taliaa ik hoop dat je de 7 kilo er snel af hebt. ik heb het voordeel dat ik na de bevalling minder weeg dan voor de zwangerschap.
@ 1e kindje *jaloers*. Het is hier ook niet dat ik écht mega dik ben, maar ja, heb die 7 kilo er gewoon nog graag af. Pas ik weer in mijn eigen kleding en blijf ik misschien wat minder drijven op mijn zwemband
@ Pooh, doe je beetje voorzichtig met je mannetje Kan me jou irritatie wel heeeeel goed voorstellen, mannen komen toch echt van een andere planeet! @ Taliaa, toen m en d echt heel klein waren (tot 3-4 maanden) nam ik de reiswieg mee, daarna een campingbedje. Succes met afvallen. @ Makkie, fijn dat jullie nu ook weer wat meer rust krijgen 's nachts. Hier hetzelfde maar gelukkig geen bloed meer gehad met hoesten, wel echt van die hoestbuien dat ik soms denk dat het nooit meer ophoudt. Ik lig nu al 6 dagen alleen maar op de bank met laptop of breinbrekers ben het aardig beu nu, gelukkig ben ik niet meer misselijk en kan wel wat drinken door de Amesafe! Dat werkt echt heel goed! Ik heb nog even contact gehad via de sms met Meisje, met haar gaat het ietsje beter. Morgen gaat ze een weekje op vakantie met vrienden, ze schrijft dat ze dan nog steeds gaat bijkomen. Ik voel dat mijn buik een beetje begint te bollen aan de onderkant. Is toch een bijzonder gevoel.
@milla, gelukkig gaat het íets beter! Ik herinner me van de eerste 2 weken van mn zwangerschap dat ik ook ziek was met heel veel hoesten. (maar niet misselijk en spugen net als jij, dat scheelt). Ik denk dat je in het begin ook éxtra vatbaar bent voor van alles, helaas. Ik vind het trouwens een raar verhaal dat je een ijsklontje moet pakken, dat is fijn als je keelpijn hebt. maar als je bloed ophoest is het toch wel handig als er even iemand naar kijkt! Maja, die dokter zal wel zin hebben gehad in weekend gelukkig gaat dat nu wat beter. Ik denk aan je hoor! Fijn dat je ons op de hoogte houdt mbt meisje. Wens je haar een fijne vakantie van ons allemaal?
Makkie de website is www.billy-lilly.nl en hoe ging het met de m speen? Taliaa vervelend dat het afvallen niet wil lukken is ook zo moeilijk. succes ermee. wij nemen nu altijd nog de kinderwagenbak mee. Milla vervelend zo en de bank word je ook zat. Wel mooi om te zien dat je buikje al iets begint. Meisje kom lekker tot rust van de week en geniet, we missen je wel hier.
@ taliaa & lot: wat lief dat jullie het vragen... Ik spuit zelf, voordien ook, maar nu voor het eerst puregon met pen. Gaat als vanzelf. Morgen moet ik voor eerste fm, want de arts is bang dat ik te snel ga. Het is een beetje afwachten hoe ik hierop reageer maar met de menopur was het steeds erg moeilijk te regelen... @ milla: gelukkig gaat het al ietsje beter met je, ik zou toch niet te lang laten aanslepen en anders even bij (een andere?) dokter langslopen...
@ didlina; met pen is wel makkelijker toch? succes ermee meid! ik hoop dat de FM al mooie eitjes gaat laten zien!
moge meiden zo wat is er weer veel geschreven van het weekend. Ik ben blij dat het met iedereen zn kindjes goed gaat en dat ze een beetje ritme en slaap krijgen. Ik ben afgelopen weekend heerlijk bij mn ouders geweest, alleen daar slaap ik met Thijs op de kamer. Nou kwam ik er dus achter dat hij s'nachts dus ruim een uur tot anderhalf uur waker is en rustig gaat liggen draaien en spelen in bed. Normaal hoor ik dat niet natuurlijk omdat ik boven slaap en Thijs beneden. (ik heb wel de babyfoon aan staan, anders ben ik bang dat ik echt door blijf slapen en thijs niet hoor). Maar ja zolang hij het zo s'nachts naar zn zin heeft. Alleen mn vader kreeg de griep dus ik hoop maar dat Thijs en ik het niet krijgen. We wachten het gewoon maar af. Ik ben gisteren alleen met uitstappen uit de auto door mn bekken gegaan. Auw auw wat een pijn zeg, en ik ben alleen thuis dus ik kan die 8 kilo zware Thijs lekker steeds alleen tillen al die trappen op. pffff. Gelukkig gaat het nu na een nachtje slapen, maar het zit er nog wel. Na ja gelukkig is mn man vrijdag weer thuis en zit thijs nu vanochtend bij de oppas en morgen de hele dag op het kdv, dus dan hoef ik niet te tillen. Enneh Taliaa moet je eens zin wat je meeneeet voor een weekendje weg. ha ha. Maar alles paste netjes in mn Toyota Yaris en ik had de voorstoel nog vrij, dus ik ben trots op mezelf. O ja zaterdag weer op kleertjes jacht geweest voor Thijs want hij groeit uit maatje 68. Truien moeten al in maat 74. pfff wat groeit dat kind hard. En hij kan door de hele kamer rollen. Hij heeft dit vrijdag geleerd van mn neefje van 5. Ze rolden op een gegeven moment allebei door de kamer. Het is gedaan met mn rust Thijs rolt me nu achterna. (grappig gezicht trouwens) voordt ik het weet licht ie achter me in de keuken.
Sas doe je voorzichtig met je bekken. Heerlijk komt je man weer bijna thuis. Didlina succes met de fm en ben benieuwd? Makkie hoe is het gegaan vannacht? Tygo heeft om 22uur weer een fles gehad, ingebakerd en hoorde hem om 5 uur maar was aan het geluidjes maken en ging nog heel even slapen en toen om 6uur een fles en weer even slapen zit nu te wachten hij word vast zo wakker. ben zo trots op mijn mannetje!
Lot, het ging hier ook weer goed! Iets korter dan gister, maar toch! Hij heeft een fles om 01.00 uur gehad (we moesten hem echt wakker maken....) en toen om 07.15 weer. Ook knap van hem! Hij slaapt nu weer, dat inbakeren is echt goeeeeed! Knap weer van Tygo, ook lekker voor mama! De m speen ging veels te snel, nu maar de s-speen weer wat groter geprikt... jaja zo blijf je bezig!
Wat fijn dat de kids zo lekker slapen! 's nachts! Mag Jesse nog een voorbeeld aannemen! Heb altijd een kind gehad die door sliep maar sinds die ziek is geweest maakt hij er een spelletje van! vanmorgen was die alweer om 5 uur klaar wakker, nou mooi dat ik je er niet uithaal! 3x zijn speen erin gedaan en hem weer ingestopt want hij had de dekens van zich af getrapt, is hij toch nog gaan slapen tot half 7 een fles gegeven en toen sliep hij tot 8 uur! Normaal sliep jesse altijd tot een uurtje of half 10 uit, maar ik denk dat die tijd voorbij is! Vandaag weer werken bah helemaal geen zin! Onze auto staat al meer dan week bij de garage, en daar baal ik dus enorm van! Je bent gewoon zo afhankelijk van de auto! Sas vervelend zeg van je bekken! Maar even rustig aan doen!
@ Milla hopelijk voel je je snel weer wat beter. @ Meisje heel veel plezier met je weekje weg, en hopelijk voel je je snel beter zodat je zelf hier weer een verslagje kan doen. @ Taliaa heel veel succes met het afvallen En wij namen ook altijd de wagenbak mee (zolang die er in paste) @ Pooh ja die mannen he Denk maar zo ze bedoelen het goed (alleen kunnen wij nu niet veel hebben ) @ Makkie wat super zeg dat het nu zo goed gaat met Seth @ Didlina wat fijn dat het spuiten je goed af gaat. Hopelijk is er met je 1ste fm al een mooi ei te zien SUCCES. @ Sas7 hoe gaat het nou met je bekken ? @ All Net boodschappen gedaan, denk dat volgende week mijn man moet helpen want het lukt me allemaal niet zo goed meer. Mijn buik is de laatste tijd mega gegroeid want ik krijg mijn jas nauwlijks nog dicht (net als een paar zw broeken) Met mijn bekken word het ook allemaal zwaarder. Maar ja nog 7 weekjes (hoop ik) en dan heb ik mss mijn kleine meid vast. Ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet. En of ze op papa of mama lijkt (mijn zoon is precies papa) En begin nou toch wel een beetje bang te worden voor de bevalling. En dan ook het idee (als het lang zou duren) dat ik mijn zoontje dan niet zie Wat een dubbel gevoel allemaal he, wil graag mijn meisje zien maar wil niet zonder mijn zoon haha Hele fijne dag allemaal. Liefs Thamara
het doet nog niet zo'n pijn als gisteravond (toen kon ik Thijs op het laatst bijna niet meer tillen) maar ik voel het nog wel behoorlijk. Het is vanacht gelukkig wel minder geworden, maar ik vrees dat het aan het einde van de dag weer gewoon heel pijnlijk is. En ik moet vanmiddag nog boodschappen doen, dus ik mag thijsje weer lekker naar de kinderwagen sjouwen (woon 1 hoog met daarop ook nog eens 3 verdiepingen in huis, dus aardig wat trappen) en dan nog een stukje wandelen. auw auw. Auto in en uit stappen is nog pijnlijker. zucht. Ik dacht dat ik van die bekkenpijn af was, maar ja toch te veel gesjouwd gisteren denk ik. THijs + een zware weekendtas en daarna nog een keer lopen voor de rest van de zooi.
Sas, jee dat bekkenpijn nog zolang kan blijven hangen... shit zeg... mijn buurvrouw heeft er ook zoveel last van. Is tijdens de zwangerschap gekomen, maar ook niet zwanger heeft ze veel last. Nu ze weer zwanger is is het nog erger.... sterkte! Thamara, hahaha bolle! Super toch dat je buik zo groot is! En laat je mannetje maar lekker helpen, zij hebben geen zak met aardappelen die ze de hele dag mee moeten zeulen! Als ik je zo hoor praten over je jas niet meer dicht kunnen doen ivm je dikke buik, krijg ik echt heimwee naar mijn buik van toen... wat was dat toch mooi! Dat mijn mannetje nu heerlijk bij ons is, is nog veel mooier, maar dat zwanger zijn.... zou dat altijd wel willen zijn hihihi. Seth blijft maar slapen! Normaal denk ik wel eens, van jochie mama moet even wat in huis doen, lekker blijven slapen! Maar nu is alles aan kant en heb ik zoiets van, wordt maar lekker wakker! (hij slaapt al bijna 3 uur....) Heb leuke kleertjes klaarliggen, dus ga zo lekker met hem tutten. Daarna even een bakkie doen bij mijn (hoog)zwangere zus! Oooo ik hoor hem, ga er nu even naar toe! Its flesjes time!
ik word gek! Heb net 40 liter muurfverf gekocht bij de gamma, valt die emmer bij thuiskomst uit mn kofferbak, kapot! Echt alles is wit, carport, tuin, kleding! Wat moet ik nu...ik kan amper bukken! Heb mn vriend gebeld of ie niet effe kan komen helepN!
heb met oude stoffer en blik alles proberen op te scheppen in een emmer. Maar bukken gaat niet zo makkelijk meer. Toen over de restanten water gegooir, met als gevolg dat alles nog meer wit is nu. Mn vriend komt er gelukki gaan nu. Net een potje staan janken! Maar gelukkgi was alles bij de verloskundige oke. Ze wete het niet zeker maar denkt dat meneer mt het koppie naar beneden ligt nu!
@ Makkie ja die buik ga ik straks ook missen hoor. Vind het zo heerlijk het getrappel in mijn buik. @ Pooh wat erg meid. Hopelijk word alles netjes schoon. Balen he je wil zelf nog zo veel doen, maar met onze dikke buiken lukt weinig tot niks meer. Krijg je nog een echo dan, om zeker te zijn dat je kleine nu met hoofdje naar beneden ligt. @ Sas das idd balen dat je nog zo veel last van je bekken heb. Hoor het wel steeds vaker dat vrouwen er zo lang last van hebben/houden. Liefs Thamara
Pooh dat is wel even flink balen van die emmer is alles een beetje aankant nu? Thamara het aftellen kan een beetje beginnen wat gaat het hard(voor jouw misschien niet zo) doe de boodschappen maar niet meer alleen die zware dingen is niet goed voor je bekken joh wel rustig aan doen. Makkie goed van Seth zeg! ALs je eenmaal begint met spenen en flessen blijf je bezig, ik had avent toen met comfort ging dat niet over naar difrax en nu heeft hij weer dunnere voeding dus weer terug naar avent. Milla hoe gaat het? debjes vervelend dat Jesse niet meer van het uitslapen is wie weet komt het weer(hoop het voor jouw!) Zo dames nog een week en dan moet ik er volgende week woensdag weer aan geloven. Zie er zo als een berg tegen op om te gaan werken en Tygo weg te brengen. gelukkig de eerste 6 weken 1 dag maar moet hem toch wegbrengen wel naar mijn moeder maar als ik er aan denk kan ik wel huilen wat erg is dat zeg.