Makkie het cb zei tegen mij als het maar 100% katoen is en niet te dik. Ik heb een molton onderlegger waar ik hem inbaker(zei het cb) Taliaa hier zeiden ze dat ik het eerst alleen overdag moet doen. Tygo word snachts standaard rond 4 uur wakker misschien dat ik hem dan inbaker tot zijn fles. Milla vervelend dat je zo ziek bent hopelijk helpen de pillen snel. Ik zal zo even bij Linda lezen maar wat fijn dat ze bevrucht zijn en nu hoop ik zo voor haar dat ze zich over 2 weken hier mag melden het is haar zo gegunt. Linda ik duim voor jullie! Dus dames hebben de kaarsjes tot nu toe misschien toch geholpen. Ik weet niet wat ik meemaak Tygo heeft vanmorgen 2 uur geslapen en ligt nu weer te slapen ben benieuwd of hij het weer even red, hij is sowieso rustiger ingebakerd in bed ook met ademhalen valt me op.
Hier ook ff afkloppen... Seth ligt vanaf 15.15 te slapen, ingebakerd. Toeval? 1,5 is niet lang, maar voor hem wel jakkes, heb me net een beetje te veel volgepropt met borrelnootjes, ben nu een beetje misselijk....
Makkie bij sommige dingen hadden het wel broertje kunnen zijn met al de symptomen en dingen. Ik denk ook telkens dat het toeval is ben benieuwd of het zo blijft.
hihihi ja volgens mij lijken onze mannetjes qua doen en laten er veel op elkaar! Dan weet ik ook heel goed hoe jij je kunt voelen Lot
euh, het is flesjestijd voor Seth, maar hij slaapt nog steeds Moet ik hem nou wakker maken? Jee, dit ben ik niet gewend....
@ Makkie, ik zou hem gewoon nog even laten liggen. Zijn lichaampje heeft nu blijkbaar meer slaap nodig dan voeding. Hij komt vanzelf.
Hoelaat moet hij eten? Ik laat zelf meestal een half uurtje uitlopen en dan geef ik hem wel helemaal om een beetje regelmaat te krijgen voor hem zelf
had hem rond 17.15/17.30 al verwacht. Ben net boven gaan kijken en hij ligt nog heeeerlijk te slapen! Tjee, zou dat inbakeren hier dan ook een succes zijn? Hoe is het slaapje van Tygo verder gegaan Lot?
Hij ligt vanaf 16.10 te slapen en moet rond 18uur eten. vanmorgen heeft hij 2 uur geslapen en gistermiddag 3 uur
Makkie hij heeft vannacht wel geslapen hoor en vanmorgen van kwart voor 11 tot kwart over 1. Seth gaat goed zo jongen lekker he zo geborgen in een doek!
Ik wikkelde Jesse altijd in, in een omslag doek! Dit doen ze trouwens ook bij baby's op een kinderdagverblif die erg huilerig zijn en hun zelf wakker houden met hun handen! had het toen al is aan je aangegeven Makkie dat je dat best kon doen! Wel lekker dat jullie babytjes nu aan hun rust komen! En jullie zelf natuurlkijk ook!
Ja debjes, dat klopt! Maar ik durfde het eigelijk niet zo goed omdat hij zoveel zuur teruggaf... maar hij heeft net 3 uur geslapen en niets teruggeven! Ff checken of dit 'goed' is: 18.00 wakker, schone broek, 18.15 flesje, 2 dikke boeren, even in de box kletsen en lachen, bij gapen mee naar boven, weer ingebakerd en weer op bed gelegd. Al met al van wakker geworden tot weer in bed in een uurtje tijd. Is dit niet te snel? Hoelang duurt dit bij jullie?
hier is mijn boefje veranderd in een schurk ....vind hem heel even niet zo lief meer *Slik* hij is erg veel aan het huilen en weet gewoon stomweg niet waar het vandaan komt ....ik vermoed dat meneer er een beetje aan gewend is dat ik hem iedere keer oppakte als hij pijn had .... over het algemeen huilt hij veel ...maar zo nu en dan krijst hij ook nog bbrrrrr heb vanmiddag voor het eerst 2 schepjes nutriton door de voeding gedaan ....en daarna heeft hij niet meer gespuugd ...dat is wel super ! nu ligt hij te snurken in mc (dat is wel liefff hihi)
@makkie : ik wou jelmer ook inbakeren in een omslagdoek ...maar dat mocht van het cb .... dus heb ik 2e hands paccodoeken gekocht om te proberen ..heb ze nog niet geprobeerd durf hem nu niet in te bakeren
Sybje ik denk dat het wordt inbakeren misschien zo hard klinkt voor jouw, dat je denkt dat je je kind wurgt! maar leg de omslag doek gewoon met de punt naar boven (zodat je aan de zijkanten 2 punten ook hebt) je legt jelmer erin (hoofd vlak bij de bovenste punt. Je doet zijn armpjes of bij elkaar of langs zijn lichaam, je moet zelf beetje uit zien te vogleen hoe hij het lekkerste ligt. Dan sla je de ene kant van het doek om hem heen iets onder ze ruggetje leg je hem vast (je hoeft het niet al te strak te doen, zolang ze handen maar bij elkaar blijven) dan sla je de andere punt(de laatste zijkant dus) om hem heen en leg je hem in bed. Ik deed dan ook zijn dekentje/lakentje om hem heen en stopte hem nog is vast zodat hij lekker warm en goed lag! Misschien durf je het nu
Tygo was om 18.00 wakker en dan een beetje dezelfde vraag als makkie maar gingen of gaan jullie kleintjes ook naar bed voor de laatste fles, dus dat hij nu naar bed gaat tot 22uur en dan de nacht in?