Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Milla wat super zeg dat alles goed was :D
    Hopelijk stopt het roze verlies ook snel.

@ Makkie ik gebruik altijd
    http://tinypic.com/
    Moet je alleen even uitproberen welke code hier pakt.

@ Debjes heerlijk he zulke schoonmoeders :evil:
    Maar die van jou belt tenminste nog die van mij staat zo spontaan aan de deur GRRRR
    Anders er een x met je vriend over praten dat je s'avonds liever eerst Jesse rustig naar bed wil brengen (en dat daarna de visite kan komen)
    Heel veel succes.

@ All
    Gisteren zat ik in een giga dip.
    Had nergens zin in, kaartjes uitzoeken werd ik helemaal gek van.
    Lag al heel vroeg in bed en proberen te slapen.
    Toen kwam mijn man lief vragen wat is er schat, en toen kwam alles eruit he en ikke huilen.
    Hopelijk gaat het vandaag wat beter.

Liefs Thamara

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    JIPPIIIEEEE vanavond komt mijn vriend weer thuis!
    Denk dat ik meteen ga brullen als hij binnenkomt, heb hem veel meer gemist dan 'normaal'.
    Bovendien voel ik me hondsberoerd, en dat is natuurlijk sowieso niet fijn, maar al helemaal niet als je helemaal in je eentje thuis bent...

X

3. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Lot wij hebben Jaimy dacht ik altijd rond 23.00 uur zijn laatste fles gegeven. Maar die was er echt al heel snel vanaf. Hij kreeg dan een fles rond 20.00 uur en sliep tot een uur of 02.00 dan weer een fles en dan pas weer een fles rond 08.00 uur. De nachtfles is er bij een maand of twee ook vanaf gevallen en toen sliep hij van 21.00 uur tot ongeveer 06.00 uur. Bij Jaimy ging het allemaal vanzelf. Ik denk dat je wel wat kan proberen te schuiven als hij eraan toe is laat hij dat wel toe anders zal hij waarschijnlijk niet van zijn schema afwijken.

Milla meid wat super dat alles goed is!

Meisje heerlijk genieten van je mannetje vanavond!

Chantje wij roken allebei, maar hier in huis wordt dus echt absoluut niet gerookt. Bij mijn moeder thuis ook niet.

Thamaraa dikke knuffel en gewoon lekker uithuilen op manlief zijn schouder.

Debjes ik zou dat ook niet zo leuk vinden en ik zou dan ook zeker de kleine niet wakker houden of uit bed halen.

Makkie ik leg Jaimy ook vaak genoeg wakker op bed. Ik heb gehoord dat ze zo leren om zelf in slaap te vallen.

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    even proberen of het zo wel lukt met de site van Thamara met een foto van mijn lieve mannetje.

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Het is gelukt :)

Thamara wat vervelend dat je je zo voelde maar het lucht soms wel even op om te huilen...

Cira ik ga gewoon proberen de fles iets te vervroegen.
    Vannacht heeft hij goed geslapen maar denk dat dat door de prikjes kwam.

Meisje heerlijk dat je vriend weer thuiskomt ik kan er ook slecht tegen en vooral tijdens de zwangerschap dus snap je blijdschap!

Debjes als ze je al niet goed ligt snap ik dat je er niet op zit te wachten en al helemaal niet direct liever even voorbereiden :)

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

wat een lekkerding Lot!

Hier ook een trotse mama: Seth heeft om 23.15 uur laatste fles gehad, toen weer om 04.30 en om 08.30 uur! Zooo knap van hem! Hij geeft met de flessen snachts en smorgens bijna geen mondjes/maagzuur terug. Dan valt hij in slaap voor een paar uurtjes... maar overdag en savonds juist des te meer. Zou dat kunnen omdat hij dan drukker is en het dan eerder terugkomt?

Thamara, af en toe lekker uithuilen is fijn toch? En zwanger zijn hoeft niet altijd maar leuk te zijn... soms voel je je soms gewoon zwaar K! Dat mag, dat hoort er ook bij!

Lot, Tygo verder geen last van de prikjes?

Meisje, wat heerlijk, je mannetje weer thuis! Lekker emo gaat dat worden :) Jammer dat je je zo beroerd voelt, maar goed, hoort erbij en het is voor een goed doel!

Debjes, hier ook een schoonmoeder met gebruiksaanwijzingen.... tja, je hebt ze niet voor het uitzoeken.... Was het nog wel 'gezellig' toen ze kwam?

Ga ook ff proberen een foto te plaatsen....

Liefssss!

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

jaaaa ook gelukt, hihihihi. Wat een heerlijke lachebek he?

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie wat een prachtig mannetje.

Tygo had heel iets verhoging en heeft veel geslapen verder ging het wel aardig goed, je merkt dat hij er iets last van had.

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

en nog 1, heb nu de smaak te pakken hahahaha

Lot, wat fijn dat Tygo niet al te veel last heeft van de prikjes... en dat hij er wat beter doorgeslapen heeft is voor papa en mama stiekum wel een beetje lekker toch :oops:

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ja stiekem was dat zeker wel even lekker we lagen zelf ook lekker vroeg op bed even wat inhalen.

Zo weet nu hoe het moet hier nog een foto van mijn mannetje, zo trots :)

11. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    prachtige mannen meiden!

12. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Wat een prachtige kindjes hebben jullie.

Maar we hebben een keuze kunnen maken van een geboorte kaartje.
    Vanavond nog even kijken naar een leuke tekst.
    En dan kan ik morgen alles terug brengen een een proefdruk bestellen.
    Dadelijk nog wat kleertjes uitzoeken en wassen en dan komt langzaam het eind in zicht (en dan ben ik klaar met alles wassen)

13. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Makkie en Lot wqt een lekker ventjes!

Thamaraa succes met de tekst kiezen!

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hey meiden heb nog even niks etrug gelezen!
    Komen net uit het ziekenhuis, van half 11 tot kwart voor 4 gezeten op de eerste hulp met Jesse.
    Jesse had vanag gisteravodn 11 uur weer koorts, hele nacht niet geslapen en vanaf gisteravond 20:00 uur niet gedronken. vanmorgen heeft hij alleen maar gehuild nou ja gehuild niet gekrijst! Als we hem aanraakte begon hij al te huilen wilde niet op ze rug liggen en had weer 40 graden koorts. Huisarts gebelt die stuurde ons meteen door naar kinderziekenhuis. Eenmaal daar aangekomen hebben ze Jesse onderzocht, ze vonden hem erg prikkelbaar als je hem aanraakte dus er moest urine afgenomen worden en bloed afname. Ze ging infuus prikken helaas 4x mis geprikt, bij baby's liggen de aders niet stil zodra ze in het vel prikken schiet de ader weg. Nou ik heb echt staan huilen daar, mijn arme kleine man amper 6 maanden oud lag daar zo te huilen dikke tranen van verdriet en pijn. Ze hebben toen maar via 2 vingers bleod afgenomen. Ze gingen alles op kweek zetten, helaas had jesse nog niet geplast dus kon dat nog niet. Uit de bloeduitslag kwam dat hij een virus infectie heeft. Jesse moet voor vanavond nog 200cc hebben gedronken anders moeten we ales nog terug komen en wordt hij opgenomen. Ook moet hij geplast hebben (wat hij dus nu nog niet heeft gedaan) hij heeft een zakje om zijn piemel zodat ik goed kan zien of hij heeft geplast! De koorts moet ik onderdrukken met zetpillen 120mg per dag mag hij 4 stuks per 24 uur.
    Bah wat en dag zeg mijn vriend en ik zijn ook allebei nog is hondsberoert!

15. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    debjes ik hoop dat jesse snel plast en dat hij 200cc drinkt vandaag want dat hij opgenomen wordt is niet leuk. weten ze ook wat voor een virus infectie hij heeft.

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    nee ze noemde het gewoon een infectie.

17. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    debjes heel veel sterkte met jesse hoor... Hopelijk komt alles snel in orde

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, wat erg zeg! Wat ontzettend erg voor jullie en je mannetje! Heel veel beterschap en sterkte gewenst. Hopelijk drinkt hij straks goed en doet hij netjes een plasje [-o<

19. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Debjes
    Heel veel sterkte voor je kleine man.
    Hopelijk drinkt en plast die snel weer.

20. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Debjes krijg gelijk de tranen in mijn ogen. Manneke toch. Ik hoop dat hij straks lekker een paar flesjes drinkt en weer plast.

Deel Deze Pagina