Geplaatst: Ma Jan 26, 2009 12:42 pm Onderwerp: nou, hij heeft als een bezetende staan schrobben met water en een straatbezem, maar tis weer schoon. Er stonden gelijk allemaal buren erbij te kijken... schaam schaam. Maar ik had dit echt niet meer gekunt in mn eentjem et die buik van me! Nu gaan we effe wat eten en gaat ie terug naar zn werk... Ik doe vanmiddag NIETS meer! @thamara, over 2 weken moet ik weer bij de verlosk komen. Als ze het dan nog niet zeker weet krijg ik een echo!
Didlina leuk dat je hier met ons komt meepraten! Suze WOW knap van Suze! Sybje Wow heftig hoor maar fijn dat de operatie van Jelmer goed is gegaan. Meisje hoop dat de misselijkheid snel minder gaat worden. Fijn dat de echo goed is! Debjes goed van Jesse dat hij rolt! En zelf al zitten Knap hoor! Sas fijn dat het ouderschapsverlof kan! De 9 maanden beurs wil ik wel heen, maar ik weet het nog niet zeker. Jaimy drinkt zijn melk momenteel ook slecht. Hij eet zijn fruit en groente (beide 200 gram) wel altijd goed. Ben momenteel al blij als hij 3 flessen van de 180+6 leeg drinkt. Gelukkig drinkt hij wel extra sap tussendoor dat hij in iedergeval genoeg vocht binnen krijg. Sas en Debjes wat voor voedingsschema hebben jullie? Meiden het is heir weer even een flesjes tijd. Ik zal zo proberen verder te lezen en even vertellen hoe het hier is.
AAAA Word even helemaal gek (ja ik ook haha) Kom net op school komt er een man naar me toe, kijkt die me aan met grote ogen OOO zegt die loop je nog rond ik dacht dat je bevallen was Net bij de apotheek weer iemand OOO dacht dat je de kleine al wel had, want je bent al zo dik. NEE IK MOET NOG 7 WEKEN GRRRRRR
Whahaha die Thamara! Dit heb ik ook vaak gehoord, moest toen ook nog heel wat weekjes! Ach joh, laat ze lekker kletsen! Leuk toch juist zon grote buik! (heb je niet weer eens een foto, wil um zieeeen!) Pooh, jee het zit je niet mee hahahaha. Ja dat onbenullige en onhandige herken ik van de zwangerschap (of ben je 'normaal' ook zo ) Fijn dat je vriend je heeft gelopen, ik zou ook aan het janken zijn geslagen hoor! Ik wil de lactulose bij Seth weer gaan afbouwen. Hij poept nu zo goed en meerdere malen per dag. Denk dat de voeding alleen al goed geholpen heeft. Ik gaf normaal 5ml per dag, vanmorgen 4 ml. Kan ik gewoon elke dag 1 ml minder gaan geven? Oja, even over sprongetjes, Seth zit nu in zijn 8e week. Kan het zijn dat hij wat minder goed wil drinken? Dat dat aan een sprongetje ligt? Hij drinkt wel voldoende hoor, maar zijn concentratie is ver te zoeken. Zit tijdens de fles alleen maar om zich heel te kijken en te lachen, met de speen te spelen..... herkennen jullie dit?
Sas Jaimy ligt 's nachts ook rustig een uur wakker en dan lekker te kletsen en te spelen. Rot dat je nog steeds zoveel last heb van je bekken. Maar even rustig aan doen. Thamaraa ik kan me ook nog herrinneren dat mensen zeiden van go je moet toch al bevallen? en toen moest ik ook nog een redelijk aantal weekjes. Makkie fijn dat het beter gaat met Seth. Jaimy heeft pas sinds de laatste tijd dat hij slechter drinkt. MEt de nutramigen dronk hij wel wat moeilijker, maar denk dat dat kwam omdat hij het vies vond ofzo. Pooh jeetje 40 liter latex over de straat heen. Ach het is weer schoon kan je over een tijdje hard om lachen. Lot en makkie wat goed dat jullie jongens lekker slapen 's nachts! Nou het weekendje antwerpen was zeer geslaagd. Jaimy heeft het goed naar zijn zin gehad en wij ook. Slapen ging goed behalve tijdens de kletsuurtjes van mijn manneke, maar ach dat zijn maar twee nachtjes geweest. WE waren naar Aquatopia in antwerpen geweest en Jaimy heeft zijn ogen uitgekeken bij al die aquariums. Hij bleef maar spartelen in de draagzak Leek wel of hij mee aan het zwemmen was. Vandaag nog lekker met ons drieen thuis geweest en morgen weer werken. Bah had eigenlijk nog wel een weekje vrij willen zijn.
oke, kleine rectificatie...het was voor 40m2 verf, dus 10 liter. Maar dan nog! Gelukkig is alles schoon nu.. pfoe!
neeeeeeee, ik kom vandaag maar niet meer aan latex. Was toch te moe daarna en heb een dvdtje gekeken en geslapen. We gaan zaterdag wel nieuwe halen...
Aaahhhh Pooh.. arme jij! Moest eerlijk gezegd ook ontzettend lachen om jou berichten, niet leuk, maar toch ook wel weer hilarisch als je er over nadenkt.. en herkenbaar, zou ook iets voor mij kunnen zijn .. ik zie je vriend al staan te schrobben... Ik hoop dat jij er over een tijdje ook hartelijk om kunt lachen als jullie er aan terug denken! @ Thamara, ik ben jaloers hoor, geef mij die buik maar, lijkt me heerlijk om te showen, ik kan niet wachten, voor mij gaan die 9 maanden veel te snel op dat gebied. @ Cira, klinkt leuk jullie vakantie, fijn dat het goed ging! @ Lot, hopelijk valt je uiteindelijk toch mee om je kleine mannetje weg te brengen. Ik hoop dat het makkelijker is dan het nu lijkt. @ Sas, jeetje dat is volgens mij niet goed hoor als je na een hele tijd nog steeds bekkenpijn hebt. Hopelijk gaat het snel beter! Hier nog steeds het zelfde.. ik kan het woord griep en griep golf niet meer horen! Ik voel me zo'n klaagmuts (sorry) Nu heb ik ook nog eens keelontsteking en mag daar niets tegen innemen, voel me zo ellendig.. ook koorts 39,2 Ook de kinderen zijn opnieuw ziek, flinke koorts, ook hoesten en overgeven.. Arme hummeltjes, over hen heb ik nog de meeste zorgen. Mijn mannetje is sinds gister na een dikke week weer beter. Nu komt mijn moeder de hele dag voor mij en de kinderen zorgen, ik vind het super maar ben wel bang dat zij de volgende ongelukkige is. Ik denk dat we 2 verschillende soorten griep te pakken hebben... Voor jullie een waarschuwing.. Kom dus niet in de buurt van Limburg! Maar ok, ik heb dan ook dubbel griep, zit midden in de 8-9 weken hcg piek en heb geen medicijnen.. blehh.. ik had me nog zo voorgenomen alleen maar blij te zijn en hoe ziek ik ook zou worden niet te klagen.. maar dit is gewoon echt niet leuk
@cira mijn schema voor Thijs voor 5 dagen is als volgt. 07.00 fles 210cc +7 en eventueel 3 schepjes bambix (dan drinkt ie lekker door) 11.00 fles 210cc + 7 en lekker slapen bij opa en oma maar 45 min (ik weet niet wat zij doen) en thuis toch wel 1.30min 13.30 - 14.00 banaan en appel in de blender 16.30 - 17.30 slapen 17.00 - 18.00 potje warm 19.00 fles 210 +7 +7 scheppen bambix. Slapen tot de volgende ochtend. tussendoor krijgt hij een diksap 160cc en zo af en toe een koekje voor babies. En dat slapen kan ook varieren. Hij kreeg s'middags ook nog een fles melk, maar dat doe ik nu al een weekje niet omdat ie nog vol zit en ik bang ben dat ik hem anders te veel eten geef en een dikkertje dap krijg. Die fles at hij trouwens toch bijna niet 60 tot 70 cc kreeg ik er maar in. En om de dag lekker in de tummy tub (ja dat past nog steeds en hij vind het leuk) ik deed het eerst elke dag maar daar kreeg hij een hele droge huid / uitslag van, dus op advies van de HA nu maar om de dag. Mn manneke doet het daar prima op en heeft het goed naar zn zin. Je ziet dat ie weinig slaapt overdag, maar hij geeft het vanzelf aan wanneer ie slaap heeft. In het weekend slaapt ie meer. Geen idee wat het is. @gelukkig gaat het al weer iets beter met bekken. Ik heb Thijs niet zoveel hoefen te sjouwen vanmiddag.
Milla tuurlijk mag je even klagen! Weet nog wel toen ik net zwanger was! Lag ik ook met keelonsteking in bed, en niks mag je nemen! Je voelt je zo beroerd! Was natuurlijk ook nog is 24 uur misselijk, en voelde me toen ook echt een klaag muts die zo ontevreden was! Maar nee hoor klaag maar lekker ook dat hoort erbij! En over paar maanden als je op het einde loopt mag je gewoon weer lekker klagen!
Leuk die schema's zal de mijne even opschrijven! rond 06:30/07:00 uur fles 180cc +6 en 3 schepjes bambix tussen 08:00/09:00 uur komt Jesse wakker. 10:30/11:00 uur fles 180cc + 6 en 2 schepjes nutricia rijstebloem (anders drinkt hij het niet 11:00 tot 12:00 uur naar bed 12:30 uur fruithap 14:30/15:00 uur fles 180cc +6 en 2+ rijstebloem Dan naar bed tot 16:00 uur 17:00 uur groenten 17:30 uur nog even naar bed (soms slaapt hij half uurtje soms een uur) 18:30/19:00 uur fles 180cc +6 en 2+ rijstebloem. tussen 20:00 uur en 20:30 naar bed, daarvoor nog even in bad! En dan maak ik Jesse wakker om 23:00 uur voor zijn laatste fles 180cc 6+ en 2 scheppen bambix.
hi lieve meiden, ik wou alleen even zeggen dat alles goed is hierzo. Ik ben echt helemaal op. Snap er niks van, blijf zooooo moe.. kan de hele dag wel slapen, en mag niet klagen, Isa slaapt zo goed, snap niet dat ik dan zo moe ben.. Maar goed, net de late fles erin en dalijk ga ik te bed! MOrgen ben ik er weer. liefss, Taliaa
@taliaa ik ben ook nog heel lang moe geweest na de bevalling. Eigenlijk is dat sinds de kerst echt weg. Ik heb het gevraagd bij de HA hoe dat toch kon, en het schijnt met je hormonen te maken te hebben en alle nieuwe dingen, zoals ineens mama zijn, zorg voor baby en combi werk baby. Daar moet je gewoon even aan wennen. Dus er is nog hoop voor je. grijns. Effe doorzetten en lekker slapen als het kan. Eens wordt je weer fit en wordt het ook nog eens voorjaar. jippie lekker op terrasjes zitten bv. Moet de kleine ook leren. grijns. Anders is het geen echt brabo. Thijs gaat trouwens met de carnaval als hondje verkleed.
Tnx Deb voor je lieve berichtje! Ik ben gister avond samen met mijn man naar de huisartsenpost geweest. Ik had zo'n keelpijn en ik hoeste opnieuw bloed op had 39,3 koorts ondanks paracetamol. De griep/koorts duurde volgens haar al veel te lang, ze constateerde longontsteking Heb een antibioticakuur meegekregen hoop dat het snel beter gaat nu! Mijn man is terecht wel even flink uitgevallen over het zuigen op een ijsklontje dat de assistente van het weekend over de telefoon geadviseerd had en dat ze het niet nodig vond dat ik op consult kwam terwijl ik toen al bloed ophoestte. Zij had ook strepsils geadviseerd, heb ze niet ingenomen gelukkig, maar las op bijsluiter dat je ze absoluut niet mag hebben als je zwanger bent! Ben er best boos over, ze hadden me eerder moeten laten komen ipv verkeerde adviezen geven! [-(
lekkere huisartsen post heb je Milla! Ik zou ze zeker een uitbrander hebben gegeven, wat een slceht advies geven ze daar! Wat heb je nu gekregen voor de longonsteking?
Milla vind dat wel slecht van de assistente en dan ook nog dingen voorschrijven die je niet mag. Doe maar rustig aan voor zover dat kan en voorzichtig. Ben toch wel benieuwd hoe de fm bij didlina was? Taliaa hier ook iemand die zich vaak moe voelt erg vervelend soms. Even een vraagje: Tygo heeft wat plekjes op zijn huidje rode, schrale plekjes iemand een tip wat daarvoor helpt? Doe hem al niet iedere dag in bad.
@ Pooh, ik heb antibiotica gekregen; Amoxicciline @ Lot, ligt er al aan waar, op de billen werkt sudocreme altijd heel goed. Van Weleda heb je een speciale creme voor baby's ook voor andere plekken, maar weet even niet hoe die heet. Didlina post ook bij Linda op haar topic ik geloof dat ze iets van 20 groeiende eicellen had, ze moest morgen weer terug en verwacht vrij of ma de punctie.. stond bij linda op haar topic.