Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    sterkte met Jesse! Hoop dat ie snel opknapt!

Ben een beetje te moe om op iedereen te reageren. Slecht geslapen vannacht (2x plassen, dorst ,honger, bungee jumpend kind in mn bui).
    Vanmiddag gewerkt. Zeurende collega's die maar wilde thee drinken en niets doen en werk laten liggen voor morgen. Ik werd er verdorie op aangekeken dat ik wel door bleef werken! Anders hebben we morgen toch een probleem, of ben ik nou gek?
    Ach nog 13 dagen werke...

2. Milla

Milla Niet meer actief

@ Deb, heel veel beterschap voor Jesse, hopelijk gaat het snel beter met hem!

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes beterschap met Jesse en heeft hij al gedronken en geplast hoop het voor jullie!

Pooh denk aan jezelf en je kleintje he goed uitrusten en het aftellen met werken kan beginnen lekker!

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, hoe is het nu met Jesse? Moet steeds aan jullie denken!

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hey meiden mijn mannetje wa sbek af heeft om half 5 een flesje gehad en 100cc gedronken (YES) en ook nog is flink geplast! (dubbel vreugde en tranen) hij kwam om half 8 weer wakker eventje opgezeten en is om half 9 weer in slaap gevallen ga hem zo wakker maken voor een flesje (rond 10 uur) duimen jullie alsjeblieft voor me, dat mijn kleine spookje vanacht lekker in zijn eigen bedje mag slapen!

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ooooo wat goed zeg! JESSE JE BENT EEN GROTE VENT! Ik ga heeeeel hard duimen dat de volgende 100cc ook op gaan en dat hij lekker in zijn eigen bedje kan dromen vanacht!

7. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Deb wat spannend allemaal!Super dat ie wat gedronken en geplast heeft! Ik duim voor jullie hoor! Dikke knuffel voor jesse

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meiden super nieuws jesse heeft 150 gedronken! We gaan nu lekker slapen ben kapot!

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goed zo JessE!

10. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Goed zo Jesse.

11. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Jesse Goed zo jongen en nu lekker vandaag ook drinken en veel kroelen met je mama en slapen.

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Joepie Jesse wat goed van je vent! Nu snel helemaal opknappen hoor!

Seth heeft vanacht echt enorm lopen spoken... niet huilen, maar mopperen en persgeluiden maken en druk met zijn lijfje... wat zou dat toch kunnen zijn?

13. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Makkie misschien toch weer wat last van zijn darmpjes?

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

@debjes : ooh jeetje schrik van je verhaal ...hoe is het nu met de kleine man ?

@all ben vanmorgen weer thuis gekomen uit het zh ...alles is goed gegaan , heb alleen nog erg veel pijn en heb veel last van hyperventilatie maar dat komt ook wel weer goed

mijn man is gisteren naar de kinderarts gweest , jelmer heeft hoogstwaarschijnlijk een liesbreukje binnenkort moet ik met jelmer naar de chirurg om te kijken hoe we dit op moeten lossen ....
    en binnenkort wordt jelmer gerpikt op koemelkallergie

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja mss wel... ik gebruik sinds kort weer nutriton om de voeding dikker te maken, ik merk dat zijn ontlasting ook weer een stuk dikker is... maar hij krijgt het er wel zelf netjes uit, had gister een paar poepluiers....

Syb, welcome back! Hoe voel je je verder? En naar dat hyperventileren, ik had dat vroeger ook heel erg. En een liesbreukje, mss dat hij daarom wel zo hard huilde! Ik herken dat van mijn broertje, die had dat ook. Ik trouwens ook, maar toen was ik alweer wat ouder....

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Sybje fijn dat de operatie goed is gegaan, hoop dat de pijn ook snel minder word.
    Dus Jelmer heeft een liesbreukje kan daar het huilen vandaan komen?

Debjes fijn dat jesse zo goed heeft gedronken, hoe gaat het vandaag?

Tygo krijgt sinds woensdagmiddag friso hypo-allergeen alleen hij heeft nu wel moeite met zijn ontlasting zit te persen en het wil dan niet net een klein beetje het is ook erg plakkerig(sorry voor de details) hoop dat dit snel beter gaat vind dat zo zielig.

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, toen wij van de ha overmoesten stappen op hypo allergeen, kreeg Seth juist die verstopping! Ik weet zeker dat het daar van gekomen is, lees dat wel meer op het internet. Dus even in de gaten houden!

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Kan ik er zelf wat aan doen dat hij niet verstopt?

19. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    lot ik ben met de voeding van myrthe overgestapt van friso standaard naar half standaard en half comfort dat is voor de darmpjes van myrthe kon de ontlasting ook niet kwijt en het was net klei en nu is het wel zachter.

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    1ekindje toen Tygo ook standaard gecombineerd met comfort kreeg had hij ineens ook iedere dag ontlasting maar moet van het cb nu hypo-allergeen proberen en volgende week terugkomen om te kijken of het beter gaat met hem.

Deel Deze Pagina