Makkie fijn dat seth heeft gepoept! Geef je nu nog steeds de lactulose en hoe geef je het dan? Ik zou toch je aanraden het met water te geven heb het nog even opgezocht en iedereen adviseerd het eigenlijk zo.
hai lieve meiden, @makkie: jeueueueh, hij heeft gepoept! nu hopen dat dit dé voeding is! @sybje, ah wat sneu veel sterkte alvast! en ik hoop dat jij snel verder opknapt! Mn zus heeft btw dezelfde operatie gehad, ook via kijkoperatie. klinkt zo easy, maar je kunt er idd flink last van hebben! lekker opknappen meid! Zit jij eigenlijk nu in de ziektewet of wat? je verlof zal toch ook wel afgelopen zijn, of niet? @meisje, hoop dat je idd op vakantie bent! @milla: fijn dat het kliniek gebeuren nu achter de rug hebt! en weer gefeli met je goede echo! gaat hard he, die groei?! @pooh, haha die nesteldrang toch ook he.. @all, morgen voor t eerst werken. Heb een kantoordienst, dus nog even geen kids. maar wel meteen de hele dag (werk vaak halve dagen enzo) van 900-1700. Dus ik kan wel I zelf brengen en halen naar mn moeder. maar ik wil NIET.. oh zucht. En donderdag heb ik slaapdienst, dan vind ik het denk ik extra erg.. Helemaal alleen slapen, terwijl zij thuis is bah, kan wel weer janken sorry voor mn klaagzang, Taliaa
@talia : ik had morgen ook voor het moeten gaan werken .....maar ben de zw in gegaan .....kan zo niet werken ....kan niet eens een normale broek aan laat staan een bh haha ... baas was er niet blij mee......nou ja niet mijn probleem
nee, idd niet jouw probleem! eerst opknappen! doe rustig aan! tja, morgen weer werken.. pfft, wat een slapjanus ben ik geworden zeg
Taliaa, succes morgen met werken... hopelijk bevalt het goed.... Debjes, bedankt voor de tip. Heb het vanmorgen gegeven met een beetje melk, en daarna zijn hele flesje. Is het met water dan beter, dat het beter werkt ofzo? Milla, goed idee voor Linda! Kaarsjes branden kunnen we zeker doen, allemaal om dezelfde tijd. Vind een kaart ook erg leuk, wat vind de rest? Nou, Seth was vandaag wel wat rustiger, maar de fles om 21.00 uur was weer een rommeltje. Een kwartier geleden heb ik hem in bed gelegd, hij was echt vertrokken, maar nu is hij alweer wakker en aan het mopperen, soms een hard huiltje..... weet het soms echt niet meer hoor...
Hier ook een dikke knuffel aan Syb! Hopelijk komt snel alles goed! Even een grappige woordspeling: Wat vinden jullie van mijn shirt?
Kaarsje branden voor Linda vind ik een heel goed en lief idd. @ Taliaa dat hebben alle moeders hoor. Ik moet er ook niet aan denken dat ik straks mijn kindjes weer naar de oppas moet brengen (voel me nu al helemaal naar worden) Word langzaam makkelijker hoor. @ Sybje heel veel sterkte met jou herstel. Hopelijk voel je je snel weer beter. @ Milla alweer een super echo. Ben wel benieuwd hoor naar je kleine worm (show je wormpje eens) @ Pooh haha nesteldrang Als je thuis klaar ben mag je hier wel verder gaan. Ik heb er totaal geen last van (bioj 1ste zwangerschap ook geen last van gehad) @ Makkie wat fijn dat Seth heeft gepoept. En dat shirtje vind ik HEEEEl erg leuk. Staat je mooie knul goed hoor @ All Dadelijk weer naar therapie voor bekken en mijn arm. Daarna even snel boodschappen doen samen met zoon. Die heeft al 2 dagen met flinke koorts op de bank gelegen, tot nu toe is die koorst vrij. Is die morgen nog koorts vrij dan kan die weer naar school toe. Hele fijne dag allemaal. Liefs Thamara
hey meiden Jeetje zeg wat een nacht (nee jesse is helemaal beter) maar die rot speen, die valt er om het uur uit en hup dan is meneer weer wakker en begint hij te piepen, ben er zeker wel 6x uitgeweest vanacht! Weet ook niet wat ik eraan moet doen.
@debjes : pakt hij nog niet zelf de speen ? je hebt ook lichtgevende spenen is dat niks ? dan kan hij hem zelf vinden .... @makkie ooohh wat een lieffie , hij heb zo'n lekker bos haren , leuk hoor dat shirt !
@debjes Thijs heeft dat ook gehad. Ik vond zelf dat hij de speen ook overdag te veel gebruikte dus ik haal hem nu zelf steeds bij hem weg. In bed was het de laatste dagen ook een ramp (veel eruit s'nachts) dus nu probeer ik Thijs te laten inslapen zonder speen. Ik laat hem zien waar ik zn speen leg in bed (boven zn hoofd tussen de 2 nijlpaardjes) zodat hij hem zelf kan pakken. Bij zn overdag slaapjes pakt hij hem zelf en nu s''avonds bij het inslapen niet meer. Ik heb het ook gedaan dat zodra hij slaapt ik de speen uit zn mond haal en deze op zn plekje leg. Het is vanacht goed gegaan. Ik ben er geen een keer uit geweest. De voorgaande nachten ging het ook al steeds beter. Overdag wordt het nu gelukkig ook steeds minder. succes ermee.
Sas als ik jesse geen speen geeft met slapen krijst hij moord en brand! En zelf pakken kan hij niet, als hij hem kwijt is is hij hem kwijt! Ik heb wel is geporbeert hoor om hem te laten huilen 's nachts nmaar hij blijft net zolang doorgaan tot die ze speen krijgt. "Voor dat ik ging slapen trok ik zijn speen er ook altijd uit, en vorheen viel hij er zelf ook uit en sliep hij wel gewoon door maar de laatste 2 nachten tis een ramp!
Ik hou een weblog over mijn zwangerschap bij: http://drietal.punt.nl. Daar staat ook een foto op! Succes met de bekkentherapie, ik mag in februari op bekkentherapie om bekken instabiltiteit te voorkomen (had het de vorige zwangerschap heel erg) Ben benieuwd, als je tips hebt hoor ik ze graag! Wat linda betreft, we hebben niet zo heel veel tijd om te overleggen, morgen is het al zover, zullen we met ons allen tussen 10.45 en 12.00 een kaarsje branden?
sYBJE NEE HIJ PAKT HEM WEL SOMS I DE BOX MAAR VEDER NIET HOOR is toch makkelijk als mama hem pakt En ja lichtgevende speen kan ik kopen, maar moet die wel van avent zijn want andere spenen pakt meneertje weer niet!
goed idee Milla. Ik steek ook een kaarsje aan om die tijd dan! Ik hoef toch pas om 1230 de deur uit, dus dat kan net! Moet zo werken, Heb alleen wat hoofdpijn en ben moe. Vanavond pufclub, met de mannen erbij. Dat wordt vast lachen!