laatste keer naar de kliniek en over 3 weken moet ik weer naar het zkh, ben benieuwd!
harstikke fijn Milla! Nu maar hopen dat het rozeverlies snel stopt, dan kun je pas echt lekker ontspannen!
Milla wat super dat alles goed is. Krijg het nog niet voor elkaar met de foto dus kijk nog even verder maar meisje bedankt voor de aanwijzingen.
Ach meiden even ego berichtje hoor! Me schoonmoeder, pff wat kan dat mens toch soms de kriebels bij me boven halen, altijd belt zij op en zegt ze tegen mijn vriend ben je thuis? Ja we zijn thuis, oke dan kom ik op de koffie! Maar ik vind dat zo irritant, je kan tocht even dag van te voren aangeven of gewoon paar uur van te voren dat je op de koffie wilt komen! Nu heb ik al geen goed contact met haar dus kan ik het van haar al niet hebben, als iemand anders het zou doen zal ik ook niet zeuren! Maar ze komt altijd 's avonds en ze weet dat Jesse om 8 uur in bed ligt en ik ga hem niet wakker houden omdat me vrouw ineen spontaan op de koffie wilt komen! Pff sorry hoor maar moest het even kwijt!