@ cira, ahhh boink boink boink, daar rolt jaimy door t huis wel knap van hem hoor! ik zal dr eens sudocreme opsmeren, dat kan ook altijd @makkie, wat goed, helemaal uit jezelf ongi! En dat verklaart ook waarom je ff een hormonaal dipje had! Ik ben nog altijd niet ongesteld, denk ook niet dat dat gaat gebeuren, maja geef nog borstvoeding, dat helpt ook.. @didlina: dan volg ik je hier gewoon gaan ze nu bevruchten? Ik denk aan je! en maandag natuurlijk! nu lekker bijkomen meid! @Lot, wat een heerlijk ventje op die foto! lekker zwemmen.. ik wil binnenkort gaan babyzwemmen, doe jij dat ook? @all, pfft gaap, slaap geeuw.. Isa komt vandaag op maar 4 voedingen uit, dus ben benieuwd hoe ze slaapt vannacht hoop goed! Liefss, Taliaa
Makkie:Geef je Seth geen zetpil voor de koorts? of heb ik er overheen gelezen? Taliaa: Zou het beetje invetten ja op dat plekje! Cira leuk dat jaimy rolt gaat snel nu he! Als ik iemand vergeten ben sorry! Jesse slaapt nu (al vanaf kwart over 8) heeft met zijn laatste fles wel 60cc laten staan maar verder overdag goed gegeten, fruit half potje en groenten ook half potje.Wat zouden jullie doen door laten slapen? Of toch om 23:00 uur wakker maken!
Helaas kon niemand op mijn antwoord reageren voor 23:00 uur, maar ik laat Jesse toch maar doorslapen, al heb ik wel me twijfels of ik hier goed aan doe maar goed! het is het proberen waard, anders morgen gewoon weer eigen patroon volgen.
@debjes : ik zou hem ook laten slapen ...doe dit ook met jelmer ...ook al heeft hij 4 voedingen gehad .....als ik hem nl wakker maak wordt het niet veel s'nachts @ makkie : jeetje dikke knuff , heb je wel een lekker neuspraytje voor seth ? die kunnen goed helpen , niet gelijk aan het rs virus denken hoor meis , kan natuurlijk wel maar snotterigheid en verkoudheid heerst erg nu , en die kleintjes klinken altijd snel benauwd vind ik als ze verkouden zijn , als hij nou erger benauwd word , dan moet je in de badkamer de sproeier op het allerheetst zetten , en dan met hem in de badkamer gaan zitten (NIET onder de sproeier natuurlijk hihi ) dan komt het een beetje los ! @milla : hoe is het nu meis ? pas je wel goed op jezelf en de kleine beeb natuurlijk ?
Makkie hoe is het met je en met Seth? Taliaa ik ga binnekort ook babyzwemmen dit was gewoon even samen zwemmen. En Debjes hoe is het gegaan? Ik dacht ongi te worden donderdag en ineens is er niets meer dus ben benieuwd of het komt. Morgen word Tygo gedoopt vind het toch wel een beetje spannend hou er niet zo van om voor in de kerk te staan dus ben blij als ik weer kan gaan zitten.
Makkie hoe is het met je en met Seth? Taliaa ik ga binnekort ook babyzwemmen dit was gewoon even samen zwemmen. En Debjes hoe is het gegaan? Ik dacht ongi te worden donderdag en ineens is er niets meer dus ben benieuwd of het komt. Morgen word Tygo gedoopt vind het toch wel een beetje spannend hou er niet zo van om voor in de kerk te staan dus ben blij als ik weer kan gaan zitten.
Debjes, hoe is het gegaan? Heeft de kleine man netjes doorgeslapen? Lot, veel plezier morgen! Syb, ja heb een babyneusspraytje voor hem. Het verlicht hem zeker wel! Hoe gaat het met Jelmer, nog steeds veel huilen/onrustig? En Seth vind de ene keer de voeding lekker en de andere keer trekt ie er een vieze bek bij! Hier was meneertje gisteravond weer erg onrustig, vooral na de fles. Maar hij is om 01.00 gaan slapen tot 07.15 uur, dus weer erg netjes! Ik ben zelf niet helemaal fit, keelpijn, hoofdpijn, moeeeee (ongesteld...) dus vandaag is het papadag hahahaha. weer even een fotootje, we waren hier uiteten en de kleine moest na de fles ook even uitbuiken op tafel hahahaha
vanacht om half 1 kwam hij dus voor zijn fles (die fles ging dus wel helemaal op 200cc +6 en 6 scheppen bambix. Dus vanavond maar gewoon weer fles om 23:00 uur, want hij zal hem dan toch wel nodig hebben! Voor de rest ben ik er in totaal 5x uitgeweest! 3x voor zijn speen erin te doen en 2x omdat meneer aan het spoken was, iedere keer als ik in zijn kamertje kwam lag hij met zijn hoofd aan de andere kant! Heb toen om 4 uur wel zijn luier verschoond (enorme plasluier) en toen even tegen mij aan gehouden en weer terug in bed gelegd toen is hij gaan slapen tot kwart voor 8. Ik hou het er maar op dat dit een fase (sprongetje) is, maar breekt me wel op hoor! In weekend vind ik het dan minder erg dan op de dagen dat ik moet werken! Makkie heerlijke foto, had hem geloof ik al gezien op je hyves! Lot: Heel veel plezier morgen Ik ga zo naar afzwemmen van mijn neefje kijken, hij moet voor zijn A diploma! Als ik dat dan zie gaat de tijd zo hard! Weet nog zo goed dat hij geboren werd 6 jaar geleden!
@ Debjes, ik kan me voorstellen dat dat opbreekt! Hopelijk krijg je vanacht meer rust! @ Makkie wat een mooie foto! Herkennen jullie ook zo dat toen je zwanger was dat je zo'n moeite had met dat sommigen dat nog niet zijn? Ik bedoel, ik had dat natuurlijk ook toen ik niet zwanger was, leefde met iedereen zo mee, maar nu ik zelf zwanger ben vind ik het nog moeilijker. Ik gun het hen ook zo verschrikkelijk! Ik volg zelf nog 4 meiden in de mmm hier, Linda, Didlina, Naatje en Pat, de laatste 2 ken ik persoonlijk, 1 van hen is inmiddels zwanger. Ik vind het zo oneerlijk, kan me er soms uren druk om maken. Waarom de ene wel en de andere niet.. Ik ben natuurlijk zelf heel blij dat ik wel zwanger ben, maar gun het een ander ook. Wat me trouwens opvalt is dat ons PCO topic heel diep in de topiclijst gezakt is, bijna op de derde bladzijde van vruchtbaarheidsbehandelingen, er wordt niet meer geschreven, terwijl het er vroeger met ons zo druk was .. nog even en dan wordt deze gesloten, ik hoop dat dat over 2 weken is en dat Linda en Didlina dan zwanger zijn, dat zou een hele mooie afsluiting zijn!
Milla ik snap je gevoel als ik het verdriet van oa Linda en Didlina lees dan leef ik zo met ze mee en dan is het soms moeilijk te bevatten dat het zo oneerlijk is, ik ben zelf echt heel gelukkig dat het bij ons gelukt is en hoop ook zeker dat het bij hun ook snel lukt. je zou graag wat voor ze willen doen maar helaas dat gaat niet. Ik merk ook dat ik weer steeds meer lees bij de vruchtbaarheids behandelingen... Zag ook dat het pco topic zover gezakt was bij ons moest je soms aardig moeite doen het bij te houden maar over 2 weken zijn we gewoon met ons cluppie compleet! Debjes wel zwaar als je er zo vaak uit moet hoop dat het even is en jesse snel weer lekker doorslaapt. Makkie beterschap! mooie foto! Hij heeft vannacht wel goed zijn best gedaan en hoe drinkt hij vandaag verder!? Hier een mannetje die sinds gister zijn flessen niet helemaal meer leeg drinkt en tijdens de fles ook veel loopt te sabbelen op de speen ipv drinken maar ga er van uit als hij honger heeft wel weer goed gaat drinken!
@milla en lot23, ik deel jullie gevoelens wel hoor. WIl ook een soort aanspreek punt zijn voor diegene die net in de mmm beginnen. Ikzag ook dat er amper meer geschreven wordt op het pco topic. Deels is dat een goed iets, meeste zijn ondertussen zwanger/bevallen.... Maar er zouden toch ook weer nieuwe moeten komen zou je denken? Ach, dat het bij ons gelukt is, mogen we erg dankbaar voor ijn. Dat is iets wat ik de rest van mn leven zal onthouden. Iedr kind is een wonder, maar sommige voelen als een groter wonder voor diegene die er lang over moeten doen!
@makkie : oke dus hij vind het nog steeds wel vies ? ik ben het nu aan het mengen met de oude voeding....hopelijk went hij er dan een beetje aan ... vandaag heeft hij weer meer dan 180 cc laten staan ....gggrrrr ...moet zeggen dat ik me dan wel meer ongerust ga maken ....hopelijk drinkt hij morgen wel goed !
Lot heeft tygo geen spruw! Nou Jesse om 9 uur fles gehad. Me ouders waren op visiste en zijn net weg en Jesse begint nu alweer te mopperen. Ik blijf gewoon nog even wakker en geef hem anders om half 1 nog een fles, pfff weet het nu ook even niet meer.! Weekend gaat ook zo snel voorbij!
Syb, hoop ook dat Jelmer weer snel goed gaat drinken, ik weet precies hoeveel zorgen je je dan maakt! Debjes, hoe is het verder met Jesse gegaan vanacht, slapen en drinken? Hier een heeeeeele trotse mama! Seth heeft gister zo goed gedronken, bijna alle flessen leeg (130cc) Vanacht weer van 01.00 tot 07.00 geslapen. Wel wat onrustig, maar hij heeft last van zijn verkoudheid. Verder ook overdag lekker vrolijk en was alleen gisteravond heel even onrustig. In bad vond ie ook helemaal geweldig. Hopelijk gaat het nu weer de goede kant op. Ik ga weer even naar bed!
hai meiden, ik zit ontzettend ilegaal op internet, ben nl op mn werk. Heb heerlijk geslapen hier en de boys (we hebben dit weekend de grote jongens te logeren) liggen allemaal nog op 1 oor. Maar wat ik net toch had... Ik had gekolfd en ging mn melk naar beneden brengen(op mn sokken hoe dom) toen hoorde ik mn wekker afgaan, dus ik draai om om snel weer naar boven te gaan. En ja hoor, dan ging ik echt kei hard onderuit. *AUW*. maar goed, ik kon opstaan, dus snel mn wekker uitgedaan en beneden de melk in de koelkast gezet. Word ik me daar toch een partij dizzy enzo. Dus ik naar boven... En nu he? ik had kei pijn aan mn elleboog, t bloedde ook behoorlijk en het heeft een vreemd modelletje gekregen. Maar mn collega komt pas tussen 10:00-10:30... kan dr wel bellen, maja is ook zoiets. Dus ik heb net de hele tijd zitten koelen en nu gaat het wel iets... Ik ben ook zo'n brokkenpiloot... Nouja, dat wou ik even kwijt Ik kom vanmiddag weer langs! liefss, Taliaa
@talia : he jakkes ....ben je helemaal alleen ? mmhh ik zou denk ik ook niet bellen ,maar denk je dat hij gebroken is ?
Jeetje Taliaa dan heb je een aardige klap gemaakt! misschein toch straks even na laten kijken? Makkie! Heerlijk dat seth zo goed heeft geslapen! Jesse ging gisteravond kwart over 9 naar bed heb ik hem om kwart voor 1 zijn laatste fles gegeven (we hadden toch visite gehad die pas om 12 uur weg gingen) Toen kwam jesse om half 5 even wakker voor zijn speen en heeft toen geslapen tot 7 uurm flesje gegeven en toen kwam hij om half 9 wakker, ik mocht lekker blijven liggen van mijn vriend! Ik heb geslapen tot 11 uur! Had het echt even nodig! Maar al met al heeft Jes ook een rustige nacht gehad! Hoefde er niet 10x uit! Hopelijk vanacht weer! Het is hier trouwens zo koud buiten, zon schijnt wel maar hel harde koude wind! Blijf denk ik lekker binnen met Jes vandaag!
Taliaa, ojee zeg wat een pech! Hoe is het nu met je elleboog? Debjes, Jaaa wat goed van Jesse! Hopelijk gaat het vanaf nu weer beter! Seth heeft net weer zijn hele fles op! Hij heeft de smaak te pakken hahahaha. Hij heeft vanmorgen tot 10.30 uur uitgeslapen (en mama dus ook!) Daarna even spelen, gewassen en aangekleed, flesje gedronken en ligt nu weer op bed. Hij slaapt nog niet, maar moppert of huilt ook niet. Kijken hoelang meneertje nu op bed wil liggen. En hij is vandaag alweer 8 weken! Wat gaat dat snel zeg.... kan me echt niet meer voorstellen hoe het was voordat hij er was! Tis zeker koud, brrrr! Ga vanmiddag wel ff naar mijn ouders lopen, even eruit! Vriend is werken, maar komt vroeg weer thuis gelukkig. Fijne zondag allemaal!
Makkie; fijn die goede verhaaltjes over Seth! Taliaa; AUW! hoe gaat het nu met je? Ook in Amersfoort is het erg fris. Mijn mannetje is ook werken, mis hem wel want ik ben niet fit. Suze ook niet, toen ik haar vanmorgen uit bed haalde zag ik dat ze behoorlijk in bed gespuugd. Om 6 uur zag ik haar een flesje en ze was heel ontspannen aan het drinken en heel plotseling begon ze weer heet heftig te spugen. Suze helemaal nat en vies ik ook en het bed moesten we ook verschonen. We gaan maar lekker rustig aan doen vandaag....
hier is alles rustig. Ik ga wat strijken en thats it! Vriendlief is op zolder weer aan het verfen, dus daar mag ik niet komen nu. Maar het wordt wel mooi! Fris en licht! Heb vanochtend echt gelachen om die smurf van ons. Ik lag op mn rug een dik boek te lezen en de punt van het boek lag op mn buik. Nou dat vond ie geloof ik maar niets, wmat hij ging heelrijk tegen mn boek aan schoppen. whahaha!