@makkie gefeliciteerd met je mannetje @all de ggd heeft terug gebeld......er is een hele kleine kans dat ik besmet ben......en een kans van 0,4 procent dat de kleine het heeft ......pppff weer opgelucht ...ik kan het nog wel krijgen maar dat is niet erg ......
@ sybje, wat schrikken! ik haalde laatst ook een client uit bed en die zat onder de bulten, ik dacht al meteen dat het waterpokken waren, en ik heb ze gelukkig wel gehad! maar toen wel meteen handschoenen etc. Schrikken joh! wanneer krijg je de uitslag? Frummel is sterk hoor! @ all, ik heb mn eerste positiebroek aan HEEEEEEEERLIJK! buikpijn is accuut weg! Ennuh t mooie is (als hollandse krent) mn mama heeft een eigen broek van mij vermaakt, is echt mooi geworden! (maja we praten over de vrouw die mn trouwjurk heeft gemaakt) En is echt handig, want heb lengtemaat 36 en kon écht niks vinden... En deze broek droeg ik toch nooit Fijne avond allemaal! Mijn mannetje is naar t voetbal dus ik ga lekker languit op de bank! Liefss, Taliaa oja, die flessen van MvM, ik had geen kan gekregen, maar heb zelf een flesje verknipt, ik zit dus gewoon op de WC en plas in het flesje en giet het daarna over!
kan ik me voorstellen! Ik werk op een kinderdagverblijf. En voor mijn verlof werd ik ook helemaal zenuwachtig en kriebelig van elk rode, bultjesachtig iets wat ik bij een kindje zag! Zwanger zijn is zo prachtig maar ik voel me ook erg kwetsbaar! Wil niets liever dan het kindje beschermen en er alles aan doen om zo gezond mogelijk te leven! Nou jij kan in ieder geval weer opgelucht ademhalen!
@talia waarom heb je het tutje er afgeknipt ? netjes in het gaatje plassen he bij miss etam hebben ze ook mooie positiebroekn hoor die lang zijn .......maar als je ma het kan is het net zo makkelijk ...... heb vanmorgen ook wel is waar 1 fles voor mvm aan de weg gezet haha ...erg he ....nou ja beter iets dan niets
@ sybje, wat fijn! Wat een opluchting hoor! Hihi, ja in het gaatje plassen.. wahaha, ik knoei nu al vaak genoeg:-0 kan niet zo goed mikken. Ben al meerdermalen in de miss etam geweest, maar ik heb daar nu echt te lange benen voor! Noppie zou een optie zijn, maar zowel bij de prenatal als bij de babydump geen extra lange gevonden, maja, zo is het ook te doen
@fleurrebel ...wauwie ....de tranen staan ook bij mij in de ogen ...geweldig meis ...... hoop ook zo dat wij een meisje krijgen ...niet dat het uitmaak maar heb een lichte voorkeur .....
Fleurrebel@ Van harte gefeliciteerd met jullie meisje... Hoe groot is ze al en hoeveel weegt ze? Sybje@ Hopelijk krijg je de waterpokken niet over hoor... Maar als de kans maar 0,4 procent is dat je kleintje het krijgt is dit wel een heel kleine kans hé. dus de duimen draaien voor jullie hoor. Taliaa@ Wat goed zeg dat je mama zo goed kan naaien. Een positiebroek kan echt deugt doen hé om aan te hebben. Makkie@ Een gelukkige verjaardag gewenst voor je mannetje... Maak er nog een leuke avond van. Vandaag terug naar de gyn geweest, alles is goed met onze kleine meid ( gelukkig nog steeds een meisje ) Ze weegt al 400 gram en meet 25 à 26 cm , wat was het weer een mooi zicht om haar te zien. We zijn beiden dolverliefd op haar
Syb, wat een geruststelling zeg! Talliaa, van harte met je eerste positiebroek Fijn dat je buik ook meteen beter aanvoelt! Fleurrebel, WAUW een meid! Wat super zeg! Fijn dat ook alles goed met haar is! Mariska, ook fijn dat het met jullie meisje helemaal goed gaat! Kan me voorstellen dat jullie helemaal verliefd zijn! Morgen ga ik beginnen met MvM, ben benieuwd! Vanmiddag na de lunch op het werk niet zo lekker geweest. Iets misselijk en moe! Pffff viel in de auto bijna in slaap! Ben trouwens met auto rijden wat minder oplettend valt me op.... soms doe ik best onbenullig op de weg... niet echt de bedoeling... Straks visite, de aanstaande opa's en oma's en oom en tante komen! Gezellig! Fijne avond allemaal meiden! Liefs!
Hey fleurebel, helemaal gaaf joh! gefeli met je (gezonde) meid! De meiden zijn hier wel in de meerderheid he, of lijkt dat maar? Pfft, nog 2 weken tot de "12" weken echo..ben alweer zenuwachtig, haha, maar dat zijn jullie van me gewend! @ makkie, succes met de MvM!Ennuh, dat moemoemoe is erg irri he? Liefss, Taliaa
aks jullie nou allemaal een meisje krijgen ....dan krijg ik misschien ook wel een meisje of ik ben de eerste die een jongen krijgt
Fleurebel gefeliciteerd met jullie meid! Mariska fijn dat alles goed is met jullie meid. Chantje hoe gaat het? Talliaa gefeli met je eerste positie broek. Makkie wel goed op blijven letten hoor! en als je de bussen vind stinken gewoon elke dag een andere pakken (dat deed ik ook) dat scheelt al een hoop lucht. Sybje ik krijg een echt ventje. Moet wel zeggen dat er voor meisjes veel meer leuke dingen zijn, maar met goed zoeken lukt het wel om het kamertje dadenlijk stoerder te maken. Ik heb toch tijd genoeg nog 8 weekjes werken en na mijn verlof ben ik werkeloos heb ik gisteren gehoord. Ben op het moment zo verdrietig ik heb me altijd ingezet voor mijn baas en nu ik dadelijk de kleine heb en minder wil werken kan ik vertrekken. Maar ik heb ook al wat voordelen gevonden. Waarschiijnlijk zal ik wat langer thuis zijn voordat ik weer ga werken.
@cira : oow ik was effe vergeten dat je een jongetje krijgt ....maar net zoals ik van de week zei een jongetje is ook keigaaf ....het is idd vervelend dat ze voor een meisje veel meer hebben ...dat is overal zo .... @makkie : ik moet perse elke dag een nieuwe fles pakken van mvm ......nou ja nu heb ik op een goede dag om 1300 de fles al vol ...haha
Jee cira, dat had wist ik nog helemaal niet van je werk/baas .Niet mee gekregen denk ik, sorry. Echt een nare kl*te streek van je baas! Bah, snap dat echt niet hoor! Je hoort nog best vaak dat bazen zwangere vrouwen maar 'lastig' vinden. Vind het niet kunnen hoor... All; is het niet raar dat ik de flessen van MvM nu nog niet vind stinken? Ja lekker is anders hahaha, maar niet vreselijk ofzo. Of kan dat nog komen? Mijn geur/reuk is volgens mij nog niet echt veranderd... Verder heb ik overdag veel minder last van mijn borsten als snacht, vanacht was het echt heel erg! Is dat niet raar, snacht erg en overdag veel minder? (hoezo onzeker...)
@makkie : ik vind het absoluut geen vieze lucht (als er nog geen plasje in zit ) heeft wel wat van benzine lucht haha en daar ben ik aan verslaafd .....
Cira; jeetje wat heftig dat je straks zonder werk zit! Kan dat dan zomaar? Het is inderdaad een voordeel dat je straks langer thuis bent met de kleine...... maar dat moeten jullie financieel natuurlijk wel kunnen trekken. Rot situatie hoor! Met mij gaat alles prima! De laatste loodjes zijn pittig maar goed te doen hoor! Ben 's avonds alleen erg moe en heb wat last van vasthouden van vocht en last van mijn heupen waardoor ik niet zo goed slaap. Maar dat zijn gewoon de kleine dingen die erbij horen! Ben lekker veel aan het autorijden. Ik heb nu 1.5 jaar mijn rijbewijs maar vind autorijden een beetje eng. Nu heb ik sinds een paar weken een heel leuk autootje en wil flink oefenen met rijden voordat de kleine er is! Ga nu even naar mijn moeder rijden......