Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    milla, sterkte in het ziekenhuis! dat klinkt niet best hoor!

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Oh Chan je kan mij dus aan handje geven! Wat een boeven hebben we toch he! Breekt je echt gewoon even op, heb ik ook hoor! Heb jesse net om 20:00 uur een fles gegeven van nutrilon goede nacht 180cc +6 en dan 1,5 schep bambix nog. En maak hem dus om 23:00 uur niet wakker. Dus ik ben benieuwd! Jullie zullen het morgen horen! hahaha.

Vanmiddag kwam ik mijn nicht tegen met haar man en haar kleine meid, nou ze keken in de wagen en hup jesse begon alweer te krijsen! En als die mij zag trok die een heel zielig lipje zo van mama help! Arme schat! Maar goed hoort er allemaal bij

3. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    milla sterkte in het zh en hoop dat je snel weer naar huis mag

4. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    @ Milla: Veel beterschap, het zit je echt niet mee. Hopelijk ben je snel terug de oude zodat je je buikje kan showen!

5. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Heeeeeeerlijk Suze heeft eidenlijk weer een nachtje doorgeslapen! Heb haar wel om 22:30 wakker gemaaktvoor een fles....

Gister heb ik een loopstoel voor Suze gekocht. Ze vind het echt heel erg leuk! Ze gaat vliegensvlug door de kamer heen.

Ik hoop dat met Milla alles goed gaat!

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    goedemorgen,

ahhh milla toch, dank sybje voor het buddynieuws! fijn dat je ons op de hoogte houdt. Ik hoop dat milla snel opknapt, maar in het ziekenhuis is ze toch op de beste plek! Helaas...

@makkie, meissie, wat sas ook zei: probeer het los te laten! het komt echt goed met Seth en jij bent een super moeder! hij heeft gewoon ff een moeilijk dagje! Hoe is het vannacht gegaan?

@all, ben te moe om verder te reageren;) Heb gewerkt vannacht, kids zijn kei lief geweest, maar toch... ze ligt nu in bed, maar slaapt niet, de donderstraal/steen;) Over een uurtje maak ik haar wakker voor de voeding, dan komt het beter uit met de visite, is dat slecht van me, als ik dat doe?

Liefss, Taliaa

7. Milla

Milla Niet meer actief

Bedankt voor jullie lieve berichtjes..

Ik ben weer thuis! De antibiotica was gister avond (na 2 dagen) nog steeds niet aangeslagen, ik werd alleen maar zieker en ademhalen deed steeds meer pijn en daarom zijn we naar het ziekenhuis gegaan. In het ziekenhuis is gebleken dat ik een bepaald soort virus heb die over is geslagen in longontseking. De antibiotica die ik sinds maandag slik zou wel zou moeten helpen, maar omdat het om een longontsteking gaat duurt het blijkbaar vaak meer dan 2 dagen voor die aanslaat.
    Met de hoop dat het vandaag/morgen aanslaat hebben we er voor gekozen om naar huis te gaan, want in het ziekenhuis konden ze gister ook niet meer doen dan afwachten.
    Vanmorgen ging het al iets beter, ademhalen doet iets minder zeer, koorst is gezakt naar 38,2. Ik ben wel heeeel moe, ik denk dat het middel nu pas gaat werken hoop maar dat het vanaf nu beter gaat.

Syb bedankt voor het doorgeven!

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @ milla, gelukkig maar! is je man thuis bij de kids? beterschap

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hier was het weer een drama!

Jesse begon om 23.00 uur al te kreunen dit ging door tot 00.00 uur, Ook probeerde hij steeds op zijn zij te kruipen (weet niet waarom) heb Jesse toch maar fles gegeven toen heeft hij geslapen tot 02:45 en heeft toen tot 05:00 uur alleen maar gekreunt (leek wel alsof hij kramp had) ik hem uit bed gehaald en hij viel tegen mij gelijk inslaap, afentoe begon hij met zijn beentjes te streken en voelde zijn maagje brommen, ik denk dus dat jesse erge kramp heeft gehad van die nutrilon goede nacht? Hij heeft tegen mij aangeslape tot 08:00 uur vanmorgen (doe dit normaal nooit maar was zo moe) Ik ga het vanavond niet gebruiken weet alleen niet of ik hem wel om 23:00 uur wakker ga maken of dat ik hem weer om 08:00 uur een fles geef. Poeh dit is toch ook wel weer even moeilijk en onzeker hoor :rolleyes:

10. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Milla
    Fijn dat je weer thuis ben.
    Hopelijk slaat de kuur nou dan wel snel aan.
    Heel veel beterschap en doe het rustig aan.

11. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @debjes. Het CB had mij die nutrilon goede nacht afgeraden omdat het gewoon geldklopperij was en kindjes vinden het soms te dik, wat darmkrampen opleverd. Ze hebben mij geadviseerd om gewoon bambix te gebruiken, want dat kan je zelf doseren. Ik geeft Thijs voor het slapen gaan 210cc +7 standaard 2 en 7 schepjes (van de nutrilon schepjes) bambix. Mn manneke slaapt daar heerlijk op. Misschien werkt dit ook wel voor jou. succes ermee

@milla snel opknappen nu en dan genieten van je zwangerschap. Hebben ze dat nog gechecked of het goed gaat.

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sas bedankt voor advies ik gebruik het spul ook niet meer! Dus jij geeft bij die 210/7 nof is 7 schepjes bambix?

Milla fijn dat je thuis bent! ik hoopn dat je snel opknapt en lekker kan gaan genieten!

13. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Ik hoogte in zo'n geval met zo'n 15ml op bij Jaimy. Je kan altijd sowieso 10ml water extra in de fles doen zonder extra voeding. Je mag ook maar een bepaald aantal schepjes voeidng op de 24 uur gebruiken (ik dacht iets van 30).

14. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @debjes ik geef 210 cc warm water (zijn flessen zijn altijd 210cc) 7 scheppen standaard 2 melk en daarbij 7 scheppen bambix (nutrilon schepje zonder kop) Er blijft altijd wat fliedertjes zooi in de speen en fles zitten, maar Thijs zuigt die er ook uit. Ik schud het dan wel allemaal zn speen in. Het lukt hem niet als ie veel te moe is. Enneh die bambix is goedkoper dan die speciale nachtvoeding. Het is wel bambix voor 6 maanden.

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @milla : fijn dat je thuis bent meis !

@debjes : jeetje wat raar zeg , kreunt hij nu overdag ook ?

@all: heb kunnen regelen dat de huidprikkentest vanmiddag ka ...Jelmer gaat steeds minder drinken ...bah

@makkie hoe is het met seth ?

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sas ja ik heb de bambix al in huis ik gebruikt het sinds zondagavond, maar ik deed 's navonds maar 2 schepjes dus gewoon mer schepjes doen (ik gebruik ook altijd scheojes van de nutrilon afgestreken)

Sybje, Jesse laat nu wel veel windjes dus denk echt dat het aan de voeding ligt, voel me zelf nu best schuldig dat ik het heb gegeven :(

17. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Milla beterschap! wat een rottigheid zeg dat virus. Hopenlijk voel je je eigen vlot beter.

Makkie Ik ben ook heel onzeker geweest met het drinken van Jaimy echt zo erg dat hij bij mij dus niks meer dronk en bij mijn man of moeder veel beter (lees niet perfect maar echt veel meer dan bij mij). Toen ik dat merkte voelde ik mijn eigen nog rotter, maar het blijt ik was gewoon zo super gespannen met de fles geven dat Jaimy dat ook overnam en zodoende niet wou drinken. Probeer anders eens voor een fles zelf een ontspannende douche/bad te nemen en daarna lekker lounchen op bed met Seth en de fles wellicht gaat het dan een stuk beter.

Taliaa Wat goed van I!

Debjes hier wou ik dat ook proberen goedenacht, maar laat dat maar als ik jou zo hoor. Jaimy slaapt heel goed 's nachts zelfs als hij zijn fles niet leeg drink dus kan je weinig tips geven wat ik doe. Kreenen heeft jaimy ook wel eens gedaan en lekker warme doek of buikkruikje was dan een uitkomst.

Sybje Bah zeg het zit jullie ook niet mee! hopenlijk word je vanmiddag een stuk wijzer.

Sas als Thijs zo lekker slaapt ach waarom niet. Lekker genieten.

Pooh lekker nog 6/7 daagjes werken en dan genieten van je verlof en op naar de komst van jullie smurfje!

Thamaraa vervelend dat je bekken zo pijnlijk blijven. Ik ga duimen voor je dat jullie kleine meid zich eerder aandiend.

Meiden hier gaat het lekker zijn gangetje volgende week weer naar het CB ben benieuwd hoe zwaar en lang Jaimy nu is. Hij heeft van kleding maat volledig 68 nu sinds een week. Verder is en blijft het een heerlijke dondersteen.

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @debjes : daar moet jij je niet schuldig over voelen ....je hebt toch geprobeerd ......knuff meis...

19. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    @ milla: gelukkig ben je alweer thuis, krijg je hulp van je mannetje voor je andere kindjes? Véél rusten en hopelijk ben je dan snel terug op de been!

Ik zie dat jullie vaak onzeker zijn over dat jullie het goed doen, ik kan spijtig genoeg nog niet echt meepraten hierover, maar ik ben er zeker van dat jullie stuk voor stuk de beste mama's zijn die jullie kleintjes kunnen wensen! Alleen die bezorgdheid al, zal jullie kleintje zeker een warm gevoel geven!

20. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @debjes je niet schuldig voelen hoor. Dit hoort bij het moederschap en je kind leren kennen. Het is gewoon uitproberen en kijken hoe je kind reageerd. Ik heb van de week een potje brocoli geprobeerd bij thijs en daar moest ie van overgeven. Dus hij lust het niet. grijns. Enneh gisteren is ie over de kop geslagen bij een kruip poging. Ik zag dat het mis zou gaan, maar ik heb het hem toch lekker uit laten proberen, want anders leert ie het nooit. OK hij moest wel huilen natuurlijk, maar vanochtend deed ie het weer, dus hij is een beetje hard leers. grijns.

Deel Deze Pagina