Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Gebruiken jullie trouwens een babyfoon? Hier wel, met als gevolg dat ik bij elke zucht en scheet naast zijn bedje sta. Heb um nu voor het eerst niet aan, maar de deur op een kiertje... als ie echt huilt hoor ik dat heus wel. Moet zeggen dat ik het wel een beetje eng vind, maar ik probeer door te zetten... of ben ik nu heel erg?

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    1ekindje dan was Myrthe ook wel lang, tyog was 52 cm dus dat scheelt wel.

Makkie ik heb de babyfoon beneden niet aanstaan of ik moet de radio aan hebben dan voor mijn eigen gevoel en wel de deur op een kiertje. Tygo huilt soms ook met zijn ogen dicht.

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Lieve Syb en Jelmer; wat een "gedoe" steeds bij jullie. Vervelend hoor! Dikke knuffel!

Voor alle andere lieve baby'tjes ook een dikke knuffel.

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    meiden dankje wel voor jullie lieve reacties !

@makkie : vond seth in het begin de voeding ook vies ?
    de 1e flesdronk jelmer zo leeg .......en de 2e fles ging er met pijn en moeite in , hij trok allemaal viese gezichtjes en begon te huilen ............heb hem toen 2 druppels cinababy gegeven toen heeft hij weer wat gedronken ...maar toen daar de smaak van af was wou hiij niet meer ...

5. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    @ milla: bedankt voor de steun! Ik heb morgen punctie, zaterdag de uitslag en maandag de terugplaatsing dus maak hier alvast een plaatsje vrij ;) (ik hoop dat het waar is! :( )

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Didlina heel veel succes we duimen ook voor jouw!

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Er staan wat nieuwe foto's op hyves!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @didlina, oooow spannend! mn duimen draaien overuren voor jou en linda hoor!

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @didlina : hier draaien de duimen ook overuren

10. Milla

Milla Niet meer actief

@ Didlina ik denk aan je! Als ik wist hoe laat had ik een kaarsje voor je gebrand.

Met mij gaat het ietsje beter! Antibiotica begint eindelijk aan te slaan!
    Ik heb geen bloed meer opgehoest, geen keelpijn en koorts meer.
    Ik voel me nog wel steeds ziek maar moet denk ik ook nog wat aansterken en goed uitzieken. Straks wil ik proberen mijn gewone kleren aan te doen, lijkt me wel prettig na 10 dagen alleen maar pyama's te hebben gedragen. Ik ben helaas wel 3,5 kilo afgevallen maar dat komt er vast wel weer bij :D

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Milla gelukkig voel je je wat beter nu even goed aansterken!

Didlina hoop dat het allemaal goed verloopt en we houden je plaatsje warm kan je zo volgen na Linda! Mijn duimen draaien voor jullie.

Debjes hoe ging het slapen van Jesse vannacht?

We zijn gister voor het eerst wezen zwemmen, Tygo vond het heerlijk samen met zijn neefje geweest er staan ook nog 2 foto's op mijn hyves.

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Oh wat leuk zeg! Moet ook weer is snel gaan zwemmen met Jesse (heb alleen nu al 2 weken geen auto staat in de garage duurt een 10 jaren plan)

Nou slapen ging iets beter heb hem toc om 23:15 uur een fles gegeven, ook moest ik er wel paar keer uit voor zijn speen. Rond 4 uur begon die wat te jengelen (en ook steeds kreunen, weet nog steeds niet echt wat het is) Toen ik heb uit bedje pakte viel hij gelijk tegen me aan in slaap, heb hem toen niet mee in bed genomen want ik dacht misschien gaat die daar aan wennen! Heb even 5 minuten gewiegt en hem terug gelegd. Na kwartier kwam hij weer wakker (klaar wakker) heb toen ze luier verschoond en gezegd dat die echt moet gaan slapen, dat dit niet meer leuk is! Blijkbaar heeft dit geholpen hahaha, want om 10 over half 8 schoot ik wakker en ben toen fles gaan klaar maken, meneer sliep nog (met speen in zijn mond, onbegrijpelijk dan ook) heb hem de fles gegeven en toen weer terug gelegd toen heeft hij geslapen tot kwart over 9 vanmorgen (gelukkig)

13. Milla

Milla Niet meer actief

@ Lot... aaaahhhhh wat een schatje!

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Mila, fijn dat het beter gaat!

Didlina, natuurlijk duim ik hier ook hard voor je mee!

Lot, hihihi wat een heerlijk ventje! Zwemmen mag toch met je uk na de eerste prikjes?

Ik weet nu waarom Seth wat meer onrustig is en minder goed drink. Hij is verkouden.... hij snotterd, ademt moeilijk, hoest en niest veel, had verhoging, zo nu en dan een hele dunne poepluier. Heb nu voor het hoesten druppels van VSM gehaald en neusspray. Heb ook de ha gebeld en de assistent zeg dat het er nou eenmaal bijhoort... muts! Maar als ie slomer wordt en minder goed plast, dan weer aan de bel trekken. Hij is niet echt sloom vind ik, maar wel erg slaperig en minder allert. Ook met slapen hoor je hem snurken/beetje piepen. Ben dan meteen bang voor het RSvirus. Als het morgen niet beter is, dan bel ik gewoon weer!

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    hai meiden,

daar ben ik weer...

@makkie, sjongejonge, je blijft trubbelen he.. maar probeer idd te ontspannen! Ik heb I vaak tussendoor laten wegen, voor mn eigen gevoel. Toen ze 100% aan de borst dronk wist ik ook niet hoeveel ze binnenkreeg en nu met de fles drinkt ze ook kei wisselend. (maar ze heeft gelukkig niet die klachten die Seth heeft, dus voor mij is het wel veel makkelijker hoor!)Maar ik houd me steeds maar voor dat ze wel drinkt als ze honger heeft! anders toch maar weer langs de ka? en idd een "dagboekje" bijhouden, zijn artsen altijd (nouja, bijna) blij mee! en dan vergeet je zelf ook niks!

@ sybje, voor jou een hele dikke knuff meid! Het blijft trubbelen! en het is niet niks he ! je hoeft het echt niet te bagataliseren! Toen t zo spannend was met I dr schedeltje was ik ook helemaal in de bonen hoor! en nu ze nog bij de fysio loopt (wat natuurlijk veel minder "erg" is) kan ik nog steeds flink balen.. Wat ik bedoel is: wat er ook met je kindje is, je wilt het niet!
    en confronterend he, steeds weer dat ziekenhuis?

@ didlina: hihi, we maken een plekje voor je warm hoor! mn kont heeft t formaat van *ietsheelgroots* dus ik kan een heeeeel mooi plekje voor je opwarmen hier! Succes met je punctie.. (of was die vandaag, dalijk even teruglezen)

@all: ik ben toch zooooo moe, vreselijk. Ben gister om 2215 naar bed gegaan, vanochtend om 915 I gevoed in bed, saampies geknuffeld etc. Om 1015 weer in dr eigen bed, heeft ze geslapen tot 1345(!) En ik ook... :oops: :oops: En nu ligt ze weer in bed en slaapt ze, en ik zit een beetje te surfen in mn pyjama.. Wil eigenlijk weer slapen, maar ben bang dat ik dan vannacht niet meer slaap. En moet morgenavond weer slaapdienst draaien. *zucht* Ik ga maar weer floradix gebruiken, mis. is het mn hb wel..

Nou lieve groetjes,
    Taliaa

ps. I heeft zo'n kale plek op dr hoofdje, en die wordt rood. Beetje schraal denk ik en irritatie. Moet ik daar wat opsmeren?

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @makkie, beterschap voor Seth! gewoon goed in de gaten houden! als hij niet zieker wordt zit het goed hoor! doe maar extra knuffelen met hem, helpt altijd:)

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    oja makkie, wij wonen gelijkvloers (appartement) maar hebben altijd de babyfoon aan. Ik ben zo bang dat ik haar anders niet hoor! toen I zo onrustig sliep zette ik de babyfoon op volumealarm, dan gaat hij piepen als ze huilt, maar verder hoor je niks. misschien heeft jullie babyfoon dat ook? ik vond dat echt ideaal!

@didlina, jij hebt geen eigen topic he?

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, ja dat kan om onze babyfoon ook. Hij is weer zo onrustig geweest vandaag.... hij lacht echt ook veel, maar weer zo in de weer met zijn lijfje en gek doen tijdens en na de fles.....

Ik weet nu waarom ik mezelf gister zo klote voelde... humeurig en niet lekker in mijn vel... ik ben vandaag ongesteld geworden! Hihihi, knap van mezelf he?

19. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    Bedankt lieve dames, tijdens de punctie was ik in slaap. Ze hebben er 21 aangeprikt, maar ze waren nog niet allemaal rijp. Hopelijk doen ze nu goed hun best zodat ik morgen een super uitslag heb! Maandag zetten ze er dan eentje terug.
    Voorlopig niet zo heel veel pijn, maar wel misselijk.
    Ik hou jullie op de hoogte...

@ taliaa: neen, ik heb geen eigen topic, ik ben eigenlijk een beetje bang dat ik dan niet weet wat te schrijven...

20. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Didlina mijn duimen draaien overuren voor je (wel delen met linda)

Makkie ik heb altijd de babyfoon aan.

Sybje en Jelmer dikke knuffel!

Lot wat een lekker ventje!

Deborah vervelend dat jesse zo blijft kreunen.

Taliaa ik smeer eigenlijk bijna overal zinkzalf op.

Milla fijn dat de antibiotica aanslaat. en nu maar lekker verder opknappen.

Meiden Jaimy begint te rollen door de kamer! En we hebben plavuiven dus morgen maar even kijken voor goedkoop tapijt om tijdelijk over de plavuizen te leggen. Ben wel apetrots op mijn ventje.

Verder drinkt hij nog wel erg wisselend denk eigenlijk dat hij in een sprongetje zit.

Deel Deze Pagina