Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    ja hoor, gewoon lekker naar bed. Hier gaat I na élke voeding naar bed. Toen ze wat jonger was was ze al met al max. een uurtje eruit! In het boekje van Ria blom staat dat voor de echte kleintje 45 min. al meer dan genoeg is, incl voeding!
    Nu is het ineens snel langer geworden, 1,5-2 uur, dan gaat ze weer naar bed. Dus ook voor de late voeding.
    @lot, misschien is het toch iets om 's nachts in te bakeren, zodat hij wat langer slaapt? maja, eerst maar eens overdag:)

@ sybje, ik snap het wel hoor. Ik had het laatst voor het eerst, dat ik dacht: hou toch je mond. Heb toen ook echt een beetje afstandelijk gedaan.. en heb vervolgens 3 dagen gehuild van spijt. Maar wat ik zeggen wil is dat iedereen dat wel eens heeft! Het geeft niet, jelmer weet echt wel dat je van hem houdt! Vervelend als je niet weet wat er is..! Even laten huilen kan echt geen kwaad, dus misschien is dat iets? als je dat niet gewend bent is het misschien handig om even onder de douche te gaan. I heeft huilen vaak nodig om in slaap te komen, nu kan ik er goed tegen, maar de eerste weken ging ik douchen. succes ermee!

@all, laten we een mooi warm plekje maken voor linda hier!

Liefss, Taliaa

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    oja, nog even toevoeging. Na de late fles is het knuffelen en meteen naar bed. Dus geen gekkigheid of spelen.:)

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa na de late voeding gaat tygo ook gelijk naar bed deze fles krijgt hij ook boven.
    Dus zoals nu is hij vanaf 18uur wakker dus nu gewoon lekker weer slapen.
    En hoeveel uur slaapt I snachts en ook ingebakerd? is dit niet te lang om in te bakeren? sorry voor de vragen ben hier wat onzeker over...

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

whahaha hier ook een onzekere moeder dit dit wil weten!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    nee hoor. toen we net begonnen met inbakeren sliep ze van 2300/2400 tot 730 ong. daarvoor sliep ze ong 5-6 uur, dus nu iets langer. Nu kan ze langer slapen, maar maak ik haar vaak wakker om ritme te houden, anders is het zo'n gehaast met de voedingen.
    Je kunt eigenlijk je kindje niet te lang inbakeren. Hij ligt er lekker warmpjes bij en meldt zich wel als hij honger heeft. Ik zou wel even de eerste paar keer dat hij doorslaapt hem na 8 uur wakker maken, zodat hij 1 voeding over heeft geslagen.. Gewoon voor de zekerheid. En ip is 8 uur achter elkaar slapen al heel mooi he?
    succes ermee hoor!

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa heb jij een speciale inbakerdoek? Het cb zei tegen mij dat het met een molton onderlegger mag en op de site van ria blom staat van niet lekker tegenstrijdig.

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik ben helemaal voor inbakeren hoor , ik mocht het alleen niet doen van het cb met een gewone doek ,moest perse met een paco ...ik vond een gewone omslagdoek ook makkelijker.....
    heb hier nu 3 pacco doeken liggen die ik voor 70 euries heb gekocht (2e hands) en die liggen als een steen op mijn maag ....
    durf hem nog niet echt in te bakeren ....wou het net doen maar toen vroeg mijn man of hij hier de hele nacht in mocht liggen ...weet ik dus niet ...dus toch maar niet gedaan ....nu ligt Jelmer nog steeds te huilen ....bbbrrrrr
    vind het zo erg , hoop alleen niet dat jullie denken dat ik het na 1 daagje huilen ogeef want zo is het niet Jelmer is al dagen aan het huilen en schreeuwen ...na de operatie was het over en hij gaat nu vrolijk door

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Toen Jesse klein was ging Jesse altijd rond half 9 naar bed (lag er beetje aan hoelaat ze vorige slaapje was en of die nog erg fit was, met die kleintjes is dat altijd moeilijk in te schatten! maar geloof me er komt een ritme! Jesse gaat nu rond half 8 in bad en kwart over 8 zijn bed in en om 22:50/23"00 uur zijn laatste fles

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sybje en gewoon is met de omslag doek inwikkelen? Desnoods laat je hem alleen met romper slapen als je bang bent dat hij te warm is ingepakt! Jesse heeft zeker tot ogeveer 4 maanden met een omslag doek geslapen en sliep echt door! als ik hem gewoon zo in bed legde en toestopte schreeuwde die moord en brand en wilde hij echt niet slapen, zijn handen maakte hem ook steeds wakker.

10. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Wat inbakeren betreft. Ik had voor Suze de SwaddleMe. Vond ik erg handigen Suze vond het erg prettig. Suze sliep hier altijd in, overdag en 's nachts....

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    @ lot, ik heb 2 inbakerdoeken van flanel. (1 vierkante en 1 rechthoekige en die gebruik je dus tegelijk). Het flanel is best dun, want t wordt toch wel warm hoor. Maar gewoon lakenkatoen schuift teveel.

@ sybje, wij denken echt niet hoor dat je er na 1 dagje doorheen zit! T stapelt zich gewoon op en af en toe is "de emmer van emotie" vol. heel normaal! ik zou gewoon gaan inbakeren. Maar ik zou dat wel even iom t cb doen ivm de heupjes. Maar ik weet niet of dat met die pacodoeken ook nodig is, want daar ligt t onderlichaam helemaal vrij toch?
    En in die pacodoeken mogen ze ook de hele nacht hoor! gewoon geen verwarming aan en een dun pakje. Succes meid! (houdt jelmer zichzelf wakker met zn handjes?)
    geef Jelmer maar een extra dikke knuffel

@all, mn meissie slaapt nu dr 2e slaapje achter elkaar in de slaapzak, knap he? we zijn maar aan het wennen weer, want ze moet toch ooit zonder:)
    Ze krijgt trouwens een kale plek achter op dr hoofd:( maar het goed is dat die in het midden zit, of zelfs een beetje links. dus niet aan dr voorkeurskant, knap van dr he?
    ben zoooo trots op dr, ze doet zo dr best om dr nekje goed te trainen!

Liefss, Taliaa

12. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    jeetje, jullie zijn echt niet te volgen! :D

@ makkie: ja, ik vind het wel een beetje eng, ik vraag me af hoe het tijdens de punctie zal lopen e.d. Linda heeft blijkbaar telkens wel wat pijn en dat maakt me wel wat bang... Verder hoop ik natuurlijk dat alles naar wens kan verlopen ;)

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    pfoe, jullie zijn echt net bij te houden! ;)
    Ik wou dat ik al kon mee praten over voedingen en slaapjes. Moet nog effe geduld hebben.. :(

Hier gaat alles goed. We gaan morgen even kijken bij Carpetright daar is morgen 30% korting en we hebben zeil nodig een van de zolderkamers effe bewoonbaar te maken.
    Wie wete hebben ze daar wta leuks

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    hai meiden,

goedemorgen:)
    Hoe hebben de zwangere mutsen geslapen?
    en hoe de kindjes?
    Hier goed! ik heb dr uit laten slapen, héérlijk, hihi, voor mama he:)

nou fijne dag, en pooh succes bij carpetright!

Liefss, Taliaa

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa, ik heb goed geslapen hoor. alleen om 3.00 ging de storingstelefoon van mn vriend af. Blegh! Gelukkig sliep ik zo weer door!
    Ik moet er alleen wel steeds uit om te plassen, maar oke!

Ik ga zo vriednlief maar eens wakker maken! We hebben nog genoeg te doen!

16. Milla

Milla Niet meer actief

Goeie morgen,

Ik heb weer wat kunnen drinken!
    Ondanks het medicijn voel ik me nog steeds helemaal niet goed..
    Ik ben het op de bank/in bed liggen nu wel beu.. helaas gaat het nog even niet anders.

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hey meiden Ik mocht vandaag uitslapen! Jesse kwam dan wel half 7 voor fles die heb ik gegeven en is die etrug gegaan in bed tot half 9. En ik heb geslapen tot 10 uur! vandaag maar lekker naar buiten tis mooi weer!

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Milla vervelend hoor, weet wel beetje hoe het is! Ik was dan 9 maanden lang ziek heb meer op bed gelegen (zelfs bijna uitgedroogd) dan dat ik lekker buiten kon showen dat ik zwanger was

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Tygo hoorde ik om 2uur wat jengelen en om 3 uur was hij aan het huilen toen ingebakerd en hij sliep tot kwart voor 6! Vanaf 22.30 gisteravond.
    Hier wel gewoon een katoenen doek werd aangeraden door het cb.

Chantje waar heb jij die doek gekocht als ik vragen mag, bij jouw in de buurt?(dat is dan ook bij mij in de buurt ;)

Milla fijn dat er weer wat water in gaat, gelukkig doe rustig aan.

Debjes lekker even uitslapen.

Makkie hoe is het gegaan met Seth?

Duimen jullie ook zo voor Linda!

20. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Lot; ik heb het bij de Gardo gekocht. Dat zit bij dat stukje industrieterrein bij nieuwland in amersfoort. (heet dat Calveen?)

Deel Deze Pagina