Ik vond de swaddle me heel erg fijn! Wij deden "het" na ruim 2 weken weer. Maar we doen het wel minder als voorheen. We zijn allebei vaak erg moe als we in bed liggen... Maar goed je moet je gevoel volgen en doe waar jullie zin in hebben! Suze had een lastig uurtje zo rond 5 uur.
ja je kunt ook moeilijk doen om het moeilijk doen, maar het volgende: Seth drinkt zijn ochtend fles echt heel snel. Binnen 10 minuten (net 8) is ie op... dat is toch veels te snel? Hij had gisteravond laat om 00.00 uur nog 130cc op, dus heb ik hem lekker laten slapen. Om 07.30 wilde hij een flesje. Maar deze was dus keisnel op. Moet ik dit maar zo laten? Of hem eerder wakker maken zodat het wat langzamer gaat? Of is het niet erg zo snel (dacht dat tussen de 10 en 20 minuten goed is?) Hij had vanacht/vanmorgen echt niet eerder honger. Hij heeft goed geslapen en had nu pas echt honger. Wat zouden jullie doen? Gaat de ochtendfles bij jullie ukkies ook sneller?
10 minuten vind ik zlef niet echt onwijs snel, zolang hij daarna niet gaat overgeven of heel veel terug geeft. jesse zijn flessen zijn altijd binnen 10 minuten op (wat hij op drinkt dan) En ja 's morgens zullen ze best meer honger hebben dan overdag er zit tussen de laatste voedi en eerste voeidng natuurlijk beel meer uren tussen dan overdag.
Ik heb zojuist een pbtje gehad van meisje, zie dat ze hier niet gepost heeft dus breng jullie even op de hoogte. Ze schrijft dat ze gister weer een echo gehad heeft en dat alles goed wwas, ze is nu 8 weken en 5 dagen zwanger, maar voelt zich nog steeds heel erg beroerd. Ze heeft de puf er niet voor om online te komen en mee te schrijven. Ze hoopt dat als ze zich straks wat beter voelt dat het haar dan wel weer lukt. Tot zover nieuws van Meisje.
Fijn wat van meisje te horen, bedankt Milla! Jee, rot dat ze zich nog steeds zo beroerd voelt, maar wel heeeeeel erg super de super dat met de kleine alles goed gaat! Debjes, ja ik denk ook dat Seth dat zelf wel kan regelen. Hij heeft niets teruggeven, is gewoon weer lekker gaan slapen. Heb toch even het CB gebeld of 8 uur slapen voor zo'n kleintje niet te lang is. Ik moet me geen zorgen maken, als hij slaapt slaapt tie en komt heus zelf wel als hij honger heeft. Ik hoef hem ook niet eerder wakker te maken....
Nee moeilijk is dat wel he, om te denken wel of niet wakker maken! Maar dat wakker maken tussen de laatste ene erste voeding is echt alleen als je kleintje niet voldoende aankomt enzo. Jesse is nooit om de 4 uur 's nachts gekomen die sliep meteen 6 uurtjes lang 's nachts door, dat maakte me toen ook onzeker hoor. Ach die kinderen die weten wat
Oh ja Jesse heeft vanacht weer goed geslapen 2x er maar uit geweest voor zijn speen en 1x schone luier! En kwam vanmorgen om 7 uur voor zijn fles, weer terug naar bed en toen was hij 10 voor half 10 wakker (tenminste toen hoorde ik hem) Ik heb gisteravond een pyjama papje gegeven is een pakje van 250 cc meneer dronk hem helemaal leeg (stond natuurlijk daar erg van de te kijken!) Ik ben lekker vrij 3 dagen lang, hoef alleen vrijdag te werken! HEERLIJK ben er echt even aan toe!
Milla bedankt voor de update van meisje, vervelend dat ze zo beroerd is maar super dat ze weer een goede echo heeft gehad! Makkie als Seth niet teruggeeft denk ik niet dat het erg is. Een hele gezellige dag vandaag en goed shoppen! Debjes wat fijn dat jesse beter heeft geslapen. Wil je niet ongerust maken maar een kindje op mijn werk kreeg heel vaak een pyama papje en heeft hierdoor hele slechte tanden volgens de tandarts, moest het je even zeggen. Heerlijk lekker vrij even bijtanken! Milla voel jij je weer helemaal top? Mijn laatste verlofdag dames morgen gaat het werken weer beginnen gelijk van 8-18 werken dus ben benieuwd hoe ik me morgenavond voel. Mijn man brengt Tygo naar mijn moeder want denk dat ik het niet droog kan houden.
hai meiden, ff reageren hoor. ben alleen weer veel vergeten... @Lot, ik mag idd niet inbakeren ivm het inenten. Wij zijn trouwens ook christen, maar momenteel kerkzoekende Voorheen baptisten kerk. @makkie, 10 min vind ik ook niet heel snel hoor. Mag best! en wat slaapt hij al goed zeg! @sybje moest je weer op controle komen? wat een drama ennuh, hier ook nog geen s-e-k-s gehad hoor. maar goed, bij mij ligt het aan mn man. die durft niet / heeft geen zin. @milla, dank voor je update van meisje. ben zo blij dat het allemaal goed gaat met haar! @all, mn meissie ligt te mopperen in debox, dus ze gaat zo slapen. Bij de fysio had ze echt geen zin malle meid. Steeds huilen, en we hadden zo goed getrained van de week, ik was zo trots, maar ze deed niks.. zat ik dan.. Nou liefss weer, Taliaa
Hoi meiden, ik kwam even meelezen met jullie, ik zoek wat afleiding en heb een streng mannetje die wil dat ik rust... pfffttt...dat wachten steeds
ahhh didlina snap best dat je afleiding zoekt! ben je nu thuis? blijf je thuis tot de testdag? kan me voorstellen dat het lang duurt hoor! He ik zie dat je een bloedtest krijgt? krijg je daar ook meteen de uitslag van of duurt dat langer! We tellen samen met jou af! hoe voel je je verder?
Didlina de wachtweken duren erg lang altijd he! Kom hier maar lekker afleiding zoeken. Ben met Tygo naar de ha geweest en gelukkig was het bultje niets ernstigs. Verder zit ik al de hele dag tegen morgen op te hikken ben bang dat ik mijn tranen niet in bedwang kan houden. Weet dat hij bij mijn moeder in goede handen is maar het gevoel hem achter te laten een hele dag, moet er vast overheen. Zometeen met mijn mannetje naar babymassage even met hem bezig zijn.
Oh Lot vreselijk he?! Maar weetje ik voelde me de 1e dag bijna schuldig dat het zo goed was gegaan! Veel plezier straks en heel veel succes morgen! Hoeveel dagen ga je werken? We komen net uit het ziekenhuis, Suze had ineens hele blauwe lippen, nageltjes en grijze handjes en voetjes. Ha gebeld, daar geweest en we moesten meteen naar het ziekenhuis. Haar zuurstofgehalte was helemaal goed, hartje en bloedsomloop ook. Waarschijnlijk heeft ze een virus in haar darmen en heeft dit een uitwerking op haar voetjes handjes en lippen. Vreselijk het wachten op alle uitslagen. Ze is zo ziek. Hoge koorst, heel veel diarree en niet willen drinken...... Vanavond slaapt ze lekker bij ons op de kamer, wil haar lekker dicht bij me hebben!
@chantje : ooh jee dat is schrikken zeg ! ...ppffff hopelijk laat jullie meisje jullie niet weer zo schrikken ....hopelijk knapt ze snel op ! @meisje : ppff doe maar rustig aan hoor meis ! komt op zijn tijd wel ! @makkie : lekker laten snurken hoor ...ik vond het in het begin ook moeilijk maar zolang Seth niet wakker worden met trillende handjes boven de dekens gaat het goed ! @debjes : oohh wat een lieffie ! hij heeft wel lekker gesnurkt zeg wat een toppertje ! @lot : de 1e gaan werken is vreselijk ....ik heb heel effies gehuild nadat ik weg reed bij de oppas .....(de dagen er voor had ik al emmers vol gejankt !) en eigenlijk moet ik bekennen datg het wel lekker is ....niet dat ik mijn mannetje niet mis ...ik mis hem vreselijk als ik werl ....maar ik weet ook zeker dat hij het naar zijn zin heeft bij de oppas ! vandaag is hij er dan voor de 2e keer geweest ...en het ging toppie ! @all ke ...eeehhmm jullie waren allemaal wel redelijk snel ! nou ja eehhhmmm mijn man blijft een man ....maar hij heeft er ook heel veel begrip voor .... ben nu weer ongi en ben weer meer in mijn hoofd bezig met niet kunnen vrijen vanwege alles ...en dan heb ik ook meer last van het litteken en zo ...klinkt zeker heel achterlijk dit ...hihi .....