@ chantje, nou mooi zo! gelukkig dat ze nu lekker actief is! Dat is een goed teken! hoop dat ze snel opknapt! en zeker een snelle! voor je het weet loopt ze (mijn neefje liep met 9 maanden: dra-ma!) Mocht ze btw wel naar t cb omdat ze ziek was? of zeiden ze er niks van? @all, nou ze heeft nog een hele tijd muziek lopen maken in dr broek, haha. En een lol dat ze had. Maar t resultaat mocht er zijn
nou net als vanmorgen had ze geen koorts en dacht ik dat ze na zon-ma ziek te zijn geweest weer opgeknapt te zijn. 's middags werd het ziek zijn heftig zeg maar.
Chant! Jess heeft de zelfde virsu gehad (denk ik) herken veel in Suze wat Jesse ook had! Als ze koorts heeft flink onderdrukken met zetpillen 9advies van ziekenhuis) zo'n hartje heeft veel te verduren met flinke koorts, ik moest ook al had jesse geen koorts een dag lang door gaan met zetpillen geven (om de zes uur, Jes had toen wel al 5 dagen lang 40 graden koorts) zou wel opletten met uitdrogen ja, tis zo gebeurd! Ze maakte zich daar bij Jesse toen ook zo'n zorgen om, als hij per dag maar 200cc binnen hield hoefde hij niet terug te komen om opgenomen te worden! Misschien heb je er wat aan om dit te weten? ene kind is natuurlijk de andere niet qua ziek zijn, maar die griepvirus heerste toch wel heel erg over Nederland dus waarschijnlijk zal het allemaal wel zelfde zijn.
oef thamara, dat is een groot verschil! 4 weken! Ik weet niet hoe groot die van ons wordt, maar volgens mij heb ik een groei week..niet normaal meer! @makkie, ik heb ook zo'n zin in mn verlof! Niet normaal!Nog 2 daagies! En ja, ik voel me ook super vrouwelijk. BEn ook mooi zwanger al zeg ik het zelf. Alles aan de voorkant! Zal weer eens fotos online zetten! ga nu aan de maaltijd salade. Heb vanmiddag een patatje gegeten en eind van de middag haalde mn baas een bittergarintuurtje. Ik voel me nu een beetje schuldig dus...
Taliaa, ben je ook zingend begonnen met haar te verschonen Seth kan ook echt lachen als ie een scheet laat hahahaha Pooh, zien die buikfoto's! Ik vond mezelf ook erg mooi zwanger, lekker alles van voren, verder niets! (jee wat raar eigelijk om dat over jezelf te zeggen..... ) Lekker toch af en toe een vette hap eten! Ik heb me volgegeten tijdens de zwangerschap aan de Mc Chicken en frikandellen speciaal! mmmmmmmm Chantje, balen van Suze, maar wel fijn dat ze zo lekker actief is. Hopelijk heeft ze er zelf niet veel last van..... en ze is zeker snel! Ik liep met nog net geen 10 maanden. Ook heel snel! Volgens mijn moeder zag het er niet uit, zo'n kleintje aan de wandel. Twas meer luier als kind dat voorbij kwam hahahaha. Ben benieuwd of Seth ook zo snel is. Hopelijk is ze snel weer beter, jij zult nu ook wel niet lekker in je vel zitten... sterkte hoor! Thamara, pffffff wat een flinkerd zeg! (dat zou er bij mij aan de onderkant niet uitkunnen hoor, hihihi geintje!) Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden, natuurlijk of een KS. Vanmiddag de Swaddle Me binnengekregen. Zit nu in de wasmachine. Ziet er al veel beter en lekkerder uit dan die Puckababy, wat een sch**tding zeg! (wil iemand hem nog hebben hahahaha)
Zit heeeeeeeeeeeelemaal NIET lekker in mijn vel! Net was Suze eindelijk ff goed aan het drinken. Ik dacht ik laat haar maar even, alle vocht dat binnen in is prima. Heeft ze 100cc op en begint ze me toch over te geven. Heel eng! Ze werd helemaal rood en het spoot er uit. Net als je wel eens in een film ziet. Nou hoesten hoesten en daarna weer zo enorm overgeven. Heel hard huilen daarna terwijl me allebei onder zitten. Voel me zo schuldig... ik had haar niet zoveel moeten laten drinken, iedereen zei al kleine beetje per keer. Maar ikwilde zo graag dat ze ff goed dronk! Heb bah ik wil dat ze beter wordt! Vreselijk dit! Moet er gewoon van huilen!
Ooo Chantje, meid toch! Dat is even enorm schrikken! En je niet schuldig voelen hoor, ik snap helemaal dat je wilde dat ze even wat meer dronk! (dat zal elke moeder willen en snappen!) Je wilt alleen maar het beste voor je meissie! He gad, vind het zo sneu voor jullie!
Chantje snap dat je zelf nu ook niet lekker in je vel zit je voelt zo mee met je meisje en je probeert het goed te doen hoor. eerste dagje zit erop, eenmaal op mijn werk was het wel leuk. Tygo wel super gemist en wel 2x gebeld en 1x gesmst naar mijn moeder hoe het ging maar hij is heel lief geweest gelukkig. sorry even kort berichtje ga zo lekker op de bank.
Lot; fijn dat het goed is gegaan! Lekker ontspannen op de bank en lekker knuffelen met je mannetje! Suze ligt heerlijk te slapen ben al zo vaak bij haar gaan kijken. Oh, ik hou zo vreselijk veel van dat kleine meisje! Ik ben gewoon echt verliefd. Ik voel kriebels in mijn buik en ben echt intens gelukkig als ik haar zie! Moeder zijn is zo FANTASTISCH! Ik heb besloten Suze straks wakker te maken en 50cc te geven en dan vanacht ook maar een keertje. Ook probeer ik haar ors te geven maar dat vind ze helemaal niets. Gelukkig komt mijn man zo thuis van zijn werk.Kunnen we samen beslissingen nemen!
Hoi, Even kort want ben niet zo lekker.. misselijk. De echo was goed, kindje lag goed op schema, was een koprol aan het maken! Ik heb op hyves een echofoto en buikfoto's geplaatst! Mama's van zieke kindjes.. Knuf, hoop dat het snel beter gaat! Thamara, hopelijk komen ze in het ziekehuis snel tot een besluit.
Milla je heb echt al een lekker buikje zge en dat voor 10 weken! Chant heel rot voor je, logisch dat je even moest huilen, maar je had alleen maar beste voor met Suze! Wel vervelend zeg dat ze zo overgeeft, is toch niet goed? Houd ze wel iets van vocht binnen? Misschien andders op een nat washandje laten sabbelen/zuigen voor vocht?
Deb; wat een goed idee dat van dat washandje! Ga ik zeker proberen! Ik weet niet voeveel vocht ze binnenhoudt. Ik dacht dat ze over de dag niet veel vocht binnen had maar toen ze vanavond ging spugen verbaasde ik me over de hoeveelheid vocht er uit kwam.... Lief dat je zo met me mee denkt!
Daar zijn we toch voor! Om elkaar tips te geven Ik weet hoe vervelend het is! En de tip van dat washandje hebben we aan mijn moeder te danken ! Toen ik een jaar was heb ik 2 weken in ziekenhuis gelegen (was dus ook uitgedroogt) en die kreeg toen die tip ooit van ziekenhuis als je kindje veel moest spugen, om dan een lekker nat washandje te geven! Ze worden er wel beetje doorweekt van maar goed alles beter dan niets binnen krijgen!
@thamara : ben je wel eens op suiker geprikt ? als het kindje een grote buik heeft wil dat nog wel eens zijn dat mama zwangerschapsdiabetes heeft ...maar goed wil je niet bang maken ....misschien eet ze gewoon lekker bij je hihi @suze : word maar snel beter hoor meissie ....en goedblijven drnken ! @milla : fijn dat de echo goed was , toch weer een opluchting !
Milla, top van de echo! En nu al een acrobaatje hihihi. Ga zo meteen je foto's op hyves bekijken! Chantje, idd een goede tip van dat washandje! Lijkt me dat ze dat wel lekker gaat vinden als je niet lekker bent. Ik deed dat vroeger ook altijd als ik bv keelpijn had als baby/kindje zijnde. Hopelijk krijgt ze zo wat meer vocht binnen. Heb je al met je man beslissingen genomen! Ennuh, die liefde die je voelt voor je meisje... weet precies wat je bedoelt! Dat zullen alle mama's hier ook zeker hebben. Die liefde is gewoon niet te bevatten en is oneindig! Lot, fijn dat het werken toch wel leuk was! Je hebt zeker toen je eenmaal thuis was heeeeel veel met hem geknuffeld of niet? Wel fijn dat hij lekker bij oma is geweest, voelt voor jou vast ook heel fijn! Vanmiddag de Swaddle Me dus binnen gekregen en hij ligt er nu mee in de box. Hij kon de slaap niet vatten met zijn handjes en het was al een drukke avond voor hem, opa en oma waren er. Dus een hoop geknuffel en gesjouw. Hij heeft echt de hele avond liggen lachen, lekker kereltje! Maar met die bakerdoek licht hij nu heeeerlijk rustig te liggen, beetje dommelen en om zich heen te kijken. Dus heb goede hoop dat dit goed gaat! Oja, ik leg Seth natuurlijk overdag op bed voor een slaapje, maar als het eenmaal donker wordt dan doe ik dat liever niet. Krijg er een onbehagelijk gevoel bij en wil hem niet boven hebben dan... weet niet wat dat is, voelt gewoon niet goed (rare muts dat ik ook ben....)Dus hij brengt de avonden meestal door in de box. Doen jullie dit ook wel eens?
Makkie! nee Jesse gaat altijd naar bed, ja ik ben best wel muts daar in! ik denk altijd wat je je kind aanleert, is straks als ze groter zijn moeilijk af te leren! maar hoezo wil je hem niet in het donker leggen? Hij ligt 's nachts toch ook in het donker?
ja weet ik ook niet... krijg er een onbehagelijk gevoel bij... ben sowieso nogal gevoelig voor donkere dagen, voel me als het donker is en savonds altijd minder lekker.... mss daarom wel. Ik kijk dan ook zo uit naar de zomer, dan voel ik me veel beter!
Ja ik liet Jesse soms wel is in de box slapen 's avonds toen hij nog klein was maar toen hij ouder werd merkte ik toch dat als ze in de box slapen ze minder vast slapen dan rustig in hun bedje. En ja wat ik zeg ik ben nog al gevoelig met dingen aanleren, ik zie het aan mijn nicht! Die heeft een babytje die is 2 weken ouder dan Jesse, zij nam haar kind altijd mee in bed als ze niet wilde slapen (kind heeft eigenlijk nooit in eigen bed geslapen) en is nu 7 maanden oud en slaapt nog steeds tussen papa en mama in! Zou er niet aan moeten denken! Misschien kan je het gang licht aan laten voor je eigen gevoel als Seth in bed ligt! En ja als je er zo prettig bij voelt dan is er toch niks mis