Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Even een vraagje: Mag je clomid ook zonder echobegeleiding (follikelmeting) slikken, zijn er meiden die er ervaring mee hebben het een of meerdere cyclussen op eigen houtje te doen omdat de gyn dat aangaf? Heeft iemand dat wel eens meegemaakt en was dat niet raar?

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ben al die meiden die geplast hebben waardoor ik pregnyl kon krijgen zooooo dankbaar! Dus dit wil ik voor andere ook doen! Natuurlijk zal ik er soms de balen van hebben, maar misschien ook wel helemaal niet.Iedereen beleefd dit anders! Maar zolang het kan, doe ik het. En als het tegenvalt.... vette pech... gewoon doorzetten. De weg naar het zwanger worden was ook niet altijd een pretje en dat is toch ook gelukt!

Begin sinds gister wat vaker weeig overdag te worden. Niet echt misselijk, maar het gevoel van honger en dat ik dus moet eten... maar wat ga ik dan eten? Heb niet overal zin in en waar ik zin in heb dat heb ik niet in huis hahahahaha. Heel licht last van mijn buik met vlagen en borsten wisselen ook met de pijn. Verder merk ik ook dat ik wat sneller moe wordt, maar nog niet noemenswaardig. Verder voel ik me helemaal toppie! Oja, ik moet heel vaak vooral s'morgens in de auto om van alles huilen... om een nummer op de radio die me aanspreekt of een ambulance die langs komt rijden (? muts!) Dus emotioneel begin ik ook te worden. En dat overweldigende gevoel van gelukzaligheid dat je ineens kan overvallen....heerlijk hihihihi

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Volgens mij mag je zodra de juiste dosering clomid is gevonden zonder fm het "alleen" doen...........
    Maar dit weet ik niet helemaal zeker.......
    Ik was namelijk nadat de juiste dosering clomid was gevonden zwanger......

4. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Ik heb nadat de juiste dosering gevonden was ook een paar maanden zonder FM mogen slikken.

Chantje echt spannend nu hoor. binnenkort heb jij gewoon je meisje in je handen.

Meiden ik vond het plassen ook niet echt vervelend, maar was wel blij dat het op hield.

5. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Cira@ Het kamertje ziet er al leuk uit hoor...

Chantje@ Er breken spannende tijden aan voor jou, khoop dat je kleine meid niet te lang op zich laat wachten.

Alle meiden die plassen voor MvM, jullie zullen er heel veel meiden mee helpen. Ik wou dit ook doen maar hier in Belgie doen ze dit blijkbaar niet.
    Hier heb je wel MvM maar dit is dan met de vondelingenschuif enz...

Hier veel last van maagzuur, het is nu toch al een week of 3... Maar probeer wel zo weinig mogelijk rennies te nemen.
    Vandaag weer wat geschilderd in de kinderkamer, maar zal echt blij zijn dat het gedaan is hoor.
    Morgen terug naar de gyn voor een echo, vind het weer zo spannend. Khoop dat het nog steeds een meisje is hoor, want heb al vele kleedjes in het roze enzo ;)

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik heb het plassen ook wel voor anderen over ...maar vind het plassen in de kan irritant ,,,,haha zeikerd he ...

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    @ milla, heb in het andere topic ook al gereageerd maar vergat te zeggen dat ik na 1 ronde ook niet meer op controle hoefde!

@ all, die potten zijn idd vreselijk. Jullie hadden me al gewaarschuwd! hihi, maar het valt me nog tegen! Ik vergeet (jaja) ze ook regelmatig op te halen (bij mn moeder) dus dan maar een dag lekker doorspoelen:)
    Maja, voor een goed doel he!

we gaan vanavond naar mn schoonzusje en zwager, t goede nieuws vertellen!:)
    Nog 2 weken en dan de 12 weken echo! joehoe!

Liefss, Taliaa

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Veel plezier vanavond Taliaa! Geniet ervan om het te vertellen, blijft natuurlijk zo bijzonder! Ennuh... op na de 12 weken echo!

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

hahahaha ja dat lijkt mij ook nog een hele klus, heb ook nog geen beeld voor me hoe dat dan moet... je kunt dus niet op de wc gaan zitten toch? Of ben ik nu erg blond bezig... :oops: :)

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik hang die pot met mijn hand gewoon in de pot.....kan anders niet plassen ...ik kan gewoon niet staand of hangend plassen........

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

haha staand of hangend lijkt me ook niet handig nee! Ik zie het wel vrijdag wat handig is!

12. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Fleurrebel:

spannende dag voor jou! Is het een jongen of een meisje......
    Ben erg benieuwd!

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden ....
    hier een klein beetje paniek ,....mijn buurmeisje heeft de waterpokken .....en ik heb ze nog niet gehad .....dus heb effe de gyn gebeld voor info ....en nu moet ik bloed laten prikken ....het schijnt dathet vooral besmettelijk is voor dat de blaasjes komen ! ....en ben afgelopen dagen wel met dr in contact geweest .....heb ik weer zeg ,...
    ben toch echt wel een beetje bang moet ik zeggen ....

14. Niet meer actief

He bah Sybje das wel even spannend.

Ja vandaag een spannende dag, het belangrijkste is dat kaboutertje gezond is.

Kwam er vanmorgen achter dat er al een tiet gelekt heeft. Klein beetje maar . Maar zou dat dan zo blijven of zou het een incident zijn? Nu is er niks meer te zien.
    Baal er best wel van, maar ja hoort erbij.

15. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Nu al melk uit je borsten?
    heb daar totaal geen last van

16. bengel

bengel Niet meer actief

PCIES HETZELFDE!

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Syb, dat is zeker schrikken! Hopelijk is het niets! Wanneer krijg je dan iets te horen?

Fleurrebel; veel plezier vandaag! idd is het het belangrijkste dat de kleine gezond is! We lezen het hier straks allemaal wel!

All; vandaag is mijn liefie jarig! Vanavond komen alleen zijn en mijn ouders en dat as zaterdag BIG PARTY met de hele familie! Ja ja, hier is 30 geworden, mag het wel een keer wat specialer!

Fijne dag allemaal!

Liefs!

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Fleurrebel succes vandaag!

Sybje dat is wel even schrikken wel fijn dat ze gelijk bloed onderzoek doen.

Makkie gefeliciteeerd met je man zijn verjaardag!

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden ....

ze hebben geen bloed gerpikt ..zou nog te vroeg zijn ..volgens de gyn zou het geen kwaad kunnen maar hij reageerde mij iets te quasi...
    ik heb nu de ggd ingeschakeld .......mag ondertussen geen contact hebben met andere mensen in de zin van kinderen en zwangeren ,....

20. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Jeetje Sybje, wat spannend zeg! Hopelijk ben je niet besmet!

Makkie; gefeliciteerd met je mannetje, heb je gister een leuk kadootje gekocht? Fijne avond!

Ik had ook al vrij snel melk uit mijn borsten. Zo nu en dan een klein beetje. Hoef (nog) geen zoogkompressen te gebruiken gelukkig! Maarja, misschien een goed teken dat het allemaal werkt. Tenminste als je borstvoeding wil gaan geven.......
    Zo zie ik het.....

Deel Deze Pagina