Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    Ik las net even terug en zag dat enkele meiden een vervelend gevoel krijgen eraan te denken dat jullie zwanger zijn en anderen nog (steeds) niet... ZEKER NIET SCHULDIG VOELEN! Geniet er lekker van, want wij komen snel bij jullie en dan kunnen jullie onze "ervaren" gidsen zijn! :D ;) :D

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Nou Meiden

Ik keek net baby verhuur op ned 3! Wat een belachelijk programma, en die ouders zijn nog gekker dta ze hun baby daar aan mee laten doen!
    Dat zijn dan 3 stellen tusssen de 17 en 20 jaar en die moeten dan leren om een baby te verzorgen en dan peuter en kleuter en puber. En nu had 1 stel een babytje van 3 maanden oud in huis! Dat kind was alleen maar aan het huilen! Zoiets doe je toch niet als ouders zijnde! Zo'n hopeloos mannetje mist ze moeder haar geur! Echt kan daar niet bij met me verstand! Achterlijek programma's! Alsof kinderen van 17 jaar voor een kind van een ander kan zorgen! En dan krijgen ze ook nog een puber in huis, ze zijn zelf nog pubers!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @didlina, succes morgen. Hoe laat moet je?
    Ik voel me ook niet echt schuldig, maar het hele traject staat me nog vers in mn geheugen, ik weet hoe jullie je voelen!
    Die onmacht, het wachten, onzekerheid, telleurstellinge..etc!

4. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @Didlina heel veel succes.
    En ik voel me ook niet schuldig.
    Maar weet net als alle meiden hier, hoe het allemaal voelt en vooral de teleurstelling .
    Maar hoop zo dat jullie snel deze kant op komen en dan hele dagen lekker hier kletsen.

@ Poohbear je man is er vlot bij nu al naar meccano kijken haha
    Hoe gaat het nou met jou ?

@ Makkie en Sybje
    Hoe gaat het nu met jullie mannetjes.
    Drinken ze al beter en zijn ze al aan de voeding gewent.

@ Cira leuk gezicht is dat he als ze beginnen te rollen.

@ CHantje heel veel beterschap voor Suze

@ All
    Afgelopen nachten redelijk geslapen.
    En door die goeie nachten en rustig doen afgelopen weekend doen mijn bekken nu gelukkig wat minder pijn.
    Ben echt aan het aftellen nou (denk POOH ook wel)

Hele fijne dag allemaal
    Liefs Thamara

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @thamara. Het gaat best oke hier. Het wordt wel steeds zwaarder. De bank af komen, slapen, lopen, zitten, alles....
    Tis mn laatste werk week nu en daar ben ik erg blij om!
    Op de momenten dat ik energie heb, pak ik gelijk wat beet, om daarna weer doodmoe te zijn. Gisteren hebben we een klein wandelingetje gemaakt, daar wat gegeten en terug gelopen. Daarna slaap ik gelijk anderhalf uur. Mn conditie is 0.0!

Hoe is het met jouw bekken?

6. Milla

Milla Niet meer actief

@ Didlina, ik snap wat je bedoelt maar ik voel me ook echt niet schuldig!
    Het is alleen dat ik het een ander ook zo gun, en het zo erg vind dat het bij sommigen nog niet gelukt is, maar schuldig nee.. Ik kan me niet schuldig voelen om zo iets moois, ik vind het wel verschrikkelijk dat sommigen nog steeds aan het strijden zijn, heb daar veel moeite mee. Ik las het al op het blog van Linda, 10 is een hele mooie score!
    Hoeveel krijg je er terug geplaatst? Heel veel succes!

@ Poohbear, wat fijn nog maar een weekje, de laatste loodjes wegen het zwaarst.. heel veel succes, en daarna lekker genieten!

@ Thamara, gaat hard nu, ben benieuwd naar het volgende beebje, heb zo'n vermoeden dat jij het eerst aan de beurt bent!

@ Debjes, ik snap dat ook niet, zou mijn kinderen nooit uitlenen, zeker niet aan wildvreemden!

@ Chantje, beterschap met Suze en gefeliciteerd met je verjaardag!

Met mij gaat het weer goed, gisteren zijn we zelfs even de stad in geweest en maar meteen wat leuke zwangerschapskleding gekocht, tuniekje, blouse, shirtjes en buikband.
    Vandaag flink aan de poets en aan de was, heb de laatste 2 weken niets kunnen doen, mijn mannetje heeft alles gedaan, maar is toch anders ;)

7. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Pooh ja hier is mijn conditie ook 0,0
    Gelukkig hoef je nog maar 1 weekje en dan kun je ook lekker gaan genieten en rusten wanneer je wil.

Met mijn bekken gaat het redelijk.
    En volgens de VK zal mijn baby niet indalen (omdat ze al zo groot is)
    Dus zal tot het eind er last van hebben (bekken)

@ Milla wat fijn dat je je alweer stukken beter voel.
    Leuk he kleding kopen.
    Nou dat zou mooi zijn dat ik als 1ste mijn kindje in mijn armen zou hebben (kijk er echt naar uit)

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @milla, fijn dat je je weer wat beter voelt! Hihi, al lekker zw. kleding? is je buikje al aan het bollen?
    kan het genieten nu gaan beginnen he!

@ didlina, succes vandaag!

@debjes, hm jesse maakt er een "potje" van met eten. Ach als hij goed slaapt en lekker vrolijk is, zal het wel prima zijn;)

@zwangeren: lekker waggelen;)

@all, net op t cb geweest. ze is nu 6000gr en 62 cm. Net iets boven t gemiddelde. Ze buigt in t gewicht wel sterk af naar beneden. zegt de dokter: ik maak me nú nog geen zorgen, maar we houden het extra goed in de gaten.. tja en dan? moet ik haar pokon geven of wat? ze drinkt al super goed nu, niet extreem veel en wel wisselend, maar ik ben al kei blij dat ze én aan de borst drinkt en uit de fles.
    Maar goed, t goede nieuws was dat dr schedeltje ook gegroeid was, niet veel, maar toch! dus de naden zijn nog steeds niet dicht JOEHOE! (vond het stiekem wel spannend hoor;))

Verder heeft ze de prikjes gehad en nu ligt ze te huilen, dus ik ga er maar heen he;)

Liefss, Taliaa

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    De doopdienst was gister erg mooi en Tygo kwam slapend binnen en werd wakker toen we naar voren moesten dus dat ging ook goed.
    Ik zit een beetje te balen, ik moet woensdag weer beginnen en heb al weer een poosje last van mijn rug had zo gehoopt dat het minder zou worden maar eigenlijk word het er niet beter op, hoop dat de fysio vanavond wat kan doen.
    Het zit echt aan de rechterkant en ook in mijn zij zat al van alles te bedenken wat daar van binnen zit er van binnen iets niet ok ofzo. Hoop zo dat ik woensdag gewoon 100% kan werken.

Milla fijn dat je je weer goed voelt en even lekker geshopt heerlijk.

Pooh en Thamara de laatste loodjes beginnen toch he doe rustig aan en probeer aan je rust te komen.

Didlina het is gewoon dat je weet hoe zwaar de mmm kan zijn en daar leef ik zo met jullie mee.

Debjes het slapen van Jesse gaat dus nog niet helemaal top, moeilijk en vermoeiend.

Makkie hoe is het?

Taliaa wat goed dat I haar schedeltjes is gegroeid toch weer een beetje een geruststelling.

De mama's hoe was na de bevalling jullie menstruatie?

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, zo jullie jochie is nu gedoopt! Hopelijk kun je idd weer 100% aan het werk... maar zo niet dan niet hoor! Doe je toch ook niet voor je lol? Mijn menstruatie was een kleine 8 weken na de bevalling (afgelopen vrijdag ongi geworden) en nu is het alweer bijna over. Wel echt rood gevloeid, maar echt AMPER buikpijn! Heeft het bij jou dan alsnog doorgezet?

Syb, Goed zo van je mannetje! Lekker goed drinken Jelmer!

Chantje, beterschap met Suze, hopelijk knapt ze snel weer op.

Didlina, tword nu spannend meid, ik blijf duimen natuurlijk, je plekje is hier al lekker warm!

Pooh, lekker waggelen meid hahahaha

het gaat goed met Seth, hij is vrolijk en drinkt goed (de fles van net alleen niet zo, maar goed kan ook niet altijd!) Gister heeft ie echt al zijn flessen opgedronken!

Vraagje: gister heeft Seth om 21.00 uur 130cc gedronken. Wilde nog een fles om 00.00 uur doen, maar meneer sliep. Dus maar een schone broek gedaan en daarna de fles. Hij dronk maar 70cc maar heeft wel tot 08.00 geslapen... is dat niet een beetje lang aangezien zijn laatste goede fles om 21.00 was?

En wie van jullie heeft de Puckababy? Vind het maar niets, Seth krijgt alsnog zijn handjes en armpjes helemaal omhoog onder de doek bij zijn nekje.... vind dat een beetje eng. Hij slaapt er nu wel mee, maar hoort dat zo bij die Puckababy?

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie, maandag voor kerst begon ik ongi te worden 3 dagen(denk ik het vloeien was alleen net 1,5 week weg) en donderdag iets bruin maar dat is allemaal weer verdwenen dus zet niet door, had gehoopt dat het iets beter zou gaan maar helaas we zien wel wanneer het komt.

het is wel lang van seth, misschien als het vaker voorkomt de flessen iets verschuiven zodat hij rond een uur of 11 zijn laatste fles heeft en dan sochtends om 7 uur weer en dan om de 4 uur. Mijn neefje sliep ook zolang en zij moest van het bureau het zo doen als hiervoor en ook wakker maken om 7 uur.

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot fijn dat de doopdienst geslaagd is!

Makkie: Ja ik zelf zou me er geen zorgen om maken, als ze honger hebben komen ze vanzelf wel! En wat ik al schreef zolang Seth voldoende plasluiers heeft, en je hem ziet groeien! Zal hij wel genoeg hebben. Of vind je het zelf lastig dat er geen ritme in zit?

Taliaa! Ik vind i Wel flinke meid hoor! Ze maken wel beetje drama bij cb over haar gewicht! Ze weegt 6 kilo! Jesse woog dat met 3 maanden nog een eens die woog maar 5,2 kilo (heb net even in zijn boekje gekeken) denk niet dat je, je echt zorgen moet maken hoor. Bij mijn cb Hebben ze er nooit moeilijk over gedaan, de ene baby is de andere baby niet zeide ze dan en die lijnen zijn maar richtlijnen. wel fijn dat het schedeltje goed is! Weer geruststelling voor jezelf!

Nou Jesse heeft vanacht weer iets minder goed geslapen! Alleen even wakker geweest voor schone luier en paar keer voor zijn speen. Wel uitgeslapen tot kwart voor 9!

Net heeft hij voor het eerst stukjes brood op, hij zat te smullen! Flessen gaan hier dus ook weer mooizaam! Vanmorgen 120 laten staan en nu net 100cc laten staan! Ach hij zal er wel genoeg aan hebben.

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Chantje, gefeliciteerd met je verjaardag! Gaan jullie nog wat leuks doen?

Debjes, toch wel lekker van Jesse, zo goed uitgeslapen! Gaat nu vast elke nacht wat beter. Ja, wel lastig niet echt een ritme. Maar goed, gaat vast vanzelf een keer komen!

Taliaa, wat goed van I! En laat ze maar lullen hoor, tis toch nooit goed bij het CB....

14. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Milla; dankjewel! Ben alleen ziek op mijn verjaardag! Hoe gaat het met jou.

Makkie; volgens mij hoort dat bij de puckababy.

Lot; ik werd 44 dagen na de bevalling ongesteld en daarna na 153 dagen.........
    Fijn dat de doop mooi was en goed ging! Vervelend van jouw rug! Hopelijk kan de fysio je goed helpen!

Taliaa; wat een goede berichten weer! Fijn dat haar schedeltje weer gegroeid is!

Suze is net een kacheltje, zo warm is ze van de koorst. Ik heb heeel veel was want ze heeft hele vieze en steeds doorlek luiers. Suze knuffelt eigenlijk nooit maar nu ligt ze de hele tijd tegen me aan. Stiekem best een beetje fijn voor mama maar voor Suze heel zielig!

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja is ook lastig hoor om een ritme te vinden! maar wat Lot al zei misschien de flessen wat verschuiven zodat je om 23:00 uur de laatste geeft en dan om 7 uur weer een fles. Krijgt Seth wel al om de 4 uur? Ik vond dat altijd lastig wanneer overgaan van 3 naar 4 uur?, dacht dat Jesse nooit die ritme kreeg! Maar rond zijn 4de maand kwam hij echt in die ritme van om de 4 uur een fles. Ach alles is zo onzeker he! Nu ook nog hoor ondanks dat ze half jaar zijn!

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    had ook berichtje geschtrevvoor Chantje maar niet geplaats hier! Ook van harte van mij! Rot dat je ziek bent heerst ook zo he!

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

nee, meestal toch wel om de 3 uur. Als het vandaag om de 3 uur blijft lukken, dan komen we precies om 23.00 uur uit vanavond. Hij drinkt nu 130cc, dus dan vind ik het om de 4 uur net te lang en vaak krijgt hij dan alweer honger. Ach, wat maakt het ook uit.... verder gaat het goed en hij geeft het zelf prima aan. En ik geloof je zo dat het onzeker blijft, hoe 'oud' ze ook zijn!

18. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Als straks de kindjes wat groter zijn wordt het wel makkelijker hoor. Nu zijn ze nog zo afhankelijk van de fles. Dat is alles wat ze krijgen en nodig hebben om te groeien. Maar Suze is nu 9 maanden. Ze mag fruit/groente/soepstengels/liga/rijstafeltjes/brood/thee/diksap/pap en noem maar op. Dan kan je veel meer spelen met het eten...

(dan moet je kindje wel alles lusten, Suze vind namelijk nog maar weinig lekker en het lijtk alsof ze alleen maar flessen wilt.....)

Als zo'n kleintje zelf aangeeft wanneer en hoeveel het wilt drinken en goed groeit en ontspannen en vrolijk is dan kun je er vanuit gaan dat je het goed doet toch?

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen

Sluit ik me bij aan

20. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    Bedankt lieve meiden, ik krijg er tranen van in m'n oogjes (ben vandaag beetje emo)...
    Ze hebben er eentje van hele goede kwaliteit terug gezet en 5 goede ingevrozen... Nu hopen dat ik hier binnen 2 weken de troepen mag versterken! ;)

Deel Deze Pagina