Chantje jeetje meis schrikken is dat he! En dan dat wachten in dat ziekenhuis, weet wat je voelde! Hopelijk knapt Suze nel weer op! Sybje als je ongesteld ben zou ik het ook niet doen hoor! En je moet er geen moetje van maken, want dan is de lol er snel af! Doe het wanneer jij er aan toe bent! Lot: gelukkig is het bultje niks! Logisch dat je er tegen opzit! Hebben we denk ik allemaal wel gehad!
Zo de tranen hebben hier gisteravond en vanmorgen rijkelijk gevloeid, mijn man is Tygo naar oma aan het brengen ik voel me nu even rot maar hoop dat dit zo op mijn werk beter gaat. Chantje ik werk tot eind maart/ begin april 1 dag om zo mijn vakantieuren van 2008 op te maken en daarna ga ik naar 2,5 dag(23 uur) en als het financieel te doen is denk ik dat het 2 dagen word maar eerst maar eens kijken. Chantje schrikken zeg van Suze en zielig dat ze zo ziek is hoop dat ze snel opknapt.
Lot xwaar he die eerste dag! Weet het nog zo goed! 2,5 dag werken is wel lekker! Ik werk ook 22 uur maar dan verdeeld over 4 dagen vind het wel te doen moet ik zeggen! Oke liefst werk ik helemaal niet hahaha en blijf ik lekker bij jes maar goed moet toch wat geld binnen komen! Jesse heeft zo goed geslapen! geen 1x geweest vanacht! Ben zo blij! om 7 uur kwam hij voor zijn flesje en om 9 uur kwam hij dan echt wakker! Heerlijk heb zo goed geslapen in 1 stuk door! ga hem nu even fruit geven!
@ lot: gelukkig is het meegevallen, het zal wel wennen na een tijdje zeker?! (Wel logisch dat je je babytje na al die tijd niet graag meer "afgeeft"). @ taliaa: ik ben nog thuis deze week, maandag moet ik terug werken. Ik voel me stilaan beter en dan heb ik wat meer afleiding die laatste dagen... Ik moet 's morgens voor de bloedname gaan en rond 17u weet ik de uitslag normaal. Hebben jullie bij jullie op het nieuws gehoord van die gek die hier vorige week geprobeerd heeft van een hele crèche uit te moorden?! Ze hebben hem gelukkig op tijd kunnen stoppen, anders waren er nog meer slachtoffers gevallen... Ik ben er al heel de tijd niet goed van en krijg tranen in mijn ogen als ik eraan denk! Zo vreselijk!
Ben nu 34 weken zwanger. En s'avonds als ik in bed lig word ik misselijk, duizelig en krijg buikpijn. Dit dat normaal rond deze periode ? Maak me wel een beetje zorgen om de buikpijn. Baby voel ik de gehele dag door. Heb de VK al gebeld, maar krijg de voicemail. En tegen de tijd dat ze een x terug bellen dan is het vanmiddag en dan moet ik toch al naar het ziekenhuis. Is dit normaal rond deze periode ? Herken iemand van jullie dit ?
Lot; nou 1 dag werken is wel fijn, dan kan je er langzaam aan wennen.... Ik hoop dat het mee valt vandaag. Didlina; erg he, ik werk zelf op een kdv. Ben er weer helemaal bewust van wat een verantwoordelijkheid je als leidster hebt. Deb; wat heeft Jesse heerlijk geslapen joh! Thamara; wat je beschrijft herken ik niet. Maardat zegt uiteraard niets, want ieder lichaam en zwangerschap ik anders. Wel heb ik wel eens gelezen dat misselijkheid aan het einde van de zwangerschap terug kan komen. Ik hoop dat de vk snel terug belt en dat je antwoord krijgt op jouw vragen. Vreselijk om je onzeker te voelen. Ik ga ff de ha bellen. Suze heeft een flinke diarreeluier na alles wat ze eet of drinkt. Wil graag weten hoelang dat mag duren en hoeveel vocht ze dan wel binnen houdt....
Thamara ik had dit ook vaak krampen en vooral 's nachts! Uiteindelijk bleek ik ook een blaasontsteking te hebben omdat ik ook pijn onderin voelde. Maar denk dat de krampen niet heel ernstig zijn misshcien wel al wat oefenen weeen! tenslotte is het over 6 weken al zover!
thamara : ik zou gewoon even bellen .....als je rust en je voelt dit ...dat is denk ik niet normaal , niet dat het ernstig is maar misschien je bloeddruk te hoog ?
Thamara, ik zou ook even goed in de gaten houden... ik herken het ook niet. Maar mss dat de buikpijn van een blaasontsteking komt? Syb, jou tijd komt wel meid! Rustig aan en je eigen tempo aanhouden. Je man heeft altijd nog 2 handjes Maar niet kijken naar anderen en hoe snel deze het weer dede na de bevalling.... het gaat om jezelf! En je hebt nogal wat te verduren gehad aan de onderkant toch? En als het nog niet helemaal over is, lijkt het me ook niet fijn.... hoe gaat het verder met Jelmer en de nieuwe voeding? Lot, heeeeel veel succes en ook plezier vandaag! Lijkt me ook moeilijk hoor.... ben trots op je! Debjes, heerlijk van Jesse zeg! Goed zo ventje! En nu volhouden zo! Chantje, jee dat klinkt wel heftig van Suze.... hopelijk is het snel weer goed. Heb je de ha al gebeld over de diareeluiers? Geef je meid maar een dikke knuffel van me! Pooh, hoe gaat het waggelen? Ik vond de laatste paar weekjes van de zwangerschap echt helemaal geweldig! Voelde me zo mooi en vrouwelijk, hoewel het lopen enzo niet echt sexy eruit zag Maar ik blijf het zeggen, geniet ervan! Je gaat het straks echt missen hoor! Ennuh, bijna verlof! Gister lekker geshopt met mijn schoonmoeder. Lekker verwent, kleertjes voor Seth en een safarispeelkleed. Deze wilde ik al heel lang, maar vind um zo duur.... echt lief van mijn schoonmoedertje! Het was leuk en Seth heeft zich voorbeeldig gedragen! Hij heeft vanacht weer zo goed geslapen... van 00.15 tot 07.30 uur! Knappe vent! Hij drinkt al zijn flessen zo goed als leeg, dus krijgt hij 6 x 130cc. Heb hem net 170cc aangeboden, maar dan drinkt ie alsnog maar 120/130cc op. Dus 130cc is echt genoeg voor hem. En hij groeit goed, lacht veel, is zoooo vrolijk en gezellig! Ben zo verliefd op hem en ik ben zooooo gelukkig dat hij zich zo goed voelt!
@ Chantje, heel veel sterkte met Suze, snap dat je behoorlijk geshrokken bent, hopelijk gaat het snel beter met haar en gaat ze weer drinken! @ Thamara, klinkt niet helemaal normaal in deze periode, heb je ook pijn in je middenrif? Ik ben benieuwd naar je bloeddruk, hoop dat alles goed is. Succes vanmiddag in het zkh! @ Lot, veel sterkte! Hopelijk wordt het steeds makkelijker! @ Didlina hoe gaat het met je? hoe voel je je? Ik heb vanmiddag weer een echo. Ben vandaag tien weken, als het goed is zien we een compleet kindje voor het eerst. Vind het wel eng omdat ik zo ziek ben geweest, hoop maar dat alles goed is.
gaap, goedemorgen meiden. ik zit nog heerlijk in pyjama. ben zoooo moe. @chantje, he bah, wat ontzettend schrikken. krijg je nu nog uitslagen? hoe heeft suze geslapen vannacht? veel beterschap voor jullie kanjer!denk aan jullie hoor! @milla, laat je even weten hoe de echo is geweest? @makkie, zo dus Seth slaapt nu goed door? fijn he! en ligt hij in de swadle? @debjes, zo gelukkig! mis. was het gewoon een fase waar hij door heen moest? @thamaraa: hoe was het in het zkh? laat je het eventjes weten? @didlina: fijn dat je een weekje vrij hebt! hoe is het nu? @all, ik ga zo maar eens douchen, haha. Vanavond ben ik bij mn oud collega's, lekker bijbeppen! oja, lot, ik heb ook flink gehuild hoor! maar toen ik eenmaal op mn werk was ging het beter! hoe is het gegaan? en lekker joh, 1 dagje in de week werken! liefss, Taliaa
Kreeg vandaag visite om 14:00 uur maar ze zijn niet opkomen dagen! Baal ik wel van heel me vrije dag naar de maan! Heb gebelt maar wordt niet opgenomen en vanmorgen had ik al smsje gestuurt en daar werd al niet opgereageerd! Ga zo maar even naar buiten met Jes boodschappen doen.
Oh Milla; ben erg benieuwd naar je echo! Makkie; fijn dat Seth lekker in zijn velletje zit! Suze slaapt heel veel vandaag. Heeft vanacht ook heel goed geslapen. Nog steeds na alles wat ze eet/drinkt een diarreeluier en koorst. Heb de ha gebeld. Er heerst een virus, is een hardnekkig virus en daar kan ze zeker 5 dagen goed ziek van zijn. Pas als ze suf wordt of hele hoge koorst krijgt moet ik aan de bel trekken. Vind het best een beetje spannend. Haar luiers zijn als ze niet poept helemaal droog. Hoop echt niet dat ze uitdroogd. Dat kan best snel gaan he met die kleintjes..... "vroeger" als een kindje op mijn werk bv flink ziek was dacht ik "oh joh..... vervelend" maar nu besef ik dat een ziek kindje echt een hele zorg is. Ze ligt nu al weer 2 uur te slapen en ik ben al 10 keer boven wezen kijken. En zit me zelf gek te maken.... Als dat goede slapen maar niet betekend dat ze suf is bla bla bla... Ik hoop maar dat ze snel opknapt!
ZO dames ben ik weer. Het kon verder geen kwaad, onderdruk was wel iets aan de lage kant. De gyn vond mijn buik eigelijk te groot voor de duur van de zwangerschap. Ze heeft een paar meetingen gedaan en het kindje is gewoon heel heel erg groot. Hoofd was 38w Buik was 39w 2d Been was 36w 3d en dan kwam ze uit op 3075 gram en 37w 6d Dus kindje ligt nu bijna 4 weken voor met groei Over 2 weken een nieuwe groeiecho en de week daarop weer naar de gyn. En dan gaan we overleggen over eventueel inleiden, ze had het zelfs al over een sectio (KS) Dus over 3 weken weten we hopelijk wanneer ons meisje komt.
@ thamaraa, zo dat wordt idd een reusje! maar eh, dus goed nieuws, deze komt niet laat! hoe sta jij zelf tegenover een ks? @chantje, nee joh, die ligt gewoon lekker te pitten. Suf = wakker maar net niet helemaal zeg maar. als ze gewoon slaapt is het goed hoor, meisje heeft flink wat te verduren! zo moederdevrouw is aangekleed, haha. Net even een ikeakast in elkaar gedraaid, haha. Z'o'n kast met plastic bakken, voor i's speelgoed. Ligt al helemaal vol, haha. verwende diva is het! Oh, ze ligt nou toch schattig te doen: heel hard te persen (loopt rood aan etc) en elke keer als er muziek uit dr broek komt moet ze lachen, echt sweet maar deze mama mag dus wéér poep gaan ruimen. Toen we net startten met kunstvoeding poepte ze max 1x per dag, vandaag alweer 3x... Ohaha, nu is ze klaar volgens mij, ze begint te zingen Liefss, Taliaa
Ja ik krijg alweer een little gigant baby haha Nu ik weet dat het weer zo'n groot kindje word, vind ik het helemaal niet erg dat ik mss weer een ks krijg De vorige x heb ik ook een KS gehad en das me prima bevallen. Maar het is nog niet helemaal zeker, ze heeft het erover gehad. Hoop echt dat we over 3 weken een datum te horen krijgen, of het nou een natuurlijke bevaling of een KS word. Dus nog even 3 weekjes af zien en genieten van al het getrappel
Thamara; fijn dat het geen kwaad kan! En het is een flinke baby! Taliaa; Suze is ook zo verwend! Wathebben die kleintjes toch snel een hoop speelgoed enzo verzameld he?! Suze is nu ook flink aant spugen geslagen! Maar ze is wel actief! Ze probeert zich op te trekken aan de salontafel. De vrouw op het cb waar we gister waren vond Suze ook supersnel! Suze was 76 cm en 9 kilo precies. Haar lengte is iets boven de lijn en haar gewicht er op. Weer helemaal goed gekeurd dus!