hai meiden, @ Lot, wat goed van hem zeg! dus geen nachtvoeding gehad? Super! @didlina: gezellig hoor dat je hier meepraat! Hoe gaat het spuiten? doe je het zelf? wanneer heb je FM? @pooh, moet je vriend er dan ook uit, of kan hij het telefonisch afhandelen? ben je nog geslaagd vandaag? @Milla, ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan! dikke knuffel. weten je meiden het eigenlijk al? of heb je dat al gezegd hier? @all, vandaag even naar de babydump gegaan, een campingbedje gekocht. Hebben gewoon de goedkoopste, ik zag niet zoveel verschil. We hebben voor de vakantie een extra matras erbij gekocht. Ik heb hem net opgezet, en natuurlijk krijg ik hem niet meer inelkaar geklapt, haha. dalijk nog even kijken. Ook ben ik éindelijk geslaagd voor een spijker "mini"rokje voor Isabella, echt super leuk. ben ik nou zo'n krent? was 15 euro, ik vind dat nogal duur, maar als je kijkt naar noppies en mexx enzo, dat is allemaal meer dan het dubbele... Maja, ik heb hem Vanavond gaan we naar vrienden, kolonisten nog t bedje gaat meteen mee, wat moet je veel meeslepen voor 1 avondje zeg. bedje, dekentje, slaapzak/inbakerdoek, fles, flessenwarmer en dan nog luiers en extra kleertjes ivm spuitluiers.. pfft, we gaan net op vakantie Fijne avond allemaal, Talaa
@taliaa, ja belachelijk wat ze soms vragen voor babykleertjes. Ik zag een leuk truitje voor 49 euro! nou mooi niet! We hebben we heel wat leuke dingen (nieuwe!) op Marktplaats gekocht. echt leuk en mooi! @all We hebben besloten eerst de muren te verfen en dan de vloer te leggen. Het hoeft ook niet 1-2-3 af ,maar we zijn in ieder geval begonnen. 1 muurtje is nu helemaal geverfd. Maar we zijn er nog lang niet! Morgen weer een dag. Ik lig nu lekker op de bank en hoef niets meer. Vanmiddag weer 2 houten luxaflex verkocht via Marktplaats. Die hadden we over uit het oude huis en lagen op zolder weg te stoffen. 50 euros voor het babypotje dus weer. Het potje was nu leeg, maar met alles wat we via marktplaats hebben verkocht de laatste 2 jaar, hebben we eigenlijk 90% alle babyspulen van kunnen kopen. Je weet soms niet wat je allemaal in huis hebt soms en een anders is er duidelijk nog blij mee
Goede morgen meiden Hoe gaat het met de zwangere? met de babytjes? Hier alles goed! Jesse is weer helemaal opgeknapt gelukkig! Eergister Jesse zijn kleding kast opgeruimd! Hij gaat nu beetje over van maat 62 naar maat 68! Dus de maatjes 62 zijn zo goed als de deur uit! Ik heb eigenlijk nog nooit echt zelf kleding hoeven kopen voor Jesse, ja ik koop wel is wat hoor maar dat is meer omdat ik het zie liggen! Voor de rest heeft Jesse echt onwijs veel gehad tijdens mijn zwangerschap en met zijn geboorte! Gister heb ik wel 2 leuke polo's meegenomen voor hem van Name it, waren maar 5 euro! Een donkerblauwe en een lime groene, straks krijgt hij er 1 aan zal ik even foto maken! En ik heb nog een leuk rood shirtje gekocht met 50% mama en 50% papa erop. Straks gaan wij op visite bij mijn ja ik noem hun altijd mijn 2de ouders, maar zijn de beste vrienden van mijn ouders (Jesse is ook 1 dag in de week bij hun) ze zijn 30 jaar getrouwd! Dus een Feestje! Jesse kan dan weer lekker spelen met zijn grote Neef en nichtje.
ff ego.. Bah gaat helemaal niet goed, heb 39,5 graden koorts, moet ontzettend hoesten, overal spierpijn, hoofdpijn, duizelig en misselijk en dat al sinds dinsdag.. vanmorgen zat er veel bloed en slijm bij het hoesten. Mijn man heeft even de huisartsen post gebeld en daar zeiden ze dat ik maar op een ijsklontje moet zuigen.. Wat moet je daar nou mee? Ik weet dat griep hebben geen kwaad kan maar ik maak me toch een beetje zorgen om het beebje.
milla, nee volgens mij kan de griep geen kwaad voor de baby. Maar als je bleod en vies slijm op hoest zou ik toch eens naar je longen laten luisteren. Misschien tijd voor antibiotica? Pas op dat je geen longontsteking krijgt hoor! Bel morgen je huisarts anders even!
http://94.100.116.40/471600001-47165000 ... _W6_M.jpeg http://94.100.115.176/471600001-4716500 ... _qggE.jpeg http://94.100.113.211/471600001-4716500 ... _aXL9.jpeg
Ben een beetje verliefd op hem geloof ik ... wat een schatje! Veel plezier vandaag bij je 'ouders!' Milla, jee bloedhoesten lijkt me niet echt goed... de griep kan gelukkig geen kwaad voor de kleine, is alleen maar erg vervelend voor mama. Kun je wel weer vocht binnen houden? Ff een trots egoberichtje! Ons mannetje heeft vanmorgen tot 08.00 uur geslapen! Hij had wel een late fles om 01.00 uur, maar daarna dus heerlijk geslapen! papa geeft deze late fles, dat vind ie prima, tis toch een nachtbraker dat niet voor een uur of 02.00 gaat slapen.... kan mama alvast lekker een tukkie doen! Toen om 08.00 uur de fles en toen weer geslapen tot 11.45! Grote vent! Merk echt een wereld van verschil door de nieuwe voeding. Slaapt beter (ook door het inbakeren hoor, echt een uitkomst!) lacht zooo veel, poept weer goed! Geen onrustige rituelen meer na de fles! Hij heeft dus echt wel een KMA, anders zouden de verschillen niet ineens zo groot zijn. Ennnnn hij is vandaag alweer 7 weken Vanmiddag krijgen we nog 2x kraambezoek, leuk! En jullie, nog plannen voor deze zonnige zondag?
Makkie super dat je nu een tevreden kindje hebt! KAn jezelf ook weer beeje adem halen! En dan komt die ritme straks helemaal van zelf!@
@makkie, fijn dat je kleine mannetje het zo goed doet nu! we zijn bezig het ene zolderkamertje op te knappe. muren sausen en wat verfen. ik doe voorzichtig en weinig. Ben meer van het rommelen en opruimen.
Debjes hoe groot is Jesse nu? ben namelijk een beetje benieuwd want weet niet zo goed wat voor maatje ik voor Tygo moet kopen voor het voorjaar en de zomer. Wat is Jesse toch een mooi mannetje om te zien. Makkie wat super dat Seth het zo goed doet met inbakeren en de voeding lekker he! Milla jeetje je bent goed ziek als je het niet vertrouwd gewoon even naar de huisartsenpost hoor. Meisje hoe is het met jouw? Didlina hoe gaat het met jouw? Linda hoe voel je je? lekker rustig aan gedaan en goed drinken het voor de evt. overstimulatie. Pooh succes met rommelen en alles klaar maken en wat gaat het hard bij jouw en ook bij Thamara zeg. Tygo gister na de fles van 22 uur ingebakerd en hij kwam om half 6 weer! Goed he alleen heb ik onrustig geslapen toch een beetje gewend dat hij snachts weleens wakker is.
ohhhhh, kan iemand me tegen houden voor ik een moord bega! Die schat van me is boven aan het verfevn en werkelij kalles zit onder! Ik zag hem verfen over hout wat niet eens stofvrij was gemaakt en hij ging zo over de spinnenwebben heen... ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Pooh daar zou ik ook niet tegen kunnen probeer te denken dat hij het goed bedoeld maar doe hem maar niets
Pooh, adem in adem uit.... hihihi die kerels ook altijd.... sterkte ermee Lot, wat goed zeg, na de fles van 22.00 zolang geslapen! Dat gaat Seth nog niet lukken hoor, de laatste fles is hier tussen 00.00 en 01.00. Maar goed, dat is ook prima! Dus het inbakeren is bij jullie ook een succes, fijn hoor. En dat onrustige slapen ken ik hoor, lag vanacht ook een tijdje wakker en te wachten dat ik hem hoorde... niet dus Linda, ben ook benieuwd hoe het met je gaat. Voel je je verder goed? Viel het dit ook mee met de punctie? En zijn de andere emmy's ingevroren? Milla, hoe is het met jou? Meisje, hopelijk voel je je alweer wat beter? Ben je zo beroerd van dat wormpje in je buik of toch ook een griepje erbij? De griep blijft maar rondhangen overal, hoop zo dat ie ons huis niet bereikt. Syb, hoe gaat het nu met Jelmer. Hopelijk heeft hij niet meer zo erg gehuild. Heb je je man al verder info gegeven over een osteopaat? Zonet kraamvisite gehad, weer wat leuke kleertjes gehad. En lekker met Seth gepronkt natuurlijk. Hij was zo vrolijk, hij lachte tegen iedereen die hem vast hield! Iets anders, Seth drinkt heel goed, maar niet de hoeveelheid die hij 'moet' hebben. Als we 130cc maken dan drinkt ie hooguit 90/100cc. Sinds gister bieden we hem 170cc aan en drinkt dat tussen de 100 en 130cc. Is dit niet erg? Zolang hij zelf genoeg heeft en goed groeit maakt dat toch niets uit?
Makkie als hij zelf stopt heeft hij vast genoeg, en misschien vind hij de fles dan te koud, dat heeft Tygo ook hou de fles dan even onder de warme kraan en dan drinkt hij weer(verwend mannetje he Ja het inbakeren gaat goed ben alleen snel bang dat het dan van korte duur is omdat het nu ineens zo goed gaat hoop ik echt dat dat blijft vooral voor tygo want zo komt hij aan zijn rust toe. Seth slaapt ook 7 uur dus bijna net zolang als Tygo dus dan kan je op den duur altijd de avondfles vervroegen hebben wij ook gedaan heb Tygo liever sochtends vroeg maar dan is mijn man eruit dan dat ik moet wachten tot 24uur dat hadden we eerst maar misschien was de nacht van 8 uur maar eenmalig hoop het niet. Net kleertjes besteld bij Billy&Lilly erg leuk zeg.
Lot, neeeee hoor, dit was echt niet eenmalig (toch Tygo?). Ik hoor Seth nu nog steeds wel tussendoor als ie op bed ligt mopperen, maar hij valt dan wel weer in slaap. Het mopperen is ook minder lang en hard. Mss is het ook wel iets wat hij zichzelf aangeleerd heeft, is het nog een gewoonte. En Seth vind een warme fles ook veeeeel lekkerder! Ik verwarm um tussendoor ook. Tja, nu al verwend die mannen van ons! Soms denk ik ook dat de speen net te klein is... straks doe ik er een M speen op en dan wat extra nutriton om het aan te dikken, anders gaat het weer te snel.... Leuk kleertjes besteld! Ik ga ook even kijken, wat is de website?
thanks meiden. Gelukkig is het wel mooi aan het worden, maar soms.... We hebben gisteren een verlaagd plafond eruit gesloopt en hij dacht "dat daar onder vast geen stof zou zitten". hahahaha
Hai meiden, ik weet niet meer wie het vroeg, maar I bleef er niet slapen. maar we waren er van half 8 tot 000, dus moest ze wel wat mee om te slapen. maar we hebben nog maar even de bak van de wagen meegenomen, past ze nog in @makkie, wat goed zeg van Seth! Zie je wel: inbakeren kan echt heel goed helpen! Hoe baker je hem nu in? met de paco? Oja, en als hij goed groeit is het prima hoor!Anders laat je hem tussendoor nog een keer wegen? I groeit niet zo hard, en toen we er een keer waren had ik het over de hoeveelheid. Zij zei eerst van oei, ze is niet veel gegroeid. En 2 tellen later: nee hoor, je moet haar echt niet méér geven. ja hallo, als zij op die hoeveelheid niet goed genoeg groeit, moet ze toch meer hebben? Wat ik ermee bedoel: ga ook lekker op je eigen gevoel af! Niet te veel varen op de mening van t cb! Oja, Seth moet natuurlijk wennen aan al die voeding in zn buikje! hij spuugde natuurlijk veel! gun hem lekker de tijd! @Lot, inbakeren was hier ook meteen een succes! en is niet minder geworden hoor! al werd ze wel in het begin heel rustig als ze ingebakerd is en nu niet meer. maar qua slapen is het nog steeds een succes! @debjes, hmm, wat een vent, ik blijf het zeggen! @ Pooh: hmmm, mannen @all, haha, afvallen lukt hier van geen meter. bah. Heb er gewoon de discipline niet voor... Hoop wel dat dat nog komt, want wil die 7 kilo er nog wel afhebben... Verder doet i het prina, heeft gister ook prima geslapen toen we op visite waren, hoe doen jullie dat? nemen jullie een campingbedje me of wat? Liefss, Taliaa